eds by sekindo

יום חמישי, 15 ביולי 2010

26 בני נוער התאבדו אחרי שראו את התמונה הזאת!

11 תגובות:

  1. חח תמונה מגניבה!

    השבמחק
  2. מה להתאבד בדיוק??!!!!!!!!!!!! ><...
    הסתכלי כמה דקות..וזה לא מפחיד...ואני עוד בת 12....!! ''''''''''''''מפחיד מאוד'''''''''''''''.........

    השבמחק
  3. הסתכלתי*******

    השבמחק
  4. אני חותך!!! אהההההההההההה

    השבמחק
  5. חחחחחחחחחחחח זאת תמונת הפרופיל שלי..XD

    השבמחק
  6. אני עכשיו הולך לחתוך תוורידים חחח הומואים זה לא מפחיד

    השבמחק
  7. זה מגעיל בצורה דוחה...
    כן דקה אני הולכת לקפוץ מבניין 30 קומות...T_T"

    השבמחק
  8. שניה אני פותח תחלון...

    השבמחק
  9. רגע אני מכינה ת'חבל תליה XD
    נו באמת .....
    איזה דבר מוחך ^^
    מי האהבל שהיתאבד מיזה ? ם.0

    השבמחק
  10. אני רק שניה לוקחת אקדח וחוזרת...
    נו באמת אתם צוחקים העלי אני בת 9 ואני לא מפחדת

    השבמחק
  11. זין!!אני גר בקומת קרקע...אין לי כח לעלות עד לגג הבנין..נראה אולי מחר או אחה"צ..

    השבמחק