eds by sekindo

יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

ברק אובמה נתפס על שקר שערורייתי שיכול לגרום להדחתו מנשיאות ארה"ב

האם האמריקאים השתגעו?

במהלך קריאת חומר אודות החלטת נשיא ארה"ב פרנקלין דלאנו רוזוולט לצרף את צבא ארה"ב לצבאות שלחמו בנאצים ובמדינות הציר (עקב תקיפת היפאנים בפרל הרבור) והצלבתו עם חומר ממקורות היסטוריים נוספים, נתגלתה עובדה מדהימה ומהממת: מסתבר שכחלק מהמאמץ המלחמתי העצום לגייס לשורותיו מיליוני לוחמים, גייס צבא ארה"ב בכלל זה גם ילדים בני שלוש עד חמש שנים בלבד, שחוילו ונשלחו כלוחמים קרביים לחזיתות אירופה וצפון אפריקה!

זה היה נשמע מטורף והזוי, אלמלא העובדה שהמקור למידע סנסציוני זה נחשב לאמין מאין כמוהו: מידע זה בא מפי לא אחר מאשר נשיאה ה-44 של ארה"ב, המדווח על כך מידיעה אישית ובלתי אמצעית, וכהוכחה לכך הרי לכם הדברים מפי הנשיא עצמו!


כידוע, פרצה מלחמת העולם השניה בשנת 1939 והסתיימה בשנת 1945. עד למתקפה היפאנית על פרל הרבור (7 בדצמבר 1941) התבטאה מעורבות ארה"ב במשלוחי נשק ואספקה לבנות הברית שלחמו באירופה, ומאותו מועד ואילך הצטרף גם צבא ארה"ב לכוחות הלוחמים, תוך גיוס מאסיבי של מיליוני לוחמים.

צפיה והקשבה לסרטון הקצר דלעיל מוכיחות שנשיא ארה"ב מדווח, בקולו, כי אביו לחם במסגרת צבא ארה"ב במלחמת העולם השניה ובסיומה חזר לביתו עם שחרורו מן השירות הצבאי.

עם זאת יש לזכור עובדה בסיסית אחת שאינה שנויה במחלוקת: אביו -ברק חוסיין אובמה האב- הוא יליד שנת 1936.

כיוון שחזקה על נשיא ארה"ב שאמת בפיו ובוודאי ככל שהדברים נוגעים לרקעו האישי ולמקורותיו, ברור לנו שכאשר אביו היה תינוק בן 3-5 שנים - שירת אביו כחייל במלחמת העולם השניה. לא נותר לנו עתה אלא לתהות: באיזה תפקיד ובמסגרת איזו יחידה בדיוק לחם אביו של הנשיא ברק חוסיין אובמה?

או שמא איני יודע חשבון אלמנטרי? הרי גם זו אפשרות אותה עלי להביא בחשבון.



18 תגובות:

  1. זה שאמר ראשון הוא ילד קטןןן ומפגררר

    השבמחק
  2. איזה מפגרייםם יואו באמא שליי אין לכן חיים!
    לכו תקראו את הכתבה המלאה לפני שאתם מפרסמים דברים כאלה ><"

    השבמחק
  3. אפשר לחושב אנשים אצלנו ראש ממשלה אנוס וכימט לא עושים איים זה כלום

    השבמחק
  4. יחרות אבא שלו שירת במילחמת העולם השנייה וכולם יודעים אתזה והוא גם קיבל את כל הדברים שהוא צריך שהוא חזר מהמילחמה ביגלל שהוא ניפצע שמה אובמה הוא האיש הכי טוב שאני מכיר!!

    השבמחק
  5. hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    השבמחק
  6. אובמה איש רע ושקרן ומי שאוהב אותו הוא שמלאני חרה

    השבמחק
  7. זה שמעלי צודק ב100%

    השבמחק
  8. למי יש כוח לקרוא את זה עכשיו??

    השבמחק
  9. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מצחיקים פחחח.... מי שכתב את זה ילד בן 10 חסר חיים שלא יודע כלום על אובאמה ובכלל קונסיטוצית ארה"ב. לך תעשה שיעורים ילד.

    השבמחק
  10. fuck u and go suck to obama u freak

    השבמחק
  11. "קונסיטוצית"

    השבמחק
  12. אולי אובמה הוא אדם כריזמטי, אבל זה לא מספיק בשביל להיות נשיא

    השבמחק
  13. סבו וסבתו גידלו אותו
    אולי הוא קורא להם אבא ואמא

    השבמחק
  14. ori אתה גייז רצחח אני שונא את אובמה המסרייח המוסלמי שרוצה לתת את המדינה שלנו לפסטינים אז דיי להאמין לשקרים וליהיות עוכר ישראל באמא שלך תערוק לערב הסעודית או שלא נישמע את הזוני מוח שלך

    השבמחק
  15. מאיפה אתם יודעים אם הוא נחמד או לא?! מה את ם מכירים אותו אישית

    השבמחק
  16. לא אנחנו לא מכירים אותו אישית אבל מזה משנה><?!! כל העולם מכירים אותו וביכלל הוא זה שכל הזמן מחליט ליפני שהוא יודע משו ביכלל נגיד מה שקרה עם טורקיה ישר אומר שאנחנו אשמים ומלא סיפורים אחרים הוא חושב שרק ביגלל שהוא נשיא ארצות הברית הוא יכול לעשות מה שבא לו

    השבמחק