eds by sekindo

יום שבת, 21 באוגוסט 2010

הכפילה הישראלית של ריהאנה

92 תגובות:

  1. איזה דבר דפקטי...!!

    השבמחק
  2. מסכימה עם זה שלמעלה ^
    דבר אחד המפגרים ^
    ^

    השבמחק
  3. תכל'סס דפוק:\

    השבמחק
  4. חחח ענק אבל מפגר ברמות..

    השבמחק
  5. חחחחחחחחח ? O_O

    השבמחק
  6. איזו כונפה ברמות, בכלל לא דומה, מי הטבל בן ה 5 שכתב את זה?

    השבמחק
  7. למה מפגר דווקא מצחיק

    השבמחק
  8. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מצחיק אבל דפוק!! לא יפה לשקר- קויינו שבאמת ישלנו איזה ריהאנה ישראלית

    השבמחק
  9. מיזאת הפצועה הזאת ומה הם מזיינים תשכל על ריאנה כפילהה בתחת שלי מאיפה.

    השבמחק
  10. דפוווקק ביותרררררררר
    מושפעת פצצות .. אין לבחורות כבר מה לעשות היום ..

    השבמחק
  11. אם כבר כפילה,אז לפחות שתיהייה דומה לה
    אז היא ממש לא דומה לה!!!
    רק מלראות את זה עשה לי בחילה,בעעעעעעעע

    השבמחק
  12. מפגרררררררררררררררררררררררררר:O

    השבמחק
  13. מצחיק חחח
    "יתרון חוף שמפניה, חסרון חוף נתניה (עם אקדח ביד) חזק!!!!!!

    השבמחק
  14. חחח היא עשתה גם תשיר לאייפון

    השבמחק
  15. אוי אתם כאלה כבדיםםם אתם הישראלים המסריחים האלה איככ דרך אגב אני אמריקאית שבאתי להישראל לפגוש את המשפחה שלי למדתי עברית
    מכול התגובות האלה באמת יש לי בחילה
    מה הקטע שלכם נכון היא לא דומה לה אזזז.........
    מה הקטע תפרגנו אצלנו באמריקה החיים לא קלים אני גרה בשכונה מאוד ישנה ואנחנו מתייחסים בכבוד לכולם לא כמוכם

    השבמחק
  16. כללל דבר הישראלים האלהה הוורסייים דייי כברררררררר

    השבמחק
  17. סתם חיקוי דפוק

    השבמחק
  18. יאאאלה אייזה מפגריייייים
    כווווולם מתיייייים להיות כמו ריהאנה היא מעלפפפפפפפת ואין על הקול שלה פשווט מ-ו-ש-ל-מ-ת-!

    השבמחק
  19. איפה הכפילה?!

    השבמחק
  20. מ פ ג ר ל ג מ ר י  

    השבמחק
  21. שקרנים!
    אין שום כפילה!
    סתם שיר דפוק!!!

    השבמחק
  22. דבר 1.ממש לא דומות!
    דבר 2.השיר הזה ממש טיפשי ודפוק!
    דבר 3.עלק מבקשים מימנה כל הזמן חתימות אפילו לא דומות!

    השבמחק
  23. לא דומות בכלל
    איזה דפוקים!!!

    השבמחק
  24. זאת לא גילי מתיכון השיר שלנו?

    השבמחק
  25. חחחחחחח גדולים מי שעשה תקליפ!
    XD like it <3

    השבמחק
  26. דבילי והיא בכלל לא דומה לריהאנה והיא גם שרה מכוער!!!!!

    השבמחק
  27. מי שעשה את זה אין לא חייייייים ! ! !
    שתחלום להיות דומה לריהאנה אפילו לא דומה לה!
    ממה ממשעמם לה בחיים שהיא עשתתה תקליפפ הזהה..
    רייהאנה יותר יפפה ושרה בהרבהה אבל הרבבבבה יותר יפפהה אז שקט מי שעעשה תקבוצה המעעעעפנה הזאתת..!

    השבמחק
  28. חחח מסכנה הרסה לה תחיים היא לא מבינה שעכשיו אם מישהו מזהה אותה ברחוב הלך עליההה אוייי כמה שאני לא מרחמת אליה... :)

    השבמחק
  29. נככון זהה ססתם ממפגרר וישש דבברים שיששראליים עווד עושיים מפגרר גגם מדדיינות אחרותת עושוות דבריים מפפגררים אזז שבוו בבששקטט ככאיילו ששהממרראקים לאא עשו דברים מפגריים .. נכוון \זו איששה מפפגררת יש אנשיים כאאלה אאאבל יישראאל מת עעל ההאאררץ הזזאאת

    השבמחק
  30. חחחחחח איזה פוסטמההה ברמותתת! מי המפגרת שעושה את זהה חחח גועלללללללללל בעעע

    השבמחק
  31. הדבר היחידי שהייתי מבקשת שתחתום לי עליו זה טופס וויתור לחיות! מעפנההההה

    השבמחק
  32. ממש לא דומה לריאנה ! מה נראה לכםם !?
    זה באמת דפוווווק !

    השבמחק
  33. היית מתה להיות כפילה שלה אולי בחלומות שלך.

    השבמחק
  34. דבילי אש !~!~~!~~

    השבמחק
  35. בקטע שיש לה בגד ים תיראו ת'שדדים שלה הם ענקייםםםםםםםם

    השבמחק
  36. מפגר!! מה היא חשבה לעצמה שהיא פרסמה את זה ביוטיוב?
    איכססססססססססססססססס
    מגעיל

    השבמחק
  37. בר ציוני החולת נפש24 באוגוסט 2010 בשעה 7:15

    טימטוווווווום אחושרמוטה

    השבמחק
  38. חחחח לפני שהפעלתי את זה חשבתי זה פרסומת של רותי מהדיוטי

    השבמחק
  39. הייייייייייא ללא דווומה ללה בכללל אפפייילוו ללא בפאאאאאאאק!

    השבמחק
  40. מה יינכהה איפה את רואה שהם דומות אוולי באווזן !!!

    השבמחק
  41. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..
    ללאא בקוולל ובטחח לא ביוופייי!!
    הרררסת אותי מצחוווק באאממממא!!!

    השבמחק
  42. אוי
    מישהי פה חיה בסרט ?

    השבמחק
  43. FAIL ענק!
    הזמרת נראית סבבה
    אבל הביצוע כל כך נוראי
    אני שונאת קאברים ישראלים לשירים כלכך טובים

    השבמחק
  44. כרגע בזבזתי 2.8 דקות מהחיים על צפיה בדבר הדפוק הזה +
    עוד איזה דקב על התגובה

    השבמחק
  45. אחרייי שראיתייי את הטמטום הזהה אפשר לראות את הכפילההה ?! -_-

    השבמחק
  46. שקט טמבל חם לי חם לי

    השבמחק
  47. דפוק ביותר...

    השבמחק
  48. רק שתדעו אתם אנשים חסרי חוש הומור כי זה נחמד .. זה היה בדיחה שאמרו שהיא כפילה ... לא כל דבר צריך להיכנס באנשים :O

    השבמחק
  49. אישאלללההה תקבלו סרטן בתחת.... גם טחורים זה טוב.

    השבמחק
  50. חחחח יאוו הם כ"כ דומות פשוט בולל !
    בחיים לא הייתי מבדילה ;)

    השבמחק
  51. אני מאחלת למי שהעלה את זה המון בריאות ! ..
    לך תעשה עם עצמך משההו ..דחוף!

    השבמחק
  52. אם כבר אז היא דומה לליידי גאגא

    השבמחק
  53. מה הקשר ריאנה עם בבר שיביאו מישהי שלפחות דומה לה טיפה העיקר כפילה מה אין לכם מה לעשות בחיים? באמת עם כבר ליידי גאגא ואפילו לא מה אתם סתם ממציאים???

    השבמחק
  54. חחחח היא בכלל לא דומה לה !!
    ואייככככ' עדיף כבר את הגרסא המקוריתתתתתת

    השבמחק
  55. לא דומה לה בכלל!!
    ושיר עלוב ביותר!

    השבמחק
  56. הםם לא באוו בכוונה שזההה שירר אמיתי זה לא שירר אמיתי שישראלים ייצרו כדיי להעתיק אלה בכוונה של פרודיה ייעני לצחוק על השיררר קצתת הומור לא יזיק לאףף אחד XD

    השבמחק
  57. הייתה מתה,גם מכוערת וגם פרחה איכ' דומה לנעלי הבית שלי .

    השבמחק
  58. חחח... כמה שהמצב שלה קשה...
    רייייאננה מלכככההה !!!!
    היייא סתם פרחחה !!!!!
    הייא היתה מתה לגעת באצבעות של ריאנה ריאנה מדהיייממה !!! ואפאחד לא כמוה !!!!!

    השבמחק
  59. חחחחחחחחחחחחח..איזה דפק[=[=אבל קטלני ביותר וגם עצוב..חחחח!חם לי חם לי!אויי הרגתם אותייXDXDXD

    השבמחק
  60. יאלללה איזההה אנשיםםםםם מפגריים במקוממם אנלא הייתי יוצא מהביתתתתתתת........חחחחחחח

    השבמחק
  61. הם לא התכוונו כפילה במראה,
    הם התכוונו כפילה בשירים שהיא עושה את השירים שלה רק בעברית!

    השבמחק
  62. חחחחחחחחח בבוש

    השבמחק
  63. עלללק כפייללה ...
    גם איךך שהייא שרה "הכפילה" פשווט לאא יוודעת לשייר
    הייא בחיים לא תגייע לרמה של ריאנה ..

    השבמחק
  64. וואייי...ממהה ההפייגורר?!?! מה אתםם כבדייםם??? אזז עשוו חיקוויי מהה קקרהה???ייאאהה...כלווהה צווחחקיםם חחללקק פוו ממזהה כבדייםם..מה קרה אנשיםםם צצחחקוו קצצתת.:)) דווקקאא חמוודד ררצחח

    השבמחק
  65. wtf מי זאת הבלונדה הסתומה הזאת !? מאיפה פאקינג יש לה זכות להרוס שיר של ריהאנה?!
    בבתת זוננה !!!

    השבמחק
  66. מה זה החויינה הזאת גם ריהנה מפגרת וזאת הישראלית אפילו יותר.... תמצאו חיים...

    השבמחק
  67. כמה טימטום יש לאנשים ????
    עלק כפילה
    איפה היא ואיפה ריהאנה !
    הייתה מתה להגיד לחצי מריהאנה !
    אני הייתי מתביישת בכלל לעשות קליפ כזה
    אין לאנשים חיים !!!!

    השבמחק
  68. חחחחח איזה בדיחה עכשיו ,עלאק כפילה של ריאנה ,
    ריאנה מיוחדת במינה ואין לה כפילה בייחוד כזאת שלא זומה לה בשיט!

    השבמחק
  69. היא מזכירה בטיפשות שלה את גילי מתיכון השיר שלנוו והלהיט שלה "בייבי בובה" (:

    השבמחק
  70. שטויוווות O_O

    השבמחק
  71. איזה לסבית!!!! שטויות!!!!

    השבמחק
  72. סתם חרטאה סתם מכוערת מסריחה

    השבמחק
  73. שלי הנסיכככככה (=11 בספטמבר 2010 בשעה 8:47

    איזה סתומים וסתומות אתם/ן
    זה לא קשור כי יש בנות שיש להן פצעים כי הן לא מטפחות את הפנים שלהן וגם יש בנים כאלה שלא מטפחים תפניים ויש להם פצעים וחורים בפניםם
    אז מה אתםם מבלבלים ת'שכל .
    אני גם בת אבל אני מטפחת תפנים ובלי עיין רע אני יה בלי איפור גם ובנים מה לעשות יש בננות ששמות איפור כי יש להם פנים פחות יפות אבל תעשו טובה במילא אתם מחפשים רק משהו אחד מהן אז אל תשחקו אותה עכשיו אסטטים D:

    השבמחק
  74. תגידו לי שזה בצחווקק..
    אנשים עושים צחוק מעצמם...

    השבמחק
  75. אעלק "שקט טמבל חם לי חם לי" לא מצחיק....

    השבמחק
  76. אימללה היא פשוט פוסטמה מזה הדבר הזה ?!

    השבמחק
  77. איזה מטומטמת !!!! והקליפ דפוק לעלהה
    מחלאי רק מלהיסתכל יואו באלי ללכת להקאי בעע בעעע
    מטומטם ברמות,הן אפילו לא דומות

    השבמחק
  78. טוב הבנו היא לא דומה לה! לא צריך לעשות עניין מכל שטות באמת!זה הגזמה! קצת הומור לא יזיק לאף אחד יודעם מה? לכל אלא שלא יודעים לפרגן סבל נעים!אני חושבת שזה מצחיק מאוד ואולי יותר יפה מהשיר המקורי

    השבמחק
  79. איזו כבדות, אנשים.. תשתחררו. אפשר לחשוב, ביזבזתם דקה וחצי מחוץ לפייסבוק, חסרי חיים.

    השבמחק
  80. הייתהה מתה להיות דומה לריהאנה אפילו טיפהההה פ'חח תראו תמסכנה הזאתת חחחח טוב שלא כפילה של אנדריאנה לימה עוד שנייה חחחח חנקתם לא כפילה ולא בטיח סתם כונפה ששיעמם לה בחיים ! ;)

    השבמחק
  81. אמאלה איזה כונפה !!!

    השבמחק
  82. פ א ד י ח ה! בחורילה חמודה! אני במקומך היתי מוריד את הסירטון הזה מהרשת ומהר! את מפדחת את עצמך!

    השבמחק
  83. סה''כ עוד דבר ישראלי זול

    השבמחק
  84. עוד אוטיסטית שהיא חושבת שהיא משהו

    השבמחק
  85. די די דיייייי!! חבורה של כבדים חסרי חיים תירגעו תישתו כוס מים ותקשיבו:לא דומה לה? סבבה.
    מנסה לשיר כמוה? שתעשה חיים יא אללה אים כל המפגרים שפה תילמדו לפרגן קצת זה לא יזיק ואים לא אהבתם לא הכריחו אתכם אבל למה לעשות עיניין מכל שטות?! אני מתפלא שיש אנשים כל כך חסרי איקיו!

    השבמחק
  86. יחתיכתת קופהה מה את חושבתת לעצמךך?!?!בצחוק לא הייתי עושהה קליפפ ועוד הייתי אומרת שאני דומה לקופהה הזאתת.!!יהיה ט-ו-ב

    השבמחק
  87. חחחחחח.. חרטההה אחושרמוטהה ,
    ואני מסכימהה עםם כולםם . אני לא רוצה לפגועעע
    וזההה , אבללל... את מממש מכוערתתת , =X
    י'בדיחהה איך את מסוגלתת
    להגידדד שאתת דומה לריהנהה חחחחח.
    ועודד איזה קליפפפ מעפןןן ,
    אני לא מאמינה שביזבזתיי אתתת הזמןן שלי בליראותת כונפהה וצקפההה כמוךךך
    חחחחחח. י'בדיחחחחחה איפה דימיוןןן ?D:
    בשבילךךך עלל תיצאי יותר מהביתתת בחייייייייייייים
    חחחחחח עלקק הכפילה של ריהנההההה חחיחיחיחיחיחיחי
    גמאם תמותי לא תגיעי ליופיי שללל הנסיכהה הזאתת
    באמא פדיחההה בשבילךךך י'בדיחההה

    השבמחק
  88. תינדרווו שיש אנשיםם שחושבייםם שיש דימיוןן,!
    נווו טובב אוליי זה לא הצדד החזקק לכםם
    כפילהה בתחתת שליי היאא פרינסססה ואתתת סתםם איזה עודד כונפההה
    כוסס אמא אמאאא שלךך שזיזבתיי את הזמןן שלייי
    עלל עודד שרמוטההה כמוךךך ,
    חחחחחע איזה דימיוןן מופרזז יש להה זאתייי
    יואו את פשוטטט טועהה שזה עעעצובב
    ישראליםם נווו מה למה אתם מצפיםםם חחחחחחחחחחע
    עלובהה זאתיי אההההה בבבב=דדדד=ייייי=חחחחחחחחחח==ההההההההההה=

    השבמחק
  89. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה דווקא נחמד לאללה ..

    השבמחק
  90. הזונההההה הזאת הייתה מתה להגיע ליופי של ריהאנה... בואנה יא חסרת חיים תורידי תורידי ת'קליפ מהר .. אפילו כמו התחת שלי היית מתה להיראות אז כמו ריהאנה?!?!?!.... בדיחת השנהה וואלה עשית לי תיום קונפההה..! ... עוד שנייה תהיה ביונסה גם .. יא מיקי בוגנים .. גקם זה היית רוצה !! סאלמתתתת מכוערתתת

    השבמחק