eds by sekindo

יום שבת, 21 באוגוסט 2010

משתעמם בשירותים? יש פתרון!


גברים, כולנו יודעים, מבלים זמן איכות בשירותים ולפעמים, מה לעשות, נגמר העיתון ואין מה לעשות יותר.
הנה כמה צעצועים שיפתרו את הבעיה הזו

שירותים, על האסלה, שעמום, דיג
משחק הדיג - איזה זמן טוב יותר מהזמן הפנוי בשירותים, להתאמן על יכולות הדיג שלך?
שירותים, על האסלה, שעמום, דיג
שירותים, על האסלה, שעמום, גולף
מיני גולף לשירותים - אחרי שהבאת את יכולות הדיג שלך קרוב לדרגת שלמות, זה הזמן לשפר את ההנפה עם מתקן המיני גולף הנייד הזה שיהפוך כל שירותים גבריים למגרש משחקים מהנה.
שירותים, על האסלה, שעמום, גולף
שירותים, על האסלה, שעמום, בול פגיעה
בול פגיעה, הגירסה הלא צה"לית - כדור קטן במרכז האסלה שנדלק כשפוגעים פה, סוף סוף יש דרך להוכיח מי מכוון הכי טוב בשירותים...
שירותים, על האסלה, שעמום, בול פגיעה

16 תגובות:

  1. חחחחחחחחחחחח חזק!
    אהבתי!
    ראשונה P=

    השבמחק
  2. חיחיחיחיחייי לייייייייק [:
    שנייייה :P

    השבמחק
  3. חזק!!! שלישי :)

    השבמחק
  4. חחח זה די ישן אבל מגניב :P
    רביעי

    השבמחק
  5. איפה קונים את זה?!
    כל פעם אני תקוע ושומע מוזיקה כל פעם מחדש!

    השבמחק
  6. כוסאמקקקק עם הראשון שני שלישי....
    מה אתה ילדים קטניםםם???!!!!
    חלאססס!!!!

    השבמחק
  7. חחחח וכן אנחנו ילדים קטנים!!!! שביעית D:

    השבמחק
  8. זונההההההה

    השבמחק
  9. באמאא שלככככככם ! די כבר עם כל הדברים המפגרים האלה שאתם מפרסמים פהה ! דייייי ! פעם היו פה אחלה דברים , אבל עכשיו !?!? זה כבר נהיה תת רמהה !! האתר הכי טוב בעולם זה חינמי !! יש שם את הדברים הכי יפים בעוללללם ! ויאלללה , עכשיו !? לכו זדיינו מפה שרמוטותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת !

    השבמחק
  10. מה קרהההה כול העולםםםםם עושהההה צחוקקקקק מהגבריםםם חלססס נימעס ממה שאתה עושים

    השבמחק
  11. וואלה שמעו גברים אתם צודקיםם .. וכפיצוי אני יכולה להביא לכם זיון ! רוציםם ?

    השבמחק
  12. לזו שרשמה
    "וואלה שמעו גברים אתם צודקיםם .. וכפיצוי אני יכולה להביא לכם זיון ! רוציםם ? "
    אני לא מאמין לך את מוכרת את עצמך ובתור זונה ואני מאמין דווקא שאת אדם נחמד ולא אדם שכל מה שאותו רק סקסואפילו שאני גבר תשמעי סקס זה לא הכל בחיים באמת תשמעי לי אל תרשמי שטוית כאלה איפלו שאני יודע שאת לא תעשי את זה לטובתך וזכותך להקשיב לו או לו זו בחירה שלך אני רק מיעץ לך!

    השבמחק
  13. הפרופסור צודק ו(אני ילד ולא הישתתפתי בשיחה הזאת)

    השבמחק
  14. היית מגייב פשוט אני חייב לחרבן

    השבמחק
  15. הריביעי מעליי אתהה צודקקק אפ אחדד לא מוכרר את הגוף שלו במיוחד לא בנותת
    "בת מלך יופייך נמדד בצניעתך"
    אהבתי את זה שאתה בתור בן מדבר ככה אשרייך

    השבמחק