eds by sekindo

יום שני, 26 באפריל 2010

10 השקרים הנפוצים של הגברים! בדוק!


355 תגובות:

  1. חחחחחחחח זבלים !

    השבמחק
  2. לכוו תוכלוו זייןןן לא כולם ככה!!

    השבמחק
  3. רגע, ואם החבר שלי אמר לי את כל אלה?

    השבמחק
  4. חחחחחחחחחחחחחחח את מעליי, החיים שלך בזבל ;)

    השבמחק
  5. חחח לגמריי..

    השבמחק
  6. חח לא נכון אני לפעמים אומר לחברה שלי ואני מיתכוון לזה

    השבמחק
  7. כל כך נכווןןןןן

    השבמחק
  8. חחחחח...טמבליות!!!......כל הגברים ככה.....חוץ מהומואים.....אני לא גזעני או משהו.....

    השבמחק
  9. חחחחחחחחחחח, בנים : )

    השבמחק
  10. חחחחחחח חריף הדבר הזה

    השבמחק
  11. לא נכון... לי יש את החבר הכי מושלם בעולם !!!

    השבמחק
  12. איזה חרטא זה

    השבמחק
  13. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לא

    השבמחק
  14. חחחחח לא נורא צריך לאלף אותם כמו שצריך והם יגידו לך בדיוק את מה שאת רוצה לשמוע (;

    השבמחק
  15. יאאא... לא נכון :OOO
    חבר שלי באמת נאמן ...
    כל הבנים מגיל 12 עד 23,
    חושבים לשחק בבנות ...
    מגיל 23 כל מילה אמיתית ..

    השבמחק
  16. תכלס זה מזה נככון

    השבמחק
  17. חבורה של פסיכים חחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  18. תקשיבו אתם חיים בסרט יש בנים נורמליים אוקיי?!
    זה שיש כאלה שרק משחקים בבנות זה לא מחשיב את כולם בסיטואציה הזאת סבבה קלטתם?

    השבמחק
  19. חבר שלי כל הזמן אומר לי דברים כאלה . לא את כל מה שכתוב פה אבל אומר .. וורואים כמה זה בא מהלב , חרטטה .. יש ויש . לא אומרים שבנים זה לאא עם חרא . כי זה כן ! מאוד .. נחשים לא מהעולם הזה .. אבל יש ויש , לא אומר שכולם חרטטנים ושקרנים לפעמים יש דברים שבאמת מרגישים ..

    השבמחק
  20. יאו אנשים , מאיזה סרט הביאו אתכם ?!
    אתם הוזים לגמרי , יש גברים שאומרים את זה וואלה כן מתכוונים לזה , אז עזבו אתכם שטויות , פרשו ..

    השבמחק
  21. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תכלס D:

    השבמחק
  22. אני באמת התכוונתי כשאמרתי את זה לחברה שלי לפני כמה זמן.. זה ממש לא נכון !

    השבמחק
  23. חחחחחחחח טובבבבב

    השבמחק
  24. אתם מגיבים בבלוג מססכן והחיים שלה בזבל?
    אז מה שלכם?

    השבמחק
  25. את שאמרת שחבר שלך הכי מושלם..
    הצליח לעבוד גם עלייך!!

    השבמחק
  26. חחחח בואנה אתם כמו זקנות ממורמרות

    השבמחק
  27. אני חושב שזה לא נכון..! ויש בנים שיודעים מזה אהבה..! ויש בנים שחושבים רק על סקס..

    השבמחק
  28. תקשיבו טוב יש אחד בתגובות בהתחלה "חחחחח...טמבליות!!!......כל הגברים ככה.....חוץ מהומואים.....אני לא גזעני או משהו....."
    חחחחחחחחחחחחחח מספר אחד הבנאדם הזה זה לא גזעני זה הומופוב חחחחחח אהבל זה חחחח

    השבמחק
  29. אבל אתן גורמות שיגידו לכם את זה דוגמא:
    אתה אוהב אותי?
    כן אני אוהב אותך

    איזה שמנה אני :(
    יש לך את הגוף הכי יפה בעולם

    השבמחק
  30. חח
    תכלס הבנות באמת גורמות לחבר שלהן לומר להן את זה :)

    השבמחק
  31. חחח כמה שזה נכון חחחח

    השבמחק
  32. ללאא כלל הבנניים ככה !
    ייש וישש : ] חללק מהבניים באממת מתכוונים לללזזהה : )

    השבמחק
  33. ממש לא נכון!!!

    השבמחק
  34. מפגרים, ממש לא נכון....
    יש ויש.. אין ספק... אבל יש כאלה שמתכוונים לזה גם..

    השבמחק
  35. חחחחחח תכללס גברים חארוות!!
    זה ידווע השקרים האלה אסור להתרגש מזה!! XD

    השבמחק
  36. חחחחחחחח כולכם פסיכים D:
    אף פעם אי אפשר לדעת אם הם מתכוונים לזה או לא

    השבמחק
  37. חחח כל כך נכון

    השבמחק
  38. כל הדברים אותו דבר...כולם חראות!!

    השבמחק
  39. חחחחחחחחחחחחחח כול הגברים חראוווווווווווות !!!!!

    השבמחק
  40. זה סתם חרא הכל שקר

    השבמחק
  41. מושפעות לא כולם ככה

    השבמחק
  42. ליאל? אוהב אותך מתי תקלטי?

    השבמחק
  43. חחחח שטויות מכחיש כול קשר לעיניין

    השבמחק
  44. בואנה יא שקרנים מה זאת אומרת
    שאם אני אומר לחברה שלי שאנ אוהב אותה זה שקר מה נראה לכם שכל מה שאנחנו הגברים אומרים זה שקר יא חתיכת מניאקים תפסיקו לסכסך בין שתי המינים

    השבמחק
  45. אי יא יאאאי איך נכנסתם לזה חזק |:
    טוב מי שכתב אתזה ,
    אם זה גבר , אז אתה מפגר ואתה בעצמך מזיין לחברות שלך תשככל עם השקרים האלה...סבטיש ?
    אם זאת בחורה...חחחחח
    מותק את חיה בסרט וכנראה תמיד דרכת על חרא מה שנקרא - ילדים .
    אבל מה שרשום פה ? לא תמיד נכון :)
    אז תפסיקו לחפור אחד לשני וצאו מהסרט שאתם חיים בו ,
    כי גבר שרוצה להיות רציני עם בחורה הוא יהיה רציני עד הסוף ,
    וגבר שהזין שלו נותן לו פקודות ולא השכל עדין ילד :)
    ושימשיך לחפש מה לזיין עד שימאס לו :)
    אחלה שבוע אנששימוווווססס בהצלחה בקשרים שלכם :)

    השבמחק
  46. ממש לא נכון !
    לא כל הגברים כאלה ...

    השבמחק
  47. ועם מישו אמר לי את זה מזה אומר שזה שקקרר ??!?!?!!??!?!?

    השבמחק
  48. אווקיי ..
    לא כל הבנים ככה ..
    יש בנים זבלות שמשחקים בבנות אבל הם יתבגרו מתישהו ויביינו שלא יוצא להם מזה כ-ל-ו-ם
    ויש בנים ממושמעים שבאמת מתכוונים לכל מילה .
    וזה לא אומר שהם הומוואים או משהו כזה ..

    השבמחק
  49. לזה שמעלי....
    זה בצחוק נראלי....
    אל תפגע\י....

    השבמחק
  50. יאווו איזה חארטה בנים רק רוצים לזיין וזה מה שחשוב ! מה צריך יותר מזה??

    השבמחק
  51. "ממושמעים" ? מה הם הכלבים שלנו ?
    זה דבר מטומטמת מה שאמרת...
    אין דבר כזה ממושמע ,
    יש דבר כזה - גבר כנה ואמיתי .
    ואת שמעליה חמודה אם מישו אמר לך אתזה ובאמת הקשבת ופתחת ת'אתר חחח אז את ילדה קטנה ולא למדת ולא ראית עוד כלום בחייים ....
    כשתגדלי תביני כמה שטויות כתבת פה לחינם :)

    השבמחק
  52. בולשיט לגמרי ממש לא כל הגברים כאלה אני עם אני אומר את הדברים האלה אני מתכוון אליהם -__-

    השבמחק
  53. גם לבנות לא חסר שקרים :P

    ואני בת

    השבמחק
  54. לא כל הבניים ככה

    השבמחק
  55. חחח לא הכל נכון למה אני אוהב אותך זה שקר? למה גברים לא מתאהבים?
    את הדבר הכי טוב שקרה לי למה שלבנים לא קורים דברים טובים הגזמתםם כמה שאתם משחקים אותה זבלים וקשוחים אתם מרגרינה מבפנים

    השבמחק
  56. ואאלק לא נכון לא כולנו ככה אני לא כזה ! דוגרי הייתה לי תקופה כזאת כי לכל בן יש ת'תקופה שהוא ילד הוא בטוח יאללה עכשיו עילה וכובשים ת'עולם ומשחקים בכל הבנות מה לעשות?
    כשגדלים זה משתנה ראסמי בנים לא רק חיות מין [לא כולם] יש כאלה שמתכוונים אני אומר אתזה לחברה שלי וואלק הכי מתכוון בעולם ! אז יא ממורמרת שיושבת וכותבת בלוג תחזרי לשחק בארגז חול ילדה בת ארבע !

    השבמחק
  57. חברה שלי הכי יפה בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  58. חחח מה שנכון נכון... :) :) :) מה לעשות?! הבנים מפגריםם..

    השבמחק
  59. אכלתתתתתתתתתם סרט חמודים !!

    השבמחק
  60. גברים חארות+נשים חארות= כולם חארות
    אז תגידו לי מזה משנה לשנשים יש תקטע שלהם ולגברים יש ת'קטע שלהם

    השבמחק
  61. טוב מה זה השטויות האלו?!
    הבנות שאומרות פה שזה נכון...מה אתן עושות מאיתנו מסכנות? יש בנות בדיוק אותו דבר.
    ולא.. לא כל הבנים משקרים כדי להשיג את מה שהם רוצים.
    אתן בניתן את הסטיגמה הזאת שבנים משחקים..
    והם בסך הכל זורמים איתה.
    יאללה, דיי.. קדימה להתבגר!

    השבמחק
  62. זה לא ממש נכון !!

    השבמחק
  63. בואנה יחתיכת מעפנה בטח כל הבנים שהיו איתך אמרו לך תשקרים האלה, יש בנים שבאמת מתכוונים לזה ולא אומרים סתם
    זה שבך משחקים זהלא אוומר שגם באחרות ישחקו ..

    השבמחק
  64. זיוןןן שכל!!!!!!!

    מה עשיתם מאתנו?? מה אתם רציניים??
    תתפלאו אבל גם אנחנו לפעמים אומרים לכם ת'אמת..

    השבמחק
  65. הבנים החמודים לא עושים את זה

    השבמחק
  66. אתם לא שוות תאמת

    השבמחק
  67. יש בנות שמגיע להם שישחקו בהם מתנהגות כאילו אתם הכי טובות בעולם ומאחורי הגב מיזדיינים עם כול כלב שמקשקש בזנב אז לפני שאתם מעבירים ביקורת עלינו סתכלו על עצמכם

    השבמחק
  68. אנחנו לא כאלהההההה לפעמים הבנות לוחצות אז חייבים

    השבמחק
  69. וואלה נכון אש :O

    השבמחק
  70. חלק מהם שקרים וחלק לא תמיד ( :
    אבל לא משנה מה נעשה , בנים תמיד יישארו זבלים ! | :

    השבמחק
  71. שתקי יזונה

    השבמחק
  72. חחחחחח על רוב הבנים נכווון ;)

    השבמחק
  73. כככככככללל הבנים כאלה!! בנות? אפ' פעם אל תאמינו לבנים!

    השבמחק
  74. בואו אני יגיד לך תכלס אם הוא אומר לך דברים כאלו זה כדי להשכיב אותך אם כבר שכבתם אז זה בשביל שתמשיכי לשכב איתו לא יותר....
    אם הסקס לא טוב.. זה כבר בעיה אחרת אז תעופי מהר מאוד אלא אם תשתפרי..

    דרך אגב אני בת .. פשוט צריך להיות מודעים לסביבה

    השבמחק
  75. יאוו איזה חפירה...
    גם לא כתוב פה שכל הבנים שאומרים את זה זה שקר...
    כתוב שקרים נפוצים...
    ובאמת לע כל הגברים כאלה

    השבמחק
  76. טוב שמעווווווו
    ל-א כל הבנים ככה, ולא אני לא אומרת את זה כי חבר שלי אמר לי את זה או משו
    פשוט יש בנים שבאמת מתכוונים למה שהם אומרים!
    ומה אתם מדברים בכלל, כאילו שאנחנו (הבנות) עם מושלם.
    עשו טובבבבבבבה, גם בנות משקרות, שקרים גרועים וסתם שקרים אבל משקרות.
    תכלס, בנות זה עם יותר אכזר.. יעני, יש בנות שפוגעות חופשי בבנים
    ובנים שנפגעים ככה מבנות הופכים לכזה חרא!
    מכירה איזה 12345568713248 מקרים כאלה

    השבמחק
  77. אל תאמינו באהבה לי היייתה חברה וזה וזה חרא של דבר רק ניפגעתי וניפגעתי אהבה זה חרא

    עכשיו שהיא לא רצתה היא יכוהל ליקפוץ לי

    הכאב פוגע אבל לא פוצע

    השבמחק
  78. תקשיבו כולכם פה ממורמרים פצצות יעני..
    יש גברים נאמנים ולא זה לא משנה מאיזה גיל..
    מי שכותב את כל החרא הזה פה ומדבר מלוכלך כנראה חמודות שלי פגעו בכן בגדו בכן זלזלו בכן....
    ולגבים שכותבים פה שכל הגברים כאלה.. תתבגרו חמודים שלי...
    כנראה אתם עצמכם כאלה
    אז די עם המרמור הזה..פשוט תנוחו
    יש גברים שבאמת מתכוונים לזה!!!
    אז די לחיות בסרט

    השבמחק
  79. חחחחחחחח יכול להיות .....

    השבמחק
  80. כל הבנות שרמטוטות

    השבמחק
  81. אם כל הבנות שרמוטות הבנים לא היו צריכים לשקר לנו בכלל כדי להשיג סקס י'חתיכת מטומטם

    השבמחק
  82. יש פה איזה אחד שבאמת מתאהב ושבאמת לא פוגע וכל זה ?

    השבמחק
  83. עוד שקרר... !
    אני יוצא למוטי, אני חוזר עוד חצי שעה.. ;]

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  84. בואנה חפרתם תבינו יש ויש !
    יש בנים שלוקחים תבנות כקשר רציני כי הם באמת אוהבים אותה. ובנות תבדקו את הבנים - אל תתני לחבר שלך עד שיהיה לכם חצי שנה - שנה ביחד. אם הוא נשאר איתך הוא אוהב אותך ויחכה לך עם לא אז הוא עוד זבאלווט כמו הבנים שמדברים עליהם פה שכל שבוע מחליפים חברה מנצלים וזורקים ! שלצערנו רובם ככה , רובם . ובאמת שאין קשר לגיל זה קשור לאופי מה אתם חושבים שאין דברים בני 23 שמשחקים בנשים שלהם ? בקיצור כולה כמה משפטים נפוצים שהבנים הזבלאווט אל תזיינו תשכל יותר מידי זהו סיכמתי תעניין .

    השבמחק
  85. טוב הבנות מושלמות חח
    מה עשיתם מהבנים כאלה שטנים
    הנשים הם עם יותר אכזרי ונקמני
    גם הבנות אומרות דברים שהן לא מתכוונות

    השבמחק
  86. חבר שלי אומר את זה ואני בטוחה שהוא מתכוון לזה.

    השבמחק
  87. יאאלה אל תזיינו תשכל לא כל הבנים ככה

    השבמחק
  88. באמממא שלכםםם
    לללאא כוולל הבנים ככה
    יש כאלה שהם כע ויש כאלה שלא
    ללאא כולם אותו דבר אין דבר כזה
    כמו שאני לא כמו מישהי אחרת
    אאז אולי תשבו בבית עם חבר שלכם ותסתכלו לו בעיניים ותגידו לו שיגיד שהוא אוהב אותכן
    ואז תדעו הכול
    וובאמממא אף גבר לא יכול לא שקר כמו שבחורה לא

    השבמחק
  89. תקשיבו, חרטה לא חרטה .. בנות בתכלס,בינינו,
    גם אנחנו לא כאלה תמימות .. גם אנחנו יודעות להאכיל סרטים כשצריך וכולנו יודעות כמה שאנחנו טובות בזה ;)

    השבמחק
  90. אתם באמת חיים בסרט???למה אין אהבה אמיתית בעולם??יש גברים טובים בעולם הזה שמתכוונים למילים שלהם....

    השבמחק
  91. חחח מניאקים...! XD

    השבמחק
  92. ואאו זה כ'כ לא נכון , לא כולם ככה . לחברה שלי אני אומר דברים ואני באמת מתכוון לזה .

    השבמחק
  93. מה שנכון נכוןןןןן

    השבמחק
  94. אתה אומר דברים כאלה בשביל להשכיב אותה אחיי אתה חי בסרט

    השבמחק
  95. איזו הכללה........

    השבמחק
  96. לכו להזדיין כולכם זה ממש לא ככה

    השבמחק
  97. אננשששששיםםםםםםםםםםםםםםם
    תתבגררוווווווווווווו!!!
    יש ויש..

    השבמחק
  98. אני ממש לא יודעת איך להגיב על זה... בעצם אני כן, לא כל הגברים כאלה יש כאלה שכן ויש כאלה שלא... לצערנו הרב במדינת ישראל נכון להיום יש הרבה חארות כאלה אבל אם יש כמה צדיקים בסדום אנא מכם המשיכו כך!!!!!!

    השבמחק
  99. מי הההומו שכתב את זה ?!!?
    לא הכל פה נכון !

    השבמחק
  100. ייא ראבק עדיייין לא הבנתם מכל התגובות האלו
    שיש בנים מניאקים ויש בנים שלא ?!
    חלללאס כבר [;
    לא כל מה שכתוב כאן נכוןןן
    יש כאלה שמתכוונים ויש כאלה שלא וסתם אומרים .
    יאאאאלה סתמו . (;

    השבמחק
  101. hah... i said all these and i mean them

    השבמחק
  102. חח אהבתי!!!

    השבמחק
  103. בונא אנשים פה לקחו את זה ממש קשה...
    תרגעו XD
    זה דווקא מצחיק

    השבמחק
  104. חחח מניאקיםם

    השבמחק
  105. ולא הכול פעע נכון !@

    השבמחק
  106. חח די לא הכל נכון !
    האקס שלי אמר לי שאני הדבר הכי טוב שקרה לו.. :D :$

    השבמחק
  107. "כככככככללל הבנים כאלה!! בנות? אפ' פעם אל תאמינו לבנים!"

    טמבלית אז תחיי לבד

    השבמחק
  108. כל כך נכון שזה מפחידד !!!

    השבמחק
  109. לדעתי .. יש כאלה שאומרים את זה מכוונה ... ויש כאלה שסתם אומרים את זה... כל מי שאומר את זה מכוונה אני חושב שהוא באמת אוהב...

    השבמחק
  110. זה מה זה לא נכון .. חבר שלי אמר לי שיש לי גוף יפה ושכבנו והוא אמר שהייתי טובה והוא התכוון לזה .. מי שרוצה אנחנו נפרדנו אז אני פותחת רגליים לכל אחד מי שבא לו לשחק לי בדגדגן בשמחה :)

    השבמחק
  111. אלא הדברים שאמרו לי אבל יש לי טבעת על האצבע אז לא ניראלי זה כזה שקר ומי שכתבה את זה ניראת לי ילדה מתוסכלת שלא מאמינה בחבר שלה (יכול להיות שיש לה את הסיבות)

    השבמחק
  112. 26 באפריל 2010 12:06
    אנונימי אמר/ה...

    חח לא נכון אני לפעמים אומר לחברה שלי ואני מיתכוון לזה
    טוב לדעת <3 אוהבת אותך <3

    השבמחק
  113. חח מושפעים...
    נשמות אני שמעתי את המילים האלה
    ואותו אחד שאמר לי את זה
    אנחנו חברים כבר שנתיים וחצי
    אז אל תזדיינו בשכל
    יש בנים חארות! אבל לא כולם ;)

    השבמחק
  114. שהזין עומד השכל בתחת D:

    השבמחק
  115. זה כל כך נכון ! .....
    אבל באמת שלא כל הבנים ככה ,
    רק רובם >< (כמה חבל :( )

    השבמחק
  116. רוב הדברים לא נכונים !!!!!!!!!!!!!!!1

    השבמחק
  117. לאא נכון ,
    לא כל הבניים ככה ..,
    מה עם חברר שלי אמר לי אתזה הוא לא ייתכוון ? :(
    יש כאלה שככה ....

    השבמחק
  118. חחחחח אללה שכתבוו החבר שליי מושלםם וזה .. ושזה לא נכון חח חכו שהוא יעזוב אותכן ! (:

    השבמחק
  119. אני מושלם
    חחחחחחחח
    דוגרי אני בחיים לא שיחקתי בבחורה .. מזתומרת למה לשחק בה? זה בידיוק כמוך פשוט ממין שונה .. יאללה יום טוב לכולם [=

    השבמחק
  120. אני גם חושבת ככה בנים הם סתם שקרניםם

    השבמחק
  121. תיכתבו מה שבאלכם אבל החבר שלי הוא מוווושלם (:
    ורק שתדעו אנחנו התנשקנו וזה צרפתית והוא תמיד אומר שהוא אוהב אוווותי וגם אני אותו [ :
    אנחנו זוג מושלם !
    שחף ? אני אווווווהבת אותך חיים שלי אהבת חיי אתה !
    אני מתה עלייך אתה הכל בשבילי נסיך יפה שלי 3>
    רק שתדעו אנחנו שנתיים ביחד!!

    השבמחק
  122. שקרים !!!!!!!!!!!! אולי שתיים פה זה שקר :)

    השבמחק
  123. תפסיקו לשחק אותה.. זה בכלל לא נכון
    לי יש חברה כבר 9 חודשים, ואני אומר לה שהיא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים ומתכוון לזה מכל הלב
    אז כל הבנים פה שהזין נותן להם פקודות צאו מזה
    תתבגרו

    השבמחק
  124. חחחחחחחחחחח איזו עצובה, זרוקה, נבגדת ומסכנה זאת שרשמה את זה XDDDDDDD

    השבמחק
  125. כוווווווס אמא שלכם סתמו כבר ת'פה !
    אז מה נכון הזיין שלי נותן לי פקודות ..!
    אבל גמלי יש חברה שאני מת עלייה!
    היא הכול בשבילי אנחנו תמיד ביחד [ :
    שירה? אני אוהב אותךךך הכי הכי בעולםםם חיימשלייי את!
    אני מתתת עליייךךךךךךךךך יפהההשלי נשמההשליייי!! 3>
    אווהב אותךךך כווסיתת שליי ורק שלייייי מתתתת עליךךךךךךךךךך

    השבמחק
  126. שירה ? אני מתתתת עלייךךךךךך !!
    אני אוווהב אותךך הכי שבעולם כוסיתתתשליי !!3>
    מתתתת עליייךךךךך חייימשליייי ורק שלייייי

    השבמחק
  127. כככוווס אמאא שלךך יזין מהאתה פותח תפה יותר מידי אתה מעלי ישרמוטה

    השבמחק
  128. זה בכלל לא נכון !

    השבמחק
  129. וואלק כמה תגובות!!?!?!?!?!

    השבמחק
  130. לי יש את הגווווווווווף הכי יפפה כאן :P

    השבמחק
  131. נכון כלכך :] .

    השבמחק
  132. שטויות של לסביות

    השבמחק
  133. גדול :) אבל לא תמיד זה נכון...

    השבמחק
  134. חחחחחח וואלה נכון (:

    השבמחק
  135. חחחחחחח התגובות שלכם הורגות אותי.. הכל פה בהומור מה אתם לוקחים רציני?

    השבמחק
  136. חחחחחחחחחח זונות כל הגברים אותו זין חארות מנייאקים

    השבמחק
  137. טוב אחווווווווקי !

    השבמחק
  138. לא כולם ככה אלה רובם =]

    השבמחק
  139. nashim ze sak shel nachashim

    השבמחק
  140. אמאלההההה תנשמווו!
    חחחחחחחחח

    השבמחק
  141. hhhhhhhh
    ze bidyuk mishpatim she ani tamid mishtamesh b hem
    ve im banot lo ayu oavot kaelu
    az ulay banim normalim lo kamonim lo ayu neafhim le shakranim
    az lo zarih litlonen lo tov lahen af ahad lo mahzik othen esh tamid dildo b sex shop:P

    השבמחק
  142. בנים : )מה לעשות ^^

    השבמחק
  143. כל מי שאומר פה שזה חרטה הוא סתם בן אדם אדיוטטטטטטטטטטט שבחיים לא חווה אהבה אמיתית או שהוא סתם ילד קטן וופלצןןןןןןןןןןןן .וחבר ש/לי הכי מדהים בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם כי הוא אוהב

    השבמחק
  144. איזה שטויות אלוהים חח

    השבמחק
  145. יאאלההה.מגיל 20 זה לא ככה

    השבמחק
  146. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה אוכלי סרטים, פשוט צעירים זה מה שאתם....
    גיל 20 , גיל 23 , גיל 12 ....
    יאללה אתם והתאוריות שלכם פועלים מהלב עם שיתוף הגיון , מתכון בריא לחיים.....

    בהצלחה יא צעירים מתים.. (:

    השבמחק
  147. חחחחחחחחחחחח תאכלס לא ממש נכון.
    אני תמיד אומר לחברה שלי שהיא לא הכי
    יפה בעולם - אבל בשבילי היא הכי יפה בעולם...
    ככה שאני בעצם אומר לה מראש שיש כנראה יותר
    יפות ממנה אבל זה לא משנה כי אני אישית
    אוהב רק אותה הכי הרבה ובשבילי היא מושלמת.
    אני אומר לה את זה כדי שלא תרים את האף ותברח לגבר
    אחר ושרק אצלי היא הכי יפה ברור ?! חחחחחח

    השבמחק
  148. חחחחחחחחחחח תכלס זה נכון

    השבמחק
  149. וואו אין לכם חיים רציני זה כ'כ לא נכון .

    השבמחק
  150. בונא איזה זיוני שכל באמא שלא שלי .
    פחח יש בנים כאלה אבל יש אחרים יטאמבלים
    עובדה- חבר שלי הכי נאמן בעולם, אפשר לסמוך עליו הכי בעולם . לכן , תקנאו ותכנסו לי לתחת יחרטטנים

    השבמחק
  151. חלאס כבר !
    איייזה זיוני שכל תקעתם פה !
    סעמק לי יש את החברה הכי כוסית שיש !!!
    ואני מתת עלייהה ואני שם זיין על כל מי שאומר שהיא מכוערתת כי בשבילי היא הכי יפה מכולם 3>
    שירה ? אני אוהב אותךך חיימשליי ואת לא מביינה כמה נשמהה שלייייי!!!! אני מתתתתת עליייךךךךךךךךךךךךךךך יפפההשלייייי את הכוווללל בשביליי !!3>
    מהחבר שלךך שחףף החתיךךך(:
    מתתת עלייךךך כווסיתתת שלייי ורק שלייי(:!!

    השבמחק
  152. שחף ? אני אווהבת אותך הכי הכי שבעוולם חיים שלי !
    אתה הכווול בשבילי נסייך יפהשלי !3>
    אני מתה עליייך אתה כל החיים שלי ♥♥♥
    ורק שתדעו שחף הכי חתייך בעוולם !!

    השבמחק
  153. בונא אתם מפגרים,
    כל בן והדעה שלו, האינסטיקטים שלו .
    מה את בכלל מבינה ?
    הבנים שעדין קטנים משחקים בבנות בשביל לצאת וואחד גברים, זה קטנים .
    כשמתבבבגרים מבינים מה המשמעות של אהבה וחברות בכלל .
    מה את מזיינת תשכל אה ? כל מה שכתבת כאן לא נכון בגרוש .@#:

    השבמחק
  154. חחח עצוב אבל לא הכל טעות

    השבמחק
  155. איזה גרוע זה....

    השבמחק
  156. חחח שטויותתתת

    השבמחק
  157. בואנהה אתם אנשים חולים בראשששש מה אתםם מנסים לנתח את זהה בחייאת רבקקק זה בצחוק מה כל אחד אכל תסביך על עצמו זה נכון זה לא נכוןןן שתחררווו!!

    השבמחק
  158. נסכם את זה ככה כל הגברים זבל תמיד משקרים ואין מה לעשות ..!!
    תמיד אבל תמיד הם רוצים לעשות משהו מעבר לנשיקה ואומרים שזה רק יחזק ת'קשר כן בטח ..!!

    השבמחק
  159. נכוווווןןן כולל הבניםם כככה!!
    אוולי הנשים זהה עם קנאי (ככה הבנים אומרים) אבלל הגברים זההה עםם שקרןן!!!

    השבמחק
  160. 3:57 הרגתתת אוותי מצחוקקק עללק "תפסיקו לסכסך בין שני המינים"..!
    אתםם צריכים להביןן שאתםם חרא שלל עםם אתם שקרניים ואיןן לכםם שום בעייה לשקרר וזהה מה שעצוב :(

    השבמחק
  161. חחחחחחח לייק לייק לייק D:

    השבמחק
  162. לא נכווווון

    השבמחק
  163. משעמם לי... אז אני מפרסם פה שמשעמם לי...

    השבמחק
  164. לא כולם ככה, חלאות!

    השבמחק
  165. יאוו ....אנשים מה יש לכם לא כלל הגברים כאלה ..יש ויש ויאלה להרגיעעעע!!!!!!!!! ;]

    השבמחק
  166. אוקי אני בת ואין לי כרגע חבר בל אני יודעת שבנים לא כולם כאלה ברור!?!?!?!?!?

    השבמחק
  167. זה לא נכון

    השבמחק
  168. אז ככה ... יש לי חברה כבר עוד מעט שנה ! ואני בחיים שלי לא בגדתי בה ובחיים שלי לא אמרתי לה דברים שאי לא מתכוון להם !!!
    אבל מחברים שלי שמספרים לי דברים שהם עושים אני יודע שיש הרבה בנים כאלה ...אבל לא כולם ככה !

    השבמחק
  169. חחחחח יש בזה הרבה אמת.

    השבמחק
  170. всё хуйня,и насрать что не кто не поймёт,хочу бой хххххххххххххххх

    השבמחק
  171. כוש של הדודה עלו עללינו חחחח

    השבמחק
  172. נכון מאודדדדד גברים זבלים כמעט כולם...כמעט לא כולם. 99% נולדו אותה גלופה.

    השבמחק
  173. כולם מבלבלים במוח ומזיינתם בשכל למה מישהו פה גבר להגיד שזה לא נכון גמאני גבר ומודה בזה מה לעשות זה החיים תיזדיינו יהומואים פחדניםם ..

    השבמחק
  174. למה ככה לכתוב עלינו כיאלו אתן לא מזיינות תשכל

    השבמחק
  175. כולכפ פה הומואים במיוחד שחף ההומו!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  176. על איזה בסיס נאמרו הדברים?
    יש נצלנים ויש אנשים שמדברים מהלב, ואני לא חושב שיש כאן צורך להכליל את כל הבנים...
    נכון, אז לפעמים קורה שמשתולל קצת למטה, אבל זה כשיותר קטנים (:
    אני כבר בן 17 ועוד לא הייתה לי חברה אחת, אני פשוט מחפש מישהי שמתאימה לי...עובדה.

    השבמחק
  177. אני בכלל לא מבין למה אתם עושים כזה הבדל בין שני המינים, בסך הכל יש משהו שונה "למטה" (פיזית) אבל חוץ מזה, הכל אותו הדבר.
    ואם אפשר תפסיקו פה עם קללות כי זה ממש לא לעניין, מה איתבם, מה אתם ילדים קטנים?

    השבמחק
  178. חחח יפה אהבתי

    השבמחק
  179. אנונימי גבר אתה לקלל מחסוי אה..

    השבמחק
  180. אין מה לעשות, בנים הם עם חרא!!!!

    השבמחק
  181. לא נכון זה שקר אחד גדול

    השבמחק
  182. לכל הסתומים שלא הבינו וחושבים שזה כולם ...
    הכוונה לגבר שרק הכרת , שהתחלת איתו קשר , או אפילו קשר ממושך אבל לא אוהב אותך באמת, אז כן יגיד גם את השאר.

    השבמחק
  183. אוי אוי מזה הילדותיות הזאת אלוהים!
    ממש אבל ממש לא כל הגברים ככה , ולא אני לא גבר
    אבל בכל זאת אני בצד שלהם בקטע הזה מזה החרטוטים האלה
    מה אם מישהו באמת אוהב את חברה שלו , ואומר לה שהיא הדבר הכי טוב שהיה לו בחיים וזה באמת? מזה השטויות האלה צאו מהסרט X.X

    השבמחק
  184. טעות טעותתתתתתתתתת ממש אבל ! לא כולם בני זונות כאלה

    השבמחק
  185. ואחד השקרים של הנגברים גם(אני גבר ומודה)
    את לא נראת שמנה במכנסיים האלו

    השבמחק
  186. איזה חארטות למה בנות לא משקרות הזונות האלה יש להם שקרים יותר מסריחים משלנו !!

    השבמחק
  187. אכזרי
    מי כתב את זה?
    טוב מצד שני זה נכון

    השבמחק
  188. ok...im kaha,hine kzat shkarim shel nashim...1-ze haya madhim!2ata ahi tov she haya li 3 ani lo osa ba yad..

    השבמחק
  189. חאללללס זינתם את השכל !
    לא כולם כאלה מזדיינים שמעליבים את החברות שלהם !
    ולי יש חברה שאני מתתתתתת עלייהה3>
    ואני לא יכולל בלעדיה כי אני ממש ממש ממש אוהב אותה ואני לא כזה שמעליב את החברה שליי !!
    אולי היא לא הכי יפה בעולם אבל בשבילי היא הכי יפה מכולם ! (:
    שירה ? אני אוהב אותךך הכי הכיייייייי שבעולםםםםםםםם חיימשליייי עכשיוו באמת תביני שאני אווהב אותךךך!! ורק את בלב שלי ולא אפחת אחרת כי אני מתתתתתתתת עלייךךךךךךךךךךך נסיכה יפהשליייייי

    השבמחק
  190. שורה תחתונה אולי כל הבנים שקרניים בוגדניים וכל מילה שניה היא שקר וזה רק בגלל שיש להם איבר עם נשמה משל עצמו והוא יותר חזק מאיתנו...וכל הבנות שרמוטות ורק החכמות לוקחות כסף...!!!

    השבמחק