eds by sekindo

יום רביעי, 28 באפריל 2010

אחד הקעקועים!


699 תגובות:

  1. בבבבבבבבבבבבבבבבבעעעעעעעעעעעעעעעעעע..
    גועל ננפפשששש!

    השבמחק
  2. ידוע אחי מה יש לך

    השבמחק
  3. קוראים לי ליאור גרע ואני הומו הוהוהוה

    השבמחק
  4. אני אישית לא מכירה מישהו שהיה מתלהב מהחרא הזה איכסס

    השבמחק
  5. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  6. תחתון מכוער XD

    השבמחק
  7. רעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

    השבמחק
  8. איככסה מילאא...היה לה מנוש יפה..זה ניראה כאילו יש לה זין!!

    השבמחק
  9. חחח חזקק ביווותתרר

    השבמחק
  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אחד הקעקועים היפים !!!!

    השבמחק
  11. מעפן אני בחיים לא יעשה דבר כזה

    השבמחק
  12. חחחחח מגניב.. קבלו ח' ח'

    השבמחק
  13. איכסססס....

    השבמחק
  14. חזקקקקקקקקקקקקקקקקק

    השבמחק
  15. חחחח אהבתי!!!

    השבמחק
  16. חזקקקקקקק אבל עדיף חלק[=

    השבמחק
  17. איייייכסססססססס
    גועל נפש

    השבמחק
  18. חחחחחחחחחחחחחחחח קטטנללייייי יפה גם לגבריים ;)

    השבמחק
  19. לא ידעתי שיש עדיין בחורות עם שיערות?!?!?!

    השבמחק
  20. חמוד... למרות שניראה שמי שבתמונה זה גבר לפי היד ^_^

    השבמחק
  21. יחתיכת בני שרמוטוות יש למישהוא בעיה עם הומואים ???????
    אני הומו ואני לא מתבייש
    אז יאאללה לכו תזדיינו קוראים לי רועי קליין וכל החברים שלי יודעים שיצאתי מהארון ואני לא מתבייש בזה זה זכותי יודעים מה אני רועי קליין מחולון ואני לא מתבייישששששש
    כל ילדה בגילי (אני בן 14) שהתחילה איתי אמרתי לה מראש עזבי נאי הומו והיא עזה אז די סתמו תפה אחלה קעקוע ושתקו

    השבמחק
  22. למי שלא הבין זה כאילו הוא מוציא לה את כל השערות חחחחחחחחחחחחחחח עם מגרסת דשא XDD

    השבמחק
  23. שתיהיה בריאה DDD:

    השבמחק
  24. חח שלפחות ת'גלחח... מגעילל P:

    השבמחק
  25. מממש כילווו שמישוו הייה עוושה כזה קעקווווע ,
    האמת היייא ?!
    אנייי הייתי עווושה !!
    חחח אחד השווים שירווש ואני מחחר הוולכות לעשווות , מישווו יוודע אייפה עוושים ??
    וואי אחחד המוושלמים (:
    שיייא השוווה
    בייייג ליייג
    - לילוווש המלכהה -

    השבמחק
  26. מסריח רצחח ....

    מי שעושה את זה זונהה רצחח ...

    השבמחק
  27. הקעקוע הזה מוושלם אני לא מבייינה מה ייש לכםם ?!
    ליי ייש עכשיו רק קעקוע אחד ואני מחחר הולכת לעשות את זה , אם מישו יודע איפה עושים שישים תגוובה ..
    הא וחברה שלי רוצה לעשות עגיל בפופיק אני אמרתי לה שכדאי לה , לי יש וזה ממש יפהה ! (:
    מה אתם אומרים ?!

    השבמחק
  28. תגייד מה אתה נורמאלי זה אחד המושלמים , אמא שלי מבררת לי עכשיו איפה עושים זה קעקוע מדהים , באמת אבל .
    ומה זונה ?! מה אסור לעשות קעקועים ?!

    השבמחק
  29. איייייייייייייייכס !! סווטים כוולכםם !

    השבמחק
  30. לילווש צוודקת , הקעקווע הזה מושלם מחר אני והיא הולכות לעשות . אמא של לילווש מצאה לנוו מקום שעוושה , מי שרווצה לדעת שישיים תגובה ואני ישלח לוו למייל ..
    לילוווש ?!
    איילביו חיימשלי ואני עושה היום עגיל בפופייק , המקוום שעושה קעקועים עוושה גם עגילייים ! (:
    חחחח
    ~ שירוווש~

    השבמחק
  31. מה סוטייים ייא מפגרים . מה אסוור לנוו ?!
    וחווץ מזה מה סווטה בזזה ייא קוווף ?

    השבמחק
  32. קטטלללננייי חחחחח אהבתיי!
    שירוש ולילוש..בואו אלי
    אני יעשה לכם...xD/

    השבמחק
  33. לילווווש אנחנוו מתתוות !!!
    אנחנוו עכשייו בדרךךך
    האא ולילווש , המכוניית שלךך מדהימה אני גם מבקת כזאת עם גג פתווח זה אחחד המוושלמים !! (:
    (מאלווש)
    לילווש אנחנוו עווד 10 דקוות מגיעווותת עאעאעאעא !!
    לילוושיית שלנוו , רק שתדעי שאת החיימשלנוו !! <3
    - אלוווש ושירווש -

    השבמחק
  34. חח עזוווב אנחנוו כבר בדרך למקוום אחחר חח , אני עווד אייזה חממש דקוות מגיעוות , חח אייזה פחד ..
    חח אבבל תוודה D:
    חח אנחנו עכשיו מחפשוות חנייה אם באלך אנחנוו יכולות לתת לךך את הכתוובת ((:

    השבמחק
  35. השאלה היא אם השערות הן חלק מהקעקוע !?

    השבמחק
  36. חחח חזק ביותר :)

    השבמחק
  37. אלוווש ?!
    את ראשוונה בהצלחה חיימשליי <3
    - שירווש -

    השבמחק
  38. ווואיי אלווש זה ייצא מדהייים !!
    תעלי ת'תמונוווות (:
    אוהבתותך
    עכשיו תורייי ! P:
    והעגייל בפופיק ייצא מדהייים ! D:
    חח וואיי זה יווצא מדהיים כדאיי לכם לעשווות !! D:

    השבמחק
  39. ללללא זה יווצא מדהיים עכשיו עושייים את זה לי
    ולאלווש ייצא מדהייים !!!
    ועגייל בפופייק זה מוושלםםם !

    השבמחק
  40. איייייייייייייייכ
    מייי המגעילהה חסרת חייםם הזאת?!

    השבמחק
  41. זהה כוואב רצצח אבבל שוווה אתזה !!! (:

    השבמחק
  42. מה איייכ יא מפגרים זה אחחד המוושלמים כדאי לכם לעשוות ואםם כבבר אתם חסריי חיים !!
    חיים רקק פעעם אחחת אזז תנצלווו אתזה !!

    השבמחק
  43. עדיין לא גמרו ליי אתזה אייייה זה מזה כווואב

    השבמחק
  44. איכסס אם זה באמת מכסחת דשה למה יש לך שם יערר חחחחחחחחחח

    השבמחק
  45. חחח זה מר קו

    השבמחק
  46. חחחחחח.. חזק

    השבמחק
  47. חח יש כזה לידיד שלי...ויותר יפפה וצבעוני .

    השבמחק
  48. חחחחחחחחחחחחחחח איכ

    השבמחק
  49. מגעילל אבל אהבתיי חחחח

    השבמחק
  50. חלשש! יש קעקועים הרבה יותר סקסים ויפים מזה.....

    השבמחק
  51. איכס מגעילהה ברמות שאי אפשר לתאר הבת זונה הזאת

    השבמחק
  52. אחד החזקיםם :D:D:D:D:D:

    השבמחק
  53. מה הקשר סוטים, מה מגעיל, מה איכס?
    עשתה קעקוע, שיהיה לה בכיף.
    לא רוצה לגלח הכל? שיהיה לה בכיף.
    מה אתם נגעלים כמו איזה ילדים בני 9...

    השבמחק
  54. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  55. חח כעע לגמריי ואנחנו גם עשינוו את זה צבעוניי ויוותר יפה ..
    וזה יווצא מדהיים ווזה שייא הסקסיי וחוץ מזה שזה סקסיי עשינו אתזה בגלל שאנחנו חוושבות שזה ייפה אז מזה משנה לכם אנשייים ?!

    השבמחק
  56. ומיי שאממר לי זוונה שיסתוום ת'פה שלוו ועכשייו .

    השבמחק
  57. מעלוות תמונוות תגידוו שזזה לא מדהייים !!

    השבמחק
  58. חחחחחחחח אדיר!!!

    השבמחק
  59. OMGGGע זה כל כך 100מם
    הייתי עושה כזה אם הייתי יותר שעירה
    איזה יפה זזה יושב עם השיערות
    חבל שהיא לא יותר שעירה זה היה מדהים ביחדיו!
    אין אין זה הדבר הכי יפה שראיתי בעולם
    אני הולכת לעשות השטלת שיער בשביל זה!

    השבמחק
  60. מגעיל ביותר חחח אבל אהבתי תרעיון:)

    השבמחק
  61. רוועי קלייין יגיי מסרייח !!

    השבמחק
  62. אימא של בו ביטרן זונה מוצצת

    השבמחק
  63. אדיייייייייייייייייייייייר(((:

    השבמחק
  64. ברור שזאת אישה רואים לפי היד והתחתונים!
    אבל איכז זה מזעזע אם כבר לגברים אבל לנשים!!לא!

    השבמחק
  65. ענקקקקק חחח

    השבמחק
  66. אני ליאור גרע ואני אוהב לאכול בישבן

    השבמחק
  67. רועי קליין, יש לך שם של גיבור, ואתה מבייש אותו D:
    החייל הכי אמיץ בצבא הגנה לישראל
    רועי קליין לא נשכח אותך! ת.נ.צ.ב.ה

    השבמחק
  68. חבל שזה לא בעירום!!

    השבמחק
  69. חבל שזה לא בעירום!!

    השבמחק
  70. מה היא לא יכלה להוריד את התחתון

    השבמחק
  71. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אייזה מפגר זהה מי עשה את זה ????

    השבמחק
  72. רואי קליין יא מפליץ קוטג' מגעיל
    בושה להורים שך יא זבל

    השבמחק
  73. חחחחחחחחחחח הרגם חזק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  74. רועיי קלין יבןן זונה אמא שלך פותחתת !!!....אלוואי תמות יחראא....תהיה הומו וסתום ת'פהה ! אל תחוש פה איזה מישוו !!....וגאה יאוכל התחת.....לך לך דחוף אצבעע....

    השבמחק
  75. נשבעת שבחיים לא ראיתי משו יותר מכוער מזה !

    השבמחק
  76. זה נראה כמו גבר
    ואל תגידו לי לפי הידיים, כי זה לא בעיה להביא אישה שתעמוד מאחורי ותחזיק לא את התחתונים

    השבמחק
  77. חחחחחח חזק ביותר!!!
    וכל הטמבלים שאומרים שזה גבר-כנראה שאת הבתולין לא תאבדו מעולם.... P:

    השבמחק
  78. אהבתי את הרעיון - אבל זה דוחה..P:

    השבמחק
  79. תפסיקו להגיד כל הזמן כמה שזה מגעיל ודוחה וכו' ~
    היא תעשה מה שבא לה !
    אלה החיים שלה וזה הגוף שלה ><
    It's a free country, baby :3
    היא תעשה מה שבא לה ! ~~~
    אז עזבו את הבחורה (;
    זה עולם חופשי וישלה אחלה של קעקוע ♥

    השבמחק
  80. חחחחחחחחחחחחחחח
    תראו מה זה רק ראיתם כוס תראה כמה תגובות יש איזה עולם

    השבמחק
  81. חחח אחד החזקקים אבלל דיי דוחחה חח

    השבמחק
  82. חחחחחחחחחחחחחחחחח חזקקקקקקק

    השבמחק
  83. קווראיים לי אווריין שלושש ובגלל שלא מכירים אותי אזז אני רוצה להגיד לכם משו אני שרמוטה ואני נהנננתת מזה אני גרה בחיםה וכל העולם כבר היתנשק איתי כי יש לי ציצי גדול ושיער בלונדיני אבל חוץ מזה אינלי כלוםם יואוו איזה כייפ להודוות אני מתה שבנים יגעו בי

    השבמחק
  84. איזה גועל נפש שתגזום כבר את השיח הזה מזה~!!!

    השבמחק
  85. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזזזזזזק ביוווווותררררררררר

    השבמחק
  86. פאאאקק זה מגעיייל!!!
    איך מישהיא יכולה לעשות כזה קעקוע?!ועוד לפרסם!!

    השבמחק
  87. מאגניבבב, חזק רצח..

    השבמחק
  88. בבבבבבבבבבבבבעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
    אייככססההה!!
    גועעעללל נפפששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    איך מישהי יכולה לחשוב על לעשות קעקוע כזה?! מה היא מפגרתת?!איכססססס

    השבמחק
  89. חח קטלני ביותר
    מה איכס מה אתם ילדים בני 10 חלאס

    השבמחק
  90. לפחות תגלחי

    השבמחק
  91. זה מחרמן אותי אחו שרמוטה אני רוצה רק לרדת לכוס כזה אחחחחחח אני עכשיו עוש בידדד על התמונה

    השבמחק
  92. כנס לאיזה פימפ או משו אחי החרמן ... יש שם פול סרטים חינם שם אני תמיד מאונןן

    השבמחק
  93. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואי הרג אותי :D
    אבל איכס ממלא אף אחד לא יראה תמקום אז מזה שווה :D

    השבמחק
  94. לא עדיף חלק ? חחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  95. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  96. ווואי זה מחרמן ררצחח!
    אני מאונן פפה בליי הפסקה בא לי לרדת לה עכשיו!!!

    השבמחק
  97. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...... בדוקק זה לא גבר?!!!??!?!!?!?!?!~

    השבמחק
  98. חחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קטלני

    השבמחק
  99. איכססס אחד המגעייייייילים !
    אין מילים , פשוט קעקווע של זונות !
    יאללללללה י'טמבלים לכו תמצאו לכם חייייים .
    ביייייי D:
    = חסוי המלכה =

    השבמחק
  100. חחחח לא הייתי רוצה בחורה עם שיער בכוס כמו שלה !!

    השבמחק
  101. נראה לי שהמכסחת דשא נתקעה בשער כי הוא ארוך מידי :P

    השבמחק
  102. אם תחפשוו ביוטיוב
    "אלוש לילוש ושירוש-קעקוע חדש"
    אתם תראוו את התמונוות שעשינוו ובאמת שזה יווצא מדהיים !! (:
    כדאיי לכם לעשות , זה כואב אבל זה שווה אתזה [:

    השבמחק
  103. לילוש ושירוש אתן כאלה כאפוות !

    השבמחק
  104. יואוווו זה עושה לי את זה!!!!!

    השבמחק
  105. איככככב מגעיליםם מה ניראה לכם O:

    השבמחק
  106. לילוש , אני יודעת שאנחנו לא מכירות אבל אל תשקרי זה ייצא ממש מכוער אני ממש מתחרתת ולא הייתי עושה אתזה אם הייתי יודעת איך זה יראה ...
    מאריאל בת דויד

    השבמחק
  107. לא רע לא רע

    השבמחק
  108. איכס גועל נפש..

    השבמחק
  109. אני אוהב חצילים!!!!!!!!

    השבמחק
  110. חחחחחח קטלני יש איזה חבר שרצה לעשות את זה אבל בסוף לא עשה

    השבמחק
  111. איייככככככסס זהההה מגעילל רצחח!!
    וזהה לאא נראהה בתת זהה בןןן נראאללליי! :D

    השבמחק
  112. חחחחח חזק.
    אבל לא הייתי עושה דבר כזה :O

    השבמחק
  113. תגידי לי מה את שומרת ספירת העומר?!

    השבמחק
  114. גועל נפש אנשים משועממים

    השבמחק
  115. חחחחח יש את זה ל אילונה שקיל

    השבמחק
  116. זה עננננננננננננננק !!!

    השבמחק
  117. איזה דפיקותתת... ><<<

    השבמחק
  118. לא הבנתי אז ,זה בן או בת?

    השבמחק
  119. חזקקקקקקק אבל עדיף חלק

    השבמחק
  120. אאאאייככסע

    השבמחק
  121. אני מעדיף שהוא יסיים את העבודה ולא יעצור שם

    השבמחק
  122. איכססססססססססססססססססס איזה גועלללללל

    השבמחק
  123. ממש מגעיללללללללל!!!!!!

    השבמחק
  124. חחח איזה מסריח

    השבמחק
  125. אדירר !
    איזה סקסי !

    השבמחק
  126. רק שתדעו שזאת בת הבנות מורידות שערות רק במפשעה ולא בכל איבר המין.
    נחמד לדעת שאתם מתרגשים מתמונה זו וזה מעורר בכם רגש מיני.
    אשמח לבקשות בקשר לייעוץ מיני.
    אורנית.

    השבמחק
  127. חחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק

    השבמחק
  128. יצא בן שרמוטה !!

    השבמחק
  129. חחח..זה יותר מתאים לגברים שמגלחים חחח.. :))

    השבמחק
  130. לא אהבתי.יש לי שאלה,לאחותי יש כוס עם שיערות בלונדיניות,אבל לא שעיר לה בקו הבקיני,אבל יש לה על השפתיים...היא צריכה להוריד לדעתכם ?
    -אני הומו אני לא ממש מבין בזה- :\

    השבמחק
  131. איכססס....מה אתה שואל פה??מה נראה לך זה פה-צעירים חסרי מנוחח יאאלהה לךךך

    השבמחק
  132. איייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייכככס גועל נפש!
    אתם לא מיתביישים!?!??!

    השבמחק
  133. תגלח ימסריח

    השבמחק
  134. וואי לא נורא זה קצת לי יש יערות הגשם!!!

    השבמחק
  135. לאנונימי שרשם את זה :
    רועי קליין, יש לך שם של גיבור, ואתה מבייש אותו D:
    החייל הכי אמיץ בצבא הגנה לישראל
    רועי קליין לא נשכח אותך! ת.נ.צ.ב.ה

    .....
    אתה לא מתבייש?? להחשיב בן-אדם כ'מת בגלל שהור הומו?!?! מה נראה לך בכלל?!?!
    אתה צריך להיתבייש ואם אתה כזה הומופוב אולי תבדוק באמת את הנטיות המיניות שלך כי אף-אחד לא מפחד ממשהו אלא אם כן הוא בפנים יודע שהוא כזה!!

    רועי קליין כל הכבוד לך!! אל תתבייש תמשיך להיות גאה כמו שאתה!!
    אתם הההמואים יותר גברים מסטרייטים!!
    דרך צלחה :))

    אאהה.. ומי זאת החולה הזאת שחושבת שבאמת האמנו לה לתגובות שהיא עושה עכשיו את הקעקוע?? מה היא בת שנתיים?!?! חחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  136. אלווווווף גם לי יש

    השבמחק
  137. נועוווש היפה29 באפריל 2010 בשעה 6:59

    איו ממש מגעיל ... גם כמה שערות ישלה..P:

    השבמחק
  138. חחחחחחחחחחחחחחחח סקסי D:

    השבמחק
  139. חחחחחחח אהבתי ת'רעיון אבל זה מגעיל D:

    השבמחק
  140. קודם כל, לילד ששאל על אחותו, שערות בלונדיניות זה בסדר גמור. זהו הפיגמנט שלה וזה טבעי לא לכולם יש שערות שחורות.
    שערות על השפתיים זהו משהו חדש שאני שומעת לראשונה, אם זה מטריד אותך ואותה אני ממליצה על רופא מיני.

    לתגובות הקודמות. אוננות על תמונות וסרטונים זה מצוין, אני בטוחה שאתם בגיל המתאים לדעת דברים כאלו ולא בגיל מוקדם יותר. אני שמחה שאתם מוציאים את התשוקות שלכם. תעשו כרצונכם.

    להיות הומו זה לא בושה!!! כל אחד מרגיש שהוא עצמו, אם רועי מרגיש משיכה אל גברים זה בסדר גמור!
    אם הורייך ומשפחתך וחבריך אינם תומכים אנא תפנה אל האגודה לילד.

    לכל שאלה ובקשה אורית. אגב, העצות של המועצה שלנו לעזרות מיניות מופיעות לפעמים בעיתונים של מעריב לנוער וראש1

    השבמחק
  141. אני אלון רויץ ואני הומו

    השבמחק
  142. מאיי ביטטוון ביייבייי P:29 באפריל 2010 בשעה 7:14

    וואלק מה הבעיוות שלכם ?!
    קווראים לי מאי בייטון ולי יש 2 קעקועיים עגיל בלשון בפופייק מדוונה ו5 לווווביים , ואני בת 15 אז מיי שאוומר שקעקועיים ועגיליים זה לזונוות שידחוף מקל לתחת , ושיגייד לי אני אבוא וארעייד לו תמקל בתחת , אוו בכווס , תלווי מה יש לכם ; )

    השבמחק
  143. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XD
    חזק אהבתי ;)
    למרות שלא נראלי שאישה הייתה עושה כזה קעקוע ... :|

    השבמחק
  144. קוראים לי אביי כהן ואני בן 18 ות'אמת לא היה לי חשק לקיים יחסי מין עם נגיד חברה שלי הייתה עושה ת'זה ! .
    זה פשוט מגעיל מידי ובנות ? ! . אל תגרמו לעצמכן להיות פרחות ! יום יבוא ותיהיו אמהות ותחשבו על זה תתנו לילדים שלכם לחורר ת'כל הגוףבכל החרא הזה ואח''כ להרוס לו ת'פנים ? ! תעשו טובה ואל תשמשו דוגמא לקטנים !

    השבמחק
  145. אני שמחה שאנשים חושפים את זהותם. אם אתם מרגישים שזה הדבר הנכון לעשות אל תתביישו!!!
    אורנית - יועצת מינית לגילי ההתבגרות

    השבמחק
  146. שלום אבי כהן,
    אני שמחה שאתה ושאר האנשים שהגיבו בפורום מודעים לכך.
    אני חושבת שזה לא מגעיל לקיים יחסי מין עם קעקוע שכזה ובמיוחד עם שערות באיבר המין. זה לא מגעיל!
    אני שמחה שאתה חושב על הורות, ועל כך שאמהות לא נותנות לילדיהן לעשות קעקועים בגוף. אך אני אמא ובתי ביקשה ממני רשות לקעקועה והסכמתי. זהו שיקול הדעת שלה והחלטה בלבד! זה ילווה אותה למשך כל חייה ואני שמחה שהיא שלמה עם הקעקוע שהיא עשתה
    אורנית.

    השבמחק
  147. יאללה גם כן את.. אעלק אורנית יועצת מינית לגילי התבגרות..יש לי רק דבר אחדב להגיד לך על זה-בוללשיטט!!
    כך אחד יכול לדבר השפה גבוה ולבלבל את השכל
    נ.ב.-->קעקוע פגזזז

    אילנית-מהבולשות לאיתור יועצים מתחזים

    השבמחק
  148. אין אין נדיר ביותר !

    השבמחק
  149. חזק בייייייייייייייייותר . :)

    השבמחק
  150. חח מגניב ומגעיל...

    השבמחק
  151. מי חרמנית וגרה בירושלים ??

    השבמחק
  152. גועל נפש!!!!!
    צי הי מסוגל לעשות את זה ? ? ?
    אה מצאתי מטומטמים!!!!

    השבמחק
  153. כל מי שעושה את זה הוא בן זונה

    השבמחק
  154. חזקק!! איזה טוב אבל חבל שהיא שמה את התחתון כי זה מפריע אוףףף :(

    השבמחק
  155. אני חרמנית וגרה בחיפה

    השבמחק
  156. חרמנית כוסית29 באפריל 2010 בשעה 9:16

    מישהו חתיך אני גרה ביהוד ואני חרמנית אשששששששששששששש

    השבמחק
  157. לילוש אלוש ושירוש29 באפריל 2010 בשעה 9:20

    מיי שאמר לנוו כאפוווות הוולך מזה למווות !!!
    למרוות שהווא אנונימיי !!
    בוביי רק שתדע שאנחנו מקובלות הרבה יוותר ממך ומיי שאוומר על מישהוו כאפות רק בשבייל לחווש הוא בעצמוו כאפוות ..
    והקעקווע הזה ממש ייפה יווצא כדאי לככם לעשוות !!
    המלצה שליי מי שרוצה לראות תמונות שיכתוב ביוטיוב
    לילוש אלוש ושירוש-קעקוע חדש

    השבמחק
  158. לי יש שאלה...
    אחותי בכיתה ז' ואני והיא באותו החדר..
    יום אחד נכנסתי לחדר וראיתי את אחותי עושה סקס עם חבר שלה.. יש לה את הקעקוע הזה D:
    אחותי קיבלה מחזור בכיתה ד' והיא מידה C80 בחזיות..
    אני מאוד מודאג שהיא תיכנס להריון..
    היא נתנה לי 300 שקל בתנאי שאני לא אספר להורים שהיא עשתה סקס...
    מה לעשות?
    הא ואני גם עשיתי את הקעקוע הוא ממש יפה!!

    השבמחק
  159. איפה הדלי של ההקאה.....בעעעעעעעעעעע
    מה זה 1823...ג'יזס לכי תעשי לייזר או מינימום תעבירי את המכסחת ערווה הזאת עד הסוף.

    השבמחק
  160. אאאאדייר!
    חזק בטירררררוף....

    השבמחק
  161. סתם תירוץ בשביל לא לגלח

    השבמחק
  162. לא שהייתי עושה קעקוע כזה !! בחיייםם ללא ...
    אבל תאכלס , הרעיון חזקקקקקקקקקקק חחחחחחחח

    השבמחק
  163. איייייייייייייייייייכס גועל ניייפש

    השבמחק
  164. זזההה מגעייייל מה ישלכםםם !?
    בחיים שליי לא הייתי עושה כזה קעקוע !!!!
    איייייכס דווחחה ... !!

    השבמחק
  165. פשוט מזעזע...
    עדיף שהיא כבר תוריד ת'שערות שלה וזהו..
    ולא תחשוב שהקעקוע יעשה את זה XD

    השבמחק
  166. קעקוע מפגר ביותרO_ם

    השבמחק
  167. איכסססססססססססססססססססססססססססססססססס

    השבמחק
  168. מילא היה לה גוף אבל יש לה יותר מדי גוףףףף

    השבמחק
  169. נראה לי שזה בן:)

    השבמחק
  170. גברית במיוחד ה"אישה" הזאת בעעעעעעעעעעע

    השבמחק
  171. חחחחחחחחחחחחחחחח , וואי חזקק !!

    השבמחק
  172. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אעששש

    השבמחק
  173. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחלש

    השבמחק
  174. חמוד בל אותי באנין מה יש מאחורי ה תחתון

    השבמחק
  175. חחח אומנות

    השבמחק
  176. יש לחבר שלי כזה רק יותר יפה עם צבעים וזה חח (אני בחורה חבר שלי גבר)

    השבמחק
  177. בעעעעעעעעעעעעעעע

    השבמחק
  178. אייכסה כמה גוועל יש בעולם ?!
    בחיים בחיים לא הייתי נכנסת לפה זאת הייתה רק קבוצה בפייסבוק אז ראייתי ! ..

    בקיצור לילוש ושירוש או איך שלא קוראים לכם ? תשלימו עם העובדה שאתם ממש ממש ממש ממש מגעילות ומסריחות שעשיתם את הקעקוע הזה

    ואנשים שבאמת שואלים פה שאלות והכל ?
    לכו חפשו לכם -ח-י-י-ם- !!
    מטומטמייים !

    השבמחק
  179. איזה מצחיק אם בסוף זה יהיה בן חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ! XDD

    השבמחק
  180. אווומיייגד איזה זה דומה לבן !!!!
    או בת פאקצה XD
    אבל איזה קעקוע מעפן ואני כבר מצפה למשהו יווותר זוהר ויותר מרשים ^^

    השבמחק
  181. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  182. אורנית יועצת מינית לנוער29 באפריל 2010 בשעה 12:08

    אוקיי, אני רואה תגובות סוערות....
    אז קודם אורן כל: אם אחותך קיימה יחסי מין וראית זאת וקיבלת 300 שקלים בכדי לא לספר להורייך, זוהי החלטתך מה לעשות אם זה. אני שומעת שאחותך מאוד מפותחת אך היא נמצאת בגיל ההתבגרות וזה טבעי שהחזה גדל למידות כאלו, ולקבל מחזור בכייתה ד' זה טבעי, זה פשוט עניין של התפתחות.
    בקשר ליחסי המין שאחותך קיימה, איניני יודעת אם היא עשתה סקס אנאלי(יחסי מין בלי הכנסת איברי המין) או סקס רטוב. אם כן, כדאי לבדוק אם הם השתמשו בקונדום. אם לא, מומלץ לעשות בדיקת הריון, אך נאי יודעת שההיא לא רוצה לספר זאת להוריך אז היא יכולה לפנות אליי באופן אישי אני נמצאת במדור של מעריב לנוער וראש1, או להיעזר ברופא מין.


    שלכם ותמיד שמחה לעזור אורנית- יועצת מינית לנוער

    השבמחק
  183. פיייייי איזה ישנים אתם מה נסגר..? אנחנו ב-2010 למקרה שלא ידעתם

    השבמחק
  184. אורנית - יועצת מינית לנוער29 באפריל 2010 בשעה 12:22

    לא הבנתי את תגובתך אנונימי יקר...

    השבמחק