eds by sekindo

יום ראשון, 25 באפריל 2010

סהר ואיילללה הקלטת הלוהטת!

היזהרו: סער ואיילה יגנבו לכם את הסיסמה בפייסבוק
מי לא רוצה לראות את הסרטון הלוהט של סער ואיילה מהאח הגדול שיגרום לבולבולון להאדים מכעס? אם לא כולנו, אז בטוח שכל מי שנכנס לכתבה הזאת, לפחות. זאת כנראה הסיבה שבשבועות האחרונים גולשים רבים נופלים לתרגיל עוקץ אינטרנטי פשוט ופופולרי שחושף את החשבון שלהם ברשת החברתית לאנשים זרים. האח הגדול עינו פקוחה


כך נראה התרגיל ה"פישינג", כדי שתדעו להיזהר
צילום׃ פייסבוקהאם בולבולון פתחה במערכה חדשה מול מעריצי סער ואיילה? תרגיל עוקץ חדש שמפיץ את עצמו ברשת הפייסבוק מציע לגולשים לצפות בסרטון לוהט של סער ואיילה "שהאח הגדול לא רוצה שתראו" - וגונב לכם את שם המשתמש והסיסמה לפייסבוק. כדאי להיזהר.
בשבועות האחרונים נתקלו גולשי פייסבוק רבים על הקיר של חבריהם בהזמנה לצפות בסרטון מפתה במיוחד של סער ואיילה. אלו שהתפתו ולחצו על הקישור, הגיעו לאתר חיצוני שהציג תמונות חושניות במיוחד של השניים וקישור "לצפייה בסרטון המלא".
לחיצה על הקישור הובילה את הגולשים, לכאורה, למסך הכניסה לפייסבוק, שם הם התבקשו להכניס את שם המשתמש והסיסמה שלהם. עם זאת, לא מדובר באמת במסך הכניסה לפייסבוק, אלא באתר אחר לגמרי שהעתיק את העיצוב של הרשת החברתית הפופולארית. לאחר שאותם משתמשים הקישו את פרטי הגישה שלהם, הפרטים נשלחו לגורמים שעומדים מאחורי האתר ולמעשה בכך ניתן "לפרוץ" להם לחשבון.
מיד לאחר מכן, ובאמצעות פרטי הגישה, הופצה ההזמנה פעם נוספת באמצעות הקיר בפייסבוק של אותם גולשים שנפלו בפח. כך לאחרונה הפיצה עצמה התרמית בהיקף נרחב ברשת החברתית והפילה עוד ועוד משתמשים תמימים.

11 תגובות:

  1. בני זונות אני נרשמתי לזה!!!

    השבמחק
  2. אז ככה התרוקן לי הכסף בפוקר..סעמק

    השבמחק
  3. בני זונות די להזהיר אנשים מפישינג אתם דופקים לי תרגילים!

    השבמחק
  4. איזה מזל שלא היה לי כח לרשום את האימייל והסיסמא שוב חחחחח....

    השבמחק
  5. כוס אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאמא שלההההההההההההההההההההההההההההם

    השבמחק
  6. כווס אממא שללהם אני לא ראיתי את זהה אבלל שאני יראה אני לא יכננס..

    השבמחק
  7. מגעילים

    השבמחק