eds by sekindo

יום שני, 26 באפריל 2010

לא תאמינו שקיים כזה אתר!!
































35 תגובות:

  1. לא הבנתי..מזה??

    השבמחק
  2. ok everyone here get out and never come back this site abadued!!

    השבמחק
  3. לא הבנתי...

    השבמחק
  4. טוב שהאתר לא מוכר כבר משנות הפלמ"ח

    השבמחק
  5. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וואי חזק ביותר XD

    השבמחק
  6. מה הפואנטה פה ???

    השבמחק
  7. טפוטפו בקיצורר

    השבמחק
  8. כל היוםםםםםםםםםםםם באנגיםםםםםםםםםם!!@!@!@!@

    השבמחק
  9. טחחח מה זה?

    השבמחק
  10. מזה בכלל???????

    השבמחק
  11. מספרים חחחחח לייייייייייייייייייייייייייייייק !

    השבמחק
  12. מזהה בכללל ????????

    השבמחק
  13. זה כאילו איך להסניף

    השבמחק
  14. חחחחחחחח ענקק חח

    השבמחק
  15. הייתי בחנות הזאת...!!!
    זה נמצא בגבעתיים בקומה השנייה
    הקומה הראשונה זה לאביזרי גינון...

    השבמחק
  16. לכל המוגבלים..
    לאתר קוראים סטלן.סיאו.אייאל..
    זה הכל דברים לסמים חח
    המספריים - לחתוך את האקססה
    הקונים , לשים במבחה בבאנג
    כפיצ'ו - לחמם בוף
    ענק.. אהבתי XD

    השבמחק
  17. חחחחחחחחחחח חזק XD

    השבמחק
  18. מי שלא שם לב בראשון אם המספריים , כתוב מחיר בחניות 10שקלים ואילו כתוב שבאתר זה עולה 12.....

    השבמחק
  19. לפותח האתר בא לי להביא לך מכות י'לד בן 12

    השבמחק
  20. חח לשני שהגיב.. בחנויות זה ~18~ ולא ~10~ חח יסטלן

    השבמחק
  21. לא הבנתי מה הוא מלמד לעשות?

    השבמחק
  22. חחחחח איזה אתר ,זה חוקי בכלל החרא הזה?

    השבמחק
  23. חחחח חזק XD

    השבמחק
  24. חחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  25. חחחחחח יאוטיסט הקונוסים זה פייסלים מוכנים (ג'ויינט) צריך רק למלא את הקונוס ולהדליק

    השבמחק
  26. זה לא בריא !
    זה יכול לגרום למוות !!
    אני אתקשר למשטרה !
    סתם לא..אבל חבל עליכם !

    השבמחק
  27. חזק ביותר אחונה (:

    השבמחק
  28. האתר לא מוכר משנות הפלמ"ח האתר הזה הוא משנות הפלמ"ח

    השבמחק
  29. יש לי את המספרריים המתקפלות! D:

    השבמחק
  30. חחחח יש לי את מחמם הבוף הקונוסים זה סתם שטויות

    השבמחק
  31. וואלה איזה אתר מרגש ירדה לי דימעה

    השבמחק