eds by sekindo

יום שני, 26 באפריל 2010

בר רפאליי .. אתם בשוקק!!!


98 תגובות:

  1. סתם סנדביץ' מה אתם עושים עיניין

    השבמחק
  2. הילדה הכי יפה בגן ♥26 באפריל 2010 בשעה 7:42

    ל ג מ ר י סתם סנדוויץ'!!! ווווואי איזה פיגור הולך איתםםםם! איזה תמונות שאפשר לחשובב!! גם יש סתם פוטושופים!!

    השבמחק
  3. חחח..אנשים יש לכם בעיות קשות !!!

    השבמחק
  4. אווי נו באאמת XD
    זה סתתם סנדווויץ' .. מה אתם עוושים עיניין מככל דבר קטטן ? :O

    השבמחק
  5. כריך אחד "קטן" עושה לכם את זה? מוווזר זה כריך סך הכל

    השבמחק
  6. אוח נו מהכל דבר אתם עושים עניין
    אפשר לחשוב,כולה סנדוויץ' ._.

    השבמחק
  7. כולה שנביץ יא מעפן

    השבמחק
  8. מנמלה אתם עושים פיל באמאשליי

    השבמחק
  9. היא מוצצת טוב זה כיאלו זיןןן

    השבמחק
  10. מה אתם מופתאים הילדים שעושים את זה זה רק בשביל רייטיג
    וחוץ מזה אתם יכולים לבוא לדף שלי לעשות לייק ולראות את בר רפאלי יורדת.
    סתם
    חחחחח

    השבמחק
  11. יואו כולה סנדוויץ' !

    השבמחק
  12. בכלל לא בר רפאלי ילדים אומללים
    מה אין לכם מה לעשות בחיים

    השבמחק
  13. זה בכלל לא בר רפאלי!

    השבמחק
  14. זאת כן בר רפאלי ראיתי את המונות האלה בטלויזיה אבל זה כולה סנוויץ' ! מה אתם עושים ענייןןן ? ביי חברייה

    השבמחק
  15. מרוב סנדוויץ נהייתי רעב

    השבמחק
  16. מה אתם עושים עיניין מכל דבר זה רק ילדים סוטים יכולים לעשות דברים כאלה ילדים שבאמת רוצים שימצצו להם כמו שבר מצצה לי

    השבמחק
  17. בואנה אתם אשכרה זונות@@!!

    השבמחק
  18. אהבבבבבבבבתייייייייי

    השבמחק
  19. אני רעב....יופי...

    השבמחק
  20. זאת לא בר רפאלייי יא עוליייים !

    השבמחק
  21. וואי סננדויץ לא נסחפתם?

    השבמחק
  22. יא אללה חבורה של סתומים יורדת עלאק

    השבמחק
  23. זה רק עושה אותי רעב איפה אני מסיג כזה בגט?

    השבמחק
  24. זאת בר רפאלי היא הצטלמה עם איזה בלוגר

    השבמחק
  25. ראסמי מה עשיתם מזה עניין אבל אהבתי חח תאמינו לי היא עשתה הרבה כסף מהתמונה החרטה הזאת

    השבמחק
  26. זאת בר והיא נראית פה כרגיל.. כמו זונהההה

    השבמחק
  27. בר לפי דעתי בחורה יפה אבל יש הרבה בנות שניראות הרבה יותר טוב עם הרבה יותר גוף ממנה. סתם עושים ממנה יותר ממה שהיא.

    השבמחק
  28. לפי דעתי בלי כל האיפור והפוטושופ היא ביכלל לא יפפפהההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  29. מה אתם דפוקים?
    לא נראה לי בכלל שזאת בר רפאלי וגם כולה סנדוויץ.
    יש אנשים מטומטמים בעולם.

    השבמחק
  30. מזה הזבאלה הזה??
    היי 26 אפריל 12:50
    באמא שלי אתה צודק עושים מהיוגורט הזאתי יותר מידי!!
    חוץ מזה איפו יש כזה שנביץ?
    תארגנו ליייי P:

    השבמחק
  31. תכלס היא יצאה זונה שהיא הסכימה להצטלם ככה..יש הבדל בין להצטלם עם בגדי ים לבין אוכלת סנדוויצ' שנראה כמו זין ><
    אם קצת שכל היא הייתה מגיעה למזכנה שזה לא שווה..אבל בעיה שלה D:

    השבמחק
  32. צחוקים פה אהה??
    אנשים לא מפסיקים להגיבב!!!

    השבמחק
  33. איזה כיפים הייתי נותן לה בתחת באמא שלייי
    וואי וואי מה הייתי עושה לה

    השבמחק
  34. חח כולה סנדויץ מה אתם עושים ענין?!

    השבמחק
  35. יא אנשים מסכנים חסרי חיים שעושים כל סנדוויץ זין כדי לקבל טיפת תשומת לב תמצאו חיים טוב?

    השבמחק
  36. eize gnuvim kol hagvrim ha elu, ma nirea lachem sh he motzezet zin, asitem mi ze kvar "yoredet" alek, sh yirdu lachem kodem ya KANA'EIM

    השבמחק
  37. ze SENDVITZ "hero" YA MASTULIM EIZE ZAYIN BA ROSH SELACHEM HAYITEM METIM LE HALF OF THIS SIZE L O L

    השבמחק
  38. איזה כיף לסנוויץ' מה הייתי עושה לה תיראו באיזה תנוחה היא

    השבמחק
  39. בר או לא בר סנוויץ או זין מה אכפת לכם העיקר אותי זה הצחיק

    השבמחק
  40. לאאאאאאאאאאא בר את תמותי את אוכלת כריך

    איזה מטומטמים!!!!!!!!!!

    השבמחק
  41. שתבוא תוכל ככה גם את התנקניק שלי

    השבמחק
  42. חחח אויש נו.. כולה אוכלת בגט ממש ממש גדול D:
    נכון שיש פה המון מסרים מיניים , אבל זה כלום..

    השבמחק
  43. הזין שלי רוצה להיות הכריך הזה..

    השבמחק
  44. אבל כמה שזה מצער שהזין שלך קטן מדי...

    השבמחק
  45. רוצה לבדוק יזין של תינוקקק

    השבמחק
  46. בואנה חרמניםם סתומיםם בחיי..:P

    השבמחק
  47. חחחח יאו אבל נכון זה שהיא "מוצצת" לו... יש גוף הורס!?!??!?!
    יאללה מה נסגר איתכם אנשים - מה אמא שלכם בגבס מה ניהיה....
    הייתם מתים שהיא תסתכל עליכם או בכלל לכיוון של כול אחד מכם.. היא פצצה הורסת... שלא תתפוצץ על אחד מכם בטוח... אז יאללה לכו חפשו חברים או משהו אחר למצוא בחיים!!!
    והשנביץ... נראה טעימיםם...

    השבמחק
  48. אחד הגרועים חחח..הייתי בטוח זין אמיתי חחח!!

    השבמחק
  49. אייאיאיאיאיאיאי איזה סרט עשיתם ..

    השבמחק
  50. איייי זה האנשים האלה מJEARSY SHOREֱֱֱ

    השבמחק
  51. ואיי כולא כריךך : O
    ומילא היא מספיק זונה בשביל לרדת באמתת ..

    השבמחק
  52. חחחחחחחחחח סתוווווווווומיםםם

    השבמחק
  53. וואוי מה אתם עושים רעש זה כולה סנביץ'
    וגם אתם לא רואים שזה פרסומת?!!

    השבמחק
  54. אוייי זה גם ברוור שזה רק לתמוונה והיא לא באמת אכלה אותוו... !
    פ'חח שטויות

    השבמחק
  55. רק סנדוויץ ביג דיל...

    השבמחק
  56. רק סנדוויץ ... ואווו

    השבמחק
  57. כולה אוכלת סנדוויץ' שגבר מחזיק כאילו זה זין.. רגע שחושבים על זה ככה ... חעחעחעחעחע

    השבמחק
  58. ברור... והיא באמת אכלה את זה...

    השבמחק
  59. מי אמר שזאת בר רפאלי בכלל???

    השבמחק
  60. זה בשביל הסנדוויץ' , זה בשביל הלייק יא חבורה של גפילטעפיש ..

    השבמחק
  61. סתם חלה ימכוערים ימושפעים תנו לעצכם כף אבל מהר ישפעת מסריחים ימכערויםן ימגעילים יתחת יקופים לייזר לא הייתי מכוונת עליכם יגועל נפש

    השבמחק
  62. חח זה פרסומת שהיא עשתה באוקריאנה...ידבילים זה היה בכל האתרים מה הבעיה בזה....

    השבמחק
  63. מה יש לכם יא למה כולם חוזרים אחיריי השני כלה כריך כולה סנבייץ מה אתם עושים עניין מישהו רוצה לאראות לכם תמונה תסטקלו ושתקוווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  64. מה הקטע שלכם כולה סנדביץ

    השבמחק
  65. איזה בולשיט מיסכנה מה עושים מימנה....היא הבחורה הכי מושלמת שיש

    השבמחק
  66. מי שהעלה את זה הוא אידיוט גמור.
    היא יורדת לסנדביץ' ואתן יורדות לזין , אז מה השוק פה חמורים ?

    השבמחק
  67. וואי הייתי תוקע את הכוסית הזאת בתחת מה הייתי עושה לה יאאלה בא לי ללקק לה את הכוס יא וורדי!!!! אמן תרד לי!!!!!!

    השבמחק
  68. קנאאאאאאאאאאים ! אין מילה אחרת . יאלללה טוסו מפה ילדים מפגרים . בייייי ^_^

    השבמחק
  69. כוס אמא שלהם בני זונות מה עו מזה עניין

    השבמחק
  70. איזה מכוערים כל ההומואים סביבה

    השבמחק
  71. לא הבנת כיאלו הסנוויץ באה מהזין שלו חח אבל באמת מה אתה עושים עיניין מסנוויץ

    השבמחק
  72. זיינתי אותה אתמול גמרתי אחרי שעה היא לא יודעת להזדיין

    השבמחק
  73. כולה סנדוויץ' יגרועים אני יכול לשלוח לכם תמונות מלפני כמה שבועות כשהיא ירדה לי ת'אמת מוצצת ממש טוב, כנראה פה היא פשוט מתאמנת בשבילי.. הזיון שלה באמת לא משו, אי אפשר כמעט לגמור איתה...

    השבמחק
  74. זאת לא בר רפאלי וגם זה כולה סנדוויץ

    השבמחק
  75. מה כולה סנדוויץ'?!?!!?!?!? זה סנדוויץ' אחד הסקסיים

    השבמחק
  76. זאת בר רפאלי ! , היא הצטלמה לאיזה מגזין של ה-M.T.V יש עוד תמונות יותר גרועות מזו באתר וואלה עשו עלייה כתבה ..
    חוצמזה אנשים סתם קנאים .

    השבמחק
  77. זאת לא היא בכלל

    השבמחק
  78. יורדת .. מיי ישממע .. כווולה שנביץ , וואיי איך באליי ,
    חבוורה של ילדיים חרמניייים .

    השבמחק
  79. חחח חוליי מין באמא שלי

    השבמחק
  80. יא מזדיינים אוכלים בתחת לכו לכו יא זונות בני זונות תמותו כל מי שהגיב פה זיינתי את אימא שלכם אתמול כושלדודודה שלכם יא מזדיינים!!!

    השבמחק
  81. יש לי זין ענק מישהי רוצה לראות?! מי רוצה למצוץ לי מי מי??!! וואי גמרתי בשניה הזאת!!!

    השבמחק
  82. אני באמת בשוק....איך היא עדיין כזאתי מקל?!
    סתאאאם מה אתם מפגרים היא סתם נעל רעבה....

    השבמחק
  83. חחחחחחחחחחחחחחחחח יצוריםםםםםם D=

    השבמחק
  84. זאת כןןןןןן בר, והיא כולה לוקחת ביס מסנדביץ', ווטס דה ביג דילל????.

    השבמחק
  85. אתם באמת סתומים !

    השבמחק
  86. זההה כולההה סנדבביץץ וזאאת לא בררר ררפאליי י'עמווות

    השבמחק
  87. אומממג בר רפרלי אוכלת ''בגט'' ענק!!!

    השבמחק
  88. מי שהיא לא תיהיה בר רפאלי לא בר רפאלי.מה היא מדגמנת פה סנדוויץ'??!!

    השבמחק
  89. ווואו ביג דיל נוגסת מהסנדוויץ'

    השבמחק
  90. יצאה זונה...

    השבמחק
  91. חחחחחחחחחחח , מה הקטע ?!

    השבמחק
  92. תפעילו את הדימיון

    השבמחק
  93. עשרות גאדג'טים ב 9.99 שח בלבד - והמשלוח חינם.
    www.pizzy.co.il

    השבמחק
  94. איזה סתומים היא הצטלמה ככה לקמפיין תמונות!!!!!!!!!!1

    השבמחק