eds by sekindo

יום חמישי, 3 ביוני 2010

החלום..

43 תגובות:

  1. ראשונה ! :P
    חחחח לייק :D

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחחח מכוערווווווווות

    השבמחק
  3. יווואאאאאוווווווו איזה מחוערותתת

    השבמחק
  4. וואי איזה מפגרים !! שנות השיבעים לא נראו ככה , זה המאה הקודמת , חבורה של מטומטמים ... אם אתם לא מבינים במשהו אז תעזבו

    השבמחק
  5. שלישי :)
    חלששש..o f e k h

    השבמחק
  6. חחחח לא נראה לי אמיתי אבל בסדר....

    השבמחק
  7. אויי אויי אויי!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  8. בואנהה... לא הייתי בישביל לזייייןן אותםם . . .
    ממישהי רוצה זייון ישש לי זייןן ענננקקק....
    מישהי רוצה לשבתת?..?.... לי על הברכייםם לצעוק ולקפוץ..?.. זה בחינם מי שרוצה בכסף היא יותר מ-מוזמנת מי שרוצה אורגיה שתביא תחברה שלה.. כדיי שהיא תהיה יפהה...

    השבמחק
  9. עכשיו אני יהיה כמו כל המושפעים!!
    זה לא אמיתי!!בטוח פוטושופ!!
    ידליי כאפותת

    השבמחק
  10. איזה טמבליייםם בשנות השבעים הן היו ניראות באמת כמו זונות עם בגדים חשופים וכל זהה...
    זה באמת מהמאה הקודמתתת קצת שכללל מטוטמטמים

    השבמחק
  11. של מי זה המספר פאלאפון ???

    השבמחק
  12. עלק שנות ה-70. באמת שאם אתם לא מבינים על מה אתם מדברים עדיף שתשתקו. זה מהמאה הקודמת.

    השבמחק
  13. איכס איזה מגעילות אני חרמן אשששש
    ממישהי רוצה זייון ישש לי זייןן ענננקקק

    השבמחק
  14. בואנה אנשים פה טיפשים רצח
    זה משנות ה30 ככה בארה"ב/לונדון.
    ככה הייתה התרבות וככה היו לבושים.
    וזה ממש לא מכוער כל השמלות האלו

    השבמחק
  15. ממישהי רוצה זייון ישש לי זייןן ענננקקק

    השבמחק
  16. אני רוצה זייןןןןןןן,,, מה המספר שלך?? :P

    השבמחק
  17. שנות ה-70? איפה אתם פאקינג חיים?!?!?!
    זה לפחות בשלהי המאה ה-19 ._.
    טמטום.

    השבמחק
  18. מה זה "זונה" בכלל?

    השבמחק
  19. זונה זה אחד שמחבקת בשביל כסף..

    השבמחק
  20. תראו איך הם נראות לא פלא שהם מחפשות גבר..!!

    השבמחק
  21. 0526841106 תתקשרוו אליי אני זוונה של חינם וגם דבר איתך כמה שתרצה!

    השבמחק
  22. NO WAY!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  23. בווווונא ....מזה כל ה"יש לי זין ענק " ווכל זה ? מה אתם ילדיים קטטנים ? רצייני

    השבמחק
  24. חחח מכוערות.

    השבמחק
  25. כאילו רק חסר שמישהו יגיד זה פוטושופXD

    השבמחק
  26. זה פוטוושוווופפפפ!! מפגרים חחח

    השבמחק
  27. מי שיש לו זין ענק ולא פחדן ששלח תמונה לכתובת zona012@walla.com

    השבמחק
  28. כוס אמא של כולכם5 ביוני 2010 בשעה 5:10

    זה משנות ה 30 או אולי 40 יא חבורה של פלגמטים תמותו כולכם כל בעלי הבלוגים הכושלים שלכם שחושבים שהם יודעים משהו ורק רוצים לפרסם את הבלוג שלהם שעוסק בזין ושיערות ביצים. תמותו כולכם חבורה של אוטיסטים בני שרמוטות שונא את כולכם יא מזדיינים חסרי שכל

    השבמחק
  29. מה יש לכל החרמנים פהה ? למי אכפת מהזין שלכם ?! כל מי שאומר שיש לו זין ענק בטח יש לו אחד הקטנים אז סתמו כבר את התחת ותפסיקו לרשום טלפונים יא ילדים קטנים ומטומטמים... ><

    השבמחק
  30. זה נראה כאילו הן הגברים .
    בואנה סתכלו על הפנים שלהן !

    השבמחק
  31. לאא הבנתי!! מה זה?!!? מזה הנשים האלו ומה הן עושות..?! O.O ! מישהו יכול להסביר?!

    השבמחק
  32. אילנה סמולנאץ הכוסית12 ביוני 2010 בשעה 12:07

    אני רוצה...תתקשר אליי..אני מחכה לך כפרההה....0548180306

    השבמחק
  33. מי שרוצה מוזמנת 0503039600

    השבמחק
  34. נאי כווסיט' על ובאלי זיון אדיר לכל הפדופייליים אני ילדה קטנה שמתה לזיייון אש לכל המעוניניים 0509845762 מתעלחייכם ורק שתדעו אנ נוות לאנשים למצוץ ציצים ולעשות מה שבאלהם אני כמו בובה מחכה לכם נועה לוגסי הזונה ואני מביאה איתי חברה מאי פדידה יש לשתינו ציצים ענקים ואנחנו רזות ולוהטות ואם מישהו רוצה אנחנו גם מתנשקות בפה

    השבמחק
  35. אני חמודה ומתה לזיון טוב מי שרוצה שישלח לי תמונה שלו בעירום שניראה את הזין שלו למייל
    SARAYA4@WALLA.COM

    השבמחק
  36. O.0 לכל ה*זונות * עופו

    השבמחק
  37. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חנקתם אותי י'מפגרים מה אתם חשים מה זה כל המספרים האלה יא חסרי חיים חחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מ פ ג ר י ם לכמו מצאו חיים

    השבמחק