eds by sekindo

יום שישי, 4 ביוני 2010

המשחק

344 תגובות:

  1. חחחחחחחח..

    השבמחק
  2. ראשון סוף סוף!! אבל לא הבנתי מה זה

    השבמחק
  3. חחחחחחחחחחחחחחחחחח אויייי
    ראשון :)

    השבמחק
  4. חחחXD גאוני. שני!!!!

    השבמחק
  5. יעני בולבול

    השבמחק
  6. למה ילדים מתחתח ל15 לא יבינו ? אני בן 14 והבנתי D:
    חזק XD

    השבמחק
  7. אווו גאט דמאט
    אני בת 12 והבנתי ישר!!

    השבמחק
  8. אני בן 12 והבנתי

    השבמחק
  9. אני בת 11 והבנתי XD
    חחח ענננק XD
    זה בצורת זין למי שלא הבין XDDDDD

    השבמחק
  10. אני בן 13 והבנתי

    השבמחק
  11. זה דילדו יש לי כאלה אפילו שאני בן כי יש לי חברה חרמנית ואני רק מחקה שהיא תימצא את זה כי אז אני לא יהייה בחדר רגע ואז היא תתחיל לאונן ואני יכנס ואז ניזדין ואני רק בן 3

    השבמחק
  12. אני בת 13 והבנתי ישר !

    השבמחק
  13. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :D: D זה לא קשור לגיל , זה קשור לראש כחול D :
    אהה ולזה שמעליי . תשמור ת'פנטזיות המיניות שלך לעצמך :D

    השבמחק
  14. חחחח חזאק

    השבמחק
  15. בן 10 והבנתי

    השבמחק
  16. יאוו אולי חלאס לרשום שאתם ראשונים כי אתם לא !
    וגם אם כן זה מענין לי את בתחת .

    השבמחק
  17. אני בת אחת עשרה והבנתי O.O

    השבמחק
  18. אניי בת 11 והבנתיי!!!
    גאונייי הדבר הזההה....גאוניי ומגעילל! :\\

    השבמחק
  19. אני בן 13 והבנתי 

    השבמחק
  20. לזה שכתב "זה דילדו יש לי כאלה אפילו שאני בן כי יש לי חברה חרמנית ואני רק מחקה שהיא תימצא את זה כי אז אני לא יהייה בחדר רגע ואז היא תתחיל לאונן ואני יכנס ואז ניזדין ואני רק בן 3".
    תגיד מה אתה משוגע??????????? יא חרמן מטומטם אחד
    וכמו שזה שמעליי אמר, תעשה טובה לעולם ותשמור את הפנטזיות המיניות שלך לעצמך!!
    מפגר אחד!

    השבמחק
  21. אני בן 9 והבנתי

    השבמחק
  22. בן 2 והבנתי

    השבמחק
  23. איזה טימטום !

    השבמחק
  24. יואו אדיר זה כמו מה שיש לי בחדר אתמול דחפתי כזה חחחח

    השבמחק
  25. חרטהה
    כולכם פה בני 12 ובנות 11 נכון חחחחחחחחחחחחחחח
    בישראל המצב כזה קשה שבנות בגיל 7 כבר יודעות מה זה (אנסים שרמוטוות ימוותו היוםם אמןןןן!!)
    וכן אני בן 17 ושם אלףף זין על כל האנסים ומי שיש לו בעיה שיבוא לרמת גן שוחטים אותו

    השבמחק
  26. אוקיי זה הדבר הכי דוחה שראיתי מיימייי! איכככ
    חחחחחחחחחחחח איך הורסים את העולם שלנווווו!!!

    השבמחק
  27. אני בת 12 ואני הבנתי מה זה!!!!!!

    השבמחק
  28. מי שכתב זה דילדו יש לי כאלה אפילו שאני בן כי יש לי חברה חרמנית ואני רק מחקה שהיא תימצא את זה כי אז אני לא יהייה בחדר רגע ואז היא תתחיל לאונן ואני יכנס ואז ניזדין ואני רק בן 3 חח צודק

    השבמחק
  29. מי הבן 8 שמתלהב מיזה וה''גאונים'' שכותבים חזק?=.=
    ילדותי ולא מצחיק.

    השבמחק
  30. חחח איזה ילדים מושפעים..
    באמא שלי חחח כל מי שמגיב פה.. וכל הילדים שרושמים ראשון שני. וואט דה פאק?

    השבמחק
  31. חחח ואנונימי אחד כל שהוא... הללווואי ויהיה אפשר לכסח את כל האנסים והשרמוטות בעולםם!

    השבמחק
  32. מאור קדושים החתיך !4 ביוני 2010 בשעה 4:57

    אני בן שתיים עשרה ואני יכול ללמד אותך מה זה יקוקסינל איזה ילדים משועממים אחי XD

    השבמחק
  33. אני עובר והבנתי

    השבמחק
  34. חחחח XD
    אבל למה מתחת לגיל 15? אני בת 13 ! XD

    השבמחק
  35. לאף אחד לא אכפת בני כמה אתם... אמרו מתחת גיל 15 כדי שתכנסו כאילו משהו סוטה

    השבמחק
  36. חחחחחח אני בת 11 והבנתייי , ניייייייס [:

    השבמחק
  37. זה משה שמלמדים תילדים לעשות?!
    לא צריך להיות בגיל 15 בשביל להבין פשוט צריך קצת דמיון וראש כחול

    השבמחק
  38. אוקי חמודים תקשיבו....אם אתם מתחת לגיל 15 ומבינים את זה....זה רק מחזק את טענתי שילדים כיום הם לא בסדר....זה לא שאתם לא יכולים לראות את זה! אז סתמו ת'פהD:

    השבמחק
  39. אני בן 18 רווק גובה 190 מחפש את האחת אז עם את מעוניינת צרי קשר

    השבמחק
  40. אני בת 14 והבנתייי חחח'ע XD
    עכשיו אתם מבינים שלא רק ילדים מגיל 15 ומעלה יבינו P:

    השבמחק
  41. הייתי מוצצת אותו ודוחפת אותו לתחת שלי

    השבמחק
  42. זה מאתר אחד שקוראים לו fail
    תחפשו בגוגל

    השבמחק
  43. מה הקטע אני בן 13 והבנתי! וזה רק - - -

    השבמחק
  44. אני בת 6 והבנתי....זה בצורת הליקופטר

    השבמחק
  45. אוקי חמודים תקשיבו....אם אתם מתחת לגיל 15 ומבינים את זה....זה רק מחזק את טענתי שילדים כיום הם לא בסדר....זה לא שאתם לא יכולים לראות את זה! אז סתמו ת'פהD:
    לי יש תגובה למי שאמר או אמרה את זה תמות\י גם לפני חמישים שנה היו מבינים את זה

    השבמחק
  46. בת 12 והבנתי

    השבמחק
  47. עוד מישהו רוצה לכתוב שהוא בן עשר והבין את זה?
    די להתגאות בזה שאתם יודעים איך נראה נקניק עם תוספת בייצים =_="
    לפחות תעמידו פנים שאתם לא חבורה של ילדים קטנים וחרמנים, ותהנו מהילדות שלכם כל עוד היא נמשכת.

    השבמחק
  48. אני בן 12 והבנתי!!

    השבמחק
  49. לזאת שרשמה "אני בת 6 והבנתי....זה בצורת הליקופטר"...
    חמודה? נראה לי שלא ממש הבנת חחחח..!! הרגת אותי מצחוק!!!!!!!!! =]

    השבמחק
  50. אני בן 5884 והבנתי ..

    השבמחק
  51. חחחחח ומצפים שילדים ייגעו בזה חחחח הבנתם?
    תכתבו "לייק לייק" אם אהבתם את מה שכתבתי עכשיו

    השבמחק
  52. לזה שרשם: "מי שכתב זה דילדו יש לי כאלה אפילו שאני בן כי יש לי חברה חרמנית ואני רק מחקה שהיא תימצא את זה כי אז אני לא יהייה בחדר רגע ואז היא תתחיל לאונן ואני יכנס ואז ניזדין ואני רק בן 3"... אני חרמנית עליך אשש... בוא אליי ותזיין אותי.. הייתי מתה להיות במקום החברה החרמנית שלך... אתה בטח מפנק לה ת'כוס יותר מידי שהוא צורח הצילו.. אהה?? יכוסון.....

    השבמחק
  53. לייק לייק יכוסון / כוסית בוא/י לזיין לי תכוס ישרמוטה

    השבמחק
  54. אני ינשוף ןהבנתי

    השבמחק
  55. אני בת 13 והבנתי טוב מאוד כאילו זין חחחח טאוב

    השבמחק
  56. חולי מין!, מה אתם רושמים את התגובות האלה בגלל זה "אנונימי"?><

    השבמחק
  57. Tני בת 12 וההבנתתי.. ידדפווקיםםם! חח צוור של זין פפ..

    השבמחק
  58. בן 8 והבנתי יש לי כזה זה אחד המשחקים הסקסיים ביותר

    השבמחק
  59. אני עדיין לא נולדתי ואני הבנתי!
    זה זין!!!

    השבמחק
  60. במבה אדומה (:4 ביוני 2010 בשעה 5:57

    איך העולם מידרד אלוהיים !!
    וכל הבני 3 האלה תמצאוו חיים ! למה העולם נהרס בגלל כאלה ..

    השבמחק
  61. כמה עולה המשחק הזה?
    זה בטוח יותר זול מויברטור....
    עכשיו מחירי הויברטורים בטוח ירדו כי יש להם תחרות :)

    השבמחק
  62. אני בת 12 והבנננתי (: חחח .

    קצצצת נורא סוטה אבבבל לא מזעזע ..

    השבמחק
  63. אני בת 4 והבנתי..
    חלאס!!

    השבמחק
  64. אני בן והבנתי...
    אה רגע

    השבמחק
  65. חחחחחחח הזה שכתב אני בן והבנתי נשפכתי מצחוק חחחח

    השבמחק
  66. אני בט 6 ואיבנטי@!

    השבמחק
  67. בואו נדבר רגע על פוליטיקה למשל טורקיה שמחה וששון אריות ומנמרים עיזים ושואלים פנתרים צבועים

    השבמחק
  68. אני בת 13 וחצי והבנתי XD

    השבמחק
  69. חאלס להתגאות בזה שאתם בניי 9 ומבינים את זה O_O
    אין כל כך מה להתגאות בזה O:

    השבמחק
  70. החרמן מהאתר4 ביוני 2010 בשעה 6:34

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה הומואים אחושרמוטות!!!!!!:)

    השבמחק
  71. אתם דפוקים לגמרי, בואנה ילדים קטנים שאין להם חיים בני 8-13 לכו תבלו תילדות המזדיינת שלכם שגם ככה הרוסה כי אתם דפוקים בשכל, כל מטומטם יכול להבין מה זה, זה אנטומיה בסיסית של גוף האדם, ואתם פאקינג מתגאים בזה שאתם יודעים מה זה?!?? וואו גדול אז גילתם שזה זין ופאקינג אתם נהנים מזה. -_____-" אני בת 18 ואני יושבת וקוראת תתגובות המזדיינות שלכם, מה זה הבולשיט הזה?!?

    השבמחק
  72. בואו נדבר רגע ברצינו פוליטיקה טורקיה ענבים צפרדעים אריות נחשים עיזים למשל עם התרנגול של החצר מטיל אליי ביצה למי היא שייכת תרנגול לא מטיל בייצים

    השבמחק
  73. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סתומים..XDD

    השבמחק
  74. הבנתי ואני דומיני אריה :)צהוב כתום פיצוץ ענבים זה כזה טעים יאמי יאמי יאמי יאמי מותק לול בלול נושי לושי כדורגל טניס ים חברים ארנבים והרבה שקשוקה

    השבמחק
  75. אתם בטח לא תאמינו לי אבל אני ילד בן 6 ואני לא יודע מה זה אז קראתי להורים שלי והם הענישו אותי (אפשר לדעת מה זה?)

    השבמחק
  76. חעחע זין ענקק בונאה לכו למצוץ את הזין שאין לאימא שלכם יא מיזדנים ...חעחע אני בן 17 והבנתי ...חחחח......טוב יאלה יא מוצצים יא מלקקים לכו לדחוף את הזין הענק שלכם לתוך הפות של אימא שלכם ...בטח יש לה פות שעיר

    השבמחק
  77. בת 11 והבנתי חזקקקקק..!!!

    השבמחק
  78. אני אוהב בוטנים והבנתי

    השבמחק
  79. חח אני בת 17 ולא הבנתי
    בסך הכל רוגטקה

    השבמחק
  80. יש כאן לסבית?

    השבמחק
  81. אני בן לודשיים והבנתי

    השבמחק
  82. יאו יחופרים די כבר עם ה"ראשון\ראשונה" הזה יאו הרגתם אותי ובכלל אתם איזה תגובה 10 ומה אתם כל כך מתלהבים מלהיות ראשונים?!?!?!?!

    השבמחק
  83. לזאתי שכתבה את זה - אתם דפוקים לגמרי, בואנה ילדים קטנים שאין להם חיים בני 8-13 לכו תבלו תילדות המזדיינת שלכם שגם ככה הרוסה כי אתם דפוקים בשכל, כל מטומטם יכול להבין מה זה, זה אנטומיה בסיסית של גוף האדם, ואתם פאקינג מתגאים בזה שאתם יודעים מה זה?!?? וואו גדול אז גילתם שזה זין ופאקינג אתם נהנים מזה. -_____-" אני בת 18 ואני יושבת וקוראת תתגובות המזדיינות שלכם, מה זה הבולשיט הזה?!? את צודקת מה אתםם מתגאיםם בזהה י'סתומייםם אני בת 13 והבנתי ולמה כי כל העולםם הדפוקק הזהה התדרדרר וכולםם מדברים על זה ועושים כאלה לפוטושופפ יאללהה לכוו לעזאזלל כולםם !!

    השבמחק
  84. טחחח איזה מפגרים ילד בן 6????? אה לא ניראלי אמיתי כי ילדים בני שש בקושי יודעים לכתוב!! הענישו אותך בצדק! וההי המפגרת עם ה"מה אתם מתלהבים בסך הכל צורה של הליקופטר" יופי ילדה חכמה!!

    השבמחק
  85. חחחחחחחחחחחחחח יש שם זייןןןןן

    השבמחק
  86. ואטט דה פאק אתם סתם מתלהבים ממשחק מטומטם מה הקטע וכל אלה שמתחרמנים ממשחק דבילי תשמרו תפנטזיות לעצמכם ואל תשתפו אותנו המוח הכחול שלכם..

    השבמחק
  87. וווואי סתמו, ילדים בגיל 8 כבר מבינים מה זה !

    השבמחק
  88. אני בת 11 וחצי והבנתתי ! ומסכימה עם זה שזה קשור לראאש כחול ולי יש אחד כזה חח D:

    השבמחק
  89. אני בן שלוש והבנתי... זין על כולם!

    השבמחק
  90. זה רוגטקה בצורתת זיןן!!!

    השבמחק
  91. כול מי שכותב שזה זין וכול אלה ,אתם פשוט סוטים וזה מגעיל

    השבמחק
  92. וואו אני גם רוצה כזה אבל אמא לא מרשה לי :\
    אני בת 14 ולחברה שלי יש כזה...
    תאמת זה דיי נעים

    השבמחק
  93. זה פוטושופפ !!!

    השבמחק
  94. דיי להעתיק דברים מ fail-blog!!!

    השבמחק
  95. אני אבנתי בת 5 ואוכלים קזה כול יום שבת ... זה ג'חנון וביצה ...

    השבמחק
  96. ילדים מטומטמים, וילד שמור את הפנטזיות לעצמך ~

    השבמחק
  97. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    זה יעני דילדו לקטינים ?XDDDDD

    השבמחק
  98. יחתיכת מפגרים!!!!!!!!!!!!!!!!
    איך לעזזל זה זעזע תעולם?!?
    למה לעזזל ילדים בני 15- לא יבינו ?!
    מזה הקובוצות האידיוטיות שנפתחות כל שנייה בפייס
    באמשלי כל מישפותח קבוצה חרא כזאת דינו למות!!!

    השבמחק
  99. בואנה לכל העלובים האלה שאומרים את כל החרטות האלה זה ילדים קטנים שהיו קצת יותר מדי לבד בבית וחיפשו את המיילה ' סקס ' בגוגל !
    כולכם ילדים עלובים ..
    ואלה שהם בני שש ויש להם פייסבוק רבאאאאאאאק !
    אתם בכיתה א' עופו לעשות שיעורים בכיתה ז' תפתחו פייסבוק יא עלובים ..

    השבמחק
  100. אני מרמיטה שלאגרית וחרמנית בת 666 והבנתי

    השבמחק
  101. עלק ילדים מתחת ל15 לא יבינו היום כל ילד יודע מה זה...חחחחחח חזק אבלל...

    השבמחק
  102. למהשלא תיכתבו שאתם בני 0 ואתם פרות וזהו גמרנו תסיפור סתם רצו ליצחוק פה אני אפילו שאני עוד חודש בת 12 והבנתי אני לא מדברת על זה אני מסבירה למטומטמים פה פשוט רצו ליראות מי חרמן ומי אוהב את זה בקיצור כשתיהיו גדולים תיהיו פדופילים!!
    מרוב הידע! זה יקרה!

    השבמחק
  103. צריך לסגור את כל האתרים העלובים האלה, תראו לאן הילדים\נוער מתדרדרים. פשוט גועל נפש! על מה ההורים מסתכלים?!

    השבמחק
  104. לא סובלת את כל אלה שאומריים על כל דבר פ-ט-ו-ש-ו-פ ,.. לא יכולים להיות דברים אמיתיים העולם ?! וזה דווחה ! , אני בת 12 והבנתיי לצעריי !!

    השבמחק
  105. אני יודע למה זה דומע, רק אני מנסה להבין מה זה באמת..... רוגטקע? ><

    השבמחק
  106. תקשיבו ... המצב שלכם עצוווווווווווובב !!
    " מתחת לגיל 15 " שכחתם שהדור של היום גם בגיל 4 יודעים מה זה לזיין בחורה ..וחוצמזה .. ה"משחק" הזה כ"כ ע ל ו ב ... לא מספיק שהדור של היום במצב קריטי עוד מוציאים דבר כזה ... קיצצצצצצצר ... תמצאו לכם חיים בזריז אחרת יהיה מפגע סביבתי יאללה ביי ילדי שמנננננתת !!

    השבמחק
  107. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח DDD:
    טיפשים D:
    כוולם פה סטלנים אחושרמוטה (:

    השבמחק
  108. חחחח .. אני מתחת לגיל 15 והבנתי , אני בת 11

    השבמחק
  109. בואנה אשכרה עצוב איפה איפה המטומטמים שיצעקו זה פוטושופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ !!!
    חחחחחחחח כל הנואשים בני 11 דפקתם לעצמכם תילדות שמרו תפנטזיות שלכם לעצמכם אף אחד לא אשם בחרמנות יתר שלכם ><
    חוצמיזה,קל רצח זה לא קשור לגיל

    השבמחק
  110. אני לא הבנתי ואני בן 15 -_-

    השבמחק
  111. שכונת הגת רמת גן שולטים וכל השאר מוצצי זיןןןןןןןןןןןןן

    השבמחק
  112. חיות יודעות לכתוב? תעשו לי טובה!!! ינשוף? אריה? מאיפה הפלצתם את זה?!
    "אני בן 3" - עאלק בן 3!! כל אחד בן 3 לא יודע לכתוב היי אז הבן שלוש הזה יודע לכתוב את כל התגובה הזאת?

    נ.ב: אין מה להתגאות בזה שאתם יודעים מזה, זה רק מראה את המצב של המדינה!!

    השבמחק
  113. כוס עמק מה זה????? אני זרע ואין לי מושג מה זה!

    השבמחק
  114. אני בן 7 והבני מה זה רובה כדורים

    השבמחק
  115. ראשון..אני לא הבנתי למה לזעזע זה טוב מאד..כל אחת צריכה לשחק בזה=]

    השבמחק
  116. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח D:
    זה כאילו בצורה של זין עם ביצים ...
    אני בת 13 ואני יודעת P:

    השבמחק
  117. אני מכירה דחפתי כזה אתמול

    השבמחק
  118. בת 13 - על השנייה הראשונה הבנתי ..
    ילדותי ו מ פ ג ר ..

    השבמחק
  119. בן 13 וקלטתי על השנייה הראשונה.....
    יענו דילדו ( חחח רואה המון )XD

    השבמחק
  120. "אני בת 11 והבנתי XD
    חחח ענננק XD
    זה בצורת זין למי שלא הבין XDDDDD"
    עזבו אותכם מי שלא עבר 15.. ילדות פה בנות 12 כבר אחרי הפלה.. XD

    השבמחק
  121. אמא שלכם זונה דוט קום4 ביוני 2010 בשעה 13:40

    ימח שמו של כל מי שהגיב פה ילדים מסככניים תיחנקו לא יודעים מהחיים שלכם

    השבמחק
  122. אני בן 9 ואני יודה מה זה זה בולבול

    השבמחק
  123. חחחחח..פשוט חרמנים מתים פה כוולם אחד אחד!
    וזה ממש לא קשור לגיל..זה קשור לרמת החרמנות של הילדים..שהיום כבר מגיל 10 חרמנים מתים! XD

    השבמחק
  124. אני בן שנה והבנתי XD

    השבמחק
  125. מעניין לי ת'תחת בני כמה אתם אינעל ראבק סתמו!!

    השבמחק
  126. "אנונימי אמר/ה...
    זה דילדו יש לי כאלה אפילו שאני בן כי יש לי חברה חרמנית ואני רק מחקה שהיא תימצא את זה כי אז אני לא יהייה בחדר רגע ואז היא תתחיל לאונן ואני יכנס ואז ניזדין ואני רק בן 3"
    ואי נפטרתי.. מה לשמור פנטזיות אוטיסיטים זה בדיחה!
    כל האתר המטומטם הזה זה בדיחה אחת גדולה...
    אגב.. איזה גייז הילד בתמונה איך הוא מרוצה מעצמוXDDD

    השבמחק
  127. פסיכים זה רוגטקה מהזווית הזאת זה נראה ככה!!! O_O
    חחחחח

    השבמחק
  128. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________כול משרשם אני בן 13 ומטה למה יש לכם פייס??? זה אמור להיות מ13 ומעלה ילדים קטנים ________________________________________________________________________________________________________________________________

    השבמחק
  129. שיואו שכולם ירגעו כאן ומהר.... לא כל אחד צריך לשמוע על הראש הכחול המתמסטל שלכם.... משועממים,חשים אותה מבוגרים ולא יודעת מה, יש פה בכלל רוגטקה אם מישו מאנשים הפסיכים פה שם לב T_T כל דבר שיש בעולם הזה ישר מקושר לדבר דוחה ומלולכך... אנשים תתעסקו בדברים אחרים.....[אם זה בכלל אפשרי]

    השבמחק
  130. אני בן 3 חודשים והבנתי!

    השבמחק
  131. וואי התגובות פה הן בידור צרוף XDDD קראתי הכל XD

    חחחחח איך אנשים מתעצבנים מאנשים אחרים ולא מבינים שהם צוחקים....

    השבמחק
  132. חחח חזקק XD
    וזאאת שכתבה "אני בת 6 והבנתי.... זה בצורת הליקופטר"
    וואי קרעעת אותי !

    השבמחק
  133. פסדר הבנו!!!!!!
    גם לילדים קטנים יש ראש כחול;)

    השבמחק
  134. בונא נחה המצב במידה הא? XD
    "אני בן 12 והבנתי" "אני בן 9 והבנתי" "אני ילד כאפות והבהנתי"

    כוס עמוו שבו בשקט -_-
    שמנו זין בני כמה אתם.. ואן בגיל כזה אתם מבינים מה זה באימא שלי עתיד של זונות ושל נזקקים \=
    אני בגיל 9 לא ידעתי לקלל.. ותראו אתכם.. רעבק O-O

    השבמחק
  135. Warning: Choking Hazard זה הבדיחה למי שאל הבין.... מי שמתחת גיל 15 כנראה לא יודע לקרוא אנגלית

    השבמחק
  136. זה לא איכפת לקיפוד הוא לא מעשן....ןבכלל הג'ירפה טסה ליוון והפיל מוסר שהזברה אוכלת לחזיר את האוכל ועכשיו החזיר עצוב ונורא בוכה וצריך אהבה והקוף נותן לו והוא שמח וכולם מאושרים אבל באיחוד הקיפוד כי הוא לא מעשן (הקיפוד מוסר לכולם לא לעשן זה עזר לו מאוד) הבנתם? אם לא אז הצבוע יסביר לכם בדרך חזרה לגאנה שנאבדה והחרגול עצוב אבל הוא עוד מעט יהיה שמח כי הציפור תמות כי היא עשנה והקיפוד צוחק עליה והצבוע עושה קרב צחוקי עם הקיפוד..........סתמו יא חופרים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תעשו לייק לייק לייק אם אהבתם זה אילתור

    השבמחק
  137. וואי אתם ממש ממש אבל ממש ילדים קטנים
    וכל אלה שהבינו
    הבנתם שזה רוגטקה.?
    אם לא תסתכלו בבקשה על התמונה של הילד בצד ועל החוט שיש למעלה
    לא דילדו ולא זין פשוט רוגטקה וזה מה שהיה צריך להבין כי זה משחק ילדים שזיעזע מבוגרים
    ווואווו איזה ילדים קטנים..

    השבמחק
  138. מה אתם יצורים ?!
    הראשון כותב ראשון השני כותב ראשון והשלישי
    כותב ראשון מה אתם יעני לא רואים שאתם אחרי התגובה
    הראשונה...????

    השבמחק
  139. העיקר כתוב שם בצד
    2 balls included XD

    השבמחק
  140. ייאאלה ! מה זה המילים האלה ? יש פה ילדים קטנים שקוראים ת'קללות האלה וההורים שלהם לא מבינים מאיפה הם הקריצו ת'קללות ! ואם מישהו יצא נגד התגובה שלי אני יחתוך לא ת'טוסיייק ! וכל המפגרי שאומרים ראשונה/ ראשון י'משועממים תימצאו חיים ! אתם ילדים עם פיגור שיכלי !

    השבמחק
  141. ראשון
    פוטושופ לא אמיתי משהו עם פיקסלים צריך תרגום

    השבמחק
  142. טוב כול מי שרשם שהוא בן 8 אני יכולה להאמין כי זה בגוף שלכם זה שלכם ולפני כמה ימים אחשלי שהוא בן 8 עלה על חבר בצחוק ואמר שהם מזדיינים לא נראלי שאחשלי יודע מזה אבל חברים אתם קטנים תראו לאן העולם ידרדר שיש ילדים בגיל 8 שיודעים מזה כשעושים אתבגיל 18 19 או יותר טוב העולם הזה מדרדר כול האונסים שתמותו אמן ויאלה הבנו שזה זין מה ההתלהבות אני ילדה בת 14 וגם אני הבנתי כי איך לא

    השבמחק
  143. כשהייתי בכיתה ד כבר הבנתי את זה יא לוזר

    השבמחק
  144. חחחח אני בת 13 והבנתי חזקק חחחחח

    השבמחק
  145. חחחחחחחחחחחחחחח גאוניייייי

    השבמחק
  146. אני בן 87 ולא הבנתי :0

    השבמחק
  147. אני בת 13 והבננתתייי ייששרר !3 >

    השבמחק
  148. טוב אני בת 15 ולא הבנתי =|

    השבמחק
  149. WTF איזה צעצועים ממצאים היום

    השבמחק
  150. בת 32 והבנתי

    השבמחק
  151. אהבתי :)
    רוגטקה בצורה של זיין אהבתי כל הבנות פה 100% קנו את זה
    זה חוקי ולא צריך להיות בן 18 ומעלה בשביל לקנות את זה חחח

    השבמחק
  152. משהו בן זונהההההההההההההההההההXD

    השבמחק
  153. בונא ילדים קטנים תפסיקו כבר לחוש שאת גדולים כי אתם חרמנים זה עלוב. אני בת 13 ואני מבינה את זה כי העולם החרא הזה מדרדר וזה עצוב אבל יש פו ילדים בגיל 8 כאילו כיתה ד' שמבינים את זה זה פשוט מזעזע

    השבמחק
  154. למה קראתי את כל התגובות האלה ?!?!?!

    השבמחק
  155. חח זה שמעלי... אתה לא לבד...חחחחחח!!!XD

    השבמחק
  156. אני ילד בן שתיים והבנתי..

    השבמחק
  157. חח אם לא הייתי קוראת את התגובות ..
    לא הייתי מבינה מה זה! ואיך לעזעזל ילדים קטנים,
    עלו על זה. זה פשוט חולני!! אני בת 14 ולא הבנתי מה זה עד עכשיו...

    השבמחק
  158. אני בת 12 וישר שנכנסתי לה הבנתי זה ***
    עם הילדים החרמנים בשכבה איך אפשר שלא להבין?

    השבמחק
  159. אני בן 4 והוונתי

    השבמחק
  160. עני בנ חודס ואבנתי

    השבמחק
  161. באמא שלי שאתם ילדים מטומטמים : P
    פפאקינג כולה זיייין D:
    מה אתם מתלללהבים ?!
    חסרי חיים אלוהים :D

    השבמחק
  162. אני בן 7 חודשים והבנתי יאלללה סעמק הבנו שאתם מתחת לגיל 15 והבנתם מה זה..

    השבמחק
  163. חחחחחח זה אמור להיות רוגטקה D: 

    השבמחק
  164. חחח וואה וואה התלהבתם.
    אפשר לחשוב .. XDD
    יומטוב ^-^

    השבמחק
  165. הבנו שאתם מתחת לגיל 15 .
    רוצים כיף אומשו כזה ? O_O
    חחחחחחחחחחחחח
    בהי . ^^

    השבמחק
  166. כוללללכם פה עם ראש כחול DDD =

    השבמחק
  167. וואה! לפי התגובות- בעתיד יהיו תנוקות אנסים :O

    השבמחק
  168. אני בת 13 והבנתי... איוו

    השבמחק
  169. חחחחחח אפשר לחשוווב, זה בסך הכל רוגטקה יחתיכת מפגרים, איך עובדים עליכם בקלות, תגדילו ת'תמונה ותסתכלו טוב ותראו שזה רוגטקה....
    חחחחחחחחחחח XDD

    השבמחק
  170. אני בן הכושלהאימא שלי והבנתי
    סתמו לאפאחד לא אכפת מהגיל שלכם

    השבמחק
  171. יואוווווו מכל התגובות של ה"מפנק לה ת'כוס" וכאלה..
    אני מחורמנת בטירוףף שיואווווו
    אני בת 16 ויש לי חבר והגע הוא גמר
    עשינו את הסקס הכי טוב שהיה לנוו הכי חייתי. צעקתי את השם שלו כל כך חזק שהזין שלו נכנס לכוס הגדול שליי
    ואז ראינו את התגובות כאן ומה זה נדלקנוווו
    אני רוצה לומר תודה רבה למי שכתב את התגובות האלה
    עשינו סקס על השולחן ועל הרצפה והוא כל כך טוב
    והקטע הכי גדולל שהוא ישב בצד אחד של המיטה, אני בצד שני והסתכל עלי מאוננת על כריתת. זה ממש גירה אותו ואז עשיתי על התחת והגב שלו וגם על הזין והחזה שלו אותו דבר, קדימה-אחורה-קדימה-אחורה
    יואווו אני דלוקה אש
    מי שרוצה להזדיין איתי שיבוא

    השבמחק
  172. אנייי בתת 11 ווהבנתתיי

    ממהה כל כךך קשהה להבייןן .....

    השבמחק
  173. היי אני לסבית אני רוצה לשכב איתך רוצה ?

    השבמחק
  174. אני בן 13 ואני הבנתי שזה כאילו זין וביצים

    השבמחק
  175. בת 4 וחצי והבנתי .

    השבמחק
  176. אוי .. חח ..

    השבמחק
  177. ימטומטמים מה הבנתם שזה זין?!

    זה בצורת זין אבל זה רוגטקה יחבורה של מטומטמים

    השבמחק
  178. חחחחחחחחח
    לאן העולם הזה ידרדר לאןן?:D
    רוגטקה בצורה של זיין ?D:
    חחח אייייכ מגעילים D:

    השבמחק
  179. מה לא להבין בזה???.......
    זה צעצוע מין לילדים זה זין......

    נ.ב כדאי לכם לנסות למצוץ ולהזדיין זה מהזה טוב ונותן הרגשה טובההההההההה

    השבמחק
  180. איפה קונים כזה???.......
    אבל תגידו ת'אמת....

    השבמחק
  181. יעניי זיןן !

    השבמחק
  182. אתם מטומטמים זה רוגטקה...זה נראה כמו זין וכל מי שכתב שהוא דוחף את זה לך תתידחוף קישוא יא גיי

    השבמחק
  183. זה אקדח כזה אני לא מבין מה הבעיה פה...

    השבמחק
  184. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XD !

    השבמחק
  185. חחחחחחחחחחחחחחחחח זה חריף אשששש אהבתי

    השבמחק
  186. בימיינו ילדים בני 12 מבינים כבר

    השבמחק
  187. חחחח עלק רשום סכנת חנק

    השבמחק
  188. אני בן זונה והבנתי

    השבמחק
  189. אני בת שנה והבנתי . נו , זה דילדו D;

    השבמחק
  190. אני בתוך הבטן של אמא שלי והבנתי את זה
    חחחחחחחחחחחח ילדים מפגרים חסרי חיים יאאלה כולנו הבנו מזהה תנוחו ילדים בני 4

    השבמחק
  191. זה רוגטקה אבל זה נראה ככה בגלל הראש שלנו חחחח

    השבמחק
  192. חלאס כבר להגיד אני בן משהו והבנתי יופי בלאט אתה מחונן...
    סתם כתבו אתזה כדי שתכנסו נכים...

    השבמחק
  193. אנונימי אמר\ה5 ביוני 2010 בשעה 13:19

    אני בן 12 והבנתי וגם זה לא כל כך קשור לגיל...

    השבמחק
  194. טוב כפרות , טוב שלא הגזמתם כל אחד נותן לי גיל "אני בת 2 והבנתי " אז אני בת 3 חודשים והבנתי ... זה היה הדבר הראשון שראיתי שיצאתי מהבטן של אמא שלי ..
    מה אתם מפגרים !?, :O

    השבמחק
  195. אני בן 93 ולא הבנתיי מה זה ומה זה דיטלדו?

    השבמחק
  196. מסכנים הילדים שחוטפים מזה !!!

    השבמחק