eds by sekindo

יום שלישי, 8 ביוני 2010

.....






54 תגובות:

  1. ראשון 3:~
    זה ברד שהיה באמריקה פעם כדורי ברד בגודל של כדור גולף נופלים מהשמיים וגורמים לנזק אדיר!

    השבמחק
  2. כדור שמנת/גלידת שקדים(ככה חבר שלי קורא לי )8 ביוני 2010 בשעה 16:40

    וואי אתם יודעים איך בלי שכזה ברד יפול על האוטו שלי
    כי הוא ישן וההורים החרות שלי אומרים רק כשהוא יתקלקל לא בחבנה אוף שונאת אותם!
    וגם את חבר שלי איכ היא מכוער אבל הוא מביא לי מתנות ופרחים אבל הוא עשיר ויש לו ברכה אני עוד מעט עוברת לגור שם ייייש!!
    טוב אז אפריים אם אתב רואה את ההודעה הזות תדה שאני לא באמת אוהבת אותך!
    אבל אם אתה אוהב אותי תיקנה לי אוטו כפרעליך!

    השבמחק
  3. וואי יא ילדה סתומה את אוהבת את חבר שלך רק כי הוא קונה לך מתנות? או הוא עשיר?
    וואי איזה אגויסתית!(אנוכית)

    השבמחק
  4. היא לא אגויסתית היא נהנת מהחיים
    חחח אבל עם היא היית עושה לי את זה הייתי בועת בא !!
    רביעי

    השבמחק
  5. חחחחחחחחחח לא אני דווקא חושב שהיא חכמה מנצלת היזדמנויות.. הוא טיפש שהוא לא שם לב לזה חח ותלמדו לכתוב אגואיסתית יאנלפבתים .. הקיצר שתיהנה לה זאת הזדמנות טובה לחיות טוב!! :)

    השבמחק
  6. חחח בולשיט זה סתם מישהו\מישהי שרשמו את זה בכוונה עם שגיאות כתיב ובכוונה סיפור מפגר כזה!!!בטח איזה ילד\ה בן 7 שמעמם לו\לה בחיים והוא רוצה שייקנו את הסיפור המחורבן הזה

    השבמחק
  7. אני מחרבן !!!























































































































































    אני יושב על האסלה ומתאמץ ומתאמץ ומתאמץ .....





















































































    עדיין מתאמץ ומתאמץ אני חושב שאני מרגיש משהו ....































































































    לא זה רק נוד ....














































































































    והנה הצנחן הראשון יורד ....































































































    ומצתרפים עליו השניוהשלישי ..




































































    עכשיו צריך לנגב ..








































































    אז אני מנגב ומנגב ומנגב ומנגב ומנגב ומנגב ומנגב ...............








































































































    עדיין מנגב ומנגב ומנגב ..


























































































    אני בודק ואיכ יש עוד חרא אני מנגב ומנגב ובודק ואין עוד חרא





























































































    אני לא לא לא שוטף ידיים חח..


















































    וסימתי נו איך היה ..
















    ?

    השבמחק
  8. חחחחחחחחח איזה דבע חחחחח אם האית מנצלת אותי האיתי מכניס אותך למכסחת דשה ועם לא האית נכנסת האיתי חותח אותך לחתיחות ורק ת'תחת האיתי משאיר לעצמי

    השבמחק
  9. אתה בטוח שיצא הכל?

    השבמחק
  10. וי מפחיד....................

    השבמחק
  11. באסה!!!! XDDD לא הייתי רוצה ללכת ברחוב ביום כזה!XD

    השבמחק
  12. יבן זונה אני OREL MIMON בפייסבוק אתה למעלה יבן זונה מזדיין

    השבמחק
  13. אני מחרבן !!!























































































































































    אני יושב על האסלה ומתאמץ ומתאמץ ומתאמץ .....





















































































    עדיין מתאמץ ומתאמץ אני חושב שאני מרגיש משהו ....































































































    לא זה רק נוד ....














































































































    והנה הצנחן הראשון יורד ....































































































    ומצתרפים עליו השניוהשלישי ..




































































    עכשיו צריך לנגב ..








































































    אז אני מנגב ומנגב ומנגב ומנגב ומנגב ומנגב ומנגב ...............








































































































    עדיין מנגב ומנגב ומנגב ..


























































































    אני בודק ואיכ יש עוד חרא אני מנגב ומנגב ובודק ואין עוד חרא





























































































    אני לא לא לא שוטף ידיים חח..


















































    וסימתי נו איך היה ..
















    ?

    השבמחק
  14. אם לא להשאיר אותו בחוץ .. אז איפה ?! אה ?!
    חח מסכנים הבעללים של האווטו =]

    השבמחק
  15. איזה אנשים מפגרים פשוט.
    קודם כל מה השגיאות האלה ?
    דבר שני מה הקטע של לרשום תגובה שתופסת חצי עמוד?
    שאלוהים יעזור לכם באמת !

    השבמחק
  16. איזה מגעיל זה עם החרא..... תמצא חיייים

    השבמחק
  17. הראשון זה לא יכול להיות מיניסיון

    השבמחק
  18. תן :) הכל לטובה!10 ביוני 2010 בשעה 11:14

    טו מאצ' אינפורמישן...(יותר מידי מידע...לכל המוגבלין באנגלית כנומי...חחח...)

    השבמחק
  19. תן :) הכל לטובה!10 ביוני 2010 בשעה 11:16

    *כמוני

    השבמחק
  20. חח הזה עם החרא הרגגגג אותי!!!!

    השבמחק
  21. דיי עם האסלה והקקי!!!!!!

    השבמחק
  22. חן :) ?


    זאת לפי האחרון את כל כך סנוביתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

    השבמחק
  23. מה זה לא להשאיר אותו בחוץ?
    איפה אני אשים אותו בחדר?

    השבמחק
  24. למי שאמר "תלמדו לכתוב אגואיסתית יא אנאלפבתים"... תלמד לכתוב קודם אתה יא מעפן, כי כותבים כך: "אגואיסטית"!

    חמור

    השבמחק
  25. חחח הלפני אחרון צודק , איפה עוד יש לשים אותו ?
    תכלס מה , נשים אותו בסלון ?
    למה שלא נביא לאוטו גם תה ועוגיות ? חח

    השבמחק
  26. איזה פיגור אתם בכלל לא כותבים ככה אגואיסתית ...
    כותבים ככה :
    אגואיסטית !
    הבנתם ? !
    ולמה נראלכם שזה אמיתי ? !
    והכדורי ברד , כן זה קרה באמריקה (:

    השבמחק
  27. מטומטמים!



















    על מה אתם רבים???


    אה ככןןן-על איך כותבים אגואיסטית.


















    טחחחחחח..............














    והינה לכם:


























    אגואיסתית (בכוונה עם טעות)





































    אגויסתית (בכוונה עם טעות)


































    איגוייסטיט (בכוונה עם טעות)






















































    אגועסתית (בכוונה עם טעות)






















    מחורפנייםםם!





















    זה עם הקקי?...

    טחחחחחחחחחחחחח

    בן כמה אתה?...


















    טוב.
















    WHAT EVER YOU WANT






























































    טוב



























    ממממ...
















































    יאאאאאלללה בעעי.
    .
















    .













    .

    השבמחק
  28. חחחחחחחחחחחחחחחחח מפגרים!






















































































    "החיים יפים אז כדאי לכם לחיות"






































    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח באמת?!













































































    החיים יפים? אולי..




















































    כדאי לי לחיות? באמממת? לעע חשבתי אתמול למות
















































    ,זה נשמע סבבה XD








































    חיים יפים לכולם 3> אל תקחו ללב שכתבתי ככה תגובה..



    קחו לריאות,יותר טוב (ולא ,אני לא מעשנת ואני נגד זה ,זה פשט מצחיק חחח)
    ואל תכעסו עליי כי אני פשוט חמודה (:

    השבמחק
  29. bvbvbvbvb






























































































































































    אוווווווווווווווווו





















































































































    כןכןכןכ



















































































































    זה טוווווווווב




























































































































    אמממממממממ

































































































    נננמנמנמנמננמ




















































































































    בעי :]

    השבמחק
  30. חפרתםםםםםםםם!!!!!

    השבמחק
  31. אתתתתם































    חולים



































    בראש !

    השבמחק
  32. אתם חבורה של מפגרים, "והבחורה" הזאת עוד יותר אן לכם מה לעשות רק להגיב לאנשים מפגרים??? אן לכם חיים בקיצור חברים יקרים, ואת ימטומטמת אחת מה את באמת חסרת חיים אה??? ועוד רושמת לו את זה פה. לא ניתקלתי בטימטום כזה כבר המון זמן. אן לך שכל ואן לך חיים. ההיתי קונה לך טנק על מנת שיהיה לי אייך להורדי את הבית שלך איתך ביחד.. ולא אוטו..... אן שכל כול הגוף סובל..... 

    השבמחק
  33. חבורת מטומטמים כולכם... איך,איך אני חיה בעולם עם אנשים כאלה מפגרים..? איך כל העולם כולו עוד לא התפגר?...

    השבמחק
  34. טוב הגזמתם!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  35. רקק בריאות לכול מי שכותבב את התגובותת האלהה מה את פ'סדר במוח ??
    מה אתם רבים על איך שכותבים מילהה ?????????
    בק'יצ אתםם משועממיםם

    השבמחק
  36. תכלס ילד כמהה אתה מחרבןן?????????????

    השבמחק
  37. אחי אתה מגעילל!!! וכותבים אגואיסטית

    השבמחק
  38. כמה





































































































































































































































































































































































    אתם










































































































































































































































































































































































































































































































































































































    כותבים?!?!?!



























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































    ביי:P

    השבמחק
  39. לכל המשועממים פה שרושמים פה על חוויות החירבון שלהם לכו חפשו לכם חיים!!!.
    דבר שני למנהל הבלוג: תעשה טובה ותמחק את התגובות האלה כי זה פגיעה ברגשות. וגם לצמצם את הרווח המיותר שיש בין שתי משפטים שכל אחד רושם

    השבמחק
  40. חחחחחח זאת שכתבה את כל הבולשיט על חבר שלה ?
    חבר'ה אל תיקחו את זה ברצינות אווקי XD ? [תמיד יש את התמימים האלה D: ]
    עוד ילדה סתומה שאין לה חיים D:
    רק בריאוות ..

    השבמחק
  41. מכוערים כולכם אגואיסטים רושמים ככה!

    השבמחק
  42. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אנננננננננננננננננננננננששששששששששששששששיםםם???
    אתם קרועעעעעעעעעייייייייייייים בשכל שלכככככככם!!!
    מה הטמטווום? כל אחד שמגיב פה מתקן שלא רושמים אגואיסתית, אלא אגואיסטית!! חחחחחחחח יאלללה חפרתתתתתתתתם!! וזה עם החרבוווווון?? בנאדם הרגת אותייייייייייי חחחחחחחחחחחחחחחחח אין אין אתה דפוק עם קבלוווווווות!!! חחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחח ואיזה מושפעיים עושים רווחים גדולים כי אתם מושפעים מהמחרבןןן! אנשיים? קצת מקוריותתת! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אשכרה עם איזה אנשים אני חייה בעוווווולם! תתגברוו אל תקחו הכל ברצינות!!
    והכי חשווב אחרי חפירה כזאת ארוכה לא לרשום "ביי" מכל סוג . מה אתם ילדים מסכנייים? מעדכנים אותנו על עזיבתכםם? חחחחחח זה לא מעניייייין!!!

    השבמחק
  43. דייי זה עם החרא הרג פשוט הרג אותי !!!!!
    אני מתפלאת איך עדיין אני חייה XD

    השבמחק
  44. אווווווווווווו !





























































    הנה אני עוד שנייה גווומר ...
















    אוווווווו זה טוב יההההההההההה

















































































































    הנה אני מרגיש את זה ..















































































    והיא צועקת : אווווווווווווווווווווווו


















































































    ואני דווחף !!!





































































































    וגמרתי ..









































































    אווו כן זה היה ממש מעוולה (:









































































































    יאללללה ביי D:

    השבמחק
  45. שיט אני צריך להשתין

















































    אני הולך לאסלה







































    לא מרים את הקרש


















































    ואז מתחיל לכוון לתוך האסלה






























































    ואז הצליל הנעים מתחיל להשמע לאוזני








































    פששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש



















































    אחריזה הכל נגמר
































































    אני לא עובר אם נייר על כל המקומות שהשפרצתי בהם (לא בתוך האסלה)












































































    עכשיו אני עושה נאד אחרון

















































    ויוצא החוצה





















































    יאללה בייייייייייייייייייייייייייייייייייייי :P

    השבמחק
  46. אה ועוד משהו ששכחתי לומר

    אחרון!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  47. למי שכתב את התגובות הקודמות מה אתה מטומטם/דפוק בשכל/אידיוט/כולם ביחד?כנראה שזו התשובה האחרונה
    0.0 אם אתה רוצה להשתין ולהפליץ ולהזדיין אל תעשה את זה לידנו
    ואגב לא הבנתי תקטע של הצלחת לויין

    השבמחק
  48. ואגב אני אחרונה ולא אתההההה!!!!
    מהכותבת של התגובה הקודמת =]

    השבמחק
  49. @#!#@#$#!@#$$@#$#$@!#$%&&*&)*)(((((((_+(IO^&*)^%)*%*%&^*?????????????????????????????????????????????

    השבמחק
  50. השנייה שהגיבה יא אנוכית ואני ממליץ לחבר שלה לזרוק אותה כי היא מנצלת אותו!!!!!!!

    השבמחק
  51. זה היה בכרמיאל לפני שנה וחצי בערך.. כדורי ברד בגודל של כדורי טניס!! בלי להגזים .. המון מכוניות נהרסו..

    השבמחק