eds by sekindo

יום שני, 7 ביוני 2010

המשוגעעע

48 תגובות:

  1. הוא נראה יותר כמו סרסור

    השבמחק
  2. הוא גרוזיני XD
    מה נאצי פה?

    השבמחק
  3. כול ילד עם שפם בר מצווה פותח קבוצה וממצאי דברים >.>

    השבמחק
  4. סתם הומו!!

    השבמחק
  5. זה תחפושת יא דפוקים..

    השבמחק
  6. איזה נאצי אתם לא רואים שהוא מעדות המזרח??
    מילא אנטישמי

    השבמחק
  7. מי שמגיב אחריי בן זונה נה נה נה D:
    XP =P

    השבמחק
  8. HOMO לזה שמעליי ^^^^
    ואמא שלו...
    לא משנה

    השבמחק
  9. בטח מפורייים P:

    השבמחק
  10. חמוד... אבל למה יצא עם פיג'מה מהבית?

    השבמחק
  11. חחח הראשון אני מסכים איתך באמת מזכיר לי סרסור שמנמן חחחחחחחחחחחחחחחחח לייק איזה נאצי סתם מפגר מי שכתב חח

    השבמחק
  12. חחחחח לפני איך שהוא מתלבש נראה לי הוא יכול לקנות את כל ישראל

    השבמחק
  13. זה הסרסור מנורביט XD

    השבמחק
  14. מה יש לכם זה פוטושופ דייי להאמין לכל דבר
    זה פ-ו-ט-ו-ש-ו-פ !!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  15. מה הקשר פוטושופ אה?! יא טמבל?

    השבמחק
  16. איזה מפגרים באמא שלי.
    מביאים תמונה של חתול וכותבים:
    חתול עם כלבת מסוכנת !!!

    השבמחק
  17. בולשיט!!! אתם מוצאים תמונה וממציאים לה סיפור!!!! יא דפוקים!!

    השבמחק
  18. יבני זונות הומוים לכו תזדינו

    השבמחק
  19. אני רוצה להרביץ לכול מי שאומר שזה פוטושופ מי שאומר שזה פוטושופ פשוט דפוק למה כל דבר פוטושופ ימפגרים

    השבמחק
  20. י'צדייקים כל בני ישראל כפרה עלייכם אחחחד אחד !
    אאאאאאאאלה ב"ה נעלה ונצליייייייייייייייח (:
    ואל תקללו נשמות זה לשון הררע DDDD:

    השבמחק
  21. חחח גרוזיני!

    השבמחק
  22. אילנה סמולנאץ הכוסיית11 ביוני 2010 בשעה 10:53

    מי שרוצה לשכב איתי.....אני מוכנה בכל זמן...קצת פרטים אלי: אני בת 13 התנשקתי פעם אחת ואני בתולה אני גרה באופקים המספר שלי הוא 0548180306 תתקשרו אלי ואני יתן לכם את הפרטים שצריך בשביל שניפג .........

    השבמחק
  23. שמוליק הקיפוד11 ביוני 2010 בשעה 20:57

    לזאת שמעלי^^^^^^
    אל סתם תכתבי דברים כאלה בציבור
    עוד בסוף מישהו יאמין לזה
    זה סתם עושה בלאגנים

    כולם להיכנס ולהירשם אחד המשחקים היפים
    http://t-war.co.il/index?ref=11003

    השבמחק
  24. א) לגבי התמונה... חשבתם שאולי זאת תחפושת?!
    ב) לזאתי שרוצה ש"ישכבו איתה" זה שמתחתייך כתב דברים נכונים... אל תצפי ממישהו פה להאמין לך, זה דבר ראשון. דבר שני אני לא ממליצה לך לשכב עם מישהו בגיל כזה... תעשי החלטות לבד כמובן אבל אני אמרתי את שלי...

    השבמחק
  25. פורים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  26. סתם אחת מהפייסבוק (:12 ביוני 2010 בשעה 0:00

    ואם זה פורים באמת?! אם זו תחפושת?! יא סתומיים וזה שכתב שזה פוטושופ... אתה ממש מפגר כי זה לא!!!! חח דפווק לא כל דבר בחיים זה פוטושופ יא עקום

    השבמחק
  27. זה סרסוור הומו !

    השבמחק
  28. זה דפווווווק O.0

    השבמחק
  29. חח הוא ניראה יותר כמו הומו שחוושבשהוא חתייך O_O

    השבמחק
  30. איזה גרוזיניייי חחחח

    השבמחק
  31. הייתם מתים לילבוש מה שהוא לובש והוא לא גרמני או נאציXD
    ואני בטוח שלהמן הרשע לא היה סטייל כזה

    השבמחק
  32. ואיי כולכם פה מטומטמים אחד אחדXD
    זה איזה שחקן אחד מסרטXD
    צילמו אותו בזמן שצילמו את הסרטXD

    השבמחק
  33. חזזזזזזזזזזזזזק

    השבמחק
  34. http://www.facebook.com/pages/rwzym-lqbl-tlwyzyyt-plzmh-lkbwd-hmwndyl-knsw-lkn-ksyw-mbz-l-10-ymym/130492700303154
    טללווייזיתת פלאזמה מתננה מהרוו! אני קיבלתתי אין לכם מה להפסיד רק להרשם ולקבל פרטים

    השבמחק
  35. לילדה שרוצה שישכבו איתה איכס...אני בגיל שלך ואת מגעילה אותי.....את צריכה לחשוב לפני שאת כותבת....ורק שתדעי שאנחנו לומדות באותו בית ספר אז אני מציע לך להרגיע

    השבמחק
  36. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  37. מה מצחיק..?....היא זזונההה

    השבמחק
  38. למה שמישהו יעשה פוטושופ שיהיה שמן מסריח?! חחח
    דיי לומר שזה פוטושוווופ!
    כולה איזה טמבל בטח בשבילו בנים זה כמו תחתונים או צמודים או תקועים בתחת!

    השבמחק
  39. דומה לסבא של חבר שלי

    השבמחק
  40. גבבבבבבבר !

    השבמחק
  41. דיי נו , איזה ילדים מפגרים יש פה
    פוטושופ ? ! מה בידיוק יעשו שם תבגדים שלו ? O.ם
    ביכלל האתר מעצבן אותי כותרות כיאילו ילד בן 8 כתב אותם וואי, לא ענייניות ולא קשורות לחחייים -_-
    ולחמודה שרוצה ש'שיכבו' איתה, הלוואי שיאנסו אותך יום אחד וזהו D:

    השבמחק
  42. סטלה ..
    מה פורים ילדים דפוקים ?!
    זה בכלל לא בארץ -.-..
    סתם מישו התחפש ..

    השבמחק
  43. דיייי כבר אתם אם הפוטושופ שלכם הבאנו ת'פואנטה זה כבר לא מצחיק יזונות אוכלים בתחת משנשי בולבולים מסריחים נמאסתם כבר ה' ישמור תמצאו חייים!!!!! >__<"

    השבמחק
  44. בןן זונה גדול זה אההההה !

    השבמחק