eds by sekindo

יום שישי, 11 ביוני 2010

כלבים של היום..






68 תגובות:

  1. ראאאשוונההה מאאןןןןןןןןן :) ***
    חחחחח לייק :P

    השבמחק
  2. שנייייייי

    השבמחק
  3. שלישיתתתתתתתתת.....אה ורק לידיעתכם אני הכי סקסיתתת וכוסיתתתת:-*

    השבמחק
  4. חחחחחחח חשבתי שהראשון מזיין את השקית XD איזה ראש כחול!!!!!!!!

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  6. שעייייייייר הכי מחרמממממן! סקס סקס סקס !

    השבמחק
  7. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  9. שעיר הכי סקסי

    השבמחק
  10. אתם יודעים .. מי ש שם פיטבול אמריקאי ליד ספת עור לא ממש חכם XD

    השבמחק
  11. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  12. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  13. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  14. חח איזה חמודיםםם חחח אני מת לאחד כזהה!!!

    השבמחק
  15. מה איך קוראים לך?

    השבמחק
  16. היי...אני כבר כתבתי פההודעה היא במקום השלישייי

    השבמחק
  17. רואים שלא הכל אמיתי וחוץ מזה הכלבה המאמוש שלי מחונכת :)וגם יודעת טריקים וחכמה מאוד בדוק!

    השבמחק
  18. מה כולם מתלהבים כשמגיבים ראשונים חחחח איזה שרוטים אנשיםם !!

    השבמחק
  19. אני הכוסית השנייה קוראים לי איזבלה ואני בת 21
    והמספר שלי הוא: 0572300842 מי שמעוניין אני מוכנה לכל דבר אפשרי אפילו לעשות את זה על התקרה אם היה אפשר

    השבמחק
  20. אנננשייםם רוואיים שאתםם משועממיםם איןן לכם חיים חוץ מלהגיב ראשון שני או שלישי....
    בחייאת תפפפסיקו כברר!!!

    השבמחק
  21. חחח.....גדוול :)

    השבמחק
  22. חשבתי שהראשון מזיין את השקית אה אה אה אה אה אה אה קולות של זיון

    השבמחק
  23. הייתי גומר לך על השדיים

    השבמחק
  24. איך את ניראת?
    תעלי תמונה או משהו

    השבמחק
  25. רשמתי לאיזבלה

    השבמחק
  26. אוי נו באמת זה אנשים שלא יודעים לטפל בכלבים...
    ועוזבים אותם לכל היום לבד בבית...
    שונאת אנשים כאלה!!!

    השבמחק
  27. הכלב שלי עושה דברים יותר גרועיםם:P!!!!
    חחחחחח

    השבמחק
  28. איזבלה מאמי למה את לא עונה תעני אנחנו רוצים לראות אותך מתים עלייך אני מת לראות אותך רק מהמחשבה עלייך הזין עומד לי

    השבמחק
  29. אני לא צוחק עלייך או משהו כזה אל תהלבי טוב מאמי?

    השבמחק
  30. באווווונה אנשים פה כך כך מפגרים אויייייי

    השבמחק
  31. אני הכי כוסית!

    השבמחק
  32. חחח ליייק! =)בוואו נחכה לילדיי הפוטושוופ חחחח

    השבמחק
  33. חחחח אהבתי!!!

    השבמחק
  34. חחחחחחחחחחחחחח D:
    אייזה כלביייייים כפרעלייהם :D

    השבמחק
  35. חבורה של סוטים!!!

    השבמחק
  36. מנהל למה אתה מוחק כ"כ הרבה הודעות ?

    השבמחק
  37. כי יש את הילדים או החשים או הסוטים שבטח כתבו דברים מגעילים!!!!
    (אני לא המנהל)

    השבמחק
  38. בואנה אתם כאללה משועממים למרות שאני הכי כוסית !!

    השבמחק
  39. מי שרוצה לדעת קוראים לי שירה ואני ממש כוסית ומזה באלי ז.... בתחת

    השבמחק
  40. שירה אני יביא לך ז... בתחת

    השבמחק
  41. איזה מתוקים ובנוגע למי שגר שם איזה מסכן?!

    השבמחק
  42. שירה ואיזבלה היה כיף בלילה אתמול שירה סליחה שגמרתי לך בפנים

    השבמחק
  43. איזה ציצי יש לך חשבתי אני במטע אבטיחים היה כיף לזיין אותכם בתחת

    השבמחק
  44. התכוונתי לשירה ואיזבלה

    השבמחק
  45. סתמו סתמו ילדי כאפות מסכנים לך תזיין את הקיר אתם לא קולטים שהם צוחקים אליכם אין שום איזבלה ולא שירה אז שבו בשקט ועוד יותר מפגרים מי שרושם ראשון שני ושלישי מה אתם מקבלים פרס?

    השבמחק
  46. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח קטללנייי!!ולכל הבנות שהם אמרו שהם הכי כווסיות הםם לא כי אני הכיייי כוסית שאפפשר אז שבוו בשקט חח<3 שירלי חן ..

    השבמחק
  47. בת כמה את? את רוצה ז.. בתחת

    השבמחק
  48. שירה ואיזבלה רצו וקיבלו

    השבמחק
  49. לילד ששתיי תגובות מעליי!! תתרגיע במילים שלך אני בחיים לא ירצה לעשות איתךך אבל אם את רוצה שנדבר זה הפייס שלי:http://www.facebook.com/profile.php?id=1851142909
    ואתם לא מבינים ששירה ואיזבלה לא קיימות סתם עובדות עלייכם תפסיקו להיות כאלה פטיםם! שירלי הכוסית<3

    השבמחק
  50. חחחח מטומטמותת ולילדה שמעליי רוצה זיון??
    חחח סתם צוחחק!!
    ללא עכשיו אני רציני רוצצצה??
    גל אסרף

    השבמחק
  51. תתתקשיבבווו דיי להיות חרמנים באמא שליי אבל אם אתם רוצים לדבר איתי אז זה הפייס שלי קוראים לי שירלי חן ווזה הקישור....http://www.facebook.com/profile.php?id=1851142909
    חחחחח שירלי הכוסיתת:)

    השבמחק
  52. יללדה תני ת'מספר פלאפון שלךך!!!חחחחחח אולי ננעשה תלוי איך את ננייראתת חח סתם צוחחקים אל תהלבי מאמיי טוב?!אבל אם את רוצה תני לי רק אם את רוצה קוראים לי בפייס מאור פורטל כננסיי:)

    השבמחק
  53. יענו בתמונה הראשונה הכלב זיין את השק עד שהתפוצץ? XD

    השבמחק
  54. חחחח נכוןן תתתקשייבווו אני בת 12 ואני מוכנה ללכל דבר אפפשרייי !!תתרשמו עם אתם רוצים::D:D:D:D:D:D

    השבמחק
  55. חחחחח איזבלה ושירה רצו וקיבלו !!אפ את רוה מבחינתי ננעשה את זה אפילו על השולחן העיקר שנעשה בלי רחממייםםם אני בן 12 גםם!ונראהלי שאני מכיר אותךך רגעע אני ראיתי אותך בעל האש שהתחלתי איתךךך מתי שאני הייתי על הסככה ואת עמדת בצצד אז ייאלה רציתי שתעלי איתתי לשם למה לא עלייתת?!חשבנו שאת כוסיית וצצדרננוו ייאאאללה אני מווכן להכלל אז אנחנו כבר מכירייםם אבל אני חושב שאת מכירה אותי בלי שום קשר אני שקד שאמרת שאני כוסון מבית ספר רנניםםםם :D לשירלי הכוסית לא לילדה שמעליי!!

    השבמחק
  56. חח ייאווו יחוצפןן ככה מתחילים איתי בגן שעשועים שבחוף היםם חחח <3 אותך חייםשלי אנחנו מכירים כבר נפגשים כלל יוםםםםם אתה כמו אח שליייי מגן עליי בלכ מצצצב אוהבת אותך יפה'שלייייייי1!

    השבמחק
  57. דייי ילדים טיפשים! אתם לא רואים זה כלבים עם בעיות בשכל!! ילדים בני זונות@!

    השבמחק
  58. חח אוהב אותך יפה'שליי....את באה היום לקניון עם הכיתה שלך??עם כע אז ניפגש כי אנחנו הולכים ביחד הכיתה שלי ושלךך :D שבת שלום אהובתתיי@!!@@

    השבמחק
  59. חח אוהבת אותך שבת שלום גם לך כן אנ באה היום נפגשים בסיטי כולם:D אנחנו רואים סרט אני לא יודעת איזה אבל ניראה כבר שםם ..תגיד מה אנחנו מתכתבים פה בוא לאייסי או לפייייסס....

    השבמחק
  60. חח אנשיםפ אתם יודכים השיחות שאתם עושיפ פה צריכים להיות פרטיות... ולילדה שהגיבה מעליי איתי מזיין אותך בכיף...

    השבמחק
  61. תקשיב חבל עלייך יבן זונה מי אתה שתדבר עלייה ככה תדבר ככה לחברות הפרחות שלך יבן שרמטיטה מממסריח לך תזדיין עם הפרחות שלךך!!
    לא כדי לך לדבר עלייה ככהה חחבללל...........

    השבמחק
  62. דבר אלייה יפה למרות שאני לא מכיר אותה צריך לדבר עם בנות יפה מי שלא מדבר יפה עם בנות הוא בהמה!!!
    לזה שמגן עליה לא צריך להיתעצבן דבר איתו יפה תסביר לו

    השבמחק
  63. תתתקשיב ימטומטם אחד מי אתה בכלל שתדבר עליי ככה בן שרמוטה ממסריח גל?תתוודהה שהגננתת!!ולילד שמעליי תאמין לי שגם אתה היית מקלל את מי שהיה מדבר ככה אל חברה שלך או מישו שאתה אוהב אבל תודה בכל זאת:)

    השבמחק
  64. צודק גבר אני מצטער

    השבמחק
  65. חחחחחחח אני סתם צוחחקתת בכלל קוראים לי רינתת ולא שירליי חח אבל רק אחר כך שירלי הגיבה אחרי שהיהלד ההזה אמר ילדה באלך לזיון?או משו כזה בקיצר זה סתם פייס של ילדה שנכנסתי אליוו

    השבמחק
  66. ממה את רצינית אני מדבר איתה בצאט והיא שואלת אותי מאיפה אתה מכיר אות י ואני אומר מהאתר והיא אומרת לפני כמנה זמן?איזה שבועיים שלוש והיא אומרת איך עם אני לא הייתי בארץ 3 חודשים??!!
    ואחר כך היא הסירה אותי ממהחברים אכן סיפור קששהה

    השבמחק