eds by sekindo

יום שישי, 4 ביוני 2010

בלי איפור


36 תגובות:

  1. ראשווננה,,חחח נייס

    השבמחק
  2. ראשונה בפעם הראשונה!! איייככככסססס!!!!!!!

    השבמחק
  3. מה הקשר 18+

    השבמחק
  4. סתם תפסו אותם ביו לא טוב

    השבמחק
  5. שלישי!!!יש!!!

    השבמחק
  6. אייכככככככססססססססססססס

    השבמחק
  7. חחחחחחחחח איזה מצחיק

    השבמחק
  8. וואי סתמו כבר סתמו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    די כבר להיות מטומטמים!!!!!!!!!!!
    רואים שזה לא פמלה אנדרסון!
    טמבלים!
    התווי פנים שונים לגמרי!
    באלי לתת כאפה לאנשים כמוכם!

    השבמחק
  9. שניהן ניראות מעולה יחסית לבחורות בלי איפור, היום כימעט כל בחורה שמה עליה טון של מייקאפ לפני שהיא יוצאת, אין מה לעשות האיפור משנה את המראה ממש! אבל ככה הן ניראות באמת, ומה אתם חושבים? שהן לא בנות אדם?. הן בדיוק כמו כל אחת מאיתנו, וכן יכול להיות שעבר עליהן יום רע, אבל ג'ניפר סחתיין אהבתי גם בלי איפור, פמלה לא אוהבת בין כה וכו.

    השבמחק
  10. ממש מכוערת הג'ניפר לופז הזאת כמה שאני שונאת אותה

    השבמחק
  11. זה לא הןן !
    סתקלו על התווי פנים שלהםם, ועל השיער !
    זה לא אותה תספורת בכלל :\
    אתם פשווט אנשים מטומטמיים שחושבים שכולם מטומטמים כמווכם =\

    השבמחק
  12. אייייייזה חארטטה
    זה בכלל לא אותה אייזה
    פאמלה לא עשתה שום שינוי חוץ מהגדלת חזה..

    השבמחק
  13. הילה המלכעעעעע XD4 ביוני 2010 בשעה 22:25

    פמלה ממש מכוערת בלי איפור.. יאק! :S
    אבל ג'ניפר דווקא יפה לה! :)

    נ.ב. בתמונה של פמלה בלי איפור, היא ממש לא דומה לעצמה!!! :O

    השבמחק
  14. יש לי משו להגיד לכם..
    אבל קודם תרדו...




















    עוד קצת..










    ממש עוד טיפה..



































    טיפ טיפה.....




































    ירידה אחרונה ודי!!!!!






















































    חחחחחח יטמבלים איך אכלתם חרא!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  15. מישו אפס:( 00000000000000 אפס!!!! פשוט אפס4 ביוני 2010 בשעה 22:31

    אני אפסססס אני אפסס :(
    אין לי אישה , אין משפחה , אין בית ואין עבודהה... אני אפססס!!!!! תעזרו לי..... מה לעשות??? :'( HELP!!!!!!!

    השבמחק
  16. מישו אפס:( 00000000000000 אפס!!!! פשוט אפס4 ביוני 2010 בשעה 22:34

    לזה שרשם: "יש לי משו להגיד לכם..
    אבל קודם תרדו...




















    עוד קצת..










    ממש עוד טיפה..



































    טיפ טיפה.....




































    ירידה אחרונה ודי!!!!!






















































    חחחחחח יטמבלים איך אכלתם חרא!!!!!!!!!!!!!"

    אני אפס .. אני טמבל..אכלתי את זה.אכלתי חרא!!!!!!!! אני אפסססססססססססססססס 00000000000

    השבמחק
  17. חחחחח ל"מישו אפס:( 00000000000000 אפס!!!! פשוט אפס" חחחחחח אכלת את זה?? אתה אפס? טמבל? אכלת חרא????????!!!!! חחחחחחח יואו איזה 00000000000000 אפסססססססססססססססססססססססססססססססס חחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  18. מישו אפס:( 00000000000000 אפס!!!! פשוט אפס4 ביוני 2010 בשעה 22:37

    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !!!!!!!!!! :(((( אני אפסססססססס!!!!!!!!!!! פשוט אפס!!!!!!!!!! נכון????? אני לא רוצה תחיים האלה!!!!!! באלי למותתתתת

    השבמחק
  19. נכון!!!!!!!! אתה אפס!!!!!!!!! אז פשוט תמותתתתתתתתתתתתתת כבררררר טמבלללללל

    השבמחק
  20. למה שימות??


















































    אתם רואים איזה חראות אנשים יכולים להיות?

































    אז מה אם הוא רוצה למות!?!?!?


































    איזה כיף זהXD































    אני יכול לעשות את זה כל היום!!



























    אין לי מה להגיד.,....

























    אני גם רוצה למותXD


















    ומי שאומר אז תמות שילך



















    ל ה ז ד י ן!!!!!!!!!!!!

















    אחרון
























    ביי

    השבמחק
  21. סתם נתפסו עם פרצופים חמוצים.. עדיין יפות

    השבמחק
  22. עם איפור הם כוסיות מה אכפת לי איך הם נראות בלי איפור

    השבמחק
  23. BKAH..BLAH...BLAH...

    השבמחק
  24. ג'ניפר לופז חיים שלי היא עם איפור שפ,לא??כי היא נראית אותו דבר בלי איפור....

    השבמחק
  25. נו אתה הוממו ? רד לעצמך ,!\
    איזה חופרים : O

    השבמחק
  26. איזה חרטההההההההההה יואו אנשים מפגריייייייייים אלה שהם "בלי איפור" זה בכלל לא הם רואים שזה תווי פנים שונים לגמרי חחחחחח איזה חרטטטטה משעמם לכם בחיים שאתם עושים את זה אה?????

    השבמחק
  27. למה להביא תמונה כל כך גרוע שלהם בלי איפור???

    השבמחק
  28. שתיהן נראות נהדר- ואני לא מבינה למה זה כל כך מפתיע אנשים! אלא באמת נשים יפות ומושכות שמטפלות בעצמן! הן תריכות באמת להשתדל כדי להראות רע.

    השבמחק
  29. כוסאמאשלכם














































































    יחופריםםםםםםםםםםם




















































































    למה לעשות אתזה?!






















































































    אעה?! אעה?! אעה?!
























































    ביוש3:

    השבמחק
  30. פמלה אנדרסון כוסית רק עם איפור!!

    השבמחק
  31. היא לא יכולה לזיין אותכם בלי איפור

    השבמחק
  32. מה כולם אומרים איכס איכססס בתאכלססססס כל אחת פה הייתה מתה שתהיה לה את הגוף ואת ההצלחהה והכסףף שיש לשניהןןן ....
    וגניפרר יפהה גם עם איפור וגם בלייי
    תאכלס כל אחת פה דומה לנעל בליי איפורר למה כולכן פה מושלמות ..
    מספיקק לעשות עיןןן

    השבמחק
  33. זה מדהים איך איפור משנה אותנו- בעיני הציבור, אך מוך המצלמה, הרצון הזה או אפילו כבר החובה- להראות יפה ומושלמת, צמיד זוהרת, תמיד ללא דופי... מרתק לדעתי :)

    השבמחק
  34. מה חשבת שאם זה מגיל 18 זה יהיה פורנו או סקס??

    השבמחק
  35. ליגמור לה על השדיים אחח איזה טוב זה

    השבמחק