eds by sekindo

יום שלישי, 8 ביוני 2010

איכככככס






82 תגובות:

  1. ראשון
    זה סתם

    השבמחק
  2. מה מגעיל בזה יבני זונות??

    השבמחק
  3. שניהההההה................!!!
    איזה דפוקים האנשים האילו..אולי מגעיל ...
    אבל למה שנקיא..

    השבמחק
  4. ציפיתי ליותר מסתם תמונות של אנשים אוכלים כמו חזירים..

    השבמחק
  5. אני חשבתי שיביאו את הסרטון המדעיל הזה המבין יבין חחח חראאאא

    השבמחק
  6. יואו מה אתם ילדים קטנים ראשון שנייה תמצאו לכם חיים! וחלשששש

    השבמחק
  7. אוקי..זה היה מוזר אבל לא מפחיד וזה בטח לא הגיע לרמה של הקאות..!!!חלש....!!!.....=) ובדיוק מה אתם ילדים כותבים לי ראשון..??!!מה הקשר..?!?!

    השבמחק
  8. איייזה עיניים יפות יש לכו*י.....חחחח מתמזגות עם הגועל.....D:

    השבמחק
  9. זה פוטושופ בדוק.
    אבא שלי מנכ"ל סלקום הוא מבין.

    השבמחק
  10. למי אכפת שאבא שלך הוא מנכ"ל סלקום אם זה היה פוטושופ כל אחד היה יודע

    השבמחק
  11. זאת תחרות אכילה
    אבל מה הם אוכלים?

    השבמחק
  12. אני באמת רצתי להקיא ואם לא אכפת לכם תפסיקו עם הקללות ב-ב-ק-ש-ה.

    השבמחק
  13. איככככס הקאתיייי....

    השבמחק
  14. ח ל ש מאווווווד P=
    (כל מי שמגייב אחריי בן זווונה !!)

    השבמחק
  15. סתם אנשים מגעילים שאין להם מה לעשות בחיים קיצצרר חלששש למה שנקיאא...~? ותפסיקו להגיד שזה פוטושופ מה פוטושופ פהה?? ואייי כלל דבר אצלכם זה פוטושופ!!!!!!! (לזה שאמר שאבא שלו מנכל סלקום למה נראה לך שזה מעניין אותנוו?!)

    השבמחק
  16. מנכ"ל סלקום חתיכת אידיוט כנראה אם הוא חושב שזה פוטושופ

    השבמחק
  17. איכסס איזה גועללל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  18. איך פוטושופ?
    היה על זה סרטון שהאיש בתמונה הראשונה הצליח לאכול 17 משולשי פיצות ב-5 דקות.
    אז באמת תפסיקו להגיד על כל דבר "פוטושופ" ולמי אכפת שאבא שלך מנכ"ל סלקום!!!!!!
    ואבא שלי "מלך צרפת",אני יודע שאין להם מלך(ככה אני חושב) אבל זה סתם היה

    השבמחק
  19. זה רק כמה אנשים שהלכו לתחרות אוכל כדי לקבל אוכל בחינם... זה לא כזה מגעיל

    השבמחק
  20. וואוו בזבזתי 3 דקות יקרות מהחיים שלי...בני זונות חלאות

    השבמחק
  21. אולי תפסיקו לקלל....מה יש בלקלל פה?
    אתם מקללים רק בגלל שאתם חושבים שזה חלש..(שזה נכון...)אבל מי שפירסם את זה חשב שזה דוחה....
    ועוד כמה ילדים..וזה די מגעיל..

    השבמחק
  22. אבא שלי הוא רצף והוא אומר שזה פוטושוף...

    השבמחק
  23. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
    אבא שלי זונה והוא מומחה בדברים האלה תאמינו לי זה 100% פוטושופ!

    השבמחק
  24. חח זוהר התכוונת שאת הזונה XD

    השבמחק
  25. אני יותר הייתי הולכת לכיוון שאת *מעיין* (בהדגשה!) הזונה מבין שתינו! ;) ניראה לי שאת די מבינה על מה אני מדברת! אהמממ..ברק..האממ!

    השבמחק
  26. מה מגעיל בזה???!!!

    השבמחק
  27. מה הם אוכלים בכלל

    השבמחק
  28. תגידו מה אתם מטומטמים הם הכניסו את הגועל לתוך הפה למה שזה היה פוטושופ וחוץ מזה אנשים עם קיבה רגישה יקיאו מזה

    השבמחק
  29. מי שלא הבין זה בשר עם גבינה!!
    בעעעעעעעעע

    השבמחק
  30. איכסס להקיא על כולכם!! בעעעעעעעעעעעע

    השבמחק
  31. הבת של ערומכו9 ביוני 2010 בשעה 7:34

    אבא שלי ערומכו, אני מאמינה לו. והוא אמר שזה לא פוטושופ. ><

    השבמחק
  32. הבת של ערומכו9 ביוני 2010 בשעה 7:36

    אה וזה צ'יפס וגבינה עם רוטב

    השבמחק
  33. אההה איזה צירוף מקרים,אבא שלי גם מלך צרפת ופעם הוא היה מנכ"ל סלקום,הוא הולך ערומקו לעבודה ובזמנו החופשי הוא זונה XD

    השבמחק
  34. ילדים מפגרים הלוואי תמותו כולכם!!!!! מה אכפת שאבא שלו מנכל סלקום סתם חרבת טלפונים מזדיינת מה הוא קשור לפוטושופ ומעיין את ממש זונה לכי תדחפי עטים לתוך התחת של אמאשלך יא מטומטמת!!!!!!!!

    השבמחק
  35. מקסימום 2% מקיאים זה לא ממש מגאיל

    השבמחק
  36. לא באלי להקייא!! חחח מזה, זה בכללל לא מגעיל...☺

    השבמחק
  37. קיצור כולכם מזדיינים תקשיבו זה תחרות של כמה טמבלים שאוכלים מאכל שנקרא פוטין זה שילוב של צ'יפס ועוד כמה דברים בגלל זה זה נראה כמו חרא.

    השבמחק
  38. ואם לא הקאתי? :P

    השבמחק
  39. בזבזתי 5 דקו-ת מהחיים שלי תודה רבה

    השבמחק
  40. טימטום זה לא כזה מגעיל

    השבמחק
  41. יא בני זוונוות משתרלליים בתחת , מוצציים לערבייייים

    השבמחק
  42. זה כולה תחרות אכילה, זה לא כזה מגעיל
    אתם צריכים לראות את אחי אוכל... זה יותר גרוע מאנשים האלה... XP

    השבמחק
  43. יאללה כבר מה אתםם מקללים לאןן הדרדרנוו עםםם ישראלללללללל ! אזז הואא שם תתמונותת האלהה אז מה ?! יאללה לא טוב לכם מוזמנים לצאת , אבל למה לקללל ?!ואניי אישית כמעט הקאאתי מהתמונה הרביעית .
    אזז לאא טובב לכםם תצאוווו וזהו . ! למה לעשות סיפוווור . כל דברר היום בקללוות אצלכםם ! התלהבתםם ..

    השבמחק
  44. בני זונות עשתם לי להקיא יא זונות מי זיין אותכם בלידה יא כלבים

    השבמחק
  45. איכססססססססססססססססססססססססססססססססססס הקאתי תנשמה שלייי איזה גועללל נפשששששששששששששששששששש שאני ימותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אנשים פשוט מגעיליםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  46. מה כל כך מגעיל בזה?!

    השבמחק
  47. מה מגעילל בזהה?!?!

    השבמחק
  48. איך אתם מגזימיםםםם!!!

    השבמחק
  49. יאללה תזדיינו =]

    השבמחק
  50. תקשיבו זה לא מצחיק, אני בדרך לביה"ח !!!! הקאתי את כל האיברים הפנימיים שלי ! OOOOOOOOO:

    השבמחק
  51. לא מגעיל!!!
    ולמה כולם כותבים את השם שלהם אנונימי????????????

    השבמחק
  52. כל כך פוטושופ!!!..

    השבמחק
  53. סתמו עם הפוטושופ הזה שלכםםםםםםםםםםםםםם !!!!

    השבמחק
  54. מה אני אישית זה לא מגעיל אבל למה לקלל אל תקללו אני בת עדינה ולא יכולה ליראות בנים ובמיוחד בנות שלא צריכות לקלל מקללות אך אל תיתעסקו איתי אני מההלפרונים העצבנים!! תודה אוהבת מואה3>3>3>3>3> ביי

    השבמחק
  55. איכככככככככככככ הרגע אכלתי באלי להקיא בעעעעעעע..
    כמו בהמות הם אוכלים המגעילים

    השבמחק
  56. הנה עוד ילדה בת 10 "אני מההלפרונים" חחחחחחחח מפגרת..

    השבמחק
  57. אני גם בן 10 בלך לצאת לדעית קורים לי בן כל הבנות קורים לי בן תן חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  58. אוקיי כנראה שיש לי קייבה רגישה ....
    כי באממממממת בא לי להקיא :|

    השבמחק
  59. ילדים טפשים יש כאן למען השם.כמה שגיאות כתיב.
    ולא,לא הכול זה פוטו שופ.למען האמת זה די קשה לזייף כזה סוג של אפקט(מריחה של נוזל) בפוטושופ.חוץ מזה,בשביל המ להם לזייף את זה?!

    השבמחק
  60. סך הכל כמה חזירים... כבר חשבתי שהולך ליהיות איזה משו באמת דוחה.. עאלק 80% הקיאו...

    השבמחק
  61. דפוקים רואים שבתמונה השניה הוא אוכל מקרוני, בייקון (ביקון קטלי חזיר)וגבינה למי ששומר על כשרות בא להקיא כי איך שרואים את זה זה לא עושה טוב בבטן 

    השבמחק
  62. יבני זונותתת מה מגעיל בזה

    השבמחק
  63. שלום לכולן.. (אני אומר שלום רק לנשים!!!)
    אממ.. איך אני אתחיל?
    אה כן, איך לא זכרתי, איזה דפוק אני..
    אממ.. המסנגר שלי הוא: ofireliav@hotmail.com, בסדר נשמות?

    השבמחק
  64. אייייייייייייייייייייייכ תמותו!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  65. הם אוכלים כמו חזירים למרות שחזירים פחות מגעילים מהם...

    השבמחק
  66. איככסססס מה הם מקיאים????
    מה הקטע של התמונה האחרונה?

    השבמחק
  67. התמונות לא מגעילות כמו התגובות גועל נפש..

    השבמחק
  68. לייק על מי שמעלי^^

    השבמחק
  69. איזה גועל נפש!!!!!

    השבמחק
  70. חע חע חע קטלני.

    השבמחק
  71. זין בהעין שלי מה החרא הזה

    השבמחק
  72. מה זה בכלל?!

    השבמחק
  73. י'מפגרים הם לא סתם אוכלים כמו חזירים.. הם אוכלים שם ג'וקים וחרא מהאסלה וכאלה !!!

    השבמחק
  74. איכס התמונה השנייה עוד שנייה אני מקיא פה!!!!!!!יא מפגרים!!חחח

    השבמחק
  75. הקאתייייייייי יו

    השבמחק
  76. אותי זה הגעיללל אני הולככת להקיא....חח

    השבמחק
  77. זה רק מקרוני WTF

    השבמחק
  78. לכו תימצצו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מה מגעיל זה מגרה D:

    השבמחק
  79. '' איכס זה כזה מגעיייל ! OMG עכשיו אני צרייכה לישטווף ריצפפפה למה הכול בקייא .. ''

    מה נייראלכככם אתםם ?
    חסר לכםםם מה לעשות בחייים ?
    מה מגעיילל בזהההה ?
    ולמממה שמישהוא יקייא ?!
    כיאילוו WTF ?!
    אתםם כאלה סחלוווווווות

    השבמחק
  80. מה מגעיל בתמונות האלה??

    השבמחק
  81. חשבתי שזה הסרטון של two girl one cup

    השבמחק