eds by sekindo

יום שישי, 21 במאי 2010

20 דברים מגניבים שאפילו אתם לא ידעתם על עצמכם

1. אדם ממוצע נרדם תוך 7 דקות.
2. אדם נושם בממוצע 23,000 פעמים ביום.
3. לבו של אדם פועם בממוצע 101,000 פעמים ביום.
4. במשך חייו הלב יפעום 3 מיליארד פעמים וישאב 400 מליון ליטרים של דם.
5. במהלך החיים שותה אדם בממוצע 75,000 ליטרים של מים.
6. גברים מאבדים בממוצע 40 שערות ביום.
7. נשים מאבדות 70 שערות.
8. הציפורניים בידיים גודלות כמעט פי 4 יותר מהר מאשר הציפורניים ברגליים.
9. כ- 13 אחוז מהאנשים בעולם הם שמאליים.
10. העיניים של האדם נשארות באותו גודל מאז הלידה.
11. אם תמתח את הדי.אנ.איי שלך, הוא יגיע לירח 6,000 פעמים.
12. הצלעות זזות כ-5 מיליון פעמים בשנה, כל פעם שאתה נושם.
13. עצמות הירך של האדם חזקות מבטון.
14. במהלך חייך, תשיל כ-18 ק"ג של עור.
15. במהלך חייך, תאכל כ-30,000 ק"ג של אוכל, כמות השווה למשקלם של 6 פילים.
16. הקיבה מייצרת שכבה חדשה של ריר כל שבועיים אחרת היא הייתה מעכלת את עצמה.
17. למעשה אנו רואים לא עם העיניים אלא עם המוח. רבע מהמוח קשור לראייה שלנו.
18. לב ממוצע של אתלט מוביל בין 25-30 ליטר דם בדקה.
19. אם תשטח את המוח שלך, הוא יכסה קרש גיהוץ.
20. בגוף האדם ישנם יותר מ-64 ק"מ של עצבים.

167 תגובות:

  1. וואי מפחיד קצת אבל מעניין מאוד

    השבמחק
  2. בואנה 13 אחוז מהעולם שהם שמאליים זה מעט...

    השבמחק
  3. 1.מה מפחיד
    2. 70 שערות???!!!!!!! זה באמת מפחיד!!!
    ואני בת =]

    השבמחק
  4. ממש מפחיד !!, אבל ממש מעניין ...

    השבמחק
  5. איזה כיף זה להיות מה 13 אחוז שהם שמאליים(אני אחד כזה)

    השבמחק
  6. כנ"ל... מגניב וטיפה מפחיד ומוזר...!

    השבמחק
  7. אני שמאלית , ואני שמאלית !!

    השבמחק
  8. אני שמאליי..[:

    השבמחק
  9. מה רבו מעשיך ה'

    השבמחק
  10. יואו זה מאוד מוזר חחח

    השבמחק
  11. ווואי חזק!!!
    לא ידעתי שהגוף שלי עושה את כל זה

    השבמחק
  12. ואיי איזה כיףף

    השבמחק
  13. אני שמאלית D:

    השבמחק
  14. אח שלי שמאלני :)
    אומרים ששמאלנים הם מאודד חכמים

    השבמחק
  15. חח אהבתיי (:
    אבבל מטרייד \:

    השבמחק
  16. מעניין מאווד...:]]

    השבמחק
  17. אני מה13 אחוז השמאליים

    השבמחק
  18. מה מפחיד ?!

    השבמחק
  19. עוד עובדות:
    # קצב זרימת הדם אצלך בגוף הוא 3 ס"מ בשנייה

    # אם תיקחו את כל הנייורים שבמוח של אדם מבוגר ותחברו אותם אחד לשני הם יגיע עד לירח ובחזרה

    # אם תיקחו את כל הורידים עורקים ונימים ותחברו אותם הם יקיפו את כדור הארץ פעמיים

    # אורך המעיים שלכם הוא ק"מ

    השבמחק
  20. חח מזה הבולשיט שאמרתה? ששמאלנים יותר חכמים? זה כלכך לא קשור!! ולדעתי זה חרא להיות אחד כזה זה כלכך לא נוח...איך מאוננים ככה בנאדם??

    השבמחק
  21. העיניים של האדם נשארות באותו גודל מאז הלידה ?!
    וואי באמת , לא ידעתי .. [[:

    השבמחק
  22. הנה עוד כמה עובדות:
    אדם ממוצע חולם יותר מ-1,460 חלומות בשנה.
    האורך הכולל של מערכת העיכול באדם יכול להגיע לתשעה מטרים.
    שיער הראש של בני האדם גדל בממוצע בכ- 13 מילימטר בחודש .
    מוח של גבר ממוצע שוקל 1375 גרם.
    אין שני אנשים בעולם עם אותה לשון.
    הפה שלך מייצר ליטר של רוק בכל יום.
    ראש האדם מכיל 22 עצמות.
    במהלך 150 השנים האחרונות הממוצע של גובה האדם גדל ב-10 סנטימטרים
    אם כמות הנוזלים בגוף תקטן רק באחוז אחד, עדיין תרגיש צמא.
    אדם נשאר בהכרה כ-8 שניות לאחר שראשו נערף.
    שינוי המין הראשון נעשה בשנת 1950 כאשר דוקטור
    מדנמרק שינה את מינו והפך מכריסטיאן לכריסטין.
    השריר הכי מהיר בגוף הוא השריר שגורם לעין למצמץ,
    הוא מאפשר לך למצמץ 5 פעמים בשניה.
    בממוצע, אתה ממצמץ כ-15,000 פעמים ביום.
    שיהוקים אורכים בממוצע כ-5 דקות.
    ראשו של תינוק שנולד שוקל רבע ממשקלו.
    העצמות בגוף האדם הם לא בצבע של לבנות,
    צבען נע מבז' לחום בהיר. אלה שאתה רואה במוזיאון הם עצמות שהורתחו ונוקו לפני שהוצגו.

    השבמחק
  23. שמאלניים חכמים יותר מימנים חברה שלי שמאלית והיאהכי חכמה בכיתה ובבית הספר והיא ניצחה 3 פעמים אולמיאדות במטמטיקה.אני ימנית אבל זה לא אומר שימנים טיפשים הם גם חכמים

    השבמחק
  24. שמאלנים לא יותר חכמים ה פשוט מפעילים את הצד שמאלי של המוח שזה צד שהוא פחות פעיל בבן אדם ממוצע...

    השבמחק
  25. מה הקשר לזה ש 13% שמאליים..
    זה לא פעולה שהגוף של כל אחד עושה......
    וזה עיניין של הרגל לא של פעולה בגוף.

    השבמחק
  26. שרך אגב אני ימנית וזכיתי גם באולימפיאדה פעמיים וגם אני חכמה בכיתה זה לא אומר כלום

    השבמחק
  27. אולימפיאדות

    השבמחק
  28. וווייייי!!
    חחחח מגניבב :P

    השבמחק
  29. חחח אם תשטחו את המוח שלכם :P

    השבמחק
  30. אם נמתח את המעיים הם יהיו בממ"ר של מגרש כדורסל
    ואם נחבר את כל נימי הדם שלנו הם יקיפו את כדור הארץ פעמיים!!!

    נפלאות הבורא! ישתבח שמו :)
    גוף האדם - המכונה הכי משוכללת שנוצרה אי פעם!

    השבמחק
  31. 19 מגעיל..לא יכלו לתאר את המוח אחרת!?

    השבמחק
  32. זה לא ממש מפחיד,אבל זה מאודדדדדדד מעניין!!

    השבמחק
  33. לפי איזה אורך חיים החישוב?

    השבמחק
  34. בואנה אתם כאלה מפגרים!! חצי מהעובדות פה פשוט לא נכונות!

    השבמחק
  35. שיוו איזה חנבצים!? זה ממש לא מעניין יכולתי לחיות בלי כל המידע הזה!!! אלוהים שישמור אתכם!

    השבמחק
  36. ח מגניייב XD

    חח אני שמאל D:
    בואאנה אני מורידה 70 שערות ביום ? O_O
    2 מעליי- פסדר תן להנות מ"השקרים" לפחות (:

    השבמחק
  37. עוד עובדות מעניינות..

    *אם תפרסו את המעי הדק שלכם שטחו יהיה שווה לשטח של שני מגרשי טניס!!!

    *האוזניים והאף לא מפסיקים לגדול עד המוות!!!

    *שיער וציפורניים גדלים גם לאחר המוות!!!


    גוף האדם זה אחד הדברים הכי מעניינים שיש בעולם!!!!זה ממש מגניב כל הדברים האלה שהגוף יכול לעשות באותו הרגע!!!

    השבמחק
  38. עוד עובדה אם תמותו אז אתם תמותו ידעתם על זה?

    השבמחק
  39. אתם רציניים שלא ידעתם את זה? וואי זה מה זה לא מעניין כבר ולהכל יש הסבר... אם המוח שלכם לא מסוגל להבין ת'הגיון הפשוט של כל זה אז כניראה שיש לכם בעיה באמת

    השבמחק
  40. אייככככ
    עשה לי צמרמורת S:
    אבל מגניב , לא ידעתי אתזה XD

    השבמחק
  41. גם אני שמאלית.........! חשבתי בהתחלה שכתבו שמאלנים.... חחח! כבוד לשמליים!!!!! _><_ ייאללה שמאלייייים!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^ גו > גו> גו >

    השבמחק
  42. גיי קצת אבל ממש גיי מהוד

    השבמחק
  43. חח אני שמאליתת ואניי ממש לא חכממה :)
    ובאמת אין הרבהה שמאלים

    השבמחק
  44. 20.בגוף האדם ישנם יותר מ-64 ק"מ של עצבים
    21.בגוף אדם של מרוקאי יש יותר מ164 ק"מ של עצבים ..
    (לא כולם רק האמיתיים שביניהם )..

    השבמחק
  45. like like like like like הא ואיך אתה יודע???

    השבמחק
  46. 1.אני שמאלי XD
    2.רוב הדברים שכתובים פע לא נכונים

    השבמחק
  47. חוץ מזה שהאדם אוכל 30,000 ק"ג אז הכל נכון

    השבמחק
  48. איך יכול להיות 64 קילו ? אני שוקל פחות; ]

    השבמחק
  49. ווווואאאאאיייייי כמה אנשים מפגרים יש מי לימד אותכם ליכתוב מאוד ככה מהוד יש מלא שגיאות כתיב זה משגע שילדים כלאה בגיל כזה רושמים ככה פשוט בושה יא אנלפבתים

    השבמחק
  50. אדם ממוצע נרדם תוך 15 דקות לא 7 דקות

    השבמחק
  51. יש אנשים שהעצבים זה לא שריר וגם הם נמשכים 564 ק"מ D:

    השבמחק
  52. זה ממש לא נכון !
    לי לוקח מלא זמן להירדם ,
    ולאחי זה לוקח ממש כמה דקות.
    מ'ס הדקות לא יכול להיות קבוע , כי כול אחד והשינה ה"חזקה" שלו.

    חוץ מיזה , המספרים שרשמתם ממש לא הגיוניים ,
    כי הם ממש קטנים O_O
    באמת , 30,000 ?!

    השבמחק
  53. מה הקשר השמאלים ? זה ממש לא פעולה שהגוף עושה !

    השבמחק
  54. אני מבין ה13% ואני גאה בזה

    השבמחק
  55. ד פ ו ק י ם כ ו ל כ ם ב א י מ א ש ל י . > < "

    השבמחק
  56. אהבתי!! אני אחת מה13 אחוז שהם שמאליים [= אני מיוחדת חחח

    השבמחק
  57. מגנייייייייייייייייייייייב P::
    וטוב לדעת חח..

    השבמחק
  58. איזה מפגרררררים אלוהיייייייייייייייייייייםםםם O________________________________O

    השבמחק
  59. קצת מפחיד אותי לחשוב על עובדה מספר 19.......
    לא ככה????

    השבמחק
  60. תאמת עם תשטח את המוח שלך הוא יגיע לאורך של קילומטר שלם , אבל שיהיה :)

    השבמחק
  61. תודה אני גם ינסה את זה מתי שהו

    השבמחק
  62. כל המדע כל כך מענין שזה מדהים...

    השבמחק
  63. אייייכס -.-
    מגניב!! D:
    תחשבו שאנחנו קיימים בזכות זה...

    השבמחק
  64. לא מפתיע.

    השבמחק
  65. אני אוכלת בכל החיים שלי " 6 פילים " ?
    אמא זה הזוי ררצחח !
    והמעיים שלנו הם באורך 6 מטר ! לא ק"מ !

    השבמחק
  66. אני ימני והייתי שלוש פעמים באולימפיאדה וזכיתי השנה גם ומה זה קשור שמאלנים יותר חכמים?!?!?

    השבמחק
  67. איך כולם בטוחים שזה לא נכון?
    לא נראה לי שמישהו ניסה לשטח מוח על קרש גיהוץ או למתוח מעיים עד הירח. [למרות שזה באמת נשמע מופלץ]

    השבמחק
  68. לכל המפגרים שמאליים לא יותר חכמים
    הם יותר יצירתיים והימניים עם חשיבה לוגיסטית
    החלק הימני בגוף האדם אחראי לחלק השמאלי של הגוף לכן אם אתם שמאליים (כלומר החלק הימני של המח שלכם יותר מפותח) יש סיכוי גבוה שאתם טוביים בציור וכתיבה כנ"ל לימניים

    השבמחק
  69. גם אני שמאלית גאה :)

    השבמחק
  70. ווווווווואו ! O :
    חחחחח איזה מוזרים אנחנו ! X P
    רציני גוף האדם זה אחד הדברים היותר מעניינים ! P :

    השבמחק
  71. ממש מדהים ועל זאת נאמר "ישתבח שמו"

    השבמחק
  72. אהה אני שבעים ושישי

    השבמחק
  73. וואוו , אייזה לייק ענק ! חחחחחחחחחחח :D

    השבמחק
  74. כל כך קצת שמאליים מזה (אני אחד כזה) XD

    השבמחק
  75. 2. אדם נושם בממוצע 23,000 פעמים ביום.

    12. הצלעות זזות כ-5 מיליון פעמים בשנה, כל פעם שאתה נושם.

    משו כאן לא בסדר...

    השבמחק
  76. חח נחמד!
    אני שמאלית וימנית:O

    השבמחק
  77. אני בין ה13 אחוז שמאליים..אני מרגישה מיוחדת XD

    השבמחק
  78. חחח וואלה 13 אחוז שמאליים (:
    כבוווד לשמאלייים ^^"

    השבמחק
  79. אני שמאלית כפרעליי איזה ייחודיתD:

    השבמחק
  80. חעחחעעח אהבתי אני מה-87% ימננייים!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  81. חחחחחחח אהההבתי את זה (:
    אבל זה לא מפחיד ...

    השבמחק
  82. "ווווואאאאאיייייי כמה אנשים מפגרים יש מי לימד !אותכם! ליכתוב מאוד ככה !מהוד! יש מלא שגיאות כתיב זה משגע שילדים כלאה בגיל כזה רושמים ככה פשוט בושה יא אנלפבתים"

    חח את\ה בעצמך לא כותב נכון
    !מאוד! !אתכם!
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


    העובדות האלה כל כך מגניבות שזה מגעיל
    מי שחושב כמוני (כולל הדבר הראשון) שיכתוב:
    חציל מיובש

    השבמחק
  83. so good so good i feel good!! ttaatatatata

    השבמחק
  84. יש עוד משהו שאני לא בטוח אם הוא נכון אבל הוא הולך ככה:

    שם לוקחים את כל העורקים והורידים בגוף האדם ומחברים אותם אחד אחרי השני יהייה אפשר להקיף את העולם.

    השבמחק
  85. נחמד אבל תאמת נראה לי קצת לא הגיוני.. בנאדם אוכל רק 6 פיליפ כל החיים שלו? זה לא ממש הרבה... כל יום אוכלים.. אותו דבר לגבי הנשימות והפעימות לב..
    וזה שלפני אם זה נכון אז זה את כדור הארץ ולא את העולם.. וגם לא ממש הגיוני..

    השבמחק
  86. סופסוף קישור למשהו מעניין ובאמת נורמלי.
    היה נחמד לשמוע..והקטע עם השמאליים מופיעה על אריזה של מסטיק בזוקה!!(:

    Unicorn**

    השבמחק
  87. כמה כבר יש להגיד על האדם וזה עוד לא נגמר........
    בטוח שאדם לא נרדם בתוך 7דקות אלא אם כן הוא ממש עייף,ובעיקר בקיץ קשה לישון וקשה לקום.

    השבמחק
  88. מפגר כדור הארץ והעולם הם אותו דבר

    נ"ב:זה כיף לרשום נ"ב

    השבמחק
  89. הם לא ספרו את כול השערות אצל הגברים

    השבמחק
  90. וואלה אהבתי
    רק סעיף 17 לא בדיוק נכון כי למעשה הנשמה של האדם היא זו שרואה. העיניים והמוח הם רק אמצעים.
    כי למעשה כשאדם נפטר הוא עדיין עם מוח ועדיין עם עיניים אבל הוא לא רואה!

    זה כמו שהחולצה שעלינו לא תזוז בלי היד. לכן היד לא תזוז בלי הנשמה. תחשבו על זה... :)

    השבמחק
  91. חחחחחחח נכון היה צפוי שבסוף יבוא כזה משפט ערסי: אבל אהבה כמוך מוצאים רק פעם אחת?

    השבמחק
  92. חזק ביותר!!!!!!!!

    השבמחק
  93. אני שמאלי :]

    השבמחק
  94. אאאאאאאננננננננננייייייי שממאאליית :) הכי שווה ^

    השבמחק
  95. מגניייב (:

    השבמחק
  96. וואי אנשים אומרים לכם בממוצע..
    למה אתם מתווכחים..
    שיכתבו מה שהם רוצים ותנו לאנשים להנות במקום לכתוב הכל שקרים הכל חרטה.
    באמת נו.. מה נסגר איתכם!?
    וסביר להניח שהם לא יכתבו סתם דברים נכון? נכון. אז חלאס.
    וזה שאמר שרואים דרך הנשמה זה- חרטה מותק :)
    כשאתה מת זה אומר שהמערכות שלך בגוף קרסו..
    שהלב הפסיק לפעום.. שהדם בגוף הפסיק לזרום ולהגיע לכל המערכות ולכן הכל קורס ומת.
    זה כמו מכונה.. שאם מוציאים את הבטריה או מנתקים מהחשמל זה נכבה.
    איזה נשמה ואיזה בולשיט סורי.
    (:

    השבמחק
  97. כאילו אנשים באמת לקחו מוח ושטחו אותו כדי לראות עם הוא באמת מכסה קרש גיהוץ?!:\
    (עם כן הם אנשים משועממים ברמות)

    השבמחק
  98. מעניין אותי לדעת איך הם יודעים את מס' 19 ... -_-

    השבמחק
  99. מלחייייייייייייייייייייץ ברמווווות (: אני שמאליית אלללללללללללה שמאליייייייייייייייייים ! (: לשילטוווווון !

    השבמחק
  100. חציל מיובששש(:מי שחושב שזה מגעיל ומגניב שיכתוב כמוני!!

    השבמחק
  101. כולכם טמבלים מה ישלכם אידיוטים חמורים התחלתם להביא עובדות כלכך מטומטמות שנרה לי שאפילו האיש הכי דביל בעולם לא היה אומר טמבלים

    השבמחק
  102. דרך אגב אני ימני לא שמאלי והשמאלים לא כאלה חכמים יש לי בכיתה ילד שמאלי שהציון הכי גבוהה שלו במבחן היה 40 אזתסתמו בסדר

    השבמחק
  103. אוייי כ"כ מגניבבבב :D
    ע"פ תגובות - שמאליים מפעילים יותר את הצד השמאלי של המוח ? OO אני ימנית ועשיתי בדיקה של איזה צד במוח פועל יותר וזה הראה לי שמאל..
    השיער גדל גם לאחר מותינו ?????? איכסס, מגניב :D

    השבמחק
  104. אצל ימניים הצד השמאלי פועל יותר ואצל השמאליים הצד הימני.

    השבמחק
  105. " ברוך אתה ה'... אשר יצר את האדם בחכמה" זה כלכך נכוןןןן עובדות מדהימות!

    השבמחק
  106. ייוואאוו מגנייב

    השבמחק
  107. אני ממש לא נירדמת ב 7 דק' לפחות רבע שעה במצב הטוב ! XD

    השבמחק
  108. לייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייק :D

    השבמחק
  109. * אין כזה דבר "נשמה" רוצים? תוכיחו, היו מספיק ניתוחים אחרי המוות ולמידה על גוף האדם כדי להוכיח את זה, זה לא דרקונים בארגון שיכולים להעביר את כל הידע והחוויות לתוך "אבן" ושוב זה מדע בדיוני

    *המעי הדק בלבד מגיע ל9 מטר, המעי הגס 1.5 מטר

    *התאים במעי הדק מתחדשים כל 3 ימים למרות שכבת הריר שמגנה עליהם בשל האנזימים השונים המיודעים לפרק את האוכל שאנו אוכלים

    * הציפורניים והשער ממשיכים לגדול בגלל הנוזלים בגוף ומכאן התחילו גם הסיפורים על ערפדים וזומבים, אנשים שיערו שאם הציפורניים והשער של אנשים ממשיך לצמוח משמע הם עדיין חיים בצורה כזו או אחרת ולכן בטח מסתובבים להם ברחובות עם מטרות זדוניות בערב

    השבמחק
  110. יואו תפסיקו לחפור, עם הפלצנות שלכם, כאילו שאתם יודעים יותר טוב ממי שכתב את זה.
    אז נכון אולי אף אחד לא באמת שיטח מוח על קרש גיהוץ אבל מבחינת ההיגיון זה נכון אז תפסיקו להוכיח כולכם שאתם יודעים יותר טוב כי אתם לא.
    וכן בערך כל מה שהם כתבו הוא נכון וחוץ מזה אתם לא מבינים את המילה ממוצע כי אם לא אז זה אומר שאצל חלק גדול מהאוכלוסייה זה ככה ולפי ההיגיון כתבו את זה, לא שיטחו מוח של בן אדם על קרש כביסה כדי להוכיח את זה על תדאגו...

    השבמחק
  111. ידעתי את הכל כאן. ובן אדם מעכל 50 טון אוכל בחייו ולא 30,000 ק"ג. מאיפה הקרצתם את ה-30,000 הזה? אבל חוץ מזה, כל הכבוד על היוזמה!

    השבמחק
  112. ולכל אלה שמדברים על צדדים במוח, יש לזה שם. קוראים לזה "אונות".

    השבמחק
  113. חחח, אם העיניים של האדם נשארות באותו גודל מאז הלידה אז איך שימי תבורי היה כשהוא היה תינוק ???!!!

    השבמחק
  114. נדיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייר

    השבמחק
  115. שמאלית גם =]

    השבמחק
  116. ואי יש קצת שמאליים ..
    אני שמאלית [ נודרת בנדר ]

    השבמחק
  117. אני מת לדעת איך הם יודעים ש19 נכון =S

    השבמחק
  118. בשביל שתפסיקו לנדנד אבא שלי נוירוכירורג והוא הסביר לי שלשמאלים הצד הימני של המח מפותח יותר מלימנים אצלם הצד המפותח יותר הוא צד שמאל וצד ימין אחראי על היצירתיות וכל זה וצד שמאל הוא הלוגיסטי לכן;הימניים הם החכמים יותר אבל לשמאליים יש דרכי חשיבה יצירתיות יותר!
    תודה,
    ושלום

    השבמחק
  119. אני שמאלית ;D

    השבמחק
  120. חחחחח , אהבתי את 19 ♥ .

    השבמחק
  121. חחח .. אני שמאלית(:

    השבמחק
  122. מיה אלכסנדרה22 ביוני 2010 בשעה 17:17

    העובדה- אם תשטח את המוח שלך יהיה כמו קרש גיהוץ- זה הייתי חייבת לדעת- בלי זה חור בהשכלה- ולדעת שאני מרזה במותי 18 קילוגרם עור מת- זה להגיע חתיכה למוות...ימך שמם איזה עובדות מפגרות...חשבתי יתנו לי איזה הוכחה שאם ממצמצים מפספסים את ההודעות של מיה...זה עובדה.

    השבמחק
  123. אני לא נרדם תוך 7 דקות אז אולי אני לא בן אדם ממוצע (אני נרדם תוך שעה)

    השבמחק
  124. כ ו ל כ ם ז ו נ ו ת

    השבמחק
  125. אני שמאלית P :
    המון דברים שלא ידעתי

    השבמחק
  126. הכי כיף להיות שמאלי:) מעניין מאוד

    השבמחק
  127. אני שמאלית וזה לא אומר כלום יכול להיות שמאלי חכם ויכול להיות שמאלי טיפש במו חילזון זה באמת לא קשור לשכל אלה להרגל וגנים

    השבמחק
  128. אני לפעמים לא נרדמת בכלל ונשארת ערה כול הלילה

    השבמחק
  129. ולהבין שמאחורי זה קיים דבר הרבה יותר גדול מאיתנו וקוראים לזה אלוהים.!
    שיצר את כל הדבברים המופלאים והבלתי מובנים בעולם
    ועוד עובדה קטנה יש רק דבר אחד שמדענים לא יכולים לשחזר וזה את תהליך הזיכרון של האדם בשביל לעשות דבר כזה צריך לבנות מפעל בגודל של כל המדינה שלנו בערך

    השבמחק
  130. איזה כיף ליהיות חלק מ-13% מהשמאליים בהעולם

    השבמחק
  131. הגודל של העיניים לא נשאר באותו גודל... ><
    זה ה-Eyeball שנשאר באותו גודל
    זה הלבן הזה
    שמסתכלים על התינוקות ורואים איזה עיניים גדולות אבל זה נשאר כל הזמן אותו גודל העיניים פשוט קטנות יותר אבל ה eyeball נשאר

    למדתי על זה בשיעור אנטומיה על העין בדיוקן של אנשים בגלל זה אני יודעת !!

    השבמחק
  132. אהבתי!מאוד חשוב לדעת על גוף האדם!

    השבמחק
  133. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !!!!! אני אשמור עליך שיער יפאשליי !! אני לא רוצה לאבד 70 שיערות בכל יוםםם!!! לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  134. יפה חלק אני יודע אבל יפה..

    השבמחק
  135. מה מפחיד יילדים מסכניםם יבני ז!נ!ת!! כושלאמא שלכם הז!נה !!!! בת ז!נהה!!!
    זה דב ר שכל בן אדם צריך לדעת ולא צריך לפחד מזה יבני ז!נ!ת!!!!

    השבמחק
  136. יש שם מלא חרא ושטויות !!!!!!!!!

    השבמחק
  137. ב17 -המוח קולט תמונות
    לא מובנות עד שהמוח מפענח אותן

    השבמחק
  138. חחחח ייפה :)רק מעניין מי שייטח מוח וניסה לשים אאותו על משטח גייהוץ ( חח סתם צניות ) יייא אני ממ13 האאחוז בעעולם ששמלאיים !!! D : אייזה ממרגש ,אאבל מה רקקקקקקקקקק 13 אאחוז : ( אאוכלוסיה קקטנה שכמותיינו : P

    השבמחק
  139. וואי אני במקרה שמאלנית!!!
    אבל לא צריך להיות גאים על תגזימו!מה אתם חשים אהה?עלק אני שמאלי כפרע אליי אני שמאלי גאה מה הבעייה?אני מרשגישה כמו ימנית רק שאני כותבת ביד אחרת חח
    אבל אנשים לא צריך להתרגש מכל דבר קטנצ'יק! נוו באמת

    השבמחק
  140. זתומרת ש83% מהעולם הם ימניים?
    אז אני חלק מ83%
    מגניב...

    השבמחק
  141. הצלעות לא זזות כ 5 מיליון בשנה אלה כ8 וחצי מיליון בשנה

    השבמחק
  142. יווווווווווווווווווווווווווווווווווווו איזה הקטע אים ה6 פילים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה סוססססססססססססססססס

    השבמחק
  143. אני גם מה13% ואני גאה בזה!

    השבמחק
  144. מעניין מאוד!!!!!!!

    השבמחק
  145. איזה מפחיד זה 16! אמאא!! P:

    השבמחק
  146. חח זה הכל ממוצעים או במילים אחרות בולשיט כי בתכלס אם אתה שם תרגליים בתנור ואת הראש בפריזר בממוצע נעים לך

    השבמחק
  147. חחחחח אני חלק מה-13% שהם שמאלים!:)

    השבמחק
  148. אני שמאלי וגאה בזה

    השבמחק
  149. וואלה איזה מעניין ואני עוד אחת משתעניין בביולוגיה ובמדעים ^^

    **אדם נשאר בהכרה כ-8 שניות לאחר שראשו נערף**.-זה מגניב^^

    השבמחק
  150. ****שמתעניינת ^^ אני זאת מלמעלה חיחיחי

    השבמחק
  151. לא מפחיד בגרוש וואי מעניין ומגניב לא רק האדם הגיע לירח גם הדיאניי שלו

    השבמחק
  152. אני מה13 אחוז D:

    השבמחק
  153. זה חארטה איך יכול להיות שבנאדם שותה רק 75 ליטר בכל החיים אני שותה איזה 5 ליטר ביום

    השבמחק
  154. אז אתה פגום ובטח גם הולך ברבה לשרותים

    השבמחק
  155. 20. בגוף האדם ישנם יותר מ-64 ק"מ של עצבים.
    חחח לאישה יש פי 2 עצבים מזה

    השבמחק
  156. גארי קספרוב היה ימני... אז מה הקשר שמאלנים יותר חכמים?!?

    השבמחק
  157. אני כינוי שנון29 באוקטובר 2010 בשעה 5:31

    16 זה עובדה ידועה לא?חשבתי שכולם יודעים את זה >.<

    ולמי שתהה איך גילו את 19, אז בטח לקחו גופה(:S) ופשוט שיטחו את המוח שלה......

    אוקיי, הלכתי להקיא ביייייי >.<

    נ.ב: כמה תגובות מעליי - "אדם נשאר בהכרה כ-8 שניות לאחר שראשו נערף"
    הנה עוד סיבה *לא* לרצות שהראש שלי יערף P:

    השבמחק
  158. יש כ"כ הרבה שמאליים פה אני חושבת שיש בעולם יותר מ-13%
    ימנית גאה

    השבמחק
  159. בגוף האדם ישנם יותר מ-64 ק"מ של עצבים כמו החוטים מאחורי המחשב שלי חח

    השבמחק
  160. דבר ראשון אומרים שמאליים לא שמאלנים(אני שמאלי :))
    שמאליים זה ההפך מימניים ושמאלנים זה כאלה שתומכים בהעברת שטחים בתמורה לשלום עם ערבים
    ודבר שני,הנה הלכו 5 דקות מהחיים שאני לא אוכל להחזיר...

    השבמחק