eds by sekindo

יום ראשון, 23 במאי 2010

!!!!



42 תגובות:

  1. ראשונה
    WDF O_O ?!

    השבמחק
  2. זה מ-יריה ,אני מכיר מישהו שיש לו גם אחד כזה אבל לו הורידו עצבה.

    השבמחק
  3. אאוץץ''' איזה מזוכיסט..

    השבמחק
  4. שלישי אני מלך!!!!!

    השבמחק
  5. איכס איזה מגעיל זה..!!!!
    ומסכן אותו איש שזה קרה לו..

    השבמחק
  6. רביעית .
    איח .

    השבמחק
  7. בתמונה השנייה אם מסתכלים על הבוהן שלו רואים קצת את העצם!!!!!!!!!!!!11 איזה מסכן!!!!

    השבמחק
  8. אוו מיי גאד מה הוא חשב לעצמו כשהוא התעסק עם רובה ליד הרגל!?!?

    השבמחק
  9. בבקשה אל תגידו פוטושופ זה מעצבן תעיילים!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  10. אז מה אני מכיר מישהו שנפל לו גרזן על הרגל נשבע לכם זה לא חרטה

    השבמחק
  11. אאו מאייי גאדדדד O=
    יואווו באא לי להקקיא !

    השבמחק
  12. איכס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    איך הוא בכלל הגיע למצב שבו הוא ירה לעצמו בכף הרגל?!?!!?נסיון התאבדות כושל?

    השבמחק
  13. פוטושופ בדוק

    השבמחק
  14. נראה טעים (: סתם חרטה D: דבר ראשון בתמונה הראשונה לא רואים את העצם של האצבע שלו. דבר שני אם מישהו היה יורה לעצמו ברגל היה מלא מלא דם סביב הפצע וכי שרואים בתמונה אין כלום.

    השבמחק
  15. אם את כוסית וחרמנית תוסיפי אותי לסקייפ nonamexxx1010

    השבמחק
  16. חזק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל האיש דפוק בשכל!!!!!!!!

    השבמחק
  17. זה לא שהוא ירה בעצמו או ניסה להיתאבד הוא פלט על עצמו בטעות... וזה אמיתי כי הכדור חם והוא סוגר את אפצע...ומי אמר שלא היה דם?.?!!

    השבמחק
  18. חחח סתכלו בתמונה הראשונה האגודל נראת כמו פאקמן שאוכל את האצבעות

    השבמחק
  19. חחח הוא לא צילם ישר אחרי שפלט את הכדור נראה לך ?... אחרי כמה זמן הוא אמר טוב אני מוגבל וטמבל בוא נפיק מזה את הטוב ביותר הא נכון אני יעלה את זה לאתר וכולם יראו כמה אני מוגבל

    השבמחק
  20. אוייי איכססס זה ממש מגעיל איזה דביל מי מקרב לרגל שלו רובה ובתכלב מטעויות לומדים

    השבמחק
  21. זה שקר הוא רק מקרב את האצבעות שלו, שם דם מזויף ועושה חור בנעל

    השבמחק
  22. תקישיבו לכל המסיכי מסקנות
    זה בנאדם בצבא שירה לעצמו ברגל בטעות או שירו לו ברגל..
    הוא לא מזוכיסט

    השבמחק
  23. בעעע איככ איזה גועל.. לא יכולתם לומר שזה לא לבעלי לב חלש?

    השבמחק
  24. איייכככככככככככככככככככככככככככככככס !
    איייייייייייזה אייייייש מזוווכיייסט !
    מה עבר לוווווווו ברררררא שהווווווא עשה אתת זה ?:O

    השבמחק
  25. איפה המפגרים שיגידו פוטושופ??
    חחח
    איייייייייה

    השבמחק
  26. טוב וואיט אוור

    השבמחק
  27. איככ, מגעיללל
    וזה לגמרי אמיתי לפי דעתי...
    איך זה קרה לעזעזל???

    השבמחק
  28. אימאאללה איזה מסכןן!!! !!!

    השבמחק
  29. עכשיו היה לא יותר נוח להשים נעלי עצבע

    השבמחק
  30. איכססס!!!
    איזה מסכן אימא'לה!!!

    השבמחק
  31. מממממממיייייייסססססססכככככככננננננניייייייםםםםםםם

    השבמחק
  32. אווט דא פאק!!!

    השבמחק
  33. בן זונה מי שאומר וואט דא פאק ואני שם עליו זיןן גדול וקוראים לי דור דהן מנתיבות לא כמו הלמכים שמקללים בעליום שםםםם!!!!!!!!!!! יבני זונותתתתתתתתת

    השבמחק
  34. ישכנזים בני זונותת

    השבמחק
  35. איפפפה הילדייי כאפות שאומרים פוטווושופ על כל דבר איפפפה הםםם אההה ?

    השבמחק
  36. אוייייייייייייייייייייייייי איכככככ אמאאאאאאאא איזה מזוכיסטטטט

    השבמחק
  37. או - מיי - גד.
    או - מיי - גד.
    או - מיי - גד!!!!!!!!!!
    הוא מזוכיסט משוגע!!!
    מה נראה לו?!

    השבמחק
  38. אמלהההההההההההההההההההההההההה

    השבמחק
  39. OMG (אויי מיי גד) אימל'ההההההההההההההההההההההההה

    השבמחק
  40. אם התמונה הזאת אמיתי אז אני מלכת אינדונזיה

    השבמחק