eds by sekindo

יום ראשון, 23 במאי 2010

הילדדד





173 תגובות:

  1. כמההההה שזה פוטטושטפ!

    השבמחק
  2. ראשון
    הלוואי עליי גוף כזה
    לא מתאים לילד אבל...כולה בן 5..

    השבמחק
  3. ראשון פוטושופ בטוח!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא פוטושופ יש סרטונים ביוטיוב תרשום ב

      אנגלית ריצ'רד סנדרק

      מחק
  4. אני לא חושבת שהייתי רוצה ילד כזה...אין לו ילדות ביכללל !!
    אבל בהחלט הייתי רוצה מישהו שניראה כמו הילד הזה בתמונה הראשונה !!

    השבמחק
  5. זה ללא פוטושופ ראייתי תוכנית על היילד הזה חוושבים שהוא לווקח סטרואאיידיים אבל זהה מממזממממן

    השבמחק
  6. ~שניה שמגיבה~ כמה שזה נכון(לגבי התגובה הראשוננה)
    חחח

    השבמחק
  7. הוא אצלי בכיתה!!!!והוא הציע לי חברוווווווווות!!!!נכוןןןןן חתיך!!!!!?????

    השבמחק
  8. די כבר להגיד פוטושווווווופ ! תבינו , לא הכול בחחים זה פוטושפ ! זה שאתם מפגררררים וצרי מוח לא אומר שאין דברים כאלה כעולםםםם ! די כבר ! על כל תמונה אתם אומריחם פוטושווופ ! די לטמטווווום ! ><"

    השבמחק
  9. בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב23 במאי 2010 בשעה 9:51

    פאקקק איזה יד אחוריתתתתתתת

    השבמחק
  10. לא זה לא פוטושופ!! יש גם סירטון של הילד הזה זה משו מטורף!!!!!

    השבמחק
  11. פ-ו-ט-ש-ו-פ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  12. אנשים לא פוטשופ ראית כתבה עליו הילד יותר חזק מאנשים בני 30!!! הוא פשוט סוס בכלל לא פוטשופ אבל אתם חייבים לראות את אבא שלו זה הר אדם הילד הזה יכול להרים שלוש אנשים בייחד!!!

    השבמחק
  13. הוא נראה כמו קוף

    השבמחק
  14. איככככ אני לא אוהבת גברים כאלה !!!!!!!!!!

    השבמחק
  15. כל תמונה שיש פוטושופ כוזעמעממממממממממק לא הכל חייב להיות פוטושופ!!

    השבמחק
  16. זה לא!!! אבל תחשבו מה בא לכם!! זה שאתם מטומטמים ועל כל תמונה ישר!! אומרים פוטושופ זה כבר בעיה שלכם!!!!

    השבמחק
  17. לא פוטו שופ ולא בטיח ראיתי את הסרטון שלו בyoutube
    ואם אתם לא מאמינים תחפשו את השם שלו או young bodybuilder
    הוא ממש סוס והיה עליו ראיון בטלוויזיה

    השבמחק
  18. איכסס זה מכוערר לילדד ואפילוו למישהו מבוגר צריך גוף נורמלי כזה עם קצת ריבועים אבל לא להיראות כמו הענק הירוק חח

    השבמחק
  19. פוטושופ מאה אחוז!! אין מצב.. ריבועים לא ניראים ככה....

    השבמחק
  20. ליחד היו בעיות גב קציניות כשהו יהיה בן 18 ככה אבל עכשיו פשיי

    השבמחק
  21. זה לא פוטושוף גם אני ראיתי תוכנית אבל הוא ישאר נמוך כול החיים שלו

    השבמחק
  22. ימפגרת זה בגלל שהוא עושה שרירים ומתאמץ אבל בלי זה יש לו גוף כמו של דוגמן...

    השבמחק
  23. בתמונה השניה רואים שעוזרים לו

    השבמחק
  24. הילד הזה מסכןןן!!!

    השבמחק
  25. אני בן כפרה

    השבמחק
  26. איך רואים שזה פוטושוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  27. איכככ זה דוחהה

    השבמחק
  28. ze lo photoshop! ani raiti alav tohniyot! ve hu kvar ben eze 27 svivot ve hu shmanman ahshav!!!!!

    השבמחק
  29. לילד בגיל הזה כן

    השבמחק
  30. איייייזה חאתיך XDDD

    השבמחק
  31. פוטושופ או לא....זה מגעיל

    השבמחק
  32. איכס. לא יפה ובאמת לא הייתי רוצה מישהו שנראה ככה *~* זה כבר מפחיד מדי. מסכן הילד.

    השבמחק
  33. תחשבו בהיגיון תראו את הרגלים שלו בפיסוק הזה זה נראה שהילד הזה בגובה הזה והוא בן 12

    השבמחק
  34. ממש ממש אבל ממש לא אמיתי !!! וגם לא נראה בכלל אמיתי !!! פשוט לקחו גוף של מתעמל ושמו מעליו פרצוף של ילד .. מה הבעיה בזה ?! אני בשניה עושה את זה ..!

    השבמחק
  35. גועעעללל ננפפפפששששששש

    השבמחק
  36. פ-ו-ט-ו-ש-פ!!! כל כך ברוור

    השבמחק
  37. יש ילד כזה חחח ראיתי בחדשות של cnn אבל הוא לוקח סטרואידים

    השבמחק
  38. זה לא פוטושופ גם אני ראיתי עשו על הילד הזה תחקיר בטלויזיה לפני איזה שנה שנתיים הוא מתאמן כמו מטורף וחושקים שהוא על סטרואידים

    השבמחק
  39. כל כך פוטושופ!!!

    השבמחק
  40. זה ממש לא פוטושופ ראיתי אותו פעם בכתבה בגיא פינס נראה לי ...
    חחחח ממש אבל ממש לא הייתי רוצה גבר עם גוף כזה !!!!

    השבמחק
  41. רואים שזה פוטושופ

    השבמחק
  42. ימכוער למה נראה לך שמישהו ירצה גוף כזה?!
    זה המבנה גוף הכי מגעיל שראיתי בחיים שלי אין פרופורציה בגרוש חוץ מזה שיש לו פרצוף תחת ..

    אני מעדיף כרס בירה

    השבמחק
  43. יש לי דבר אחד לומר .....
    פ-ו-ט-ו-ש-ו-פ

    השבמחק
  44. איכס זה פשוט דווחה!

    השבמחק
  45. אז מה אם יש לו שרירים זה לא אומר שהוא יפה!!!הוא ממש דוחה עאלק כל בת הייתה רוצה חבר כזה!!אני לא הייתי רוצה חבר כזה

    השבמחק
  46. איכ מזה השטויות האלה?!
    טמטום!

    השבמחק
  47. זה פוטושופ ואם לא פוטושופ אז זה אסטרואידים

    השבמחק
  48. איכ אבל הם קטנים זה מכוערררר רצח .. מילא גיל 16 17

    השבמחק
  49. איזה קשה לפתח שרירים בפוטושופ !!!
    לעצמי אני עושה פי 7 יותר שרירים בפוטושופ!!!!
    יגידו ילד בגיל 14 עם שרירים של אלי-ענה!!!
    אה ועוד משו הפועל ת"א זונה בת זונה סתם לכייף!!!
    נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה נה!! אואה אוהב רק את בית"ר אואוה שונא את כל השאר אואה טועמה מחברל אואה שונא את הבועל אואה ונימני גרמני אואה שונא את מכבי אואה ורובאן עטר מת אואה שונא גם את חיפה
    !!!!!!!!!!!!! שונא את הבועללל ת"א !!!! אוהב רק את בית"ר י-ם!!!!!!

    השבמחק
  50. הקוביות והחזה אמנם מממש סבבה
    אבל הידיים פשוט מזעזעות!!
    כולה ילד בן 12
    ממש לא הייתי רוצה גבר שנראה ככה!!
    פשוט דוחה!!
    איזה מין הורים נותנים לילד שלהם להראות ככה בגיל 12?!
    ובואו לא נדבר על הסיבוכים הבריאותיים שזה גורם אח"כ!!
    ולכל הבאדיבילדרים למינהם שחושבים שלהראות ככה זה יפה אני אומרת: תתחשבו קצת במה שזה עושה לגוף שלכם!!
    אנשים כאלה מתים בגילאים צעירים מאוד!!
    בגלל עומס על הלב וכל מיני שטויות כאלה שאנשים בריאים לא צריכים לדאוג להם זה פשוט לקחת גוף בריא ולהטיל בו מום לא טבעי
    ואני עדיין לא מדברת על אלו שלוקחים סטרואידים (שדרך אגב הם תרופות לסוסים)זה כבר שייך לדיון אחר לגמרי!!

    השבמחק
  51. זה לא פוטושופ אני זוכר שראיתי פעם בריפלי פעם וזה היה הילד הזה בול התמונה הראשונה אם סתכלו טוב הפרצוף דומה לשאר..

    השבמחק
  52. זהו? אני גם בן 12 ויש לי פי 8 יותר שרירים! ואני בכלל לא מתאמן...

    השבמחק
  53. כל החברים פה שחושבים שזה פוטושופ אז זה לא ..אני ראיתי על הילד כתבה בטלויזיה והוא נראה ככה אמיתי לגמרי !

    השבמחק
  54. קיצור חאלס להאכיל פה אנשים שניצל חרטה..
    מה אין לכם חיים..?

    השבמחק
  55. איזה שיניים יפות XD

    השבמחק
  56. אייייכ זה מגעיל הוא קטן !
    וזה פווווווטושופ י'עקומים !!!!!! P:

    השבמחק
  57. אנשיים זה לא פוטושוט היה עליייו הרבה תוכניות ויש הרבה סרטונים ביוטיוב...זה לא פוטושופ!

    השבמחק
  58. גם אם זה לא פוטושופ (וזה כן!!) אז הזריקו לו טוסטסטרון ועוד כל מני הורמונים ...מה שבטוח ההורים שלו חולים בראששש!!

    השבמחק
  59. הילד הראשון נראה אמיתי אבל השאר פ-ו-ט-ו-ש-ו-פ

    השבמחק
  60. זה לא פוטושופ יש סרטון שלו ביוטיוב

    השבמחק
  61. יא מפגרים הייתם רוצים פוטושוט זה אמיתי וחצי תסתכלו ביוטיוב הילד הכי חזק בעולם ואתם תראו אותו בדיוק הוא ! .. (יש כמה מאוד חזקים אבל תחפשו ואתם תמצאו אותו) חחח עאלק פוטושופ

    השבמחק
  62. איכסססססססססס גם עם זה לא פוטושופ הוא פשוט מכועררררררררר איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס....

    השבמחק
  63. http://www.facebook.com/pages/sy-gyns-hqbwzh-hky-gdwlh-bpyysbwq/125886097438144

    השבמחק
  64. חלאס עם פוטושופ אנשים בחיאת?! כל דבר פוטושופ פוטושופ פוטושופ דיי?!?!? לא הכל זה פוטושופ בחיים תקלטו, זה שלכם אין את זה לא אומר שזה לא קיים!!!

    השבמחק
  65. מפחיד !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  66. זה סטרואידים

    השבמחק
  67. פוטושופ!!!

    השבמחק
  68. פוטושופ מיזדיין

    השבמחק
  69. זה לא פוטושופ!!!!
    ראיתי בטליוזיה איך הגיע לשרירים כאלה
    הסיפור:
    אבא שלו אמר לו להתאמן ולהתאמן וכשהוא לא התאמן הוא הרביץ לו והוא נתן לו אבקה מיוחדת שלא מתאימה לילדים לפיתוח השרירים!

    השבמחק
  70. חעחחחח מה הבעיה שילד יהיה ככה ואם הוא מתאמן קבוע זה הגיוני מה לא ככה ??לא צריך לשפוט בנאדם לפי איך שהוא נראהה ..!!!!!!!

    השבמחק
  71. מה פתאום זה לא פוטושופ!!!
    רציני הילד כזה!!!
    אני ראיתי אותו בטלוויזיה שהוא מראה את השרירים שלו וזה היה שידור חיי!!!

    השבמחק
  72. איכסה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    גוף זה לא הדבר הכי חשוב בחיים,מסכן הילד ב-ח-י-י-ם!!!!!!!!!!!!!לא הייתי רוצה להיראות ככה!!!!!!!!!!
    זה לא פוטושופ וגם לא אכפת לי אם זה פוטושופ או לא גוף מכוער לדעתי

    השבמחק
  73. כן זה לא פוטושופ..!!!!!!

    השבמחק
  74. http://www.youtube.com/watch?v=esrqV8IVorQ

    השבמחק
  75. כל הראשונים מפגרים, לפני שאתם רושמים" פוטושופ!!!" כמו מפגרים תחפשו עליו אולי יש משהו.
    הוא הילד הכי חזק בעולם, מבינים? או שצריך במילים יותר פשוטות

    השבמחק
  76. אמיתי לגמרייייי!!
    חפשו את השם שלו ביוטיוב ותראו סרטון שלו!!

    אמיתי אמיתי אמיתי אמיתי אמיתי אמיתי !!!!!!

    השבמחק
  77. הייתי רוצה יותר בכיוון של מייקל לואיס

    השבמחק
  78. ממש לא יפה לו

    השבמחק
  79. אמיתייי הכלל אמיתייי..!!
    ראיתי תוכנית עליו באיזה ערוץ אני לא זוכר.. ראיתי את זה לפני שנה שנתיים נראה לי..
    הוא כל היום גם על אבקת חלבונים..

    השבמחק
  80. איזה שטויוווווווות זה פוטושופפ !!!

    השבמחק
  81. ווואי כמה שזה פ ו ט ו ש ו פ !!!!
    אייייייייייייייייכס סתתכלו על הכותתרתתת !
    לא הייתי רוצה גבר כזה !!!!

    השבמחק
  82. חחחח :)
    ההכל פוטושופ.. זה ברור גם אני יכולה להדביק את הראש שלי לגוף של בר רפאלי או אסתי גינסבורג זה לא משנה... :)

    השבמחק
  83. רואים שהדביקו את הראש של הילד לגוף של מישהו אחר!!!

    השבמחק
  84. ווווואי אייזה חררטטה !
    רוואייים שהדבייקו תראאש שלל היללד לגוווף !
    פווטושווווופ ! ><"

    השבמחק
  85. כל מי שמאמין לזה סתום רצח.. עוד לפני שהסתכלתי על התמונות ידעתי שזה פוטושופ!!

    השבמחק
  86. מפגרים , טוב שזה לא פוטושופ פ'חחח

    השבמחק
  87. איזה חרטה עשו את זה בפוטושופ נראה לכם יש דבר כזה

    השבמחק
  88. אימאללה הוא נראה מעוות בחיים לא הייתי רוצה שהגבר שלי יראה ככה חס וחלילההה

    השבמחק
  89. סתם אחת מהפייסבוק (:24 במאי 2010 בשעה 8:04

    איייכס אני בת ולא הייתי רוצה כזה! בעעע... יש לנו ילד בכיתה עם ריבועים בבטן אבל איכס לא ככה!!!

    השבמחק
  90. מגעיל ביותר. עוד ילד

    השבמחק
  91. מה קרה לכככככככם נ?!
    זה אלמוגווווווווווווווש !
    חבר שלייייייי , וכל הזוונוות שאמרו שהוא מכוווער להעיף מפה ת'תחת שלהם ו-מהר ! D :
    החבר הכי הכי הכי חתיך בעוווווווולם !

    השבמחק
  92. וזזזזזזה ממש ממש לא פוטושוופ אתם יודעיים כמה פעמייים ראיתי אווווותו ככה , :)
    *אני זה הקודמת* :P

    השבמחק
  93. יואאוו י'חופפרים הוואא כבר בן 17 וזה נראאאה יותר טווובבב טוב שזה לא היה לפני 5 שנניייים עכשיו יפפה לו הקוביות תראווו ביוטיוווב

    השבמחק
  94. זה לא פוטושופ ראיתי עליו סידרה בטלויזיה ,
    וזה מגעיל ילד כזה קטן עם גוף כזה !!!

    השבמחק
  95. זה דיי מגעייייייייייל : P

    השבמחק
  96. פ-ו-ט-ו-ש-ו-פ !!!!!!!!!!!! כמה שזה עצובב ישרמוטות יאוכלי זין עם גלידה מעל... D:

    השבמחק
  97. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה שטויות

    השבמחק
  98. יאלללללה כבר יזונות חאלללללס !
    זה לא חארטה ולאא פוטושופ זה שאתם ילדים קנאים אחושרמוטה לא בעיה של הילד , ילד סוס וזה שאתם בחחים ל היתם משייגים דבר כזה לא אומר שלאחר לא יהיה !

    השבמחק
  99. מה ייש לאמא שלכםם אתם לא רואייםם שזה פוטושופ באמא שלי אי פטים...!!!!!!!

    השבמחק
  100. יואו איזה מפגרים אתם , נכון לא כל תמונה זה פוטושופ אבל באמא שלככם נו בחייאת !!!
    יד מוזייפת תחחת אינממצצבב !
    הילד דרך אגב קווףףףףףףףף בעעע :-[

    השבמחק
  101. אני בן 13! וישלי גוף כפול משלו...!! :|

    השבמחק
  102. זה לא פוטושופ אפילו הייתה תכנית עליו!
    מסכן הילד זעב הייתי נותנת לבן שלי לנפח ככה את עצמו ;))

    השבמחק
  103. הכל אמיתי כאן ראיתי תוכנית על הילד הזה...!!

    השבמחק
  104. חח אתם לא קולטים?
    הילד הקטן שבתמונות למטה הם הילד שבתמונה למעלה...
    ועכשיו יש לי שאלה ואני רוצה לזה תשובה..
    איך זה פוטושופ...אם זה היה בחדשות? עזבו עכשיו איך זה ניראה בתמונות....היו כל מיניי סירטונים בחדשות עליו....תסבירו את זה מטומטמים XD

    השבמחק
  105. זה לא פוטושופ..ראיתי תוכנית עליו אבא שלו מאכיל אותו בסטרואידים..

    השבמחק
  106. חחחח זה לאוניאדס קטן חחח ספרטני פשוט XD

    השבמחק
  107. זה אמיתי הכינוי של הילד הזה הוא הרקולס הקטן

    השבמחק
  108. זה לא פוטושופ זה אמיתי אי ראיתי תוכנית על הילד הזה ואמרו שבגיל 30 בערך הוא ימות כי לפי הגיל של העצמות שלו הוא בן 37 והוא לא יוכל לחיות מעל לגיל 30 בגילו האמיתי...... XD

    השבמחק
  109. כל כך רואים שזה לא אמיתי... וחוץ מי זה גוף כזה מתאים יותר לאנשים יותר גדולים לילד בן 12 זה כל כך לא מתאים אבל רואים שזה לא אמיתי

    השבמחק
  110. אני כמוהו גם אני בן 12 אנימ יתאגרף ןאני בידיוק ככה ואני מכיר תילד הזה וזה אמיתי אחו שרמוטה

    השבמחק
  111. וואי תקשיבו זה הכי פוטושופ שיש,אין מצב שזה אמיתי (:

    השבמחק
  112. eow its like a nightmare so ugly never want it never ever

    השבמחק
  113. לכל הטאמבלים פה..
    זה לא פוטושופ.. זה הילד הכי חזק בעולם והוא אמיתי וגם הוא משחק בטרזן.

    השבמחק
  114. איכס. מה שברור - הילד הזה מסכן

    השבמחק
  115. זה לא פוטושופ! ראיתי עליו תוכנית..ההורים שלו מאמנים אותו מאז שהוא קטן...הוא גם שיחק בטרזן..

    השבמחק
  116. זה לא םוטושופ זהה אמיתיי אבלל זהה מגעילל מזהה

    השבמחק
  117. פוטושופ אחושרמוטה אני שנה וחצי מתאמן כל יום ואין לי כזה גוף כולה בן 12

    השבמחק
  118. תרשמו משחק נחמד
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    השבמחק
  119. לכו תעבדו על מישהו אחר

    השבמחק
  120. פוטושופפפפפפפפפפפפפ זיוף מוחלטט

    השבמחק
  121. פוטושופ על בתוך אנשים בגיל 25 לא יכולים לעשות מתקנים כאלה

    השבמחק
  122. פוטושופ...

    השבמחק
  123. איכס למה שנרצה כזה דבר ?

    השבמחק
  124. גם אם זה אמיתי... הוא לא כל כך חתיך וכל זה! האמת היא שהוא ממש מכוער ולא יפה שרירים לילד בגילו!

    השבמחק
  125. זה אמיתי . אני ראיתי את הילד בערוץ 8 , היום אין לו את השרירים האלה .

    השבמחק
  126. אמיתי או לא,יש גם ילד בן איזה 9 או עשר שהוא גם כולו שרירים,אבל זה בכלל מחלה ממש נדירה(יש לו 40% יותר שרירים ממה שאמור להיות)

    השבמחק
  127. פוטושופ אחושרמוטה פוטושופ אין מצב שזה אמיתי

    השבמחק
  128. זה מפחייייד ברמות!!!

    השבמחק
  129. זה לא פטושופ ועכשיו הוא מעל גיל 16 הוא היה הילד הכי חזק בעולם

    השבמחק
  130. פ ו ט ו ש ו פ !
    וסתמו X:

    השבמחק
  131. וואלה זה לא ריצ'ארד סנדרק זה פאקינג צ'אק נוריס!!!!

    השבמחק
  132. טוב שלא חיברתם את הראש שלו לגוף של ג'ייקוב בלאק מדמדומים . =.= בלי להעליב גם הפרצוף שלו לא משו... :S

    השבמחק
  133. ה...ה...
    הראשון חתיךךךךךךך יא בן זונההה כוסון!!!XD

    השבמחק
  134. http://www.youtube.com/watch?v=L0-tqSRZ0ng&feature=related

    כנסו לזה ותראו שזה לא פוטושופ מדובר על ילד
    עם מחלה נדירה שגרמה להתפתוחת מרובה של שרירים

    השבמחק
  135. איייכככס לא הייתי רוצה כזה גבר בעע..
    מה יפה בגבר עם יותר מידי שרירים שלא יכול
    אפילו לימחא כפיים מרוב שהשרירים שלו נפוחות XD

    השבמחק
  136. חח אשכרהה איכככ בחיים לא הייתי רוצה כזה בעל אולי עם שרירים אבל ניסחפפנו

    השבמחק
  137. פוטושופ!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  138. http://www.celebritywonder.com/picture/Richard_Sandrak/RichardSandr_DeGuire_6382985.jpg

    תראו כמה הוא דומה לקוף..

    השבמחק
  139. לא פוטושופ ולא נעליים...
    בזמנו הוא הילד הכי חזק בעולם...
    עשו עליו תוכנית בערוץ 8

    השבמחק
  140. זה מזה לא ניראה אמיתי ,
    ודבר ראשון איך שהגוף שלו ניראה זה מגעיל לילד בן 12 ...
    וזאתי שאמרה שהוא הציע לה חברות את משקרת , לא נירראלי שאת מכירה אותו בכלל ...

    השבמחק
  141. זה מגעיל ברמות לא רק שהילד כולו ציפלון והשרירים נראים הכי לא במקום בעולם עליו, השרירים האלה דוחים! זה נראה כאילו העור שלו הולך להיקרע Oם בכללי לדעתי אנשים אפילו מבוגרים שכל הגוף שלהם ריבועים והידיים שלהם כריות אוויר זה מגעיל..

    ודי כבר י'מושפלים להגיד שכל דבר זה פוטושופ! לא הכל זה עבודה של מחשב יש כל כך הרבה דברים בעולם הזה שלא תיארתם לעצמכם שהם קיימים אבל עובדה הם קיימים... והמפגרת שאומרת שהוא חבר שלה תעשו לי טובה אל תתהו בכלל אם היא מדברת ברצינות.. לא ברור לכם שהיא סתם מחרטטת?

    השבמחק
  142. לא יודע אם זה פוטושופ אבל הוא נראה מעווט רצח!!!

    השבמחק
  143. זלא פוטושופ מפגרים -.-
    ילד חמוד כפרעליו 3:

    השבמחק
  144. דבבר ראאשון פווטושופ דבבר שניי זה לגממרי לא יפפה עלייו טוו מאצ'..

    השבמחק
  145. פווטוושופ אוו ללא גווף מגעייל והיילד עווד יותתר ..
    ואנני בחיים לא ארצצה גבבר כזזה ..

    השבמחק
  146. זה לא פוטו שופ פעם הראו אותו בחדשות
    אבא שלו הכריח אותו וכל יום הוא הביא כדורים ממריצים שכחתי איך קוראים להם

    השבמחק
  147. כל הילדים החפרנים הפפוקים שפה שאומרים שזה פוטושופ זה לא הילד הזה הוא היה הילד הכי חזק בעולם הוא היה במלא תכניות הוא אוקראיני שההורים שלו עברו לאמריקה קיצור עוד רוסי פארקוריסט

    השבמחק
  148. זה לא פוטושופ ,, ראיתי מזמן תוכנית בערוץ 8 עליו והמשפחה שלו .. אמא שלהם עשתה לו ועושה לתינוק אח שלו תרגילי מתיחות כדי שיהיו גמישים

    השבמחק
  149. איכס זה כזה מגעילל יותר מידי שרירים זה ממש מכוער
    זה ממש לא פוטושופ למסכנים שבנינו לא כל דבר ישר מנסים לעבוד עליכם

    השבמחק
  150. איכסס זה פשוט דוחה.. לילד בן 16 הייתי אומרת שזה מגעילל..

    השבמחק
  151. סתם אחת מהפייסבוק (:2 ביוני 2010 בשעה 6:15

    יאווו יא מפגרים הבנו שזה לא פוטושופ לא כל אחד צריך לספר חוויות על הילד הזה יאללה סתמו קצת...

    השבמחק
  152. ימתותמים זה אמיתי ראיתי את זה בחדשות הגוף שלו התפתח יותר מדי או משו כזה או שהוא לקח סטרואידים בטעות או משו אין לי מושג אני לא זוכר אבל אני כן זוכר שזה אמיתי

    השבמחק
  153. בטח חהחברה שלו מה זה אוהבת אותו תראו איזה חתיך בן כמה הוא עכשיו תגידי????

    השבמחק
  154. לכל המפגרים שחושבים שזה פוטושופ אז הנה סרטון שלו

    http://www.youtube.com/watch?v=esrqV8IVorQ

    השבמחק
  155. בגיל 30 כל אחד היה רוצה גוף כזה

    השבמחק
  156. לכול מי שחושב שזה פוטושופ אתם מפגרים *~*
    הילד הזה הוא הילד הכי חזק בעולם זה תמונות שלו מגיל 6
    אבל את הגוף הזה הוא קיבל בגלל שאביו נתן לו סטרואידים

    השבמחק
  157. זה לא פוטושופ אני זוכר עשו על זה כתבות וזה אבל היום הוא בן 20 בבערך...

    השבמחק
  158. אייייכס!!!!!!
    הוא נראה מזה מכוער!!!יש לו פרצוף של ילד עם גוף של מבוגר!!!!
    אני בחיים לא אצא עם מישו כזה גם אם ישלמו לי!!!!

    השבמחק
  159. זה לא פוטושופפ
    אני ראיתיי שעשו תוכנית על המשפחה הזאתת
    הילד נולד עם המוון כח לא יודעת איך קוראים למילה הזאת אבל הוא נולד נורא חזק
    עשוו לו מבחנים של כח הוא עם ילד רגיל ולו יש יותר כח... זה אמיתי לגימרה

    השבמחק
  160. פוטושופ ברמוווווות

    השבמחק
  161. זה לא פוטושופ ולמי שאמר:"זה לא פוטושופ!!יש גם סרטון של הילד הזה זה משו מטורף!!!!!" גם בסרטון בלי בעיה עושים שנייה פוטושופ

    השבמחק
  162. פוטשופ מה זה החרא הזה גם אני יכול לאריים משקולת בלי חולצה ועוד שיעזרו לי מאחורה בגיל 16 הוא היה על סטראודים אם זה אמיתי

    השבמחק
  163. זה לא פוטושופ תכתבו ביוטיוב:the worlds stronger child

    השבמחק
  164. הלוואי עלליי גוף כזה

    השבמחק
  165. מי שאמרה שהוא אצלה בכיתהה כןן בטח הוא רק בן 5 !!!!!!!!

    השבמחק
  166. זה ללללללללא פוטושופ !! די להיות סתומים !! היה עליו כתבה בטלוויזיה !! די כבר להגיד על כל תמונה שאתם רואים שזה פוטושופ !! אופפפפפפ' איתכם !! וכן , יש כאלה דברים !! אין מה לעשות , ההורים יעשו הכווול בשביל שהילד שלהם יצא מיוחד או יתפרסם !! יאלללה , עכשיו זדיינו מפפפפפפה ! ~ :D

    השבמחק
  167. יואווו דיי להגיד על כול דבר פוטושופ !
    יש כאלה שנולדו ככה....




    נ.ב.
    הילד חחחחחתייךךך!!!!
    אבל בתמונה שהוא גדולללל XP

    השבמחק
  168. זה פוטושופ

    השבמחק
  169. אנשייייייייייים תתעררווווווו !

    ז-ה פ-ו-ט-ו-ש-ו-פ !!!

    השבמחק