eds by sekindo

יום שישי, 7 במאי 2010

כוסיות או לא להיות?


24 תגובות:

  1. חחח.....ענק!!!(פרטי משמע P:) ענק!!!

    השבמחק
  2. זה תרתי משמע...

    השבמחק
  3. BIG
    XDDDDDDDDDD

    השבמחק
  4. בעעעעעעעעעע!!!!!!!!!!!!
    אתם יודעים למה היא שמנה?
    כי היא אכלה את החבורה השנייה שהייתה שם!!!!

    השבמחק
  5. יווואאאוווווו ממהה זההה?? איזה דבה

    השבמחק
  6. טוב יאללה סתמו ת'פה!!! אתםבטח יושבים מאחוריי המחשב יותר דבות ממנה וטוחנים כל היום!! סתמו!!!

    השבמחק
  7. בונאה יבנננננננננננני זונוווווווווות אני בטוחה שכול אחד מכם נראה כמו זיןןןןןןן ימסכנים מה אתם יורדים עליה ימעפניייייייייייים טפו על החיים שלי ירמוטווווומוווווווות

    השבמחק
  8. holly shit
    fail! XD

    השבמחק
  9. כוסייייייוווווווווות ולמי שיש בעיה עם שמנות שהזדיין מפה!!!!!!!

    השבמחק
  10. תרשמו משחק נחמד
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    השבמחק
  11. איזה מצחיק זה כל האלה שמתעצבנים
    בטח בחורות דבות

    השבמחק
  12. השמנה מכוערררתתתת

    וזאת בעיה ש-ל-ה-!!!


    וכן אני ממש לא שמנה!!!
    אני מאוד רזהה יחסית לגיל שלי!!
    אני בת 11 והגעתי רק ל-26 קילו!!!
    ואני לא אנורקסית,זה דווקא טוב XD

    אז כל מי שאומר ששמנות הן יפות ממש ממש טועה לכו לגיהנום מוחעחעחעחע....

    השבמחק
  13. לזאת שמעליי .
    שמעי . את בתת משקל . לכי לדיאטנית או משו .. וואווו . את שוקלת 3 קילו יותר ממה שאח שלי שהוא בן 5 שוקל ... יווואו . וולעעע . את ממש לא אנרוקסית . ממש .

    והתמונה מצחיקה . כל השמנות למיניהן . מה אתן מתעצבנות מכל שמוק מטומטם שמגיב כאן ?!
    חיים טובים = ]

    השבמחק
  14. לא להיות חחח

    השבמחק
  15. מהה את אומרת יפצועעעה היא בתת משקל אולי אבל לא אנורקסית אנורקסית זאת מחלה שבן אדם שהוא רזה חושב שבוא שמן ומנסה להרזות עוד יותר היא בסך הכל רזה והיא מוודעת לזהה !!!!

    השבמחק
  16. מה נהיה? כולן יפות בין אם הן שמנות או לא!!!(אני כוסית..אבל לא משנה...חחח[=) וזהו..
    מי שרוצה להכיר שיכתוב...♥

    השבמחק
  17. חח איזה ד-דבה D:

    השבמחק
  18. http://www.youtube.com/watch?v=P0D2hkapOsU
    לובשת דונם זאתי XD , תשמע איזה שיר ליגה :D

    השבמחק
  19. ישש ה-ר-ב-ה יוותר שמננים ממנה , אייחס רעים .. ולזאתתי שהיא אוממרת שהיא שווקלת 26 , ללכי תעבדי על החברוות שלך , לא עללינו !
    ללילה מאוושר לכםם ( : <3

    השבמחק
  20. לשמנה הייתי עושה פרפר חחחח

    השבמחק
  21. כל מה שמקלל תשמנות הוא בןן............. ובת........... כיאילו את עשרם ושש לכי תחפשי חוכל ימורעבת אני רזה שלושים קילו זה מעולה לא שמן ולא רזה לגילי 11 לכי כל מי שמכללת דוממות לתתחת יודעות מה ?אתם מקללות כדי להרגיש טוב אם עצמכםם!!

    השבמחק
  22. *חיחוש* איזה רעים חח D: בכללי תמונה מצחיקה אבל למה לרדת עליה חחח ^ס^ דרך אגב אני בת 12 דיי גבוה לא הכי רזה ולא הכי שמנה אני למשל שוקלת 39 ... אבל בכללי יש לי חברה היא בת 14 והיא שוקלת בקושי 30 ... ו26 לבת 11 זה הכי טוב אם היא נמוכה .. אם היא גבוה אז היא נידפקה ...

    השבמחק