eds by sekindo

יום שבת, 15 במאי 2010

הזוג השטני




94 תגובות:

  1. WTF?
    זה לא רציני כל העניין הזה, נכון O: ?
    כת השטן זה אמיתי OO" ?
    הם באמת התחתנו ?
    WTFFFF?

    השבמחק
  2. זה אמיתי! אני הייתי באותו יום ובאותו זמן שצילמו אותם! האישה הזאת באה לחברה שלי עם השיניים שלה והביאה לה סטירה ובעיטה! תאמינו לי היא ממש רעה! ועוד ה"חתן" שלה בא אליי כזה ואמר לי ז....ה באנגלית !!!!! אמא הם נתנו לי שריטה שאפילו הייתי צריכה ללכת לבית חולים !!!!!!! (זה היה מלפני שבועיים*)

    השבמחק
  3. נ.ב - קוראים לי ג'ייסי מייסון ... (מארצות הברית)

    השבמחק
  4. חחחחחחחחחח
    ג'יסון!! הרגת אותי!

    השבמחק
  5. טפו עליהם גועל נפש מוות להם ולכל הפריקים בני אלף זונה !

    השבמחק
  6. תסתכלו על היד שלה* בתמונה הראשונה מזה??

    השבמחק
  7. חחחחח איזה שקרן מסריח בוא תגיד גם הלכת מכות עם בראד פיט ויהודה לוי הוא בנדוד שלך

    השבמחק
  8. הבחורה ממש יפה *_*
    והשמלה מעלפת!!

    השבמחק
  9. לדעתי הכל שם ממש יפה חוץ מהחצי קרחת של הכלה..חבל..ומה אתם שופטים??סעמאק כל אחד והאמונה שלו..אתם בדיוק כמו האנטישמיים..

    השבמחק
  10. איזה כאפות, איך הייתי מכניס להם מכות, מוציא אותם מהסרט בו הם חיים והופך אותם לזוג ערסים טיפוסי

    השבמחק
  11. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  12. זה אמיתי אני גר באילת והם תמיד צועקים וצורחים שם.......

    השבמחק
  13. א. אם הם היו המנהיגים של כת השטן כמו שאתם אומרים, הם לא היו מסכימים להתפרסם ככה כי המשטרה כבר הייתה עוצרת אותם או שמישהו היה יורה בהם.
    ב. אתם מתנהגים כמו אנטישמים מסריחים, פשוט נאצים. גועל נפש.. מה אתם שופטים אנשים לפי הלבוש שלהם?? או לפי מה שכתוב לכם באיזה אתר מפוקפק באינטרנט??
    ג. על חופש דת ומדת- שמעתם?
    ו "אני הייתי הופך אותם לערסים טיפוסיים"?? זה רק מוכיח את אפקט הנחשול שיש בארץ בזמן האחרון.
    תסתכלו על עצמכם- גועל נפש.

    השבמחק
  14. איך באלי לשים לו כאפה חח
    האא וזה שמעלי... אתה חתיכת ילד כאפות באמא שלי
    "אפקט הנחשול" חחח איזה טאמבל
    שלזינגר היה פה

    השבמחק
  15. אתם שופטים אנשים לפי מראה ! תעזבו אותם בשקט !
    שכל אחד יכתוב מה שהוא רוצה , ושיחשוב מה שהוא רוצה ! תפסיקו להיות כאלה תינוקות , שהאנשים האלה ישו מה שבראש שלהם , שיתחתנו , שיזדיינו - מה אכפת לכם ?!
    אתם אנשים ממש מסכנים לדעתי > < "

    השבמחק
  16. הם לא מכת השטן, סטיגמטים מסריחים שכמותכם הם סתם אנשים שלא מתלבשים כמו אייל גולן!
    תמותו

    השבמחק
  17. איזה מהממים 33>

    השבמחק
  18. שלזינגר אני חושב שאתה ממש חנון... אם אתה חושב שאתה חתיך אתה טועה בגדול חמוד שלי! אז מה אם הם ככה יש כאלה ויש כאלה אז סתום סתום לפני שאני יוריד לך כאפה ילד

    השבמחק
  19. יא מושפע רואים שלקחת את זה מהאתר זולה וגם כתוב ברוסית בכלל אז מה אתה משקר
    עלק אומר "הייתי שם"

    השבמחק
  20. דורש תגובה של ווט אבר!!

    השבמחק
  21. בונה יא בן של זונה אוכל בתחת...
    מי אתה תן תשם שך יא חמור
    עד 12:00 אני רוצה לראות תשם שך רשום פה אם לא אני יגיע אליך דרך האייפי
    שלזינגר היה פה

    השבמחק
  22. דיי לריב כמו בני אדם לא מתורבתים!

    השבמחק
  23. קוראים לי רון ולמה מי אתה בכלל יא מפגר אמא שלך בגבס יא הומו מכוער!!!

    השבמחק
  24. מזה לא מתורבת?
    עוד שנייה אני נותן לך עקיצה בתחת ייפול לך הבולבול לאסלה יא פפוק

    השבמחק
  25. יא חתיכת עילג... מה הפייסבוק שך רון מה?!@ יא בן זונה
    שלזינגר היה פה

    השבמחק
  26. עבדיית מנו אל מאנייק קמו... רון חכה אתה מדבר לא במקום שתי רגליים שבורות ואתה על המטוס
    שלזינגר היה פה

    השבמחק
  27. רון נתנאל יא מניאק אחד אני לא רואה אותך יא מכוער !

    השבמחק
  28. מאיפה אתה ילדון

    השבמחק
  29. נווה יעקוב ואתה?

    השבמחק
  30. ישך תמונה ראשית עם משקפיים וכובע מכוער?

    השבמחק
  31. לא אין לי פייסבוק, זה של אחי

    השבמחק
  32. טוב יאללה אתה על הזין שלי אני עוד ימצא אותך מילה רון מנווה יעקוב

    השבמחק
  33. חחחחחחחחחחח הרגתם אותי עכשיו...
    אחד ההתכתבויות הכי מצחיקות שקראתי
    אם יש מכות תודיעו אני בא לראות

    השבמחק
  34. אנונימי אמר/ה...
    מזה לא מתורבת?
    עוד שנייה אני נותן לך עקיצה בתחת ייפול לך הבולבול לאסלה יא פפוק

    הרגת אותי XDDD

    השבמחק
  35. זה גותיים... מה חשבתם? שהיו נורמליים???

    השבמחק
  36. ממה אתם חייביםם בסרטטט עלללקק איזה אחד מספרת פפה ש... :זה אמיתי! אני הייתי באותו יום ובאותו זמן שצילמו אותם! האישה הזאת באה לחברה שלי עם השיניים שלה והביאה לה סטירה ובעיטה! תאמינו לי היא ממש רעה! ועוד ה"חתן" שלה בא אליי כזה ואמר לי ז....ה באנגלית !!!!! אמא הם נתנו לי שריטה ....
    יאללהה ילדהה צאי מהסרט שאת חיה בוו !
    עלק ראיתת אותםם שמעוו זה סתםם ..!

    השבמחק
  37. שונאים את הפריקים האלה ואם את כוסית וחרמנית תוסיפי אותי לסקייפ nonamexxx1010

    השבמחק
  38. יאללה כל אחד חש פה עבריין ושלזינגר אני בטוחה שאתה פה כאפות יאפס מה אתה חש מעמצמך כולך עבריין מקלדת

    השבמחק
  39. איזה מממממממממממממממוזר : P

    השבמחק
  40. יוו אז מה אם הלבוש שונה???
    העיקר שהם מאוהבים!
    וכל אחד והאמונות שלו!

    השבמחק
  41. אמל'ה ....אבל מזל טובבב =)

    השבמחק
  42. הנה כול הטיפשים קמו
    י'ילדים אבהלים
    נראלכם מנהיגים של כת השטן?
    זה חתונה גותית, מפגרים.
    ושכול אחד יעשה פה מה שבא לו
    לא כולם חייבים לדפוק חתונה
    עם דיסקים של אבי ביטר ברקע, יצורים.

    השבמחק
  43. מה הבעיות שלכם? אנשים עילגים, באמת...
    זוג מדהים ♥

    השבמחק
  44. שליזינגר אתה מדבר כמו גנסטר, ומצד שני גאון מחשבים שתמצא אותו דרך איי פי.
    אתה נשמע כמו ילד שמזיינים אותו בתחת ורוצה להיות העבריין מקלדת הראשון.
    אנשים כמוך צריך לדקור ולקבור אותך חיי ומדמם ישרמוטה בוא תיתן לי את הפייסבוק שלך ותראה איך עושים עליך קדיש יאוכל בתחת

    השבמחק
  45. ואווווו זוג נוראי
    הפריקים האלה כ"כ מכוערים

    השבמחק
  46. חח לדעתי האישה דומה לשדון :P

    השבמחק
  47. אומג :O
    הם כאלה מושלמים!!!!!!!
    מכפת לי שהם מכת השטן?...הם מהממים ואני ממש רצינית.
    מי אתם שאתם שופטים החלטה של כל באנדם , באלהם להיות ככה אז על הזין שלי...מה הבעיה שלכם?
    כל אחד פה מפגר X_X

    השבמחק
  48. זה לא כת השטן חבר שלי היה לכת השטן חוזה להיות קרחת!!

    השבמחק
  49. אייייכס על כולככםם !!
    כל מי שאומר שהם מגעילים ופריקים והכל - אתם חרא של ילדים ואוויר מבוזבז !
    אני חושבת שהאישה הזאת מדהימה ביופיה , אם רק היו לה גבות ...
    הם זוג ממש יפה, וזה בורות לכתוב "זוג שטני" בהחה מטומטמת שכזו, שאם הם נראים אחרת הם מכת השטן ...!!!
    לכו תתחתנו עם מוזיקת רקע של קובי פרץ וחבריו יא מפגרים.

    השבמחק
  50. שלזינגר חוזר למסכים...
    אתה שדיברת לא יפה... בוא אתה תיתן לי תפייסבוק שך
    יא מקבל מאחורה
    ונראה על מי יקראו קדיש..
    כל השאר שיחקתם אותה תאמינו לי
    פריקים זה עם מגעיל

    השבמחק
  51. חח גם אתה פה?
    שלזינגר מצטער אחי על הכל אחשלי
    דיברתי כמו אידיוט לא יקרה שוב
    ותבוא לשבת על עוד ראשים.. היה סוס
    רון נתנאל אחיך

    השבמחק
  52. חחח זה דור אלמליח.. אני רשמתי אתזה חחחחח

    השבמחק
  53. חחחחחח בהתחלה חשבתי סתם יש לה מצח ענקי XDD

    השבמחק
  54. "נ.ב - קוראים לי ג'ייסי מייסון ... (מארצות הברית) "


    רק שתדע גייסי מייסון , החתונה בכלל התקיימה ברוסיה.

    השבמחק
  55. תרשמו משחק נחמד
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    השבמחק
  56. למה אתם רבים? זה לא משנה מאיפה הם למרות שהם מוזרים...........

    השבמחק
  57. העיקר האיפור העדין XD

    השבמחק
  58. וואי מי שפירסם את זה מעפן וסח'לה לגמריי !!
    שום כת שטן ושום בטיח הם פשוט אנשים רגילים.. שמתלבשים ומתנהגים שונה מכולם
    למה צריך לשפוט כל הזמן ,להדביק סטיגמות ולהמציא בולשיט כזה ?
    מי שהעלה את זה,תעשה לי טובה.. ת מ צ א - ח י י ם!!
    -דנדי הייתה פה-

    השבמחק
  59. איזו חמודה
    היא גילחה את הזיפים על הראש במיוחד בשבילו
    מתחשב.
    אני אומרת לכם היו להם ילדים מצטיינים באוניברסיטת אוקספורד.

    השבמחק
  60. איזה גועל !!!!!!!!!!!
    איכססססססססססססס !!!!!!!!!!!!!!1
    ראיתם ת'שיער שלה ?חצי קרחת ורק בסוף הראש יש לה סערות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ומה הקטע של שותה בירה כיאילו הוא בן 14 ?
    ובכלל הטעם שלהם בבגדים ובדרך החתונה ממש נוראה !!!!!!!
    וזה אמור להיות ההפך הגמור :
    הכלה בשמלה לבנה והחתן בחליפה שחור !!!!!!!!!!1
    ובמה הם מאמינים ? בשטן ? גם ככה בסוף הוא ילך גם ככה להרוג אותם !!!!!!!!!!!!! ! אני לא רוצה לדמציין איך יראה העולם שלהם בטח הכול שחור עםפ תמונות של השטן !!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  61. כוסעמקקקקקקק מה יש לכם ? אתם לא רואים איזה אנשים מפגרים הכת השטן האלה מה אתם מגינים עליהם תיראו איך הם ניראיםם !!! חחחחחחחחחח אפקט הנחשול עלקקקק מי המכוער שרם את זה ?! ועוד אני מדבר/ת פה בשפה נורמלית ...
    פיי איך עיצבנו אותי אלה שמגינים עליהם

    השבמחק
  62. גאד היא דומה לאנה וארניי (הסולנית של סופור אטרנוס) אבל פאקקקק השמלה שלה הורסת!!!!!!!*______*

    השבמחק
  63. ס'שמלה שווה. *_* "
    והיא מרחוק היא ממש דומה לאמי לי הסולנית של אונסנס.<< "

    השבמחק
  64. מה קרה כלא חד פה חש לי עבריין
    שלזינגר ימזדיין בתחת מה אתה מדבר יותר מדי...
    אם היית מדבר תכלס לא היית מקלל פה כמו איזה ילד כיתה ח'...
    חלאס לשחק אותה ימסכן...
    אעלק שלזינגר היה פה מי אתה בכלל חחחחח
    והחתונה על הפנים ואם זה באמת כת השטן שיזדדיינו עבני זונות כל הדברים שהם עושים מרחם על כל אלה שהגנו עליהם חח
    יאללה נשמות...

    השבמחק
  65. אוקיי... זה כל כך פוווווורים!

    השבמחק
  66. אמלההה!!! כוסעמקק רק עם הייתי יכול לראו אותםם הייתי רוצחחח אותםםם!! זוגג מכוערייםם!!

    השבמחק
  67. לפי דעתי זה קמפיין אופנה ..
    כאילו תראו ...
    התמונות ממש מקצועיות וגם יש מלא צלמים וזה בטוח משו שקשור לאופנה

    השבמחק
  68. חחחחחחח דבר ראשון כל האלה שחושבים שהם נומאלים .. אז הם ממש לא חח יא חולי נפש באמא שלי
    שלינגר ורון חחח הרגתם אותי לפחות משו פה היה משעשע..

    ואני פשוט חייבת לציין שהיא ניראת כמו מלכת הלבבות מאליס בארץ הפלאות רק בצבע שחור !! חחחחח וואי אין דברים כאלה עלק" אפקט הנחשול " חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  69. ת'כלס, השמלה שלה יפה (:
    חוץ מזה, שיהיו מאושרים... אין לי מה לומר להם יותר, וזה לא כת השטן, מי שמכיר יש תנועה כזאת בחברה שנקראת "גותים" שאין להם שום קשר לכת השטן....לכת השטן יש סמלים מובהקים כמו הפנטגרם ( הכוכב המחומש למי שלא יודע ) שהוא הפוך, כי בעוד שכוכב מחומש זה הסמל של הגותים ומסמל בריאות.בפנטגרם נקרא ביהדות חותם שלמה או מגן שלמה וזה אחד מהסמלים של ירושלים.בכת השטן משתמשים בפנטרגם הפוך שזה על אותו עיקרון של הצלב ההפוך, אנטי כל מה שעושה הפנטגרם במצב רגיל. אל תשפטו אנשים בשניה הראשונה שראיתם אותם, כי חלק מהאנשים שם בעלי אישיות טובה של חלק ממי שאתם מגדירים "נורמאלים"....

    השבמחק
  70. לכל אלה שאומרים שזה מגעיל לשפוט אותם וכל זה... אתם די צודקים אבל שכחתם מזה כת השטן ? כת השטן זה סוג של הרג חיות... במקום שאני גרה היה "סניף" כזה של כת השטן והיו שמה מלא חתולים תלויים ...לזאת שמעלי : יש מצב שזה לא כת השטן... צודקת... אבל יש כאלו שכתבו שמה אכפת שהם מכת השטן וכל זה, עם היה כת השטן כזה- שבמקום חתולים היו הורגים כלבים/אנשים .. מה ? הייתם גם כותבים "איזה זוג יפה" , " איזה חמודים " ,"מושלמים" וכל מיני דברים כאלה... ממש לא מגיע להם טוב..!! וממש לא מגיע להם מה שהם רוצים.. הדבר היחיד שמגיע להם זה סבל ובית כלא.
    מה לעשות ?! הם הורגים חתולים!

    השבמחק
  71. לא נראה לי שזה כת השטן, והסיפור של מי שמתחתיי ( 2 מתחתיי ) נשמע הזוי ולא אמיתי, אבל אין ספק שהם נראים אנשים חולים, מפגרים, שרוטים, אין מילים לתאר... ז ו ו ע ה

    השבמחק
  72. שטויות במיץ
    לכת השטן אין הנהגה, זה סתם קבוצות זה חולי נפש בלי שום קשר בין קבוצה לקבוצה. זה כמו להגיש שלערסים יש מנהיג... כת השטן לא מאורגנת, היא בדיוק כמו כנופיות ערסים. והמנהיג של כנסיית השטן, שלה כן יש הנהגה, מת. המחליף שלו כבר נשוי הרבה מאוד זמן. מי שני אלה אין לי מושג, אבל זה שטויות במיץ

    השבמחק
  73. זה לא כת השטן
    הם בסך הכול גוטיים

    השבמחק
  74. אממממא ! אנלא הייתי אוצה ממש לפגווש אוותם : \

    השבמחק
  75. תעזבוו את האנשים כל אחד בדתו יחייה מה הבעיה שלך אנחנוו יהודיה והם לא אזז איזה אנשים בחייאת דיי!

    השבמחק
  76. בבבבנננננניייייזזזזונננווותת כל הכתת האלה להוציא אותם להורגג.. יא מפגרים את יודעים מה עושים לאנשים שמהה??.... יא תמבלים.. הם חיים בתוך הקופסה של עצמם מי שאומר שהם יפים וכל מיני חרטות הם מהכת הזאת ! ! !
    ראיתי אזה מישהו גם מהכת הזאת ויש לו צלקות כלללללללל הפניםם . . . עלק אנטישמיים יא מפגרים אתם אפילו לא יודעים מזהה... לא מבינים כלווםםם מהחיים שלהם ! ! ! בניי זונותת כל האנטישמיים והאלה מהכת שישרפו בגהינום ! ! ! . . .

    השבמחק
  77. פאק התגובות פה זה המיץ של הזבל של האינטרנט.
    תגובות ביוטיוב נראות כמו עבודת דוקטורט בפיזיקת קוונטים לעומת מה שהולך פה.

    השבמחק
  78. הראשון מפגר יותר מהשני O.O
    כל אלה שרושמים עם שגיאות כתיב אל תיתאמצו אפילו זדיינו מפהה מה אתם מבינים מהחיים שלכם יא כאפות בני 3 :S
    אחרי זה שלזינגר מה אתה חש אותה כאילו מי מכיר אותך עלק שלזינגר היה כאן
    זה לא מעניין אף אחד והלוואי ידפקו לך מכות
    תצא עם 2 פנסים בעזרת ה' ההומו הזה שלכם
    וכמה פהה לדעתי צדקו לכו תדעו אולי זה פירסומת אולי זה אופנה מי אמר שכל האופנה חייב להיות ב דולג'ה גבנה יש גם אופנה לגותים
    אז תעשו טובה סגרו פהה ת'שיחה אתם סתם עושים את עצמכם מפגרים יותר O.O

    השבמחק
  79. וואי למה זוג שטני?
    מי אמר שהם מכת השטן
    הם לבושים ממש יפה
    והם ממש לא צכוערים אולי קצה
    אבל די עם הסטיגמו!

    השבמחק
  80. מה זה השער הזההההה????????
    צריך לקרוא למשטרת האופנה דחוףףףףף!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  81. היא בטח טיילה בבית קברות ונכנסה אלייה רוח רעה (חס וחלילה טפו טפו טפו ) רק שזה לא יקרה לי !!

    השבמחק
  82. הודעה לכולם:
    זו היא אינה, ואני מדגישה א י נ ה, חתונה של מנהיגי כת השטן, זו היא חתונה גותית בברית המועצות, והינה הפוסט האמיתי שבו פורסמו התמונות, לכל המעוניינים, http://izismile.com/2009/08/06/goth_wedding_33_pics.html

    השבמחק
  83. ואיייייייי איזה אנשים למה איזה זכות יש לכם לשפוט אותם כל איש באמונתו יחיה שמעתם על זה יופי אז סתמו!

    השבמחק
  84. איזה סתומים באמא שלי XDD
    1. לכת השטן אין מנהיגים! זאות קבוצה של אנשים שמאמינים שהשטן הוא זה שעושה דברים טובים והאל הוא זה שעושה דברים רעים. אחד הדברים שמאפיין את הכת היא שאין מנהיג!.
    2. זאות בטח פרסומת או כמה אנשים שרצו להצטלם ככה או שזאות באמת חתונה והאנשים שם פשוט מגניבים ^^
    3.
    ו.. לדפוק/ה שכתב את זה:
    "אנונימי אמר/ה...
    זה אמיתי! אני הייתי באותו יום ובאותו זמן שצילמו אותם! האישה הזאת באה לחברה שלי עם השיניים שלה והביאה לה סטירה ובעיטה! תאמינו לי היא ממש רעה! ועוד ה"חתן" שלה בא אליי כזה ואמר לי ז....ה באנגלית !!!!! אמא הם נתנו לי שריטה שאפילו הייתי צריכה ללכת לבית חולים !!!!!!! (זה היה מלפני שבועיים*) "
    אז יש לי 2 דברים להגיד...
    1. יש רק 20 אנשים בכת השטן בישראל אז טכנית אם התמונות האלה מפורסמות באיטרנט אז הטלוויזיה כבר ממזמן הייתה יודעת על זה...
    2. אם תמציא את התרוץ ש: הייתי בח"ול זה קרה בח"ול. אז מי יזמין אותך לחתונה כזאות אם זה אפילו לא הסיגנון שלך?? 0_0 שלא נדבר שלא הייתה מתחבר עם האנשים האלה מההתחלה כי לפי מה שכתבת הם *בכלל* לא הסיגנון שלך....

    אז אנשים תפסיקו להאמין לכול דבר שכתוב באיטרנט!!! ודעה אישית... אם אנשים הם לא כמוכם אז זה לא אומר שהם מכת השטן! אולי הם סתם פריקים שאוהבים מטאל ורוק כבד??

    השבמחק
  85. אתם פאאאאאקינג אנשים דפוקים .
    פחח , קט השטן עאלק . מי שמע עלייהם בכללל ?
    קט השטן זה סתם שמועות , והאנשים האלה נראים כאילו יצאו מאיזה הצגה של ערפדים ופפראצי הלך לרדוף אחריהם !
    אווהו לאן הגעתם , הדמיון שלכם יותר מדיי מפותח . אתם חייבים להפסיק לראות סרטים כאלה שטפו לכם ת'מוח.
    ומייסי מייסון ? את בכללל חיה בסרט.
    פחח , שרטו אותך והלכת לבית חולים , גאד דייאמט !
    יצאת מושפללללללת. נראלך שמישהו יאמין לך ?
    תתחילו לשלוט על הדמייון השמןןן שלכם

    השבמחק
  86. הם כ"כ יפים DDD: אני אוהבת גוטים והחתונה שלהם הפוכה XD (החתן לבן הכלה שחורה) וחוץ מהחצי קרחת של הכלה והגבות היא הייתה יכולה להיות ממש יפה..
    וגוטים זה עם הרבה יותר טוב מערסים אוכלים בתחת -.-

    השבמחק
  87. אני מסכימה עם זאת שמעליי כ'כ[ :
    דוגריי,,, כל אלה שכתבו פה שהם מגעילים ושימותו ודברים כאלה...
    הם ערסיים>.<
    וכולם יכולים להסכים איתיי,,
    וגם אני פריקית גאהD :
    אזז,,
    ערסיים...אל תשחקו את עצמם מאמינים וזה, כולם יודעים שאתם סתם אפסים[ :

    השבמחק
  88. מה הקטע של זוג שטני?!

    הם כולה פריקים,, זה לא עניין של אפחד!
    אלו החיים שלהם וישעו מה שבאלהם!

    השבמחק
  89. לפחות הם אוהבים אבללל איכס להתלבש לחתונה בשחור מהיא באבלללל

    השבמחק
  90. אויי ואבואיי ...חחחחח מזהה ?!

    השבמחק
  91. אמלה איייזה מפחייידה , למוווווווות O:

    השבמחק
  92. אתם פשוט סטומים =...............="
    א)זה שהם לבושים ככה, לא אומר בשיט שהם מכת השטן
    ב)לכל מי שאמר פה שכת השטן הורגים חיות וכאלה, אז זה סתם בולשיט. מי שהורג חיות והוא בכת השטן, הוא סתם קיצוני. כמו שיש חרדים שאלא דתיים פשוט מאוד קיצוניים. ישלי שני חברים שהם בכת השטן, והם בחיים שלהם לא יגעו לרעה באיזה שהיא חיה.
    ג)הוכחה אחת קטנה הם לא מכת השטן =_______=" לא הוא ולא היא לא נושאים על עצמם פנטגרם. שזה הסימן של כל אחד מאנשי כת השטן. כל אדם שמשתייך לכת השטן תמיד תהיה לו על הצוואר שרשרת של פנטגרם או שיהיה לו קעקוע של פנטגרם (והקעקוע תמיד יהיה במקום בולט, שלא משנה מה הוא לובש יראו אותו.)
    אז הם לא מכת השטן.
    וגם אם הם כן היו, מה זה פאקינג אכפת לכם? =...="
    ד) הם סתם גותים רגילים, ואני מתה על גותים. גותים, אני חושבת, זה סגנון ממש נחמד כזה D:
    הכלה ממש יפה, והבעל חתיך *~~~*
    ואצל גותים נהוג לעשות תמיד מין חתונה הפוכה כזאת XD

    השבמחק
  93. אני ממש לא אהבתי את כל הקטע של הלבוש הגותי , אני בכלל שונאת פריקים !!! איך שהם מתנהגים ואיך שהם מתלבשים זה הורגגגג אותתיי !!! וכל הקטע של כת השטןן יש מצב שזה נכון ויש מצב שלא כי באינטרנט רק משקרים !!! אז את תאמינו להם !!
    אבל אם כת השטן קיימת והם המנהיגים שיחנקו שירקבבווו שימותוווו כבררר לאא מגיעע להםם לחיותתת בכככלללללללללללל !!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק