eds by sekindo

יום חמישי, 27 במאי 2010

סיגריות...







55 תגובות:

  1. מה שנכון נכון

    השבמחק
  2. מגניב.....
    אבל אני עדיין ימשיך לעשן ...

    השבמחק
  3. חחחחחח ניראה לי שאני יפסיק
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~:(:(:(

    השבמחק
  4. אייסה חארטה!!!!!!!!!

    השבמחק
  5. שלישי.... תגידו סיגריות עם קמח במקום טבק זה גם מזיק? XD

    השבמחק
  6. זה יפה!! טוב אחי אני הולך לעשן

    השבמחק
  7. חחחח אהבתי את האחרון:::)

    השבמחק
  8. חחח אני ממשיך

    השבמחק
  9. חמוד אבל זה לא יעצור אותי מלעשן

    השבמחק
  10. זה לא מפחיד רואים שזה פוטושופ.. [אני לא מעשנת ואני גם לא יעשן] אהה וזה שלמעלה.. רואים שאתה כתבת את כל התגובות

    השבמחק
  11. מי שכותב ניראלי שאני יפסיק לא מעשן כפרוות אני לא מעשנת אבל לא מפסיקים לעשן בגלל כמה תמונות שעברו פוטושום חחחחחחחחח
    והערה מופנית לנגועע של תגובה 3..
    עאאלק משחקים לי אותה מעשנים בואנה חח

    השבמחק
  12. טוב אחי הלכתי לעשן

    השבמחק
  13. ה3 וה4 היו ב"אמריקס נקסט טופ מודל" D:
    כ"כ נכון |:

    השבמחק
  14. ואיין מצב שכל זה אמיתי תפסיקו לזיין תשכל אנשיםם !
    ואני ימשיך לעשן יא סתומים למה ניראלכם שהתמונה אם השפתיים והחור אמיתי? מה היא עישנה מהצד הדלוק ?! פחחח .. חסרי חיים

    השבמחק
  15. התמונות לא מראות מה בדיוק הנזקים שהסיגריות גורמות הם מראות שסיגריות זה לא טוב!!כל אלה שמעשנים זה יהרוס לכם את הבראיות..זה לא בריא,זה הורס את החיים!אני ממליצה לכם לא לעשן וגם לא לנסות או לעמוד ליד מישהו מעשן כי זה הורס את הגוף!!וכל אלה שאמרו פטוטשופ כה זה פוטושופ אבל זה עדיין לא אומר שסיגריות זה טוב!!גם כל אלה שאמרו טוב הלכתי לעשן לא אכפת לי אם זה באמת או לא אתם הורסים לעצמכם ת'חיים אז פעם הבאה באמת תחשבו טוב טוב לפני שאתם מדליקים ת'סיגרייה...

    השבמחק
  16. לזאת שמעלי...
    כשמישהו מתחיל לעשן אז הוא לא יכול להפסיק,סיגרייה זה כמו סמים אבל רק שסיגרייה הורסת את הבריאות לאט יותר(זה יכול לקחת אפילו 50 שנים "טובות")ואז הבנאדם לא יכול להחזיק יותר מעמד ומתחילות להיות לו בעיות קשות ואז הוא פשוט מת...
    ובונגע לסמים-אז לוקחות רק שנתיים או פחות עד שהבנאדם מת.
    ולכן אני לא ממצליצה לאף אחד לנסות סיגרייה!
    אסור אפילו לנשום את העשן שלה-זה ממש לא בריא!

    השבמחק
  17. תגידי מאיפה באת עלינו

    השבמחק
  18. צודקת אבל בכיית את ההרצאות האלה אני מקבל בבצפר

    השבמחק
  19. בואו נתערב שזה הכל פוטושופ

    השבמחק
  20. אין לכם זכות להגיד חארטה כי כולם יודעים שסיגריות זה יכול להוביל למוות! אז תפסיקו לבלבל ת'מוח ואני ממליץ תפסיקווו לעשןןן!!!

    השבמחק
  21. אני לא מעשנת אבל כמה תמונות מהפוטושופ , לא יגידו לבנאדם אה , וואלה , אני אפסיק . ככה שאולי זה מגניב והכל אבל בתכלס , זה לא ישנה כלום

    השבמחק
  22. התמונה השלישית והרביעית זה מהטופ מודל הבאה של אמריקה וראיתי את הפרק הזה והכל איפור

    השבמחק
  23. יואווווווווווווווווו
    איזה מפגרים בשכל מי שאומר שזה פוטושופ!!!!!!!!!!!!!

    מי אמר שזה אמיתי!?!?!?!?
    זה פשוט תמונות שהסיסמא שלהן ברורה:"לא-לעשן-!!!"
    או משו בסגנון!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מה הקשר פוטושופ!?!??!
    אה,אתם חושבים שהתמונות עם הרובה והלולאה אמיתיות!?!?!?!?

    איזה אנשים מפגרים יש לנו בעולם,בחייאת!!!!!!!!!!!!!!!!

    ואני חשבתי שכבר יש פחות פיגור בעולם הזה............



    נ..ב-תמונות ממש ממש ממש ממש מאאגנייבבוותתת D:

    אני יכולה להביא עוד מלא אם באלכם ; ]

    השבמחק
  24. נכוון , זה פוטושוופ אבל מלא אנשיים מתים מסיגרייות , אז באמת , תפסיקוו כבר !!

    השבמחק
  25. בתמונות של הדוגמניות שמסתכלות על המראה זה היה בטופמודל בדיוק ראיתי את זה לפני כמה ימים ובמראה זה לא פוטושופ עשו אותם ככהה במציאות איפרו אותם ושמו להם דברים..

    השבמחק
  26. רונוש המלכה29 במאי 2010 בשעה 1:53

    תקשיבו כל מי שאמר שהוא מעשן ממש משקר רואים עליו
    מי שאמר יאללה אני הולך לעשן מ-ש-ק-ר רואים עלייך שאתה לא מעשן לפחות תדע לשקר

    השבמחק
  27. התמונות של הבנות שמעשנות ורואים אותם במראה כאילו מה הנזק שקרה להן.. זה תמונות מהתוכנית ANTM (הטופ מודל הבאה של אמריקה..) ממש גאוני P:

    השבמחק
  28. חרטא לא מספיק שזה לא מזיז לי את הביצה ובכיף אני אמשיך לעשן, אלא גם כשהילד בן 12 שכתב את הקבוצה הזאת עם שגיאות כתיב ימות אני אכבה לו סיגריה על הקבר סתם כי בא לי

    השבמחק
  29. אמאלההההההההה אני חייב סיגריההההההה

    השבמחק
  30. נראה לי אני ידליק סיגריה להירגע..

    השבמחק
  31. מהממם אהבתי את הביצוע של העיצוב רמה מעולהה!!!

    השבמחק
  32. "חרטא לא מספיק שזה לא מזיז לי את הביצה ובכיף אני אמשיך לעשן, אלא גם כשהילד בן 12 שכתב את הקבוצה הזאת עם שגיאות כתיב ימות אני אכבה לו סיגריה על הקבר סתם כי בא לי"

    וואי איזה גבר אתה..הלוואי הייתי כמוך
    חתיכת ילד פלצן בן 13 שרק לקח שאכטה וחושב שהוא מכור
    למה מי אתה בכלל יא דביל מה אתה חש מסוכן

    השבמחק
  33. מה אתם דפוקים או משהו ברור שזה לא פוטושופ

    השבמחק
  34. התמונות לכשעצמן יפות במיוחד...אם לא חושבים על התוצאה...

    השבמחק
  35. תמונות יפות...תוצאה עגומה...ואני מעשנת כבדה...

    השבמחק
  36. יאוו כל אחד כאן חש שהוא ילד גדול! מה אתם נכנסים לוויכוחים בכלל?! יאללה ראיתם היה בזין שלכם להגיב -בכיף, אבל לא להגיב כמו ילדים בלי שכל!
    לפחות תראו שאתם ילדים בוגרים!
    ------------------------------
    אחלה תמונות..התוצאה בהחלט עגומה.

    יומטוב.

    השבמחק
  37. התמונות השלישית והרביעית זה מהעונה התשיעית והירוקה של america's next top model...!

    השבמחק
  38. זונות אלה שהמציאו את זה וגרמו לאנשים להתמכר לזה, אבל אין מה לעשות חיים פעם אחת ואם נהנים מזה ולא מגזימים אז פאנן...

    השבמחק
  39. זה לגמרי נכון!

    השבמחק
  40. מגניב ת'מוח!!!!!!!!!!

    השבמחק
  41. עישון מזיק לבריאותולסביבהנקודה.

    השבמחק
  42. עישון=לשלם כסף כדי למות

    השבמחק
  43. מיה אלכסנדרה22 ביוני 2010 בשעה 17:07

    ידידי- אני אומר לך- זה הכול בגלל הסיגריות- אני אישית אני מעשנת- אבל איזה חזק זה!!!- אליפות רעיונות- במיוחד שם משחת השיניים... ממש כאילו מלא אנשים חושבים ככה וזה הציור של זה!!! תלכו לראות מפה את "ההכי גמישות בעולם!!!" יבוא לך סיגריה...

    השבמחק
  44. אעעע הדלקתי סיגריה ץץץ

    השבמחק
  45. אני כ"כ מסכימה עם זה \ זאת שכתב\ה את זה:
    התמונות לא מראות מה בדיוק הנזקים שהסיגריות גורמות הם מראות שסיגריות זה לא טוב!!כל אלה שמעשנים זה יהרוס לכם את הבראיות..זה לא בריא,זה הורס את החיים!אני ממליצה לכם לא לעשן וגם לא לנסות או לעמוד ליד מישהו מעשן כי זה הורס את הגוף!!וכל אלה שאמרו פטוטשופ כה זה פוטושופ אבל זה עדיין לא אומר שסיגריות זה טוב!!גם כל אלה שאמרו טוב הלכתי לעשן לא אכפת לי אם זה באמת או לא אתם הורסים לעצמכם ת'חיים אז פעם הבאה באמת תחשבו טוב טוב לפני שאתם מדליקים ת'סיגרייה..

    אני שונאת סיגריות.
    וכל אלא שמתלהבים שהם מעשנים..
    כולם צריכים לחשוב מה הנזק שזה עושה לפני שהם שואפים תרעל הזה.
    אתם יודעים כמה זמן יקח עד שהריאות השחורות שלכם יחזרו למצבם הרגיל?
    טוב. כמעט למצבם הרגיל.
    25 שנה!

    השבמחק
  46. יש פו תמונות מהטופ מודל הבאה סדרה שהיתה משודרת בהוט 3 והן דוגמניות מאופרות וראיתי איך עושים את זה

    השבמחק
  47. מסרד העישון קוביע כי הבריאות מזיק לעישון

    השבמחק
  48. חזזק.. אבל אתה כותב מלאא שגיאות כתיב וזה גם לא נכון!! אל תעשנו!!!!

    השבמחק
  49. כל מי שמעשן! רק שתדעו, סמים זה דבר יקר אז אנשים מבזבזים את כל הכסף שלהם ואז הם עדיין רוצים סמים אז הם מתחילים לגנוב ואז הם הולכים לכלא ושנים מהחיים הולכות בכלא. אז אל תעשנו!!!

    השבמחק
  50. כל מי שאומר שזה פוטושופ וזה ברור שזה פוטושופ המטרה שלזה זה להראות שזה הורג וכמה נזקים זה גורם לבריאות.. אבל עדיין אני ממשיך לעשן XD

    השבמחק
  51. לעשן זה חארה

    השבמחק