eds by sekindo

יום שני, 31 במאי 2010

הבנים שלנו... D:




72 תגובות:

  1. זה לא אמיתי החרא הזה אנחנו בחיים לא היינו נראים ככה

    השבמחק
  2. שניייייייייי :) חחח כוווסיות :)

    השבמחק
  3. בחיים לא נהיה כאלה ובחיים לא ההיינו איזה חרטה זה

    השבמחק
  4. זה מצעד הגאווה

    השבמחק
  5. לא הייתי קוראת לזה בנים כלכך אתם יודעיים...
    בקיצר! גייייייייייייייייייייייייייז!!! ((:

    השבמחק
  6. הומוייים נטחנים בני זונותת

    השבמחק
  7. סתתםם קוקסינללים עלאק בניםם .. יאללה יאללה .. תנו גזזזז

    השבמחק
  8. מה זה החרטא הזה מה אתם מפגריםם????????

    השבמחק
  9. אתם לא יכולים להכליל.
    כמו שאתם אומרים שלא כל הבנים ככה, אלא רק חלק ממש קטן, ככה לא כל ההומואים כאלה.
    אתם לא יכולים לאמר שכל ההומואים נראים ככה ומתנהגים ככה, אני הומו ואני לא קרוב לזה בכלל.

    השבמחק
  10. חרטה בלאפההההההההההההההההה

    השבמחק
  11. אתם לא רואים שאלה הומואים..? צריך להרביץ להם

    השבמחק
  12. מה צריך להרביץ להם יא דפוק?!
    כל אחד יעשה מה שטוב לו ויאהב מה שטוב לו!

    השבמחק
  13. סתם מקבלים מסריחים כוס אמ אמא שלהם!!!

    השבמחק
  14. אתם לא רואים שאלה הומואים..? צריך להרביץ להם
    ~
    חבר?
    מכל התגובות שקראתי אי פעם
    אתה הכי גזען, מסריח, מטומטם וחסר השכלה שהיה אי פעם!
    גאאאאד צריכים להתאמץ חזק כדי שיצאו ילדים מפגרים כמוך אה?
    אני מרחמת על ההורים.
    אתה היחיד,
    אבל היחיייייד!
    שצריך להרביץ לו.

    השבמחק
  15. זה הומואים.. תעזבו תם בשקט
    שכל אחד יחייה איך שטוב לו

    השבמחק
  16. מה עובר עליכם?! אפשר לחשוב!
    וואו אז הם הומואים!
    הם אותו דבר בדיוק כמונו!!!
    זה לא שהם חייזרים או משהו!
    ועוד להרביץ להם.. איפה אתם חיים!?

    השבמחק
  17. קנאים הייתם מתים להיות בנות,לפעמים אני מה זה גאה בזה שאני נקבה!

    השבמחק
  18. יואו אז מה אם הם הומואים?? מה הם לא בני אדם?? זה שהם אוהבים בנים ולא בנות זה לא הופך אותם לאיזה אנשים רעים או משהו אז סתמו יזנות!!!!

    השבמחק
  19. מה הבעיות שלכם מהומואים???? שמישהו יסביר לי! הומואים הם בני אדם רגילים כמו כולם! אבל מי שכתב שצריך להרביץ להם הוא זה שלא כמו כולם! אז תסתמו ותביאו לחיות בשקט! אני הזדעזעתי כשקראתי את מה שכתבתם! זה פשוט בושה! אפשר להקיא מכל השטויות האלו! אני פשוט לא מבינה! לפני שאתם מעירים לאחרים קודם תסתכלו עליכם איך אתם מתנהגים! כמו חיות!

    השבמחק
  20. זה הכל מצעד הגוואה תראו לי בן שלא הומו ילבש משהו כזה זה רק מצעד הגאווה

    השבמחק
  21. י'חתיכת ערס!!מה הבעיות שלך עם הומאים?יש לי ידידים הומאים הם הכי חמודיםם ביקוםם...לא כמו כל הערסיםם כמוךך!! "צריך להרביץ להם"כיאלו מה אתה רוצה מהחיים?

    השבמחק
  22. וואי, אני דווקא חושבת שלהומואים יש אופי ממש חמוד , ולא צריך להיות לכל האנשים אכפת מהמיניות שלהם .
    הומואים הם לא יצור שצריך לבודד אותם . הם רק נמשכים לאותו המין .. SO WHAT ?!
    איזה יצורים גאד . לכו תמצאו חיים

    השבמחק
  23. בונא איזה הומואים באמא שלי !!!!!!

    השבמחק
  24. יאללה יאללה סגור ת'גורע יהומו בן שרמוטה נטחן בתחת מהחברים ההומואים שלו גם כן

    השבמחק
  25. אווי אייזה טייפשים ! זה ממצעד הגאווה ! קצת שכל למי שפתח ת'קבווצה הזאת !!

    השבמחק
  26. זה שמעלי אתה מדבר שטויות אתה כל כך גיזען כל אחד צריך לעשות מה שהוא שלם איתו ומה שטוב לא ולפני שאתה יוצע בגיזענות נגד הומויים תחשוב אם הייתה רוצה שמישהו יהיה גיזען כלפייך מיכל סיבה רק ביגגל שמה שאתה חושב טוב בישבילך אבל לא טוב לאחרים
    והיצורים האלה שאתם מכנים אותם הם גברים אמיתיים כי לא מפחדים להתבטא ולהתגאות במה שהם תראו לי גבר איך שהאגו שלו מוכן ליסבול השפלה רק ביגלל שיש לו דעת שונה מישלכם אין דבר כזה הוא ירביץ לכם אם תהיו בנים ןאם תהיו בנות הוא יכפיש את שמכן ברפש אז תעשו לי טובה ותיסתמו את הפיות שלכם

    השבמחק
  27. אתםםםםםםםם ממשששששששש דווווווווווווחיים!!!!!
    זה שאמר שצריל להרביץ, להם, אז זה שכמה אחריו צוודק!! צריל להרבייץ *לך* ורק לך יא בנזונה גזעןן!!!!!!
    וכולכם גם!! אז מה אם זה מצעד הגאווה וזה הומואים?!?!?!!!!!!!! נתערב שאם אתם הייתם גייז היה לכם אפילו עשירית מהאומץ שלהם לבוא ככה ולא להתבייש!!!!!! מה אכפת לכם את מי הם אוהבים, אפשר לחשוב שהם איזה יצור אחר אם הם לא אוהבים בנות!!!!!
    וגם אלה שאומרים שלהומואים יש אופי חמוד, חמודים או מגעילים, זה ממש לא קששור לעובדה שהם גייז!! אז עדיף פשוט שתסתמו כל הגזענים!!! תם סתם חולירות!! תחשבו אם אתם הייתם גייז וקוראים את זה?!?!?!

    השבמחק
  28. זה מיצעד גאווה וזה זכותם המלאה וזאתי שמעליי צודקת ב100 אחוז אז תימצאו לעצמכם חיים יאה דפוקים

    השבמחק
  29. ** לא היה לכם
    **אתם

    השבמחק
  30. חחחח חבורת ילדים קטנים, אני הומו אני רוצה לראות מישהו מנסה לגעת בי, רק תתקרבו תראו איך אתם אוכלים בתחת ממני!

    השבמחק
  31. זה מצעד הגוואה וזה לא הבנים שלנו זה בניפ עם משיכה מינית אחרת. נו באמת אולי פשוט תפסיקו להמציא דברים?\:

    השבמחק
  32. חח זה נראה לי מצעד הגאווה של ברזיל
    איזה דבר מגעיל זה הומואים...
    לסביות זה יפה לאללה אבל הומואים פשוט גורמים לי להקיא!

    השבמחק
  33. אללה גזענות גזענוותת.
    האחרון - גועל נפשש !!
    הומואים..לסביות.. טוב שיש את זה. זה מזכיר לנו עד כמה אנחנו גזעניים. אתם אומרים שהגרמנים נאצים - היטלר ימח שמו ...תסתכלו על עצמכם שנייה .

    פשוט.. אתם מביכים את כל אלה שיש להם שכל בראש.
    אתם גזענים לאללה . עצוב .

    השבמחק
  34. * גיייייייייייייייייייייייז* ^^

    השבמחק
  35. ברור שזה אמיתי וברור שיש אנשים כאלה יא דפוק [לזה שלמעלהההה]

    השבמחק
  36. יאללה כל אלה שמנסם לצאת צדיקים ומגנים על הומואים בני אדם נוצרו לאהוב את המין השני מי שלא הוא כניראה אם פגם אז חלאס לנסות לצאת צדיקים ועוד הוחכה לזה שהומואים זה פגם:אם הם עושים ילדים רוב הסיכויים שייצא פג וזה הוחכה מדעית!! לא צריך להרביץ להם אבל הם לא כמונו

    השבמחק
  37. הילדה \ ילד שכתב "אתםםםםםםםם ממשששששששש דווווווווווווחיים!!!!!" , בחיים שלי לא ראיתי בנאדם כ"כ דפוק . מאיפה את מגיעה תגידי לי ? מה את יצורה ? מה הקשר לזה שהם גייז מה את מפגרת ? , מאיזה חור הגעת ,\ הכרת פעם הומו שאת מדברת ככה יחתיכת יצורה , לכי תנוחי .

    השבמחק
  38. חהחהחהה הם לעולם לא יצליחו להיות יפים כמונו!!!

    השבמחק
  39. אבל זה רק הגייז *_*
    טוב עדיין ! D:
    חחחחחחחחחח XD

    השבמחק
  40. אתם ראיתם איך אתם מדברים ?!
    תגידו אתם חיות לכל אחד מותר לאהוב את המין שהוא בוחר
    וזה לא ניקרא פגום !!!
    זה בן אדם !!

    השבמחק
  41. הבנו t-war t-war כל תמונה אתה כותב

    השבמחק
  42. הומאים לא הומואים כוווללםם בני אדם אז מה עים הם אוהבים את המין! שלהם עכשיו תיצאו נגד לסביות אני לא מבינה מה הבעיה שלכם נגדם.....מי שכתב שצריך להרביץ להם הוא חתיחת מסריח תחשוב שנייה אים אתה היית הומו וקורא את מה שכתוב פה לא היית מתעצבן????

    השבמחק
  43. תשמעו לי אין שום דבר נגד הומואים ...כל אחד חיי את חיו איך שהוא רוצה ושיעשה מה שבראש שלו ! תשימו אלף זין על כולם!
    אז הם בהומואים ...אני אישית מודה בזה שזה מגעיל אותי וקצת קשה לי להבין את זה ...
    אבל בסופו של היום כולנו בני אדם כולנו שונים ולכל אחד יש לו את הנטיות שלו...
    תפסיקו לשפוט אנשים! תסכלו על עצמכם!

    השבמחק
  44. מה הקשר הגברים שלנו לא ירצו שנדע?! זה לא הגברים שלנו, זה הומואים במצעד הגאווה. ומצעד הגאווה, גאווה, הם גאים בזה אז ל-א אכפת להם, הם לא מתביישים בתמונות האלה. מה הקטע עם השמות הלא קשורים האלה?
    "הוחכה לזה שהומואים זה פגם: אם הם עושים ילדים רוב הסיכויים שייצא פג וזה הוחכה מדעית!! לא צריך להרביץ להם אבל הם לא כמונו" - אתה בעצמך פגום עם אתה חושב שהומואים הם פגומים!!! לגבי ה"הוכחה", סליחה, הוחכה שלך (כבר ציינתי שאתה פגום?), הומואים *לא* יכולים להביא ילדים ביחד, הם משתמשים באם פונדקאית יא מפגר. תבדוק עד הסוף לפני שאתה זורק משפטים באוויר וקורא להם "הוחכה מדעית". והומואים הם ב-ד-י-ו-ק אותו הדבר כמונו, הנטייה המינית שלהם לא הופכת אותם לשונים מאיתנו. אפילו שממך הם כן שונים, רובם כנראה לא יצורים פגומים, מעוותים, גזענים ולא-מבינים-מהחיים-שלהם כמוך.

    השבמחק
  45. חחחחחחח הבנים ! ככה אתם מה לעשות סופסוף מראים פה מציאות אחהחהחהחה ושקט כאילו בחיים שלכם לא עשיתם משו דומה כמו ללבוש עקבים סתם בשביל הצחוק או לדחוף בלונים לחזה זה אותו הדבר אז אל תשחקו אותה !

    השבמחק
  46. זה מצעד הגאווה. הם מראים את מי שהם. זה לא אומר שכל ההומואים ככה. אני בת ואני חושבת שבנות הן סקסיות, זה אומר שצריך להרוג אותי? אני לא אתנגד לחברה. פשוט תסתמו את הפה, חבורת דגנרטים מגעילים. הומופוביה זה דבר נוראי.

    השבמחק
  47. מצעד הגאווה יסתומים XD

    השבמחק
  48. הומואים מזדיינים.........

    השבמחק
  49. יבן זונה מיזדיין מה הבעיה שלך עם הומואים?!
    אני לא הומו אבל אני לא גיזען בנזונה מישתרלל כמוך!!
    לך לך תימצא חיים מישלך...
    ותגיד למי שאתה מדבר איתו לשים קונדום נגד הזיוני שכל שלך הבנת?!

    השבמחק
  50. מצב קשה אתם לא יוצאים מזה רוצים יותר מידי אם בלכם סבבה לא בלכם אז ביי

    השבמחק
  51. דבר בשם עצמך יא מתרומם

    השבמחק
  52. וואי מה יש לכם נגד הומואים כולה נמשכים לאותו מין מה אכפת לכם! וצריך להרביץ *לכם* כל שונאי ההומאוים שבעולם.....

    השבמחק
  53. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לאלה שמגנים על הגייז האלה כאילו הם בדיוק כמונו, יש לי חדשות בשבילכם: הומוסקסואליות זאת לא מחלה, זה אנשים שעובדים על עצמם. יש לי מישהו כזה במשפחה, וזה ממש עצוב ואלה אנשים מסכנים שפשוט עובדים על עצמם. הם היו מתים שתהיה להם אישה אבל הם לא מצליחים עם בנות, מכל מיני סיבות אז הם עובדים על עצמם. במקום לקבל את האנשים האלה "כמו שהם" צריך לעזור להם להבין ולהתגבר! אחרי זה הם רק סובלים מזה! אסור לקבל אותם ככה ובטח לא לתת להם להביא ילדים! הם מחנכים אותם לא נכון והילדים והילדות שלהם הופכים להיות לסביות והומואים בעצמם! זה רק מוכיח שזה לא מחלה אלא עניין של חינוך, תגובות הסביבה ובעיות נפשיות ואת הכל אפשר לתקן! ולקבל אותם בצורה שהם עכשיו זאת לא הדרך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  54. זה שמעליי - תגיד אתה מטומטם?! הפילו אותך כשנולדת?! חמש פעמים ברציפות?! אתה אשכרה החלטת שהומואים הם הומואים מבחירה. אז יש לי חדשות בשבילך - הם נ-ו-ל-ד-ו ככה. כמו שאנשים נולדים עם עיניים חומות או כחולות, אז אנשים נולדים סטרייטים או הומואים. אי אפשר לשנות את זה בידיוק כמו שאי אפשר, אם נמשיך עם הדוגמה הזאת, לשנות את הצבע עיניים שלנו. מה הקשר סובלים מזה?! רוב ההומואים בסוף מתחתנים וחיים באושר (אלן דג'נרס ופורשיה דה-רוסי, סתם לדוגמה), ויש להם ילדים מאומצים (תפנימו, בשביל ילדים צריך רחם וזרע. בן ובת. בן ובן או בת ובת זה לא מספיק, יא מאותגרים שכלית, הומואים לא יכולים שיהיו להם ילדים ביחד, הם משתמשים בדרך כלל באם פונדקאית או מאמצים) שמביאים להם אושר בדיוק כמו שאנחנו מביאים אושר להורים שלנו. והם לא מחנכים אותם להיות גייז בגלל שאי אפשר לשנות נטייה מינית של מישהו, הוא נולד ככה. זה לא כמו שאפשר ללמד ילד, לדוגמא, לקבל את כולם, גם הומואים, כמו שהם, או שאפשר ללמד אותו דברים מפגרים כמו שבגלל שהוא אוהב את בני המין השני אז הוא יותר טוב מאלה שאוהבים את אותו מין. אתה כל כך מטומטם שאתה אומר שאסור לקבל אותם כמו שהם?! תגיד, עכשיו ברצינות, כמה פעמים נפלת אחרי הלידה?! אתה חתיכת גזען מטומטם, וצריך לחנך את כל ההומופובים המטומטמים כמוך. צריך לקבל בן אדם כמו שהוא!! תכף תגיד שגם צריך להוציא שחורים מהאשליה שלהם ולצבוע אותם בלבן! כי אסור לקבל בנאדם כמו שהוא!!! צריך לחנך אותו ביד קשה להיות נורמאלי!!! מכל האנשים המטומטמים שראיתי והרתיחו לי את הדם, אתה ללא ספק המטומטם ביותר. פשוט לא המציאו מספר בשביל רמת האינטיליגנציה הנמוכה שלך.
    הלוואי שיום אחד תידרס ותהיה תקוע בכיסא גלגלים, ומישהו יבוא ויכריח אותך ללכת לבד בלי הכיסא, וכשלא תצליח, הוא יגיד לך, "אוף, תשתנה, תהיה נורמאלי כבר. לקבל אנשים כמו שהם זו לא הדרך!!"

    השבמחק
  55. למי שכתב: " הילדה \ ילד שכתב "אתםםםםםםםם ממשששששששש דווווווווווווחיים!!!!!" , בחיים שלי לא ראיתי בנאדם כ"כ דפוק . מאיפה את מגיעה תגידי לי ? מה את יצורה ? מה הקשר לזה שהם גייז מה את מפגרת ? , מאיזה חור הגעת ,\ הכרת פעם הומו שאת מדברת ככה יחתיכת יצורה , לכי תנוחי . "

    1. תסתוווווווווווום את הפה שלך יא כשווול !!! 2. ואלללל תגיד לי מה לעשוווווווווווווווווווות !!!
    3. ואם אתה כל כך רוצה לדעת, אז כן, אני מכירה הומואים, ואין איתם שווווום בעיה !!!!!
    וגם אם כן, מה שבטוח זה שהם הרבההההההההההההההההההההההההההההההה יותר טובים ממך !!!!!!!!!!!!!! בעצם, גייז או לא גייז, כל בנאדם יותר טוב ממך !!!!!!!!!!

    השבמחק
  56. דווקא התמונות מצחיקות אותם יודעים מה יותר מצחיק אז ככה:...................................








    התגובות המעפנות שלכם ולמה :.........


    כי אתם מפגרים שרבים בתגובוותת....

    ולמי שיש בעיה עם הומוים שיתפוצץ לבד *אנחנו* לא רוצים אוו רוצות לדעת על הבעיות שלך טוב אז הבנו........ בייי!!....ופליז לא לחפור...

    השבמחק
  57. יאללה כוס ראבק, חפרתם שיעשו מה שהם רוצים יא חבורת אהבלים!! ומסכים עם זה/זאת שלמעלה..

    השבמחק
  58. וואיי מה יש לכם הם כולה עושים מה שבא להם אז...

    השבמחק
  59. יש כאלה אנשים, תתמודדו! זכותם!! זה לא שאסור להם!
    מי שאמר להרביץ להם אתה ממש מפגר! אתם גזענים אין דברים כאלה! זה כמו שיצחקו עליך כולם שאתה אוהב בנות!

    השבמחק
  60. דניאל היקר... יש לי חדשות בשבילך... הבנאדם היחיד פה עם בעיות נפשיות זה אתה!! "הם עובדים על עצמם" מה אתה אידיוט?? ואני ממש מסכימה עם מי שכתב\ה אחריך...

    השבמחק
  61. למרות כל התגובות פה אני גם מוסיפה משהו:
    הומואים ולסביות הם בני אדם וגם אם זה טיפה מגעיל אתכם זה לא אומר שצריך לקלל ולהרביץ להם. הם אנשים בדיוק כמונו רק שהם נימשכי יותר לאותו מין! אז מה?! למי אכפת? תקבלו אותם כמו שהם! אני ממש לא חושבת שלסביות והומואים הם מגעילים כי הם בני אדם ומי שחושב שכן שיחשוב אבל שלפחות יקבל אותם כמו מי שהם! לכל הגיזענים אתם חייבים הפנים שמישהו הומו הוא הומו אבל הוא בן אדם! הוא לא חיה או חייזר!

    השבמחק
  62. הומאוים זבבלים..
    המדינה הזו מביאה הומואים, ערבים, סודאנים..
    חרא ממשלה אנחנו ארץ של יהודים.
    וביהדות הומו אסור להיות צריכים להיות בעל ואישה כמו אבות אבותנו כוס אמא של ההומאים

    השבמחק
  63. פשוט גועל נפש זה לא ניתפס בראש הדבר הזה איחחחחססס.. מגעיל!!

    השבמחק
  64. אני דו מינית, יש בעיה בזה? זה אומר שאין לי אופי?
    שאני לא בנאדם?
    תכניסו שכל לראש הקטן שלכם, גזענים

    השבמחק
  65. שיו אתם גיייייייזענים ברמווות!!! בחיאית .. תנו לבנאדם לחיות איך שבאלו הוא רוצה לחיות ככה שיהיה לו בכיף ואני מאחלת לו רק טוב בחיים.
    אין פטוש אין טיפת סכל בראש שלכם ...
    אז אולי זה גועל נפש ואולי זה איכס אבל זה בנאדם יש לו זכות לחיות איך שהוא רוצה !! אז סתמווו תג'רה שלכם וטוסו מכאןן!!!

    השבמחק
  66. לכל מי שכתב שצריך להרביץ להם או משו אז הוא ממש אבל ממש דביל! כוולם בני אדם! ואגב הומו זה לא קללה זה דרך חיים... ורציני כל הבנות [כולל אני] שונאת בנים שמתנהגים כמו אייזה חזירים! אתם פשוט גזעניםם! כתחשבו רגע אנטישמיות= גזענות זה בערך אותו הדבר, לנו עשו אתה הנאזים ליהודים ועכשיו נעשה אחד לשני?! גאד תמצאו לכם חייפ! ואני בטוחה שבסיומיום הם לא יוצאים כהה.. אבל בתכלס יש להם יום אחד לעשות את זה וזהו! וזה רק מראה שיש להם אומץ לעשות מה שהם חושבים כל עד זה לא פוגע באף אחד!

    השבמחק
  67. די להומופוביה! מה יש לכם יא מטומטמים.

    השבמחק
  68. תפסיקו לקרוא לשונאי הומואים גזענים, הומואים זה לא גזע -_-

    השבמחק
  69. זה מצעד הגאווה

    השבמחק
  70. לזה שרשם "הם נ-ו-ל-ד-ו ככה"
    שיידע שאני נולדתי עם עיניים כחולות וכשהייתי בת כמה חודשים הן הפכו לחומות,אז שלא ירשום שנולדים ככה.
    ועכשיו-את האמת-נורא בא לי לרשום הודעה ארוכה אבל אין לי מה...


    מספר 71!

    השבמחק
  71. אתם לא רואים שאלה הומואים..? צריך להרביץ להם
    ~
    חבר?
    מכל התגובות שקראתי אי פעם
    אתה הכי גזען, מסריח, מטומטם וחסר השכלה שהיה אי פעם!
    גאאאאד צריכים להתאמץ חזק כדי שיצאו ילדים מפגרים כמוך אה?
    אני מרחמת על ההורים.
    אתה היחיד,
    אבל היחיייייד!
    שצריך להרביץ לו.
    ~
    חחחחחח איך אני אוהבת לראות אנשים רבים בתגובות!! זה כל כך מצחיק.... ואלה הומאים אז מה? למרות שזה מוזר לראות בן מחזיק יד לבן אבל זה מה שהם... וזה מי שהם אוהבים.... ובלי להעליב אתכם - האנשים שבתמונה גם חולים קצת בראש כאילו בסדר אתה הומו זה לא כל כך מביך אבל להתחפס לבת??? כאילו מה?

    השבמחק
  72. יו מה עוד אנשים רואים את זה או מי גדדדדד

    השבמחק