eds by sekindo

יום רביעי, 5 במאי 2010

בר רפאלי בימי קופיקו :)

השמאלית.. היתה יפה ונשארה יפה :)

76 תגובות:

  1. כלבה.. גם יפה אז וגם עכשיו ..
    (ראשונה P: )

    השבמחק
  2. חמודה שנייה כתבתי תגובה...:)

    השבמחק
  3. מהמממממממממממת [ :

    השבמחק
  4. אל תגידי לה כלבה בחיים שלך אבנת?

    השבמחק
  5. היא באמת כלבה יבת של זונה!

    השבמחק
  6. סתמו שתיכם . יא כלבות!

    השבמחק
  7. סתם שרמוטה גינגית

    השבמחק
  8. סתם מנומשת נימפומנית

    השבמחק
  9. מי שמקלל את בר רפאלי שימות !!!!
    יקנאים מסריחיםם!!!

    השבמחק
  10. כוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסיתכוסית

    השבמחק
  11. משעמם לכם???

    השבמחק
  12. פשוט יופי נדייייייייר !

    השבמחק
  13. תרשמו משחק נחמד
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    השבמחק
  14. פעם היא היתה יותר יפה

    השבמחק
  15. פעם היא הייתה יותר יפה בלי כל האיפור הזה עלייה .. סתם עשו ממנה בובה מדגמנת .. S:

    השבמחק
  16. כווסיתת !

    השבמחק
  17. מושלמתת בכווווולל מצבב :)) איןן פלאא שהיאא דוגמניתת ואין 1 בעוולם שלא מכיר תשם שלה \\\!

    השבמחק
  18. איזה אוזן חחחחחחחחחחח

    השבמחק
  19. הייתי עולה לא את האף יואו

    השבמחק
  20. כוסיתת עלל!!

    השבמחק
  21. מי שרוצה לזיין אותי יש לי אחלה גוף שיתקשר
    0548120130

    השבמחק
  22. אני דווקא התלהבתי מהימנית לא יודע מה איתכם

    השבמחק
  23. מגיעלה טילים שעשו ממנה כוסית גועל נפש

    השבמחק
  24. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    איזה מצחייקים אתם שווה לכנס לכאן רק בשביל הירידות סטירה האלה

    השבמחק
  25. יש בנות שלא יודעות לפרגן..
    היא הייתה יפה ונשארה יפה !

    ודי לקנאה !!

    השבמחק
  26. איזה מאמי!! היו לה גומות!
    אין בר רפאלי מהממת!

    השבמחק
  27. היא ממש נראית כמותה, רק חבל שבשמות השחקנים רשום שם אחר ולא בר רפאלי.

    השבמחק
  28. היתה ילדה יפה ונשארה יפה לא מבינה מה רוצים ממנה
    היא פשוט יפה

    ישראלים יקרים הגיע הזמן שתלמדו לפרגן

    השבמחק
  29. וואי היא 100 ממת ?!? היא הופיע בקופיקו??? חח D:

    השבמחק
  30. סתמו תפה שלכם חילים שלי פה כולכם... מבינים??

    השבמחק
  31. למי איכפת בכלל אם עשתה צבא או לא?! יפה ממנה אין...

    השבמחק
  32. זה לא קשור לצבא. היא לא רצתה לשרת, והיא לא אוהבת את ישראל. היא אמרה שהיא לא רוצה לגור פה בכלל, ושאנשים לא צריכים למות בעד ארצנו, עוד חיילים מסכנים את חייהם למען התושבים. נכון היא ממהממת ויפה מאד - ברור, אבל בפנים היא מכוערת מאד מאד.

    השבמחק
  33. הייי אני ראיתי את הפרק הזה ואני ראיתי אותו 100000000000000000000000000000000 פעמים! ועדיין מצחיק אשששששש!!

    השבמחק
  34. מה היא שיחקה בקופיקוווו ???

    השבמחק
  35. גם פה היא יפה מאוד...אבל חרא כי היא לא התגייסה לצבאאאאאאאאאא..........
    ולא היא שחיקה בפרק אחד וקטע קצר מאוד בקופיקו(קופיקו קורא מחשבות משהו כזה...)!!

    השבמחק
  36. הזונה של המדינה

    השבמחק
  37. לפחות אז נראתה חמוד עכישו לי פוטושופ ואיפור מקצועי היא דומה לנעל האורטופדית של ס\בתא שרבה שלי
    ולכל אלה שחיים בסרט שנאי אומרת את זה כי אני מקנאה
    תאמינו לי שיאן לי מה לקנא בה

    השבמחק
  38. חח איזה חמודה
    אבל עכשיו היא יותר...

    השבמחק
  39. יא מככככככככועריםםםםםםםםםםם מזה כלבבבבבבה
    אמא שלכם זונההההה היא הכי יפה בעולם סתמו תפה שלכםםםם יא תופסים תחת

    השבמחק
  40. איאי מה עשיתם ממנה..
    פסדר היא יפה,
    אבל היא לא הבחורה היחידה בעולם,
    ויש פי מיליארד יותר יפות ממנה בעולם,
    בגלל שאתם שמעתם רק עליה ולא שמעתם על עוד אז אתם חושבים שהיא הכי יפה... אז לא,
    היא לא הכי יפה,
    יש יפות ממנה פיייייייי טריליארד לא מילארד אפילו!
    וזאת שמעליי- אמאמאמאמאא שלך זונה י'אוכלת בתחת שלא תקבלי פיצוצים

    השבמחק
  41. גם אז הייתה קופה

    השבמחק
  42. אאיכסה .. איזה אוזני דמבו !!
    אתם בטוחים שהיא לא שיחקה את הקוף במקרה ?
    מה הקשר קנאים גם אם היו משלמים לי לא הייתי רוצה
    להיראות כמוה כי אני יפה ואני יודעת את זה !
    והיא אני לא מבינה מה כולם מתרגשים מהבובה מפלסטיק הזאת אאיכס ' אין לא אופי בכלל היא רעעה רעעצח !!
    חברה שלי ראתה אותי וביקשה חתימה ובר עשתה לה את האצבע השלישית .. !! אסתי גינזבורג בהרבה יותר יפה וגם האופי שלה טוב כי כשבר תזדקן כבר לא ישאר לה יופי אז מה היא תהיה שווה בכלל ? אם גם אין לה אופי ? האופי נשאר היופי דוהה אם הזמן תחשבו על זה יפפפגרים עלובים חסרי חיים שיושבים ומריירים על הממוטה המנומשת הזאת דומה לכרובית פגומה !

    השבמחק
  43. זאת אחותה

    השבמחק
  44. איזו מאמי!! :)

    השבמחק
  45. איזה אוזינים גדולות

    השבמחק
  46. זה ידוע מהפרק של קופיקו בכתוביות בסוף כתוב

    השבמחק
  47. יאוו יא מסכנות תפסיקו לחפש פאקים תלמדו לפרגן יא מכוערות היא יפהיפיה אין מה לעשות תעשו משהו עם עצמכן עלובות !!!

    השבמחק
  48. חחחחחחחחחחחח לזאת שרשמה שהיא לא מקנאה והיא לא רוצה להיות כמו בר גם אם היוו משלמים לה . "היא יותר יפה " חחחחחחחחחחחחחחחח זאת בטח איזה ילדה מכוערת עם שיניים בחוץ וחצ'קונים שאמא שלה דופקת לה תראש כל יום ואומרת לה שהיא יפה אז היא מאמינה מסכנה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עאלק יותר יפה קומיקאית

    השבמחק
  49. הייתה יפה ונשארה יפה אין ספק בכלל..!!וכדרך אגב הייתי ברומניה לפני חודש ואפילו שם ראיתי פוסטר ענק שלה

    השבמחק
  50. גם לי יש גומות אבל אני בחיים אני לא אהיה יפה כמו בר למרות שאומרים לי שאני יפה :) אבל לא כמו בר חחחח

    השבמחק
  51. אפשר להגיד כוסית אש מי גיל שש :))

    השבמחק
  52. כאילו שאתם יפים יותר מבר אז סתמו פיות ואל תדברו אליה ככה !!!

    השבמחק
  53. אוייי היא דומה לעצמה .

    השבמחק
  54. יבני זונות כולםםםם

    השבמחק
  55. ראיתי את הפרק הזה !!! לא ידעתי שזאת בר רפאלי יואו איזה מאמי ואיזה יפה היא !!!

    השבמחק
  56. איזה מכוערת השמנה לידה

    השבמחק
  57. אז ככה כולם פה חושבים שהיא מהממת ומושלמת=]
    מי שכתב פה קללות בטח שמן או מכוער חחחח
    ומקנא בה....
    סורי להגיד=[
    בר, את מושלמת ואת בטח כבר יודעת את זה חחחחח מקרן=] =] =] =] =]

    השבמחק
  58. כפרה על בר מיצגת את ישראל..מיקמיק

    השבמחק
  59. וואיייאיזה מהממתתת... היא היית הונשארה מהממת היא כמו אמא שלה כופייי... ויצאה מהממת כמו אמא שלה!!!!!! :)

    השבמחק
  60. הייתה יפה ומתוקה והפכה ליפיפייה מהממת.

    השבמחק
  61. אני רואה את הפרק הזה ממש עכשיו בVOD חחח איזה מתוקה

    השבמחק
  62. מהממת! איזו יפה שאין-דברים-כאלהה !!!
    מקורלוש נחמני:)

    השבמחק
  63. יאווו איזה כוסית !!

    השבמחק
  64. איזה מתווקההה חולה עליה ושכול הקנאים ימותו מקנאה!

    השבמחק
  65. וואי
    איזה מתוקה!!!
    חמודה לאללה
    ראיתי את הפרק הזה שהיא הופיעה בוו
    פשוט ממתק!!!

    השבמחק
  66. איזהה כוסיתת יאאללה

    השבמחק
  67. קודם כל ידעתי ממזמן שהיא הופיעה שם....וגם אז היא בייתה יפה מה לעשות הבחורה הזאת כנראה בכל מצב תישאר יפה! =]

    השבמחק
  68. חחחחחחחחחחחחחח לי יש את הסרט הזה משנת 2001

    השבמחק
  69. שהיא הייתה קטנה היא הייתה יפה !!
    אבל עכשיוו ממש לא דומה לטוסיק של בבון...

    השבמחק
  70. --->לבר<---
    מי שנגד הצבא שלנו ולא מכבד את המדינה שלנו
    אז גם לא אוהב את עמו ודתו אני לא יגיד שהיא לא יפה כי זה בולשיט אבל להגיד שלא ראיתי בנות יותר יפות ממנה בארץ זה גם בולשיט ומכל מה שהיא אמרה עד היום והמוח שיש לה אני אומר לכם גם אם הייתי רואה אותה ברחוב הייתי עובר לצד השני

    השבמחק
  71. פשוט אין לתאר גם מכוערת וגם.... עדיף שלא אומר טוב אני אומר וזה לא קללה כי אני לא ערסית כמו כולם!!!!!, קיצר היא לא חמודה

    השבמחק
  72. יאלה יאלה לכל הקנאיות למיניהם לכו תימצחאו לכם חיים זה שאתם ניראות כמו החרא שלי זה לא השמתי אני אישה שיודעת לפרגן לאחרות והיא חמודה בין כל הפרחות שפה

    השבמחק