eds by sekindo

יום שלישי, 25 במאי 2010

מענייןןן....

495 תגובות:

  1. שנייייה (:
    ומה זה?

    השבמחק
  2. מה ?
    מה זה החרא הזה?
    אהה..שני*

    השבמחק
  3. חילזון ?

    השבמחק
  4. הדמה לי שזה גולם שנהפך לפרפר לא? 0.O

    השבמחק
  5. שפתיים ימסטולים

    השבמחק
  6. זה דג ימפגריםםםםם

    השבמחק
  7. אני ביסודי... זה נראהלי מדוזה

    השבמחק
  8. זה ניראהה כמו צמח טורף....

    השבמחק
  9. סנפיר של דג

    השבמחק
  10. הילדה הכי יפה בגן.. "25 במאי 2010 בשעה 4:25

    זה נראה כמו זחל שמתפס על משהו.. נ"ב אני ביסודי..

    השבמחק
  11. אני ביסודי ולא הבנתי מה זה הזין הזה!

    השבמחק
  12. חיילזוון ?

    השבמחק
  13. איך פרפר זה דג והמורה שלנו הראתה לנו את זה בתמונה איך פרפר במים ואני ביסודי

    השבמחק
  14. מזההה האלמנט החמישי

    השבמחק
  15. או שפתיים או דג גדול שבא ליטרוף דג קטן יותר ניראה לי הדג יותר אבל בכל זאת או זה או זה

    השבמחק
  16. אני ביסודי
    זה שפתיים

    השבמחק
  17. זה משהו צף על המים..איזשהי צדפה.?

    השבמחק
  18. כולכם מתומתמים אתם לא רואים שזה...

    השבמחק
  19. חילזוןןן?!

    השבמחק
  20. זחל על המים, אתם לא רואים?! תלחצו על התמונה ותבינו!!!

    השבמחק
  21. חחח מה זהה ?!
    אני ביסודי
    ולא הבנתי
    עוופו לי מהחיים גם כן מפגרים :D

    השבמחק
  22. גולם שנפל למים ותפסו (עם המצלמה) אותו לפני שהוא טובע (אני ביסודי)

    השבמחק
  23. חחחחחחחחחח....אני ביסודי וזה משהו קל רצח זה ......! תנחשו

    השבמחק
  24. יא טיפשים זה שתי חיות מזדווגות יא עיווריםםם!

    השבמחק
  25. זה שפתיים

    השבמחק
  26. זה חילזון ימעפנים הוא רק פשוט שקוףף

    השבמחק
  27. זה חילזון מים הוא דומה למדוזה רק שהוא צף מעל המים והדברים הארוכים שלו תופסים דגים כול אחד יודע :P

    השבמחק
  28. יש שם עיין

    השבמחק
  29. זה דג כזה קשה?

    השבמחק
  30. WTF ?!
    מזה החרא הזה ??? O.O

    השבמחק
  31. זה פרצוף!!!יש שם עוד שתי עיניים ופה למטה!!זה פרצוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  32. מים ניתזים

    השבמחק
  33. זה זחל יאמווות תיקנסו לתמונה ותיראו שיש לו עניים !!

    השבמחק
  34. אני ביסודי ובכלל לא הבנתי מה זה הדבר הזה!!!

    השבמחק
  35. אינלי מושג מהזה....וזה גם לא מעניין אותי..!

    השבמחק
  36. זין חילזון

    השבמחק
  37. זה שטיח מים
    שחצי ממנו מחוץ למים

    השבמחק
  38. אה!! כן זה מדוזה תסתקלו שבתוך המים יש את החוטים האלו שיש למדוזות! אם אתם רוצים אפילו תכתבו בגוגל תמונות מדוזה ותראו!!

    השבמחק
  39. זה נראה לי כמו כוס עם עיניים.. יש מצב?! D:

    השבמחק
  40. אין לי שמץ מה כתוב~!~!~!
    אוליי....

    לא אין לי מושג...

    השבמחק
  41. אני יודע זה מי הנחלים שמקימים את הזריחה!

    השבמחק
  42. אני ביסודי ואני לא יודעת מה זה !!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  43. תלחצו על התמונה ! ותראו את הדבר האפור הזה שמתחת לכחול כסוף הזה ! ותראו שזה זחל !!!!!!!!!!

    השבמחק
  44. תבינו! זה הדג משמאל!! הדבר הזה קיים רק בשביל הסחת דעת... בברור יש דג משמאל >>>>

    השבמחק
  45. אנשים סתומים אתם אשכרה לא רואים שיש שם עין סתכלו אל המים ותראו את העין נ'ב אני ביסודי

    השבמחק
  46. זאתי שכתבה:"חחחחחחחחחח....אני ביסודי וזה משהו קל רצח זה ......! תנחשו" אז תגידי מזה אם את יודעת!!!!...........

    השבמחק
  47. זה דג שעל המים רואים את הצל שלו...

    השבמחק
  48. אני ביסודי וראיתי את זה מיד תלחצו על התמונה ותסתכל על המים בצד שמאל יש שם דג ! ! ! לכל העיוורים למיניהם ! ! !

    השבמחק
  49. זה שועל או זאב
    תראו במים יש כאילו את העין
    החלק העליון זה האף ולמטה הפה עם השיניים

    השבמחק
  50. זה זחל שעלה על משהו שבמים...... וחוץ מזה אני לא ביסודי! מה הבעיה לראות את זה?

    השבמחק
  51. לא ביסודי ! זה חילזון על המים ופשוט מה שמתחת זה הקפות שלו !

    השבמחק
  52. יש שם דג קטן ליד

    השבמחק
  53. זה נראה כמו דג שעלה למעלה והחום הזה זאת ההשתקפות

    השבמחק
  54. זה זחל שהולך/צף על המים, והמתחת זה ההשתקפות שלו

    השבמחק
  55. זכוכית שבורה...

    השבמחק
  56. טוב לכול הדפוקים למינהם... זה צמח טורף שטרף דג טוב ?? ותוך שניה לקח לי ליראות את זה :-) כמובן אני ביסודי

    השבמחק
  57. זו קונכיה כל תינוק יודע את זה

    השבמחק
  58. לא יודעע שיגעתם אותי מצד אחד זה נראה כמו פרפר שיוצא מגולם מצד שני שני זחלים עושים סקס וצפים על המים מצד אחר שפתיים לא יודעעע סעמקקקק><

    השבמחק
  59. זה נראה כמו כזה כלב מהסרטים המצויירים שחושף שיניים

    השבמחק
  60. חחח אנשים קלטו זה פלטה לשינייםםםםםם(הדבר השקוף למעלה)ולמטה אני לא יודעת סתם משהו ששמו את זה על זה תלחצו ותראו את זה בהגדלה!!!! חחח לקח לי זמן להבין אבל זה זה 100000 אחוז!!! תסתכלו טוב טוב ותראו גם!!!

    השבמחק
  61. שימו לב לדג הקטן שבצד שמאל- הדבר המוזר זאת רק הסחה... =]

    השבמחק
  62. נראה לי שהתכוונו לדג שבצד שמאל של היצור המוזר הזה...

    השבמחק
  63. אני אגיד לכם מה זה ותבינו למה רק ילדים ביסודי רואים את זה ..
    בצד שמאל כזה רואים דג
    עכשיו הדבר הכחול הגדול
    זה כמו מפלצת מים שעשתה כזה יציאה קטנה מהמים ועכשיו היא כאילו נכנסת שוב ישר לטרוף את הדג
    והמפלצת היא ארוכה כזאת .. היא עשתה יציאה כזאת כמו שדולפין עושה ואז רואים את הצל שלו וכל הגוף שלו עולה ונכנס למים שוב .. אז אותו דבר D:

    השבמחק
  64. זה דג יאאייילגיים ~!!!!!!

    השבמחק
  65. זה לא פה ? O:
    כאילו , רואים שפתייים ^

    השבמחק
  66. אבל זה לא ים אמיתי רואים שזה פוטושופ ..
    ניראה לי חירבשו משו ואנחנו כמו טמבלים מנסים לנחש מה זה ..
    באיזשהו מצב זה מתחיל להפחיד אותי O_O ..!

    השבמחק
  67. זה שכתב הרבה צודק..נראה לי :P

    השבמחק
  68. חחחחחחחחחח מה זה?!

    השבמחק
  69. איזה אחדד שקוראים לו אנונימי רשם את התשובה הנכונהה....

    השבמחק
  70. לא הבנתי מה הקשר בין התמונה הזאת לבין ילדים ביסודי

    השבמחק
  71. זה או שפתיים או עלוקה!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  72. מה זה חרא או חילזון מת?

    השבמחק
  73. 25 במאי 2010 05:37
    אנונימי אמר/ה...
    איזה אחדד שקוראים לו אנונימי רשם את התשובה הנכונהה....

    חחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי !!

    השבמחק
  74. ידבילים זה שפתיים ילדים יצורים!!

    השבמחק
  75. לא להאמין שאף אחד לא הבין שזה תצלום רנטגן של פה...

    השבמחק
  76. זה קליע שנכנס למים ומטיז מים(החלק שלמעלה זה המים) ויש השתקפות שזה החלק התחתון והאמצע זה המים כמו כל השאר

    השבמחק
  77. זה לשון של דג חחח

    השבמחק
  78. זה חלק במוח , סינפסות , מוגדלות בענק .
    החלק שלמעלה זה נוירונים או משו כזה והם משדרים אותות חשמליים לחלק שלמטה .
    הים מסביב והדג זה בשביל להסיח את הדעת אבל זה פשוט חלק במוח מוגדל ממש ממש ממש

    השבמחק
  79. יש דג בתוך המים...

    השבמחק
  80. WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
    TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    what the hell is that !?!?!?!?!?!?!

    השבמחק
  81. זה משו מפגר וסתם עובדים עליכם פה בעינים ..איפה המנהל המפגר שמתכנן פה את הכל שיגלה לכם...חחח.....תמשיכו לנסות אתם לא תגלו לעןלם זה בטח איזה היפודרמיס או מחלה נשכחת משנות התרמפמפו....................בהצלחה לכל מי שעוד מנסה לנחש..................................!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  82. בואנה אני רואה פה מלא תגובות של ילדים מטומטמים מתחילים להמציא לי זה משהו במוח זה גשר וזה פרצוף
    יא סתומים כל הקטע זה שיש דג כמעט לא נראה בצד שמאל
    והדבר הזה משזה לא יהיה הם יצרו את זה להדמיה

    השבמחק
  83. taghreed ////
    i don`t noooooooooooooooo

    השבמחק
  84. באמאשלי אתם נכים
    זה מים

    השבמחק
  85. זה החתול הזה מאליס בארץ הפלאות , שיניים , עייניים

    השבמחק
  86. יווואו אתם כאלה אידיוטים!
    זה דג במים מה יש פה לא לקלווווט?!

    השבמחק
  87. וואי איזה קוקסינלים מפגרים אוכלים בתחת עלק רק ילדים ביסודי יביא מה זה....חאלס עם הקבוצות החופרות האלה

    השבמחק
  88. כולכם עיוורים?! זה ראש של כריש!!

    השבמחק
  89. השלישי מעליי צודק! יואו מה לא לקלוט כולם מתמקדים בדבר זה שמעל המים במקום להסתכל שיש דג בתוך המים!! כתום כזה..

    השבמחק
  90. זה השתקפות של הדבר הזה שמעל המים מה אתם עוורים ?????????
    :)))))

    השבמחק
  91. אני ביסודי, תרגיעו אנשים, זה סתם תמונה מפגרת, גם אני וגם חברה שלי לא הבנו מה זה !!

    השבמחק
  92. מי המפגר שאמר שילדים ביסודי יכולים לדעת תסתכלו בתגובות כמה ילדים ביסודי לא הבינו

    השבמחק
  93. זה עין ימפגרים!חחיח XD זה ריסים....

    השבמחק
  94. או פה......

    השבמחק
  95. וואלה עין...

    השבמחק
  96. נראה לי מדוזה ...?

    השבמחק
  97. איזהה תמונהה מפגררתת !!
    מי שאמר שרק ילדים ביסודי יבינו הוא דפוק.!
    תראו כמה רעיונות יש פה לכל אחד...עין,פה,ריסים,דג,שועל זאב,ראש של כריש..משהו במוח D:
    אף אחד לא יכול לדעת מזהה !!
    סתם חירטוט !!

    השבמחק
  98. זה עלה.
    לא צריך להיות גאון כדי להבין...

    השבמחק
  99. מה הבאיה זה דג ולידו יש סוס ים!!!! אני התיגון ולכך לי פחות מ5 שניות

    השבמחק
  100. זה או סנפיר של דג , או מדוזה או קונכיה ...

    השבמחק
  101. מפגרים זה שפתיים ובצד יש דג מה קשה להבין?!?!!?!!?!!?!?!!!?

    השבמחק
  102. ניראלי הבנתיי..
    הכחול שלמעלה זה אי עם עצים והאפור שלמטה זה ההשתקפות של האי במים..
    לא בטוחP:

    השבמחק
  103. למר.אנונימי שכתב:
    "אני ביסודי ולא הבנתי מה זה הזין הזה!"
    בחור , אתה ביסודי , איך אתה מדבר...ערס מתלהב.
    נ.ב מה זה אמור להיות ? O_o
     

    השבמחק
  104. חח איזה מפגרים P:
    זה קונכיה צפה על המים חחח

    השבמחק
  105. נמנמ תקשיבו 3:
    תגדילו תתמונה ותסתירו את ההשתקפות (החלק התחתון של הדבר הזה XD ) אני ראיתי שזה ציפור שמסתכלת על הדג .. אבל זה רק אני X3

    השבמחק
  106. מה אתם צוחקים עליי זה סתם סמוחתה שאיזה מישהו הוריד על תולעת

    השבמחק
  107. חבורה של הומואים זה מה שאתם..
    תסתכלו טוב זה עט שהפילו למים עלק זחל חילזון נעליים מה יש לכם

    השבמחק
  108. מה לא הבנתם מפגרים זה זחל מזיין משהו

    השבמחק
  109. זה חילזון על חילזון נראלי ><

    השבמחק
  110. זה WATER BAER

    השבמחק
  111. תסתכלו טוב על הלבן הזה עם החום שמחובר
    זה ניראה כמו איזה ברווז שיש עליו משהו

    השבמחק
  112. אנשים זה ממש לא לילדים ביסודי, תפעילו ראש כחול :D
    המבין יבין חחחח

    השבמחק
  113. אנשים זה ממש לא לילדים ביסודי,
    תפעילו ראש כחול.
    המבין יבין חחחח

    השבמחק
  114. חחחחחחחח זה סתם משו מפגר שמישהו ערך בפוטושופ ואתם קוראים אחד לשני מפגרים וכל אחד מציג את הגירסה שלו 0.0
    רציני אתם מפגרים זה סתם חרטה זה לא תמונה זה פוטושופ תבינו כבר T.T

    השבמחק
  115. מה אתם מפגרים?....זו מדוזה!

    השבמחק
  116. טוב לכל אחד זה נראה משהו אחר אז אני פתחתי את הקבוצה אני יגיד לכם מזה זה הכוס של אמא שלכם יטמבלים

    השבמחק
  117. מה אתם מפגרים זה יענו זיקית שהפכה את עצמה לצבע של המים ומתחת ההשתקפות מה רשה להבין יואו

    השבמחק
  118. זאת טיפה שנפלה על שטח של מים...

    השבמחק
  119. "אני ביסודי ולא הבנתי מה זה הזין הזה! "
    כנראה שאין לך זין XD

    השבמחק
  120. אני ביסודי ואני יודע מה זה XD

    השבמחק
  121. מהה זהה הדברר הזהה?!?!?!?!

    השבמחק
  122. אתם לא קולטים ?! איזה מזל שאני ביסודי!

    השבמחק
  123. ניראלי זה סירה שצילמו מלמטה

    השבמחק
  124. זה דג ימפגרים ואם תסתכלו ליידו יש עוד אחד שלא ממש רואים הוא בתוך המיים

    השבמחק
  125. פחחחח , סירה ?!
    זה או דג או מדוזה ...
    נ.ב --- > אני ביסוודי P:

    השבמחק
  126. זה דג!! תגדילו תתמונה.. ותראו שליד החרא הדוחה הזה יש גד!!

    השבמחק
  127. אהההה אני יודע מה זה זה שבלול (בלי כונכייה) בצבע כחול מייצרים ממנו דיו

    השבמחק
  128. נאמ הלמעלה זה נגטיב.. הלמטה זה שלד של דג עצמות דג כאלה.
    תלחצו על התמונה ותראו שבבאזור החום הזה בצד ימין למטה יש כמו פה של דג רק בעצמות...

    השבמחק
  129. מה אתם דפוקים זה פשוט מישהו זרק אבן קטנה על המים ויצע גל כזה ופשוט צילמו את זה בזמן הנכון

    השבמחק
  130. חחחחחחח סבא רבא D:25 במאי 2010 בשעה 8:35

    נעעעעעעל בראששששששלכם מממהזה ?!

    השבמחק
  131. אני ביוסודי וזה סוג של דג ויש לי הוכחה, מה שלמטה זה השקף, תסתכלו על החלק האפור יש לו מן צבע של עור דולפין או משהו כזה, ולמעלה זה רק סנפיר!!

    השבמחק
  132. זאת מדוזה כזאת קטלנית שאם היא עוקצת מישהו שלוש דקות מוות סופני ראיתי תוכנית על זה הייתי משוועמםם !!(:

    השבמחק
  133. חחח כל אחד רושם מה הוא חשוב ואומר ר שכולם מפגררים חחח !

    השבמחק
  134. אני גם חושב מדוזה... ואני יסוד ; )

    השבמחק
  135. אנשים,זה לב שבור!! מה לא הבנתם??

    השבמחק
  136. חחח אין לי מושג מזה אבל זה משהו במיים כי מה אתה לא רואים דג ליד זה????!!!!!?????!!?????????????????1!!!!!!!!!!!! ואני ביסודי <3

    השבמחק
  137. בטח שזה שפתיים רק דפוקים לא רואיםם...!!!

    השבמחק
  138. זה פרפר שיוצא מגולם! פחות מדקה הבנתי ואני בתיכון

    השבמחק
  139. ~~~~~~~~~~ קונכיה ~~~~~~~~~~
    זה קונכיהה!!! זה קונכיה שבורה ורואים אתת הספירלותת בפנים!!!! וחוץ מזה זה גם בטוחח 100% עשו אתזהה בפוטושופ!!!

    השבמחק
  140. וואי איך הילדים החננות מהיסודי מתלהבים מזה..
    "אני ביסודי ואני רואה פרפר"
    wtf?
    איזה מטומטמים O:

    השבמחק
  141. קרח וההשתקפות שלו במים.

    השבמחק
  142. קל - יש שם דג קטן בצד ..
    יסודי אבל עוד חודש וקצת כבר לא P :

    השבמחק
  143. מישהי מהפייס .. {:25 במאי 2010 בשעה 9:17

    וגם תלחצו אל התמונה זה יגדיל לכם אותה ותראו שיש דג ..

    השבמחק
  144. רוצים לדעת את התשובה האמיתית?!
    תסתכלו טוב טוב על החלק השני
    אם אתם עוד לא הבנתם מזה תשאלו את אחותכם חחח
    (או שזה שפתיים אז...)
    ואני ביסודי!!!!

    השבמחק
  145. אני ביסודי ולא הבנתי את זה WTF??? אממ ניראה לי שזה שפתיםם O.o

    השבמחק
  146. זה הצמח הטורף הזה!! לא??

    השבמחק
  147. אתם כאלה מפגרים שאני ימות זה דג לידו אם תגדילו את התמונה תראו חח אני בחטיבה ולקח לי דקה ימטומטמים

    השבמחק
  148. משהו לא ברור ברקע או דג או עין...
    אבל אין סיכוי שזה שפתיים איפה ראיתם שפתיים כחולות תגידו?!

    השבמחק
  149. מה אתם דפוקים? אני ביסודי זה קלללל.. זה ברווז שהראש שלו במיים חח

    השבמחק
  150. זה שפתיים ..(:

    השבמחק
  151. אין לי מושג

    השבמחק
  152. תסתגלו טוב... זה יער עם עצים ואם זה לא זה אז תסתכלו הפוך... זה מדוזה

    השבמחק
  153. חח אני ביסודי!!!
    זה צדף שמשתקף במים...
    לא רואים?

    השבמחק
  154. אהה לא חח זהו ראיתי...
    זה זחל שעומד על משהו...
    100 אחוז.. אהה ואני הזאת שכתבתי את התגובה מעל D:

    השבמחק
  155. איזה קל מה הבעיה זה חרא של זיקית

    השבמחק
  156. זה זחל שיש עליו מלא בעות מגעילות

    השבמחק
  157. כפרה עלכם..אני בחטיבה ואנלא מבינה בשיט מה זה..:\
    שמישו יחליט ויגיד מזה כי זה דיי ברור שזה לא שפתיים פלטה דג פרפר וזין ביחד

    -נועה ♥-

    השבמחק
  158. אתם לא רואים זה זחל עם מים הלמטה זה ההשתקפות שלו תסתכלו טוב

    השבמחק
  159. מה קרה לכם?!
    זה עובר של צדפה!!!
    או פולי קפה!!D:

    השבמחק
  160. אמרתם זיקית אז...הגיוני אני בכתה ח ולקח לי 26 דקות לעלות על זה חח זיקית משנה צבעים והמים או משזה לא יהיה שקופים ולמטה זה ההשתקפות במים אז אם כן..נייס

    השבמחק
  161. מפגרים זה פרצוף של זאב כזה
    XD

    השבמחק
  162. זהה מלא עציםם על אי !
    תיסתכלו טוב טוב על ההישתקפות ואז על הציור עצמו לקח לי דקה בדיוק להבין אחרי שחשבתי שזה כל דבר שזה מלאא עצים מחוברים על אי כזה

    השבמחק
  163. זה כלום !
    עובדים לעיכם פה עוד לא קלטתם אתזה ? :O
    חחחחחחחחחח .

    השבמחק
  164. אני גליתי זה ראשון...

    השבמחק
  165. יא עלובים זה כמו שפתיים

    השבמחק
  166. מדוזה י'כוווושליים .. !

    השבמחק
  167. חחחחחחחחחחחחחחחחח מטומטים זה זכל שמתפס על אבן..... סתכלו על הכול זה הזכל ומצד ימין זה הראש שלו והאבן זה מה שהוא עלייה

    השבמחק
  168. זה בהחלט קליע! גדול מי שעלה על זה!

    השבמחק
  169. זה דג יא עמות! בטח מלא אמרו את זה אבל בחייכם מה אין לכם דימיון? חחח XD

    השבמחק
  170. זה דג יא מפגרים!!!!!!!!!!!!!!!!1

    בכל מקרה אנונימי תפסיק לנהל שיחות עם עצמך!

    השבמחק
  171. יש שם כזה דג במיים לא כל כך בולט אבל אם תגדילו את התמונה תיראו יותר בבירור

    השבמחק
  172. דניאלוווש : )25 במאי 2010 בשעה 11:17

    מפפגריים כוללכםםםם !
    זההה זחחלל אנשייייים ! לחצווו על התמוונה !
    (אניי בחטיבההה ! P = )

    השבמחק
  173. הלווו????!!! להפעיל ת'מוח אנשיםם!!
    זה דג!! הדבר הזה שנראה כמו "צל" על המים??
    זה כל הקטע של התמונה!
    ה..מה שזה לא יהיה מושך את תשומת הלב מהדג שנמצא מתחת למים! :PP
    אני יודעת, אני גאונה DD:

    השבמחק
  174. "אנונימי אמר/ה...
    איזה אחדד שקוראים לו אנונימי רשם את התשובה הנכונהה.... "

    חחחחחחחחחח הרגת אותי XD
    למי פה לא קוראים אנונימי?! גם אתה אנונימי יא טיפש חחחחח

    השבמחק
  175. זחל שעומד על אבן או אצבע D:

    השבמחק
  176. this is a snail that reaches the last stage

    :P i know this... i saw some of thoose..:P!

    השבמחק
  177. אני ביסודי ונראה לי מדוזה

    השבמחק
  178. לקח לי שתי שניות לראות שזה דג במים עם ההשתקפות שלו!!

    ואני לא ביסודי מזה קשור בכלל?!

    השבמחק
  179. באמא שלי אתם ילדים חסרי השכלה...
    זאת מדוזה...
    לא זוכר את השם שלה...

    השבמחק
  180. 25 במאי 2010 04:31
    אנונימי אמר/ה...
    זה שפתיים

    זה באממממת ננראה כמו שפתיים !! .

    השבמחק
  181. זה דג גדול שבא לטרוף דג קטן תלחצו על התמונה וזה מגדיל אותה רואים שיש גם דג קטן ורואים שזה דג גדול!!

    השבמחק
  182. מה עושים מאיתנו כפכף ?! מה זה החרא הזה ?? XD

    השבמחק
  183. יואוווווו חפפרתם זה מדוזה לא זה חילזון זה צדפה זה חחרא וכול האלה מהיסודי מה התלהבתם יאלה קלטוו עובדים עליכם חלללאס זה שום דבר וסתמו תפפה !

    השבמחק
  184. אמא שלכם זונהההההה ??? אני מהיסודי

    השבמחק
  185. אני יודע מזה וזה מליון אחוז זחל.... אם תגדילו את התמונה תראו טוב יותר... יש לו רגליים.. הוא עומד על אבן...

    השבמחק
  186. עזבווו שטויות ... זה חזיר יבלות

    השבמחק
  187. חחחח זה זחל שמזיין פרפר יא מפגריםםםםםםםםםםם

    השבמחק
  188. תכלס, במבט ראשון חשבתי שזה כתר, ואז ראיתי את התגובות אז כנראה שזה סוג של דג כלשהו...

    השבמחק
  189. מה אתם רוצים זה בכלל פרעוש

    השבמחק