eds by sekindo

יום שני, 31 במאי 2010

מסכןןן חחח

48 תגובות:

  1. ראשונה ובאמת מסכן!!!! :)

    השבמחק
  2. שני!!!!!!!!!!! חחחחחח יאללה מה עשו לו איזה מסכן!!!
    אבל בדוגרי זה מגניב!!

    השבמחק
  3. הייתי מנקה ואומר יאללה זה שלי????

    השבמחק
  4. ואיי
    זה עוד מרצדסס !!!!!!
    פאקק
    רביעי כניראה

    השבמחק
  5. היתיי אומרת לעצמיי יואווו איזה יופי אחשיו אני לא צריח ללכת לצייר מיקצועיי שיצייר לי על המכונית מי החמוד הזה שעשה את זהה????
    חחחחחחח...

    השבמחק
  6. גמאני רוצהההההההההההההההההה

    השבמחק
  7. דווקא נחמד לא יודע..

    השבמחק
  8. חחחחחחחחח ,
    חברה שלו לשעבר כנראה עשתה לו... D=
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    שלישייייייייית

    השבמחק
  9. 1 באפריל! חחחח...

    השבמחק
  10. בני שרמווווטטטטטטטטטותתתתת למה כלכך קצת ציורים אני במקומם צובע את האוטו בלבן ועל זה מצייר חחחח ואז גונב את הסמללל!!!!!!! חחחחחחחחחח

    השבמחק
  11. מה מסכן אחד המגניבים שיש !!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  12. פפפפפפפאקקק עוד על המרצדסססס???

    השבמחק
  13. חחחח...מסכן מה עשו לו
    רשמו לו 1 באפריל

    השבמחק
  14. חחחח היייתי כלכך מאווושרת DDD::

    השבמחק
  15. חשבתם אולי שזה מה שהוא רצה,אולי הוא עשה את זה,או אלך לבן אדם שצובע מכוניות וביקש מימנו שיעשה את זה

    השבמחק
  16. מרצדס SL63 AMG רכב כזה יעלה מיליון ומעלה

    השבמחק
  17. אני הייתי מאושרת !
    הייתי כותבת סעיתון "מי שצייר על מרצדס נא להגיע לקבל ת'כסף " כי אני בייתי רוצה דבר כזה קול !
    בעם עשיתי את זה לאמא שלי על מזדה 3 והיא התעצבנה ...
    בקושי הצלחנו להוריד את זה !

    השבמחק
  18. חחחחחח עלק 1 באפריל כתוב לו שם

    השבמחק
  19. חחחחח לו היתי במקומו אני אשמח בזה :P עשו לי ניו לוק לאוטו בחינם חחחחחחחחח

    השבמחק
  20. חחחח נחמד ומצחיק!!!

    השבמחק
  21. כע!!בתכלס עוד ..הייתי משאירה אותו ככה ונוהגת זה ממש מגניב חעחע...

    השבמחק
  22. לא חבל על המרצדס?!
    הייתי מזיין את מי שעשה את זה!!

    השבמחק
  23. עשו לי ניו לוק לאוטו בחינם


    יילד כאפות חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  24. דווקא עשו לו את המכונית מכונית יפה לא?

    השבמחק
  25. חחחחחחחחחחחח למה לכעוס זה מגניב :P

    השבמחק
  26. מממגגגניייבבב!!

    השבמחק
  27. הייתי מפרסם את זה באינטרנט

    השבמחק
  28. הייתי מתאבד מזה החרא הזה מסכן הבנאדם!!!

    השבמחק
  29. האיתי תובע את החברת ביטוח

    השבמחק
  30. קודם כל אם היתי קם בבוקר ורואה סמל של מרצדס על האוטו היתי מאושררר

    השבמחק
  31. גם אני הייתי שמח למרצדס אבל זה נראה כאילו אני ילך להביא אקדח ללפוצץ כל משיעשה את וגם משראה את זזה חח
    וזה אשכרה מגניבבב

    השבמחק
  32. חזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזק ! (:
    אהבתי ביותר עאלק 1 באפריל על הבגאז' P:

    השבמחק
  33. חחחחחחחחחח מיזה היצור הזה שעשה את זה???חחחחחחחחחח

    השבמחק
  34. הייתי משאירה את זה ככה , זה יפפה (((:

    השבמחק
  35. איזה באסה לו אבל זה חזק

    השבמחק
  36. מסכןןןן חחחחחחחח
    איזה צבעים מגעילים
    גועללל אם היינו עושים
    ווואי וואי הייתי מרחמת
    עליוו חחחחחחחח

    השבמחק
  37. במקום מי שצייר הייתי גונב גם ת'סמל..

    השבמחק
  38. אנייייי אאההבתי (: , הייתי מאשיר את זהה ככה ...

    השבמחק
  39. למהה דווקאא קטלניי אני הייתיי רוצהה בא ליי גםםם חחחחח.. אני הייתי משאירהה כככה זה נדירר ויפהההה

    השבמחק
  40. אאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווווווווווווו גגגגגגגגגגאאאאאאאאאאאאדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני היתי הורגת שם מישהו.... :|

    השבמחק
  41. חוץ מהאחד באפריל זה דווקא מגנייב לגממרי !!!!! הייתי רוצה שירשמו לי במקום Paramore חחח XDXDXD

    השבמחק
  42. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח DDDD: .
    חזק !!! . אהבתי . D;

    השבמחק
  43. מיה אלכסנדרה22 ביוני 2010 בשעה 17:20

    מילא מה עשו לו- מעניין מה עשה שמגיע לו כזה חידוש על הרכב- כתוב שם א- אפריל...צבעה לו תאוטו כמו כל הצבעים של הכיעור שהוא היה...זה סיפור שתמיד רואים אותו- תמונה אחת שווה אלף מילים.

    השבמחק
  44. כל מי שבאמת מעריץ את ליידי גאגא
    דף מעריצים מאוד מוצלח שלה שעובד 24 שעות יש שם עיצובים תחרויות משחקים תמנות סרטונים כתבותועוד המון של ליידי גאגא
    עם אתם באמת מעריצים אז תצטרפו http://www.facebook.com/pages/I-LADY-GAGA/127259553976011?ref=sgm

    השבמחק
  45. למה על מרצדס למה?!

    השבמחק