eds by sekindo

יום שבת, 8 במאי 2010

תגידו שלאא


24 תגובות:

  1. שלא..... אמרתי XD

    השבמחק
  2. מעפןןןןןןןןןןןןןןןן

    השבמחק
  3. מה מעפן זה אחד הרכבים הכי סוסים!! מה אתה דפוק
    למרות שהוא ניראה מעפן יש לו מנוע סוס והוא טס!
    אתה לא מכיר ת'מסה האמריקאית?

    השבמחק
  4. זה כמעט החלום של כל גבר, רק צריך איזו דוגמנית שתבוא עם האוטו...

    השבמחק
  5. מה הקשר חלום של כל גבר מה רע באיזה מזדה טובה או משהוא אחר חלום של כל גבר זה איזה דוגמנית שבא עם האוטו לא האוטו הזה@!

    השבמחק
  6. וואי שלבי מוסטנג 67' אלינור:] חלום.

    השבמחק
  7. בואנה איזה דברים רקוביייייםםם .....! מלא audi r8 אז אתם מדבריםם.........עלק חלום של כל גברר וואלק בחיםנ לא לוקח אותה

    השבמחק
  8. עלק בחינם אתה יכול למצוץ לכל העולם בחיים לא תיהיה לך כאזות יקוקסינל מסריח יהיה לך סוסיתא יהומו מדברים פה על מנוע!!!!!!

    השבמחק
  9. חשבתי זאת תיהיה איזה אישה עירומה או משהו כזה

    השבמחק
  10. חחחחחח מה רע שבת תיסע בזההההההההה :) ,
    בתת יפיופה כמוני ..

    השבמחק
  11. תרשמו משחק נחמד
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    השבמחק
  12. פחחחחחחחחחחחחחחחחח עלאק מסה אמריקאית איזה גיי!

    השבמחק
  13. אלינור ^_^ מי שלא לא ראה מעקיצה ב60 שניות (:

    השבמחק
  14. פורד מוסטנג אנשים...

    השבמחק
  15. אכןן חלוםם :]

    השבמחק
  16. זו אחת המכוטניות הכי נדירות שיש היום כל מי שלא מתלהב כנראה הוא לא ממש מבין במכוניות ולהוא עם האאודי R8 "אלינור"רכב יותר קלאסי יותר יפה ויותר מושך..

    השבמחק
  17. איזה רכב תאמיני לי נטיעה הייתי מכניס אותך לרכב הייתי דופק אותך משהו חזק


    נ.ב. מי שלא יודע מי זאת נטיעה זאת החברה הכוסית שלי

    השבמחק
  18. חלום של הרבה גברים אבל אם היתי מקבל עכשיו אחת כזאת חינם הייתי מוכר אותה וקונה למבורגיני צהובה
    לא יודע מה איתכם פשוט זה הסגנון שלי

    השבמחק
  19. ממש לא חלום לדעתי! ולמה אני חייבת לעשות לייק כדי להיכנס?

    השבמחק
  20. איזה רכב סוס
    וזה לא שאני מבינה במכוניות אני פשוט יודעת מתי המכונית שווה משו ...
    והמכונית הזו עולה הרבה יותר מלמבורגיני זה רכב אספנות זו מכונית אחת הנדירות !

    השבמחק
  21. איך איזה מכונית קקהע

    השבמחק
  22. עוד מעט תגידו שגם זה פוטושופ!!

    השבמחק
  23. מה האוטו הזה מגניב אבל למה כאילו מה הקשר מי רוצה את האוטו המכוער הזה!!!!!!!!!!!!
    נ.ב מועחעחעחעחעחעח ראשונההההההההההההההההההההההה

    השבמחק