eds by sekindo

יום שבת, 1 במאי 2010

שמשון הגיבור.. קורע!!! נה ני ניההה

30 תגובות:

  1. חחחחחחחח שבווורר

    השבמחק
  2. איזה ישןןןןןןן [= אחד הדברים !! שמשון אוהבים אותך !!!

    השבמחק
  3. חולה בראש :D:D

    השבמחק
  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח "שמשון הגיבור"

    השבמחק
  5. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ווואיי חנק! :D

    השבמחק
  6. הבנק סגור.. מי בא לים?! חחחחחחח

    השבמחק
  7. חחחחחחחחחחחחחחח איזה סטלןן

    השבמחק
  8. אחד הישניים חוץ מזה זה לא שמשון הגיבור זה שימשון השיכור וכולם מכירים אותוו [אני מכיר אותו אישית]

    השבמחק
  9. חוחו סטלן שכמותו .D :

    השבמחק
  10. חנננק אותתתתי יאללה אני מצפצפת על 2000 שקל

    השבמחק
  11. כלההה ללללה לללה ללהה ..
    חחח קורעעע!!

    השבמחק
  12. חחחחחחחחחחחחח איזה חמוד הוא!! אין עלייך שמשון,אוהבים אותך!!

    השבמחק
  13. לא מצחיק בשיט..!

    השבמחק
  14. ככה ידיד שלי יראה אם הוא ימשיך לשתות....

    השבמחק
  15. ישן אבל חזק... חחחחחחח..

    השבמחק
  16. חבר שלי מצלם אות

    השבמחק
  17. חחחחחחחחחחחחחחח נחנקתי מרוב צחוווווווווק !!!

    השבמחק
  18. הבן אדם פשוט מסכן חולה בראש זה כבר לא האלכוהול הוא נידפק

    השבמחק
  19. חחחחחחחחחחחחח סטלן

    השבמחק
  20. חחחחח איזה סטלןXD

    השבמחק
  21. יוווו איזה קורע זהההה חולה על האנשים הסטלנים האלהה !!

    השבמחק
  22. תרשמו משחק נחמד
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    השבמחק
  23. כוס אמא שלך יבן של זונה אחד תמות יחתיכת חרא אתה והמשחק שלך כל מה שניכנסתי אליו אתה מגיב על המשחק הזה חרא משחק

    השבמחק
  24. אייזה איש דפוווק

    השבמחק
  25. מי הטמבל שתירגם את זה ככה...
    אני צילמתי אותו ותירגמתי אחרת בכלל..

    השבמחק
  26. חחח הרג אותי

    השבמחק
  27. נרקומן חראם...למה להשפיל תבנאדם...

    השבמחק
  28. מתה על סטלניםD: עלק שמשון הגיבורXD

    השבמחק