eds by sekindo

יום שלישי, 18 במאי 2010

התמונות המזעזעות...




129 תגובות:

  1. בת 70 לפחות

    השבמחק
  2. וואי , מסכנה :(

    השבמחק
  3. מה החיוך הזה?!?!?

    השבמחק
  4. יאוו איזה מיסכנה

    השבמחק
  5. אני מכירה אותה היא בת 70 היא לא בת 13 ושום בטיח!!

    השבמחק
  6. אין מצב שהיייא בת 13 ,
    אם כבר היא בת 70 ונמוכה...

    השבמחק
  7. היה עליה דוקומנטרי. זה אמיתי לחלוטין.

    השבמחק
  8. אווווווווי ואבווווי ...
    אמאאאאלה - מחררריד ברמוות קשששות !(:

    השבמחק
  9. אוייישש נו זה היה בעיתון פורים בראש1...

    השבמחק
  10. בולשיטטט

    השבמחק
  11. בת כמה היא?

    השבמחק
  12. זה אמיתי , מחלה תקלטו

    השבמחק
  13. וואי כן מסכנה היה עליה משהו בטלויזיה..
    היא אמרה שהיא עלתה לאוטובוס ורצתה לקנות כרטיס נוער
    והיא אמרה לנהג שהיא בת 13 והוא צחק ולא האמין ואמר אם את בת 13 אז אני ככה וככה...ואז היא אמרה שהיא נפגעה מאוד

    מסכנה..............:\

    השבמחק
  14. למה נראה לכם שזה לא אמיתי !! היא חולה וזה ממש מסוכן והיא ממש מסכנה אז אל תתחילו עכשיו "לקנא" בהעל זה שהיא באינטרנט למה אף אחד לא היה רוצה להיות במקומה . היא ממשממש מסכנה ואני מקווה שהמחלה תעבור לה איכשהו ... ניתוח או משהו כזה ...

    השבמחק
  15. לחשוב איך היא תיראה שהיא תהיה באמת בת 50...
    מסכנה \=

    השבמחק
  16. מסססססכנה... :\

    השבמחק
  17. איזה מסכנה :( :(

    השבמחק
  18. למה היא ככה ??? אאאאאאאמא'ללללה

    השבמחק
  19. חוצמ2 התמונות הראשונות היא נראית בת 13....

    השבמחק
  20. מסכנה... :(

    השבמחק
  21. מיסכנה!!!!

    השבמחק
  22. אמממממממממממממאאא :]
    מסככנהה

    השבמחק
  23. היה על זה כתבה בראש אחד היא כן בת שלוש-עשרה יש עוד מלא כאלה בסוגים שוים כמו למשל:אנשי עץ,אנשים זקנים שמתנהגים כמו בני 4 ועוד ... אבל הם יכולים לחיות עם זה זה לא כמו שפעת חזירים או יותר גרוע מזה !

    השבמחק
  24. זה כמו ב" הסיפור המופלא של בנג'מין באטן "

    השבמחק
  25. איייכ איזה ילדים מגעילים !
    מילה שהסיפור הזה נכון , סיפרו על זה בראש 1 שיש ילדה שהיא נראת כמו בת 70 והיא כולה בת 13, אם אתם בגיל שלה אתם מזה לא הייתם רוצים להיות ככה כי יש לה מחלה והיא נולדה עם זה

    השבמחק
  26. מסכננה.....אבל לפחות היא נראת כמו זקנה יפה וחמודה עם מלא חיים:)

    השבמחק
  27. בת כמה אמא שלה 120?

    השבמחק
  28. היא לא תהיה בת 50...
    הקצב גדילה שלה נורא מהירר אם ב 13 שנה היא התפתחה התפתחות של אישה בת 40 נשארו לה מקסימום עוד 7-10 שנים לחיותת... תעשו חישוב זה לא נוראא קשההה

    השבמחק
  29. אנייי מכירהה אתתת זהה ... מסכננהה...

    השבמחק
  30. זה לא קשור.. היא תישאר רגיל והיא עדייןן באות גיל .. אבל רק שהיא ניראית זקנה זהו הכל נישאר רגיל..

    השבמחק
  31. לאנשים הבורים שיש פה.. זאת מחלה שגן ההזדקנות לא בסדר ועד גיל 15 במקרה טוב, הגוף מתפתח כאילו כבר בן 80 ובגלל זה ילד שחולה בזה יכול להראות בגיל 10 כמו בן 70..
    תאמינו או לא אבל זה לא בולשיט.. מי שחולה בזה מת עד גיל 20 מזקנה
    היא לא זקנה ונמוכה והיא לא תגיע לגיל 50 כמו שאמרו פה

    השבמחק
  32. יוואו איזה מסכננה ! :-[
    אני מרחמת עלייה ! :'(

    השבמחק
  33. לזאת שרשמה "אני מכירה אותה" ייייאלה יייייאלה לכייי תמותי! היא גרה בלונדון והיא בת 13 הייתה על זה כתבה שנה שעברה ואני זוכרת אותה!

    השבמחק
  34. היא נראית ילדה נחמדה מאוד דווקא.. :(

    השבמחק
  35. וואי מסכננהה כואב עלייה היא לא תספיק כלום בחיים שלה :(:(

    השבמחק
  36. היא בת 13 זאת תופעה שיש אותה לשלוש אנשים בכול העולם..:P

    השבמחק
  37. תרשמו משחק נחמד
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    השבמחק
  38. אתם אומרים שאתם מכירים אותה כי אתם לא מאמינים !יש מחלה כזאת !

    השבמחק
  39. כ"כ פוטושופ ואני יודעת מה התוכנה הזאת מסוגלת לעשות זה פוטושופ

    השבמחק
  40. אין מצב שזה פוטושופ היה עליה תוכנית בטלויזיה שנה שעברה ובאמת ראו אותה ככה.

    השבמחק
  41. נווווווווו מה אתם סתווומים ? ! אוומרים לכם הייה בטלויזיה כתבה " פווטושופ " יש מחחלה כזאת ק ל ט ו

    השבמחק
  42. ואי איזה מסכנה.................

    השבמחק
  43. מסכנה...
    היא כמו הילדה ההיא שקפאה בזמן, רק הפוך
    והיא מזכירה לי ת'ג'וקר.

    השבמחק
  44. זהו יש מחלה כזאת מה אתם ישר קופצים עם הפווטושופ שלכם?! מסכנה היללדה יא מה אתם חוופרים ובאמת תבינו! יש אנשים מסכנים שלא עושים אותם בפווטושופ.

    השבמחק
  45. נו אז סתכלו בתמונה השלישית.. בת כמה היא הייתה שם, 3 ?

    השבמחק
  46. מסססססססססססכנה : |
    זה באמת נכוווון מה ניראלככם ?! באמת יש מחלה כזאת . אני בגיל שלה ולחשוב על זה שאנחנו באותו גיל והיא נראת כמו שהיא נראת ... כואב הלבבבב :(

    השבמחק
  47. מסקנה הילדה יש תרומה בישביל זה?

    השבמחק
  48. 40 זהה היא נראת כמו הצרות שלי לא הייתי רוצה ליראות כמוהה מסכנה ...
    והיא נראת בת 55 לפחות עם לא יותר =\

    השבמחק
  49. תקשיבו אנשים זה לא פוטושוב זה אמיתי אני הייתי שם שנה שעברה וראיתי אותה!!!!!!!

    השבמחק
  50. זה אמיתי לגמריי .. :(
    עשו עלייה כתבה וציטטו אותה .. ,
    מסכנה ..

    השבמחק
  51. כןןן יאווו מיסכנההה ... היא ילדה בת 13 שניראת בת 70 מיסכנה ראיתי תכתבה אליההה

    השבמחק
  52. ילדה מסכנה . איזה מיקרים יש בעולם .אלוהים ישמור .

    השבמחק
  53. איזה מסכננהה !!!
    מזה היא מזה זקננההה כולה ילדה בת 13 שניראית בת 80?!
    מזה ?! זה פשוט לא יאמן

    השבמחק
  54. איזה כוסית אני זקן בן 300 באלי עליה איזה כוסית מה המספר שלה?

    השבמחק
  55. היא חולה במחלה שגורמת לה להיראות זקנה ובעוד כמה שנים היא תמות =[

    השבמחק
  56. איזה ילדה מסכנה בגלל זה צריך להודות לה' שנולדנו בריאים ונוראמלים לא כמוה !

    השבמחק
  57. יאא אני בהלם איזו מסכנהה!!

    השבמחק
  58. כוסיתתתתתת הייתי אונסת אותה בתחת בדיוק בשניה שהיא היתה מתה..RAWRRR

    השבמחק
  59. עלא'ק הייתי אונסת אוותה , איינלי מושג מי את אבל אני בטוחה שאת ערסית ושלווחיית חסרת חייים ומסכנה ! את פשוט עלודה אם את צוחקת על בני אדם כאלה .. ילדה אבווודה סעי סעי ללפלנד חפשי לך חייייים וואלה מסכנה כמוך גם לא בטוח תמצא , איייייייייייייייכ' יא עקוומה !

    השבמחק
  60. עלוווובה *
    תייייייקון טעוווות !

    השבמחק
  61. זו מחלת ההזדקנות מקבלים אותה מלידה ואפשר לחיות עד גיל 40-50 בממוצע ..

    השבמחק
  62. מסכנה!!!!!!!!!!

    השבמחק
  63. איייייייייייה
    לא נעייייייייים :(
    מסכננה ני מרחמת עלייייייייייייה :(

    השבמחק
  64. "...עלא'ק הייתי אונסת אוותה , איינלי מושג מי את אבל אני בטוחה שאת ערסית ושלווחיית חסרת חייים ומסכנה ! את פשוט עלודה אם את צוחקת על בני אדם כאלה .. ילדה אבווודה סעי סעי ללפלנד חפשי לך חייייים וואלה מסכנה כמוך גם לא בטוח תמצא , איייייייייייייייכ' יא עקוומה !..."

    כפרה עלייך תראו מזה אנשים תסכלו יבני זונות קחו דוגמא כל הכבוד מותק !!!!!!

    השבמחק
  65. הגיל מקסימום שחיו בו עם המחלה הזאת זה 23....

    השבמחק
  66. אוווווי , מסכנההה ):

    השבמחק
  67. אין לכם לב לפרסם את זה?<????????? יחראותת

    השבמחק
  68. מסכנה ! , וואיי איך לא באלי להיות במקומה .. מ-ס-כ-נ-ה !


    * יובל *

    השבמחק
  69. מגניב!!
    הלוואי וכולנו היינו ככה!
    איזו מסכנה, היא לא תספיק להזדיין ולמצוץ לערבים! לא נורא..
    אני אמצוץ במקומה! :))))))))))

    השבמחק
  70. רק שתדעו שבאמת יש מחלה כזאת ומי שאמר בהתחלה תחשבו איך היא תהיה בגיל 50 אז שידע שעד אז היא כבר תמות

    השבמחק
  71. מסכנההההההההההה :/
    ותפסיקו כבר לכתוב הייתה כתבה היה ראיון, הבנו את הקטע, זה אמיתי!

    נ.ב: "איזה כוסית אני זקן בן 300 באלי עליה איזה כוסית מה המספר שלה?" - WTF?!

    השבמחק
  72. היא נראת בת 60 ואגב..מעניין איך היא תראה בגיל 90

    השבמחק
  73. פוטושופ!
    זה כלכך ברור שזה פוטושופ שזה פשוט יצורים !

    השבמחק
  74. מיסכנהה:((
    אין מצב שהיא בת 13!!=[[[

    השבמחק
  75. היא לא תספיק להיות בת 50 היא תמות מזקנה..
    וכל מי שאומר פוטושופ פוטושופ ממש לא קולט שהיה על זה כתבה ותחקיר יאוו כאלה ישראלים לא ראיתי :D

    השבמחק
  76. אייך הם מפרסמים דברר כזהה , אייך ?!

    השבמחק
  77. איזה מכוערת.

    השבמחק
  78. היא ממש מסכנה :(

    השבמחק
  79. מה מסכנה?! איזה כיף לה היא מתה צעירה ותמימה

    השבמחק
  80. היא ילדה ממש מסכנה!! היא כן בת 13 יש לה מחלה שהעור שלה הזדקן אני מכירה את הסיפור שלה היא אומרת כמה קשה לה כי כולם אומרים לה זקנה והכל!!
    אמא שלה חולה בזה גם והיא קיבלה את זה ממנה שאר האחים שלה לא קיבלו את זה..
    בחיים לא הייתם רוצים להיות ככה אז תפסיקו להגיד שזה לא אמיתיי פשוט רעים זה מה שאתם!!

    השבמחק
  81. מה פוטושופ תמיד יא קקות!
    זה כמו בסרט עם הילד שנולד זקן..
    אבל היא לא אמורה לחיות כמוהו?
    נולדה זקנה וכל שנה היא צעירה יותר?

    השבמחק
  82. ואי מסכנה !!! :(

    השבמחק
  83. איזה מסכנה זה אמיתי והייתה נערה שיש לה גוף של תינוקת ומישאומר שזה לא אמיתי אז הוא טועה מאוד כי ראיתי על זה כתבה!!!
    ויאי מסכנהה ממש לא הייתי רוצה להיות במקומה

    השבמחק
  84. וואי איך היא דומה לאמא שלה !!
    מסכנה ..

    השבמחק
  85. ימפגרים כל אלה הסוטים תסתמו זה אמיתי היו אל זה כתבות ובטלויזיה והיא ממש מסכנה אז את כל הדבריים שלם לפחות לא פה

    השבמחק
  86. וואייי אני בשווק אמאללה=0
    מסכננה =\

    השבמחק
  87. עוד פעם פוטושופ אלווהים לא נמאס לכם זה מחלה תקלטו ותפנימו .. !

    השבמחק
  88. וואי מסכנה
    חבל לי עליה:(

    השבמחק
  89. די להגיד אני מכירה אותה.. זה פוטושופ..
    זואת מחלה והיא באמת בת 13..
    היא לא תחייה כשהיה תיהיה בת 50 היא לא תשרוד עד אז..

    השבמחק
  90. בולשיט אין סיכוי שזה אמיתי זה סתם חרא שיהיו הרבה צופים!!!

    השבמחק
  91. חברה אני יודעת שממש נורא אבל תסתכלו על הצד החיובי היא יכולה להכנס לבר או לקנות סיגריות....מסכננההה אני לא מאחלת רת זה לאפחד....

    השבמחק
  92. נשמה, עזוב אותך בר, עזוב אותך סיגריות.
    תחכה לגיל 18 ותהנה מהחיים, אני בטוחה שזה לא מה שמעניין אותה עכשיו..סיגריות עלק..

    השבמחק
  93. לכל האוכלים בתחת שאומרים פוטושופ ושזה לא אמיתי.. הלוואי הילד שלכם יצא ככה אולי תבינו שיש דברים מעבר לפוטושופ וצחוקים.. חבורת עלובים, לא שווים את היריקה שלי

    השבמחק
  94. איזו מסכנה :(
    כשמסתקלים על התמונות האלה אז אומרים תודה על מה שאנחנו...מה זה מבואס בשבילה!!!

    השבמחק
  95. יווווווווווווווווווווווווואו אומיגאד ,
    אפשר לצאת מזה ?!

    השבמחק
  96. לא נראה לי שאפשר לצאת מזה אולי אפשר לתת לה משהו שיפסיק את הגדילה שלה או משהו...

    השבמחק
  97. זה נכון! זה מחלה יש ילדים כאלה גם בשלווה!

    השבמחק
  98. אמאאא ואיייי מסכנההה :((((

    השבמחק
  99. יש מחלה כזו.. דיברו עליה בחדשות פעם..
    זה מחלה שהבנאדם עצמו הופך להיות זקן בגיל צעיר מאוד. מחלה נדירה.. לא מאחל לאף אחד.....

    השבמחק
  100. יאווו...מסכנהה..מקווה שימצאו לזה תרופהה ..!!

    השבמחק
  101. תקישייבבו לי עכשיו אי אפשר להציל את הילדה הזו מהסכנה אני מאחלת לה את כל ההחלמה המהירררררררררה כולםם מי שמסכים איתי לעשות לייק ולרשום משו בפייס !!!!!!!!

    השבמחק
  102. אני מכירה את הידה הזאת והיא הייתה בעיוון ובטלוויזיה ואני מקווה שהיא תחליים בימהרה מהיום אאניי מתחילה ליקרוא בישבילה תהילים מי שבעדי שיעשה :) מי שנגדי שיעשה :(

    השבמחק
  103. מה אפשר לזהות שהיא בת 40 כי יש לה מלא קמטים בפנים וגם אפשר לחשוב השהיא בת 14 כי היא נמוכה...מסכנה אבל...

    השבמחק
  104. נועה אוחיון.18 ביוני 2010 בשעה 4:41

    אמאאאאא איזה מסכנהההה יואו תחשבו שאתם במקומה שבאים ושואלים אותך את כול השאלות האלו ....יואו נקרע הלב היא בכלל לא חוותה ת'ילדות שלה בתור ילדה רגילה.

    השבמחק
  105. איזה מסכנה
    היא לא נראת כמו בת 40 אלה 70 לפחות....
    מסכנה כולה בת 14
    איזה מגעילים הם שמפרסמים את זה

    השבמחק
  106. לפני כמה חודשים ראיתי סרט על המחלה הזאת. ממש מסכנה, היא ילדה כל כך יפהפייה ומצער כל כך שהיא חולה.
    באמת שמגיע לה יותר..

    השבמחק
  107. וואי מסכנה...
    רואים שאילו הייתה בריאה היא הייתה ממש יפה!

    השבמחק
  108. היא בת 13 וחולה במחלה שגורמת לה להראות זקנה הרבה יותר מגילה!!!
    ראיתי אותה עשו עלייה כתבה בחדשות!!!

    השבמחק
  109. ממש אבל ממש!! מסכנה..אני כל כך מרחמת עליה...למה יש ילדים כאלה?!?!?? רוב הפעמים מתאבדים מכך...
    אמא'לה...חבל עליייייה

    השבמחק
  110. היא בתמונה האחרונה די יפה , אבל לפחות נקווה לטובה.

    השבמחק
  111. מי שאומר פוטשופ הוא פשוט אדם תמים שלא
    מבין שיש גם אנשים עם מחלותת..
    ולאנשים למינהם,שמקללים אותה,או לא יודעת מהה..
    אתם אכזריים פשוטט!
    מסכנהה הילדההה.. =(

    השבמחק
  112. כל האלה שאומרים שזה פושטושופ מנסים לחוש מגניבים... אז אתם יוצאים מפגרים... והיא? מסכנה! כלכך חבל לי אליה... וזאתי שרשמה שהיא לא תספיק כלום בחיים שלה? צודקת... היא לא תספיק כלום בידיוק כמו כל בנדם בעולם הזה, כי אנשים לא יודעים לנצל את מה שיש להם בידיים... את החיים.

    השבמחק
  113. איימלהה השם ישמוור אייזה פחד לא עליינוו חלייילה תוודה לאל שברא אוותנוו כמוו שאנחנוו!!!

    השבמחק
  114. וווואיייי ראיתי תסרט עליה, יש לה תסמונת שהיא נראת מבוגרת זה סוג של מחלה , והיא סיפרה שכולם צוחקים עליה שהיא בת 13 ונראת כמו סבתא ..
    מסכנה , עצוב ..

    השבמחק
  115. ממש לא. כל האלה שאומרים שראו את הסרט שלה וזה אז שישלח קישור ויוכיח וכל האלה שאמרו פוטושופ צדקו

    השבמחק
  116. יש כזאת מחלה יא חתיכת אימבצילים... זה לא פוטושופ יואו...

    השבמחק
  117. תעשו לי טובה אין מצב

    השבמחק
  118. זה לא היא הם סתם משקרים שלינו בישביל שנעשה לייק.!

    השבמחק
  119. זה לא פוטושופ זו מחלה ידועה והיא עוד במצב טוב יחסית הרוב מתים מהמחלה הזאת בגיל 15 והכי זקנה ששרדה היתה בת 21 זה לא מחלה כזאת נדירה יש אותה לאלפי אנשים!!

    השבמחק
  120. זה אמיתי ראיתי את זה בטלויזיה ילדה בת 13 עם מחלה שגורם לה להזדקנות

    השבמחק
  121. טוב, כל מי שאומר ''מסכנה מסכנה מסכנה'' להפסיק להגיד את זה,זה לא יעזור לילדה להתרפא אז די ודרך אגב לכל מי שאומר שזה לא אמיתי אז זה לא נכון זאת מחלה אמיתית וכמו שמישהו אמר פה יש עוד אנשים בעולם חוץ ממכם אז כל המפגרים למינהם,תפסיקו להגיד''פוטושופ''

    השבמחק