eds by sekindo

יום שני, 31 במאי 2010

השחקנים המהוללים

68 תגובות:

  1. חחחח מכות הייתי נותן להם עכשיו
    ראשון או שני

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחחחחחחחח
    איזה הומואים נהדרים :)

    השבמחק
  3. זין בעעין D :

    השבמחק
  4. למישהו יש בעיה עם הומאים

    השבמחק
  5. איכססססס איזה גועל נפש מה הייתי עושה להם!!!

    השבמחק
  6. כל הכבודד לווו

    השבמחק
  7. כע לי יש בעיה עים הומואים...!!!

    השבמחק
  8. דווווווווווווווווווווווחה , וממש לא מצחיק ,
    כל אלה שרושמים ראשון או ראשונה ? אפשר לגעת בכם , ממה אתם מתלהביים ? א-י-מ-א-ל-ה !!
    יובל .

    השבמחק
  9. איכס כוס אמא שלהם!!!!!

    השבמחק
  10. לי יש בעיה אתה יכול לעשות משו

    השבמחק
  11. לי יש בעיה עם הומואים אני שונא הומואים לא יכול לראות הומואים כוס אמא של כל ההומואים!!!

    השבמחק
  12. חתיכת אפס תראה איך אתה מדבר.
    זה שיש לך שנאה להומואים לא אומר כלום
    מסטר ''מושלם''
    מה נראה לך שיש לך זכות לפתוח ככה את הפה שלך על הומואים או כול אדם אחר? ממש לא אפס.
    שתדע לך אני יראה לך אלפי הומואים שיכולים לשבור לך ת'ראש במכות והכייי לא נראים הומואים אז נה להרגיע בדיבורים מלוכלכים.
    מאמין באלוהים?
    תבוא בתלונות אליו כי הוא יצר את האנשים שנמשכים למין שלהם.

    השבמחק
  13. איכס...............
    אין לי שום דבר נגד הומואים..אבל ככה עירומים...בעוד באימון...בושה.

    השבמחק
  14. חחחחחחחחחח . DD:
    למה לשנוא הומואים ?!?!
    זה אשמתם שהם נמשכים לבנים ..
    הם גם ככה לא מפריעים לאפחד .

    השבמחק
  15. חארטההההה בטוח הושעו או משוו כזההה....

    השבמחק
  16. למי שיש בעייה עם הומואים: תפסיקו כבר אין לכם שום זכות לשפוט אנשים על פי המשיכה המינית שלהם למה מי אתם בכלל?! זאת בחירתם ואינלכם זכות לשנוא אותם על זה

    השבמחק
  17. לי יש בעיה עם הומואים שילכו יזזינו בנות כוסיות הם הולכים ומוצצים אחד לשני שימותו!! ותפיסקו לשחק אותה רגשניים וזה סתמו תפה שלכם ותפסיקו לחוש

    השבמחק
  18. מה אתה מתלהבים אל הומאים יבני זונות?1!??!!?!?1
    למה מה הם עשו לך??? הם אוהבים בנים מה אכפת לך יהומו בן זונה !

    השבמחק
  19. איכס דוחה חתיכת זונות יאללה מקךפים אבוקדו בחושך מה זה - זונות ממין זכר נערי ליווי מזדיינים!

    השבמחק
  20. סתם המואים שימותו

    השבמחק
  21. אני שונא הומאים במיוחד מהסוג הזה שמראים את זה לכול העולם יזונות תחזרו בחזרה לארון ויש לי בעיה גדולה אם הומאים הורסים את המין הזכר

    השבמחק
  22. זה שמעלי צודק אני שם זין גדוללל על כל ההומואים

    השבמחק
  23. בסדר שיהיו הומואים אבל למה להתפשט באמצע מגרש

    השבמחק
  24. כל מי שאמר שיש לו בעיה עם הומואים שימות בגלל ככה הם נולדו ולמי שיש בעיה שימות!!

    השבמחק
  25. זה ש- 3 תגובות מעל שם זין גדול על כל ההומואים .. זה מה שהם רוצים ;]

    השבמחק
  26. ממש לא אכפת לי שהם גייז.. פשוט יש לי בעיה שהם מזדיינים בפומבי. הייתי מגיבה אותו דבר גם לזוג סטרייטים, זה פשוט מגעילללללל.

    השבמחק
  27. רוב האנשים שאומרים שהם שונאים הומוהים הם בד"כ בהכחשה...

    השבמחק
  28. הומואים***

    השבמחק
  29. אוווו כמה רומנטי חחחחחחחח

    השבמחק
  30. למה אתם אומרים שאתם ראשונים אפחד לא מכיר אתכם!?!?!

    השבמחק
  31. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגו אותי אהבתי !

    השבמחק
  32. אתם רצינייייםםםםם אף אחד לא רואה שזה פוטושופ!!!

    השבמחק
  33. בקיצור כל הבעיות בעולם בגלל הומואים אל תשכחו שזה עושה מחלות זה גועל נפש וגם לכל ההומואים שרשמו פה תגובות, במקום לנסות לטפל בעצמכם אתם באים ומראים לכולם שאתם הומואים, שיעקרו כל ההומואים והלסביות מהעולם ונאמר אמן (תגידו אמן)

    השבמחק
  34. חתיכת אפס תראה איך אתה מדבר.
    זה שיש לך שנאה להומואים לא אומר כלום
    מסטר ''מושלם''
    מה נראה לך שיש לך זכות לפתוח ככה את הפה שלך על הומואים או כול אדם אחר? ממש לא אפס.
    שתדע לך אני יראה לך אלפי הומואים שיכולים לשבור לך ת'ראש במכות והכייי לא נראים הומואים אז נה להרגיע בדיבורים מלוכלכים.
    מאמין באלוהים?
    תבוא בתלונות אליו כי הוא יצר את האנשים שנמשכים למין שלהם.






    מיי שיש לו בעיההה עם הומוים יכול ללכתת להזדיין עם אמא שלו השרמוטהה בצומת..!! אם יש לכם בעיה איתתם תבדקו את הראש שלכם כי אולי שם משהו לא בסדר..
    !!!

    השבמחק
  35. אוקייייי זה ממש אבל ממש לא נראה טוב

    השבמחק
  36. (הקודמת..)
    וזה שרשם מעליי...
    מחלות?!... אמא שלךךך קצתת מביאהה מחלווות..!!
    ואתהה עם החשיבהה שלך... מזהם את האוויר!!!!!!

    השבמחק
  37. אמןן ימותו כולל ההומאוים וזה שאמר שהוא יכול להאביא הומואים שיכולים להרביץ לנו או משהו כזה נראה אותך יא מתרומם כוס של אמא המסריחה שך עכשיו אני מביא לך את כול יפו יא פחדןןן אהה תן כתובת אני שולך לך את כול יפו

    השבמחק
  38. יואוווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!, איך חפרתם לי ת'מוח עם פוטושופ דייייי!!!

    השבמחק
  39. הומוהים זה "עם" מושפל!!!!! ותפסיקו לבלבל תשכל ולהאשים ככביכול את אלוקים....כי זה שאדם ניהיה חולה נפש ופכיכופטי זה ממש אבל ממש לא אמור להיות " בגלל אלוקים"...!! תרוץ של הומוהים מטומטמים חסרי תרוץ הולם!! חח!!!!!

    השבמחק
  40. לכל אלה שאמרו שהם שונאים הומואים..
    אתם אנשים פשוט עלובים ופרמטביים...שלא מסוגלים לפתוח את הראש ולקבל את השונה, וזה עלוב..אני מציעה לכם לחזור למעורה החשוכה שאתם חיים בה..
    וגם אם התמונה הזאת גורמת לכם לסלידה יש דרכים לומר דברים, השפה שדיברתם בה מוכיחה כמה האייקיו שלכם נמוך ושתדעו שאלף אנשים כמוכם לא שווים את היחס שלהומו אחד מגיע...
    כולכם עלובים..

    השבמחק
  41. כולכם גיבורים כשאתםם מגיבים כאנונימיים, אה? ילדים ערסים קטנים ומעפנים שנמשכים מדי פעם לחבר שהוריד חצי תחתון לידם ומפחדים שהם אולי הומואים ושחוץ מיד ימין לא מכירים כלום בחיים :)

    ודרך אגב, לאיים על הומו בזין - זה לא ממש איום גדול, אם אתם מבינים למה אני מתכוון... ;)

    והשגיאות כתיב, איזה עולב. חבורת קופים צעירה שכמותכם.

    השבמחק
  42. בניי זונוותתת ... גועל נפש.. ינעל אמא שלהםם!!!
    חארות... שונא הומואיםם... ימך שימם.. צריך לשרוף את כולםם!!!

    השבמחק
  43. בקיצור בקיצור בקציור על מה רעשש פה מי שאוהב הומאים אוה ב מי שלא שלאאאאאאאא ...ותפסיקו לכתוב ראשון כאילו זה מעניין מישהו

    השבמחק
  44. חחחחח...פשוט ניקראתי עד כמה טימטום יש בכול אחד מכם שרשם והגיב אם הוא אוהב הוממואים או שונא אותם..כאילו מה הקטע..?!...מעבר לכל כ"כ שקוף ובולט שזה פוטושופ..ואתם כ"כ עשוקים באגו שלכם ומנסים להוכיח מי צודק ומי לא..ומי יפתח למי את הצורה וייזיין אותו שאפילו לא שמתם לב לכך שתהמונה בכלל לא אמיתית..!!!
    פטתים שכמותכם לפחות תרשמו שמות אם אתה כאלה גברים ומאצ'ו....יאללה תמצאו מה לעשות בחיים...

    השבמחק
  45. שיסעו על אופניים אבל למה ערומים לעזעזל למה כולם צריכים לראות את זה?!

    השבמחק
  46. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמונה חזקההההההההה!!!!!! חחחחחחח ואני לא הומואית.. אבל גם אם זה פוטושופ זה טוווווב!!!!!! חחחח ותפסיקו עם התינוקיות הזו.. מה אכפת לכם מה אחרים עושים בחיים שלהם.. תפסיקו להכנס לתחתונים של השכנים!!!!
    נ.ב. יש כאן כמה חברה עם שגיאות כתיב חמורות.. אז אם עברתם את כתה ד' וזה לא עבר לכם.. אז לכו למורה עזר או שלא תכתבו תגובות.. למה זה פאדיחות לעצמכם...

    השבמחק
  47. וחוצמיזה.. ימוגבלים עם תעודות... זה לא פוטושופ!!! למדתי תתוכנה הזו.אני עובדת איתה בעבודה!!! כיוון הצל לא יכול להיעשות בצורה כלכך מושלמת בפוטושופ!!! כך שכל הגאונים שבינינו יכולים לבוא לעבור אצלי קורס קצר בפוטושופ ולקלוט מאיפה נובעת האינטלגנציה חסרת כל בסיס שלהם ולמחוק מהר מהר את הידע המשובש מהתגובות הלא רלוונטיות... :)

    השבמחק
  48. מישהי פה רשמה "הומואית" חח לסבית ילדה..

    אני לא שונא הומואים אבל אני לא אוהב אותם אני לא מאמין שמה שיש להם הוא מולד הכול זה דרך חיים פינקו אותך יותר מדיי נתנו לך לשחק עם בובות תגדל הומו.

    השבמחק
  49. מי אמר שהם הומואים???????????????????

    השבמחק
  50. חחחחחחחחחחחח(: טמטוםם !

    השבמחק
  51. מי קבע שהם הומואים??!!!........

    הם בטח 2 ידידיםם שהשתכרו...

    והם בקטע הזה של פאן וצחוקים...לא כמוכם!!......

    יש הרבה אנשים גזענים בעולם!!...וזאת אחת התכונות האכזריותת!!.........

    השבמחק
  52. אולי תפסיקו ים זה יש לכם בעיה לכו לקוטל ותירשמו פטק יאללהה דיי

    השבמחק
  53. רק שתדעו שהומואים לפחות עוזרים !!
    אבל איכס זה כבר גועלל !
    בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

    השבמחק
  54. נכון איייכסס זה מגעיייל !!!V
    אבל מה הבעיה עם ההומממאיים ??!
    כאלו הוממאים הם סבבה וזה אבל לא כשהם עושים דברים מולי....
    ומה הקטע שאני אביא להם מכות.?!?
    כאלו זה פשע להיות הומו נו באאאאמת
    ...אנוניימית ::)

    השבמחק
  55. ימפגרים אתם מתרגשים על הומואים כאילו הגייז האלה עדינים מזה?אין לי מושג מה דפוק בהומואים שמתפשתים ומתחפשים לבנות כאילו אתה אוהב בן התחרפנת אבל אתה לא חייב להגדיל את רמת האיי קיו המטומטם שלך מול כל העולם...ואני דתי ואל תעצבנו אותי זונות עם אלוקים!!!!

    השבמחק
  56. פשוט ילדים קטנים חסרי ניסיוןןןןןן!!!
    ה-ו-מ-ו זה מה שאתה לא משהו שאתה בוחר וזה לא מחלה וזה גם לא מחלה נפשית זו דרך חיים ואני אומר את זה בתור הומו כן כן אני כזה וזה הדתי שרשם תגובה מעליי לך תזדיין!!! אתה והאלוקים שלךך!!

    השבמחק
  57. דבר ראשון יקיריי...השגיאות כתיב שלכם ממש חמורות וזה עצוב...
    דבר שני, כל ההומופובים למיניהם..אתם לא חייבים לקלל אותם ככה כי כל אחד נולד איך שהוא נולד ואי אפשר לשנות את זה. אם אתם שונאים אותם אז זאת בעייה שלכם.
    למה ערסים שאומרים "אני אזיין אותך י'הומו" זה יותר טוב...? תחשבו קצת -___- זה לא מוציא אתכם חכמים בכלל..
    בגלל גזענים כמוכם המדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית, בלי כבוד, בלי חיבה ובלי כלום...וככה העולם מתחיל להיראות.
    והם לא צריכים למות רק בגלל שהם הומואים..יש להם הרבה יותר לב בחצי תחת ממה שיש לאנשים אחרים פה בכללי -__-
    אתם פשוט אנשים עם דעות קדומות וזאת זכותכם המלאה לשנוא הומואים אבל לא מגיע להם למות כי הם לא עשו לכם כלום... אז לכו חפשו...אתם שונאים הומואים - אל תכתבו פה.

    השבמחק
  58. מיה אלכסנדרה22 ביוני 2010 בשעה 17:12

    יש כיסא לאופניים או אין כיסא- כי השני מסתדר יופי- ימך שמם- אנגלים מפגרים עם הומור בריטי...

    השבמחק
  59. זה פוטושופ אחים שלי אתם לא רואים אם כבר השחקנים שמאחורה אלו שבעימון היו מסתקלים עליהם בטך לקחו את הקבוצה באימון אים מיגרש ריק והדביקו שם את התמונה הזאת!!!!

    השבמחק
  60. בדוק שזה פוטושופ באמת נראה לכם ששתי השמנים האלה ישבו על כיסא אחד חחחחחחח...

    השבמחק
  61. חחח זה לא אמיתי כי זה לא שחקנים של מכבי נתניה ימפגרים!!

    השבמחק
  62. "הומואים" "הומואים" איזה שטויות אתם רושמים!
    אל תעשו הכללה. אני מכירה הומו שהוא בכלל גבר-גבר
    ואפילו קצת ערס שבכלל לא נראה בקטע עד שהוא אמר לי.
    והוא מהמם ומקסים ומצחיק מאוד.
    בנוסף אני מכירה הומו שהוא נראה ומתנהג נשי בהחלט.
    אז כן.. יש כאלה ויש גם כאלה.. משני הקיצוניות.
    אבל מה?? לשניהם יש לב זהב! אנשים עם חינוך ורגש
    אנשים איכפתיים ויפיי נפש.
    ואתם יודעים למה?
    בגלל שאנשים לא נאורים וצרי אופקים כמוכם היו יורדים עליהם ביסודי ובתיכון והם היו זועקים את זעקתם לשמיים (כן כן לשם התברך!!), כי רק הם יודעים איזה יסורים הם עברו. ולמה זה??
    כי הם לא היו שלמים עם עצמם כי הם לא בחרו בזה!!.
    לכן עם השנים הם פשוט מקבלים את עצמם ומבינים שיש להם זכות לחיות כאן בדיוק כמו שלך שקורא את זה עכשיו, יש !.

    ויוה להומואים!
    ויוה לשונה!
    ויוה לעולם הזה שנועד להיות צבעוני
    מהאדם הסטרייט עד האדם הגאה ומהאדם הרזה ועד השמן.
    קבלו את כולם נשמות ותיזכרו שלחברות אמת אין כל קשר של דת גזע או מין. ובעיקר שמדובר ביהודי.
    כבדו את כל מי שנקרא בדרככם.
    וכך העולם האישי שלכם והעולם שלנו יראה טוב יותר.

    מייקל ג'קסון מת מדיכאון - לקח כדורים כי היה עצוב!. ותיראו איפה הוא היום??
    שמעתם שירים שלו, נכון?
    כמה פעמים התרגשתם?.. לא חבל להרוג ככה אנשים בדרך עקיפה.
    וכן, מיייקל היה הומו. כולם יודעים את זה.
    צאו מהסרט שלא.

    השבמחק
  63. איכסה לא יכול לראות הומואים זה עושה לי בחילה שילכו להזדיין ההומאאיםם + ג'סטין ביברר ההומו חחחחח D :

    השבמחק
  64. תירגעו כבר יא מגעילים מה יש לכם נגד הומואים !?

    השבמחק
  65. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אין לי בעיה עם הומואים אבל באחד התגובות מישו רשם "יש בעיות עם הומואים אה יהומו?" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אבל בתחלס מה עשו לכם ההומואים?
    זאתי שרשמה 2 תגובות מעלי צריכה לצפות בערוץ ויוה

    השבמחק