eds by sekindo

יום שישי, 21 במאי 2010

טונה.. טעים!!

כן כן, טונה, הדבר הבריא הזה? הוא לא כל כך בריא בעצם.
כל הדגים בעולם מכילים כמות קטנה ובלתי מזיקה של כספית(חומר רעיל המצוי בים).
דג הטונה הוא דג שתוחלת החיים שלו ארוכה יחסית לשאר הדגים, והוא דג גדול שניזון מהרבה דגים קטנים כך שמצטברים בגופו כמויות גדולות של כספית.
שכספית נכנסת לגופינו, היא לא יוצאת לעולם! היא שוקעת בגוף וכמויות גדולות ממנה יכולות לגרום נזקים עד מוות.
תופעות לוואי למה שהכספית גורמת:
שלשולים, הקאות דם, פריחות בעור, רעד שרירים, קצב לב מוגבר, אובדן זיכרון, קילוף עור ולבסוף - מוות.
זה לא שאסור לאכול טונה, להפך טונה זה אחד המאכלים הכי בריאים שיש.
שאוכלים ממנו יותר מידי, הוא הופך למסוכן..
רופאים לא ממליצים לנשים בהריון ולחולי לב לאכול טונה בכלל!
מותר לאכול עד 300 גרם בשבוע (3 קופסאות) מעבר לזה - מסוכן מאוד! רק רצינו לשתף אותכם במידע הזה.

71 תגובות:

  1. מישהו פה פרנואידדדדדדד או משו..???????
    וגם אם זה נכון----הגזמתםםםם חברים

    השבמחק
  2. אני לא אוהבת טונה אז עליי זה כנראה לא ישפיע (אני גם שונאת דגים) אבל כדי להיזהר

    השבמחק
  3. אני אוכל טונה כמעט כל יום כבר שנה וחצי O___O'

    השבמחק
  4. אפשר לחשוב אני בקושי אוכל חצי קופסה בחודש

    השבמחק
  5. אז אמן תמות חחח סתם אחי

    השבמחק
  6. תגידו את זה לצהל !!!!!

    השבמחק
  7. מי מגיע ליותר מ-3 קופסאות טונה בשבוע?!?! בקושי 1 אני מסיימת בשבוע!!! :O

    השבמחק
  8. אם אני מצליח לאכול קופסא ב-14 שנה(הגיל שלי) אני אודיע

    השבמחק
  9. אני אוכל 2 קופסאות בשבוע כבר שנתיים ולא קרה לי כלום חוץ מדום לב

    השבמחק
  10. עוד לא שמעתי שמתו מיזה....

    השבמחק
  11. שונאת דגים <<

    השבמחק
  12. יא כוסיות מי סם על זה...

    השבמחק
  13. מי אוכל יותר מ3 קוסאות בשבוע? O.O

    השבמחק
  14. חרטא .. O.O"

    השבמחק
  15. חחח יש לי ילד בכיתה אוכל טונה כל יוםם

    השבמחק
  16. אוי ואבוי כל החיילים הקרביים :]]

    השבמחק
  17. חח ישמנים מי אוכל 3 קופסאות בשבוע ?! X=

    השבמחק
  18. נןןן בחייכם אין לכם כלום בחיים לכו תעבדו על מישהו אחר מאיפה המצאתם את השטויות האלה??

    השבמחק
  19. איזה חרטוט.
    אני וחבר שלי דופקים 4 טונות ביום. במשך כל השבוע.
    וואלה אני מרגיש מצויין!

    השבמחק
  20. חחח לכו תגידו את זה לחיילים :|

    השבמחק
  21. חי בסרט מי שרשם את זה זה ממש חרטוט נכון בטונה יש כספית אבל ממש לא בכמות שמסכנת חיים גם עם תואכל 30 קופסאות טונה ביום (מה שלא נראה לי שיקרה) לא יקרה לך כלום! 

    השבמחק
  22. Im Love Tunna Ill Stop ..

    השבמחק
  23. וואו אני אוכל קופסת טונה כל בוקר.
    זה מוסמך הכתבה הזאת?

    השבמחק
  24. תגידו מה אתם סתומים ????!!!
    מה אתם מאמינים לכל דבר ??

    השבמחק
  25. אוי נו באמת,רואים שילד מתלהב שלא יודע להתנסח חשב שהוא חכם וכתב את זה כדי להרשים את כולם ב"ידע" שלו ובמקרה שלו התשובה טמונה בשאלה,הוא כתב בעצמו שהכספית נספגת בגוף וזה נכון אבל היא גם מתפרקת בגוף אחרי כמה זמן ולא קורה כלום,טונה היא לא בריאה בדיוק כמו כל דבר שאוכלים או שותים יותר מדי ולא יותר מסוכנת מאחרים

    השבמחק
  26. אני אוכלת יותר מ 3 קופסאות ביום .. so what ?! Oo נראה לכם מוזר ? זה משתלב יפה עם ביצה וגבינות וסלט :] למה כולכם כתבתם להגיד את זה לצה"ל ? מה הם אוכלים טונה כל הזמן ??

    השבמחק
  27. באותה נימה: אי פעם נשמתם? יכול להיות שאתם גוססים
    5% מהגזים באוויר בכל העולם הם גזים שאחרי חשיפה לזמון ממושך יכולים להרוג אותך!

    השבמחק
  28. טוב מה שתגידו

    אני בחדר כושר ואמרו לי לאכול טונה בקופסת האלה של הברזל

    וזה מחזק את השרירים וגם ביצה בכוס

    השבמחק
  29. זהה לאא אמייייתיי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  30. איזה טימטום מזה הבולשיט הזה !!!
    טונה היא לא הדז היחידי שאנחנו אוכלים שאוכל דגים קטנים לא? אם זה נכון אז כל הדגים מסוכנים לנו דבר שני אם הכספית לא נעלמת מהגוף שלנו איך זה שמותר לנו 3 קופסאות בשבוע!!!! אז זה היה צריכך להיות בחיים או משהן כזה כי זה אמור לא להעלם מהגוף לא? הטימטום במלואו!!!!

    השבמחק
  31. אני בכלל לא אוכל מקסימום חצי קופסא בשנה בכמה שנים

    השבמחק
  32. אל תדאגו , גם ככה לא אהבתי אותו מעולם -.-"

    השבמחק
  33. אהאהאהאהאה אני מתה על טונה כל יום אוכלת אמאלהההההההה

    השבמחק
  34. כן בגלל זה חשוב לסחוט לימון על הטונה

    השבמחק
  35. זה רציני הדבר הזה?

    כבר שנה שאני אוכל לפחות קופסא אחת ביום..

    השבמחק
  36. תביא הוכחה מהCNN עאלק (:

    השבמחק
  37. מה זו השטות הזאת!!!!! הדבר הזה כל כך לא נכון!!! טונה זה לא דג גדול שאוכל הרבה דגים ויש לו הרבה כספית זה דג קטן שלא אוכל דגים ודגים לא מכילים "כמות קטנה של כספית" הם לא מכילים בכלל כספית!!

    השבמחק
  38. נשמע ממש הגיווני !
    צרייך להיזההר !

    השבמחק
  39. אני חולה על טונה.

    השבמחק
  40. גם ככה נמות בסוף אז למה לא להנות מהטונה...תאכלו טונה כול עוד אתם יכולים....(:

    השבמחק
  41. אבא שלי (בן 53 ) אוכל מגיל 14 כול יום שני קופסאות והוא הבן אדם הכי ברי שאני מכיר ....

    השבמחק
  42. מה זה החרטוטים האלה?!

    כל אחד יכול לקום בבוקר ולכתוב פסקה או שתיים על זה שכדור הארץ עומד להיחרב מחר.. יאללה סתמו ת'פה שלכם ולכו לישון

    השבמחק
  43. חרטא אשששש
    אני אוכל 4 כופסאות בשבוע כי אני מתאמן בחדר כושר ואני בריא יותר ממי שרשם את זה...

    השבמחק
  44. אתתם פשוטט מפגרים מי היה מאמין שיש כאלה מפגרים בעוולם ? דג טונה זה דג קטן אז זה כבר טעות אחת ! הוא לא אווכל כמעט כלוום ! טעות שנייה ! ואיין ללוו שווום כספפית בתווכוו ! בכלל ! וטוונה זהה טעייפ אם באלי אני יזדיין עם טוונה טווב לכםם ?!

    השבמחק
  45. חחחחחחחחחחחחחחחח
    אני אוכל כמעט כל יום סנדויץ טונה

    השבמחק
  46. אם את כוסית וחרמנית תוסיפי אותי לסקייפ nonamexxx1010

    השבמחק
  47. טחח וואי איזה חרטה!!
    וכל אלה שאומרים שהם אוכלים איזה שתי קופסאות ביום- איך אתם יודעם מה אתם מחשבית את זה??
    חחחחחחחח P:
    וכל כך לייק על התגובה הזאת-


    21 במאי 2010 04:22
    אנונימי אמר/ה...

    אני אוכל 2 קופסאות בשבוע כבר שנתיים ולא קרה לי כלום חוץ מדום לב

    חחחח אהבתי את הדום לב.. ;)

    השבמחק
  48. XD אצלי אובדן זיכרון חופשי אני אוכל איזה נראה לי 5 בשבוע(כריך=קופסא)אבל סניליות זה טבעי D:
    אני מתנהל חרגיל D:

    השבמחק
  49. חחחח אינלכם חיים ...
    אני אוכל כל יום טונה ...
    ואיזה קטע!! עד עכשיו לא קרה לי כלום !!

    השבמחק
  50. אני אוכל מעל 4 כופסאות בשבוע כבר כמה שנים כי אני מתאמן ושום דבר לא קורה .

    השבמחק
  51. זה סתםחרטה קקה בלבן !

    השבמחק
  52. אבל בטונה יש גם יוד! שיוד מאוווווד בריא...
    וכאשר לבן אדם יש חשק רב ובילתי מוסבר לטונה כניראה שיש לו בעיה, זאת אומרת חוסר ביוד!!!

    השבמחק
  53. אחי חייל, אוכל מלא טונות! וגם אחי השני אוכל מלא טונות.. ולא קרה להם כלום מהדברים שכתובים פה.. אני מפחדת, אבל מצד שני חושבת שזה חרטא רצח !!
    אני שונאת דגים :)

    השבמחק
  54. שטויות במיץ אני כבר שלוש שנים אוכל טונה כול יום שלוש קופסאות זה טוב לאימונים ובריא מאוד בולשיט מה שכתוב פה חברההה אז להתחיל להרביץ טונה זה בריא אם תיראו איך אני ניראה אני מבטיח לכם אתם תוכלו 200 קוסאות טונה ביום כדי להיראות כמוני {{ואני לא משוויץ אלא אומר}}

    השבמחק
  55. אני אלרגית לטונה!!!;)

    השבמחק
  56. לא נכון בשיט אני אוכל טונה כל יום ולא קורה לי כלום איזה שקרן מי שכתב את זה

    השבמחק
  57. שווווונאת^דגיים : P
    פעם הייתי אווכלת טוונה כל יוום , אבל עכשייו הפסקתי לאכוול דגיים ..
    ומממזה כל הבולשייט הזה ?!
    מכיירה ילדיים אוכליים כל הזמן טוונה , לא קוורה להם כלוום ! מה תגיידו על זה ?!

    השבמחק
  58. אני אוכל אותה כשהיא מעושנת אז אני אוכל כספית מעושנת?

    השבמחק
  59. המחקר הזה נעשה על דולפינים, לא על טונה. הבעיה הייתה שביפן צדים דולפינים ולא רק שזה אכזרי זה גם סיכן את תושבי יפן שלא ידעו מה נכנס לגופם. את המחקר הזה פרסמו בסרט תיעודי בשם "הלגונה הסודית" אותו ניהל אדם אמריקאי כדי לשים סוף לצייד הדולפינים.

    השבמחק
  60. אני אוכל משהו כמו 8-10 קופסאותת בשבוע

    השבמחק
  61. מה אני כבר שנתיים אוכל טונה גם בצבא(שזה כמעט כל הזמן כי אני בשטח כל הזמן-כן אני בשלדג גיליתי) וגם אחרי אימונים בחדר כושר...ויש לי אחלה של ריבועים...חח לא מתכוון להפסיק...

    השבמחק
  62. טוב לדעת (-;

    השבמחק
  63. גם ככה נמות בסוף אז למה לא להנות מהטונה...תאכלו טונה כול עוד אתם יכולים....(:

    חחחחחחחחחח הרג אותי זה!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  64. חח... כה בטח בטח זה ממש לא נכון כל ערב אני אוכלת טונה כבר במשך המון המון זמן ולא קרה לי שום דבר תודה לאל מה שאתם אומרים זה שטויות!!!!

    השבמחק
  65. "אני אוכל 2 קופסאות בשבוע כבר שנתיים ולא קרה לי כלום חוץ מדום לב " חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חוץ מדום לב... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חנקת!

    השבמחק
  66. מחיסכן בולדוג מהבורר חחחחחחחחחחחח אם הוא קורא את זה הוא ניכנס לאבל חח

    השבמחק
  67. אני שמעתי שאנשים שכותבים הרבה בקבוצות דיון באינטרנט מתים מה ר כדאי לכולכם להזער כי אתם מפעילים הרבה לחץ על הידיים אמאאלההה אהה אמרו לי את זה לא לא לא ללא לא אהה אמאלהההה אמא'לההה אהה לאא.!!

    השבמחק
  68. זה ממש לא נכון, טונה בהריון היא דבר מצויין, כמו כל דבר אחר, אל תפריזו בשום דבר....

    השבמחק