eds by sekindo

יום שני, 24 במאי 2010

התחת הכי גדול בעולם!






















126 תגובות:

  1. ראשון
    מוזר ולא מושך

    השבמחק
  2. סתם אחת מהפייסבוק (:24 במאי 2010 בשעה 9:13

    ראשונה מהבנות! P:
    איכס יש לי חברה בכיתה שהיא גם דבה וגם יש לה תחת של פיל, והיא גם הולכת עם טייטס בעעע...

    השבמחק
  3. נראה לי שזאת שמעליי מהכיתה שלי..../:

    השבמחק
  4. פאאאאק איזה תחת אין על תחת גדווווווווווווווווווללללל רבעק!

    השבמחק
  5. מה אתם מדברים..
    בחלק מהתמונות זה ניראה שיש לה את התחת בין הסקסים בעולם..
    למשל בתמונה הראשונה והשלישית..
    רוצה לראות שיש פה בנים שמחשיבים את עצמם לסטרייט ולא היו רוצים לתקוף את התחת בתמונה השלישית..

    השבמחק
  6. יא אללה איזה תחת.
    התמונה הראשונה והרביעית פשוט לא מהעולם הזה.
    DAM איזה תחת.

    השבמחק
  7. דדדאאאאאאאאאםםםםםםםםםםם היייתיי מפרק לה את התחת ונותן לה פלאקים כול הלילה פלאק פלאק פלאק פלאק פלאק פלאק

    השבמחק
  8. שלי יותר סקקקקקקקקסיייייייייייי :D:D:D

    השבמחק
  9. איכס מה זה הלוואי לגבר היה תחת כזה איך הייתי מזיין אותו

    השבמחק
  10. הייתי מפרק לה את הצורה

    השבמחק
  11. מה הייתי עושה לה ינעל העולם

    השבמחק
  12. כמו שאמרו בשבוע סוף 1
    "היזהרו מתחת אגסס..."
    איזה תחת אחושילינג
    זה לא מתפנצ'ר לה??

    השבמחק
  13. ביו המחרמנים! סקסי אעשש! :P

    השבמחק
  14. איייייייייייייכס ייימגעייייילייים היייא ניראת כמווו זוווווונה \@!

    השבמחק
  15. מה אתה ברבעית לא האיתם עושים הי הכי סקסית שם

    השבמחק
  16. זו ממש הגזמה!
    מי ירצה דבר כזה?

    השבמחק
  17. תחת ששווה זיון אין מה לומר.. לפחות פעם אחת לספק את הסקרנות :)

    השבמחק
  18. טריפולי בדוק

    השבמחק
  19. מה הזריקו להה שם שומן לויתנים איזה תחת איכססס פליצה ...

    השבמחק
  20. יש לה תחת של סוס.. לא סקסי בכלל ..

    השבמחק
  21. בואנה אם היא מפליצה XD

    השבמחק
  22. בטוח היא טוניסאית

    השבמחק
  23. איזה תחת מהפנט!!!!!!!!!! הייתי עושה לה רק אנאלי כל החיים!

    השבמחק
  24. התחת שלי הכי סקסי ...איכס איזה תחת יש לה בא לי למותתתתתתתת

    השבמחק
  25. ואה ואה אם היא מביאה נוד זה הר געש

    השבמחק
  26. אני בן והייתי מזיין אותה רק בשלישית ואאי איזה מחרמנת היא בתמונה הזאת בשאר היא מגעילה לי את האמא

    השבמחק
  27. איכסס זה מגעיל

    השבמחק
  28. היא הייתה עושה ממך בנצ'!!!!!

    השבמחק
  29. זה פוטושופ...
    שמרחיבים את התחת ומקצרים את הגוף תראו איך הופכים מכוערת מוות לפצצתעולם בפוטו......

    השבמחק
  30. דדאאאאאםםםםםםםם איזה פרההה מגעילהההה!!! :S:S:S:S
    מה יקרה עם היא תפליץ?!?! :S:S העולם יחרב!!

    השבמחק
  31. נגיד ככה הייתי מפרק לה תתחת

    השבמחק
  32. BIG BOODY BITCHES

    השבמחק
  33. פשוטט!! זוועה!!! אין מילה אחרת לתאר את זה !

    השבמחק
  34. בטטטחחחחח שסקסי...

    השבמחק
  35. זו לא אותה אחת בראשונה ובאחרונה הן עם ראסטות באמצע עם חלק

    השבמחק
  36. יאללה סתמו סתמו תפה ימטומטות אלק איכס תראו איזה תחת אינעל דינק חלום של כל גבר איזה מועיל זה בסקס הדבר הזה ואוו פשש חוויה של פעם בחיים האישה הזאת..הלב הלב חלש ילדות מפגרות אלק איכס לכו שימו סקיני מזל שלכן שזה הולם כל בחורה אבל ברגע שהיא מורידה אותו שלא נדע עוד צער חחח

    השבמחק
  37. חחחחחחחח לראשונים למעלה .. חחח בכלללל כיתה ישש תמישהי עעם הואאאאאאחד תחת .. ולי יש כזאת בשכבה קןראים לה דריה DDDD: אני שונא אותה כל כך

    השבמחק
  38. איזה תוסיקקקקקקקקקקקקקקקק

    השבמחק
  39. איזהה סקסית ואיזה בטיח!
    זה ממש מגעיללל!

    השבמחק
  40. אתם צוחקים ? למורה שלי יש תחת יותר גדול !

    השבמחק
  41. איזה תחת מחרמן יא ווראדי וראיתי תחתים יותר גדולים מסרטוני פורנו

    השבמחק
  42. בעעעעעעע דוחההה

    השבמחק
  43. יוואו איכס זה ממש מגעיל!!

    השבמחק
  44. חחחחחח היא יכולה להופיע בקליפים של אקון וכאלה חחחח

    השבמחק
  45. טוב לכל הבנים שאומרים שזה מגעיל - אתם הומואים..
    לכל הבנות שאומרות שזה מגעיל זה או בגלל שאתן מקנאות או בגלל שאתן לא מבינותצ מה תחת סקסי כזה עושה לבנים.. ככה או ככה זה פשוט תחת מושלם וזיין על מי שלא חושב ככה

    השבמחק
  46. אהההה...אני זוכר פעם שכבתי איתה..... (;

    השבמחק
  47. לא רוצה לדעת איך היא מחרבנתXD

    השבמחק
  48. דאאאאמ איזה תחת !
    הייתי עווווושה אותה !

    השבמחק
  49. ואואואואואוא
    הייתי מכניס לה!!1
    ומזיןן לה ת'צורה היא כוסית!

    השבמחק
  50. איך היא נכנסת באסלה ?

    השבמחק
  51. הייתי מפרק לה ת'תחת בלי להפסיק 24.7

    השבמחק
  52. דוחה מגעילללללל בשתי מילים מממש מגעיילל
    מזה הדבר הזה עם היא תירצה לעשות ניתוח תחת הרופאים יבהלו בניתוח וימותו מזה אמור להיות נירא לי זה
    אל על אפשר להנחית שם מטוסים לא מטוס מטוסים ה' ישמורררר

    השבמחק
  53. איך היא מוצאת מכנסיים וג'ינסים מתאימים?

    השבמחק
  54. יש מצב שזה פוטושופ אבל אם זה לא אז:ואוווווווווווווווווווווווווווווו!

    השבמחק
  55. איזה יופי.. הלוואיי והיתה לי בעלות עליו...

    השבמחק
  56. WTFFFFFF XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    השבמחק
  57. יאוו איזה תחת אני רק רואה יש לי זיקפה אחושילניג

    השבמחק
  58. אייייייכס
    זה ממש מגעיל מה מושך בזה?

    השבמחק
  59. לא אמיתי חבורה של פאטתים

    השבמחק
  60. דווגיי דחוףףף !!!!!!

    השבמחק
  61. אחלה תחת מאמי

    השבמחק
  62. חבר'ה היא מחרבנת בטמבטיה

    השבמחק
  63. התמונה ה4 שווה

    השבמחק
  64. טוב אל תגזימו , זה לא כזה סקסי...
    תחת בהגזמה זה..

    השבמחק
  65. נראהלי זאת התאומה שלה שאפעם לא נולדה וגדלה אצלה בתחת
    אגב זה מכוער טילים

    השבמחק
  66. תרשמו משחק נחמד
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    השבמחק
  67. חחחחחחחחחחחחחתחת סטייק..

    השבמחק
  68. דדוווווווורררששששש

    השבמחק
  69. ווואאייי איזה תחחתתת אחחח מה הייתי עושה לווווו שווה רצחחחח לדוגייייי

    השבמחק
  70. איכססססססססססססססססססס זה ממש מגעיללללל איזה סקסי

    השבמחק
  71. מה מגעיל זה התחת הכי סקסי שקיים בעולם!!!!

    השבמחק
  72. חחחחחח
    כל אחד והתחת שלו....:O

    השבמחק
  73. מה הייתי עושה בשביל ליהיות במקום הבחורה בתמונה הראשונה לנשק כזה תחת מדהים וואי הייתי מזיין אותה כול היום

    השבמחק
  74. התמונה הראשונה השלישית והחמישית הכי קטלניות הייתי עושה אותה אנאלי כול החיים וגם אחר כך חחחחחחחח

    השבמחק
  75. כוסייייייייית

    השבמחק
  76. וואי!! שתעשה פורנו דחוףףףףףףףףףףףףףף

    השבמחק
  77. גברים,אתם עם מסריח לא צפוי ולא שפוי..אני מתביישת כבחורה לראות דבר כזה..אתם לא מבינים כלום בחיים שלכם חוץ מלפנטז על זיקפה וזין!!!וכל גבר שהחמיא לה על התחת רק מראה את החסכים שלו!!!!

    השבמחק
  78. יו איזה גועל!!!!!!!בא לי להקיא את הנשמה!!!!11זה דוחה,חסר צורה!גברים אתם חושבים שאתם מבינים אבל אתם לאאאאאאאאאא אתם זבבבלללללללללל

    השבמחק
  79. חחחחחחח יואו זה לא אמיתי איזה דבעייייית היא ואיי

    השבמחק
  80. בנות בנות אין אין אתן מטומטמות
    יצורה אחת
    "מה זה מתביישת כבחורה לראות דבר כזה..אתם לא מבינים כלום בחיים שלכם חוץ מלפטז"
    מה אנחנו אמורים להבין שיש לה תחת רעיל ושלך אין כלום ייצורה
    יצורה 2
    "גברים אתם חושביםש אתם מבינים אבל אתם לא"
    זה מה שאנחנו אוהבים את מזיינת את זה?

    השבמחק
  81. בטח עשתה סילקון איייכס היא ניראת כמו פרווצה ,
    שוונאת כאלה S:

    השבמחק
  82. מה אתם עושים עניין?!! תאמינוו לי למורה שלי יש תחת פי 700 יותר גדול מזה...

    השבמחק
  83. יש לי חבר בשיכבה יש לא אותו תחת וקוראים לו אלעזר תחת... או והשני אלעזר זומבי...

    השבמחק
  84. הייתי שם לה שטרונגול בבגאז'

    השבמחק
  85. התמונה ה-4 ממש ממש ממש ממש טובה!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  86. סקסי ברמותתתתתתת!!!!הייתי עושה אותה כאן ועכשיווו! אני גם ככה עכשיו משפיך בגללהההה! ♥ ♥

    השבמחק
  87. תחת סטייק כמו עדן

    השבמחק
  88. "בואנה אם היא מפליצה XD"
    קרעעעעעעע אותיייייייייייי XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    השבמחק
  89. חחחחחחחחח היא
    מרימה משקולות
    אם נעליים גבוהות
    של חשפניות חחח

    השבמחק
  90. שמתם לב שבתמונה השלישית היא עושה ספורט עם עקבים??? רק בשביל לחרמן אנשים

    השבמחק
  91. היא דוגמנית בשם CoCo, אשתו של הראפר Ice-T, והרשת מפוצצת צילומי עירום שלה... סתם זונה.

    השבמחק
  92. מה זה אפשר לדחוף לה שם איזה 10 זיין הייתי דוחף לה

    השבמחק
  93. כמו התחת של ניב

    השבמחק
  94. אוואואוא מה הייתי עושה ללהההההההההההה ררררררר

    השבמחק
  95. זה אחד הדברים הכי סקסים שראיתי בחיים שלי

    השבמחק
  96. wtf? it's Silikon or she was born with this ass?

    השבמחק
  97. איייייכ' איזה תחתתת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    והיאא כאלו גאה בו וכל זהה!!!!
    בעעעעעע

    השבמחק
  98. יש לה תחת כמו של סברינה D:

    השבמחק
  99. איזה תחת הייתי שוברר לה אותו

    השבמחק
  100. של הראשונה אששששששששששששש

    השבמחק
  101. ווואי מחרמן אחו שילינג
    מי לא היה עושה אותה
    והתמונה הראשונה הכי פוטגניתXD

    השבמחק
  102. היא הייתה חברה שלי איזה זיונים היו לנוו סקס פרוע תקנאו כולםאני הכנסתי את הזין הגדול שלי לתוך התחת הזה אז סתמו

    השבמחק
  103. תכלס איךאפשר לדעת מי בן\בת\הומו? מי שאומר שזה מגעיל ..בת מישאומר "אני משפיך עליו" בן.......

    השבמחק
  104. ה-תחת הכי יפהה בעוולם יטמבליים!
    אפשר לגמור רק מלראותת אותוו יטמבליים!!


    הייתי משלםם 400 שקל לתת לה אנאליי!

    השבמחק
  105. מה אתם ימפגרים מדברים לזיין אותה הייתי נותן כזה דורש שהיא לא תישכח בחיים........!!!!!!!!!

    השבמחק
  106. סקס עירום מכניס את הפין ל פוט שלה בשמחה

    השבמחק
  107. לזיין אוותה אני אווכל לה את התחת כל הלילה פלאק פלאאקק סקסי היא אני כבר נותן ביד בגללהה.....:)

    השבמחק
  108. אחחחחח אייזה תחת .. הזין השחרחר שלייי עומד !
    תממונה שלישת דאבסט... [:
    בנות-392199529 ..

    השבמחק
  109. יואוווווווו איזה דבר לא מה עולם הזה אני מת מקנאה למי שר ק ראה אותה במציאות מרחוק אפילו דיייייייי אני רוצה לפלקלק ולקרוע לה תצורה

    השבמחק
  110. שייטטט אייזה תחת ! ואל תשחקו לי אותה איכס וכל החרא הזה כל אחד פה היה מת לנשוך לה את התחת
    ואוו איזה פנטזיות רצות לי בראש עכשיו שהיא יושבת על הזין העומד שלי (ואני במכנסיים) ומשפשפת את התחת שלה בו!!!!!!! 

    השבמחק
  111. התמונה השלישית הכי סקסית

    השבמחק
  112. אני נותן לה בראש בלי לחשוב פעמיים

    השבמחק
  113. מיי שאמר שהיא בטח טונאיסית שירגע ומממממהר !
    אם תחת כזה היייתי מתאבדתת :-! חרמנננננים מגעילים !
    איייייייייייכס ! גוווווווועל ....

    השבמחק
  114. האית מתה לתחת כזה יקנאית שבי בשקט יקונפה בטח את סתם מכוערת וואי האיתי קורע לה תתחת ל1000000

    השבמחק
  115. אחת שיודעת מה את יודעת למצוץ!?

    השבמחק
  116. וואללק בטוח כל הבנים פה כבר משפריצים על המסך , אבל במציאות זה מוגזם רצחחח D:

    ותאכללס טוניסאית חחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  117. איככסס אוי ואבוי איזה מסכנה S: .

    השבמחק
  118. מי שאומר שזה לא מושך שיסתקל שוב על התמונה הראשונה

    (בנים)

    השבמחק
  119. פאקקק מה היא מנשקת לה ת'תחת?!?!?! (בתמונה הראשונה! או שהיא לסבית או שזה לא מהעולם הזה חח!)
    בואנ'ה זה מגעיללל אין דברים כאלה צריך להכניס את זה לתוכנית "אין דברים כאלה"

    השבמחק
  120. בתמונה השנייה זה הכי נורמלי.. אבל מה שמגעיל בתמונה שתיים זה הידיים שלה! תסתכלו יש לה טונות שרירים בעעע

    השבמחק
  121. וואי סתכלו בתמונה השלישית איזה סקסיייייייייתתת יואוווווווו... חח גם הרביעית מעולה... יא אללה עומד לי הזיין בגללה... יא שאפה בואי בואי למיטה אני אדחוף לך לפות היפה שלך תזיין הענק שלי ואז אני אתפוס לך ת'תחת הסקסי המדהים שלך ואני אדחוף לך תזין הענק שלי גם אליו... יאא איזה סקסיתתתתת.... יאאו קבלו המוזר הזה דוחף לה באחרונה... יאא איך היא עושה לי את זהההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  122. מה סקסייי בזה ?!?
    היא נראה כמו פיל , מה זה התחת הלא מוגדר הזה ?!

    השבמחק
  123. היא אישה סקסית והיא לא שמנה..
    יש לה תחת גדול והוא מותאם לגוף שלה..

    בין הסקסיות שראיתי!!

    השבמחק
  124. איך דוחפים לה בדוגי סטייל? זה בלתי אפשרי!!! יאוו אבל איזה כוסית עלללללל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פאק אני משפיך בגללה!!!!!

    השבמחק
  125. חח למה היא לא חושפת את התחת שלה חחחח

    השבמחק
  126. איזה תחת :O
    לא מהעולם הזהה :-D אמן לחברה שלי (שובל) היה תחת כזהההה D=
    זה מממממש עוזר מסקססס (: א ' חחחחחח אייזה מחרמן זהה !!!
    ההיתי עושה אותה ..

    השבמחק