eds by sekindo

יום שלישי, 18 במאי 2010

פירסינג- בעין!!!








60 תגובות:

  1. למה למה למה?!!??!!?!?!??!?!?!?!

    השבמחק
  2. באמת למה?!?!? איה!

    השבמחק
  3. גאד דמט איזה מהמםםם!!!!

    השבמחק
  4. איייייייכס!!!! למה שאנשים יעשו פירסינג בעין?!?!?!?!?!?

    השבמחק
  5. אנשים חולים , תאמינו לי .

    השבמחק
  6. rak melirot et ze coev li

    השבמחק
  7. מגניב אש. למרות שהתמונה השישית לא נראת אמיתית.
    לא נראה נוח בשיט.

    השבמחק
  8. התמונה השביעית אמיתית, אבל זה פירסינג יותר פשוט מפירגינג בעין ויותר נפוץ, זה פשוט נראה אנטי גבה (סרפייס)

    השבמחק
  9. איזה מגניבבבבבבבבבבבבבב DDDDDDD:
    הייתי עושה כזה בכיף אבל..נראה כואב ><

    השבמחק
  10. איייככככככככככככככככככ למה ?!??!?!?!

    השבמחק
  11. מגניבב הייתי רוצה כזה! XD

    השבמחק
  12. מגניב ברמות D: ואייה

    השבמחק
  13. איכס כל מי שרוצה את זה בעצמווווו מטומטם שיכלית ><'

    השבמחק
  14. למה אתם אהבלים ?!
    למה לכם להכאיב לעצמכם ????????

    השבמחק
  15. איככ בעע איזהה אנשים חולייםם!!!!

    השבמחק
  16. מה רע לו בחיים.

    השבמחק
  17. זה לא בעין טיפשים זה בעפעף

    השבמחק
  18. אמא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    בחיים לא הייתי עושה את זה ובכלל לא הייתי עושה פירסינג זה נראה כואב!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  19. היווווווווווווווו מביאים לי מליייייייארד DOLER וווווווווולללללא היייייייתי עוווושה את זה לעצמייי
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  20. כאיילו מה אנשים ? צומי ? ייחס ?
    זה בא רק מאומללות לעשות דבר כזה .. עצוב !

    השבמחק
  21. אחחחחחחחח הלללב ! ! כואב מלהיסכללל , אמממא !!!!סתומים חסרי טאקט .

    השבמחק
  22. תרשמו משחק נחמד
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    השבמחק
  23. חחחחח הם לא בריאיםםםםםםםם

    השבמחק
  24. אמאלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איכסהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

    השבמחק
  25. חארטה בפיתה אין מצב בחיים זה פוטושופ אחושרמוטה

    השבמחק
  26. איה מי היה עושה את זהה ?
    זה יכול להיק לעיניםם ...

    השבמחק
  27. יאללה עוף לי מהפנים הגיי שאמר זה פוטושופ יד מלא אנשים שעושים דברים גם יותר גרועים מזה אז שתוק

    השבמחק
  28. יאו איזה מגניב האחד לפני האחרון

    השבמחק
  29. לאן הגענו מה יהיה עוד מאט יעשו גם בלב בכבד בריאות וגם בפי הטבעת

    השבמחק
  30. וואווו *_*
    זה ניראה כזה כואב :S
    אבל זה כלכך יפפהה !! :O אהבתי תראשון ותשלישי לפני הסוף ..

    השבמחק
  31. אייייייכככככ !!!!!!!!!!

    השבמחק
  32. יואו איזה בני זונות האנשים האללההה

    השבמחק
  33. ממש אבל ממש גועל נפש מקומכם ישר בגינום איכסה קצת כבוד לבורא עולם

    השבמחק
  34. וואו O___O
    שנה הבאה אני עושה את זה XD

    השבמחק
  35. יאווו קול! D:

    השבמחק
  36. איייייייייייייי מה קול ? מי שפרסם/ה את זה תודה רבה באמת עשיתם לי סיוטיים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  37. איאייייי כמה שמשעמםם לאנשיםם בעולםם הזה!!
    כל אחד נהיה חולההה נפשש!!!!!!!1

    השבמחק
  38. איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה איה

    השבמחק
  39. מי שעשה את זה חולעע במוחח!!!

    השבמחק
  40. מפגרים?! אם זה היה בעין הם אורמים בי ביי ללראות!

    השבמחק
  41. לי יש פירסינג בעין ובתוך האוזן יוצא נכנס יוצא נכנס

    השבמחק
  42. אני אוהב בנים ואני גאה בזה .
    למישהו יש בעיה?

    השבמחק
  43. מי יעשה פירסינג בעין , מי ?!

    השבמחק
  44. מה יש לכם מפוטושופ יסתומים מה רק שמעתם פוטושופ אז אתם כבר חושבים שאפשר לעשות בו ההככלל??? אז אתם טועים בפוטושופ אפשר לעשות לדוגמא: למחוק נקודות חן מהפנים לעשות עין שלישית וכל זה אבל דבר כזה אי אפשר לעשות אז תפסיקו לפנטז כי יש לי משתמש בפוטושופ ואני יודעת הכל על פוטושופ אז סתמו ת'פה ותבינווו שאין מה לעשות אבל יש אנשים פריקים בעולם הזהה אין מה לעשותת ת=ת=מ=ו=ד=ד=ו!!

    השבמחק
  45. אמממממממממא'לה אנשיםם בעולם פשוט חולי נפש !
    איייייייייייייייייייכס וזה לא מציק להם ? :-!

    השבמחק
  46. אנשים גועליים זה התודה על מה שהקדוש ברוך הוא נתן לכם? עין כדי לראות!! בושהה.... אין לכם אפילו קבוד חוצפנית ... ז מגעיל וכואבבבבבבבבב טיליםםםםםםםםםםםםם

    השבמחק
  47. אוווווווץ' זה בטח כואב :/

    השבמחק
  48. תאכלס זה מפחיד כזה , אבל יש בזה משו יפה סתם לראות את זה , ולא באמת לעשות את זה , חולה בראש מי שעושה את זה ..

    השבמחק
  49. יוווו גם אני עשיתי כזה וזה לא כואב כדיי לכם לנסות
    אני זאת שבתמונה השישית חבר שלי אומר שזה ממש יפה

    השבמחק
  50. לזאת שמעליי..
    או שאת משקרת או שאת רצינית ואם כן אז למה לאזעזל עשית ?!?!?!?!?!?!

    השבמחק
  51. באלי לעשות אחד כזה בביצה

    השבמחק
  52. כוש של האימא של כל האנונימים

    השבמחק
  53. בואננההה הם חולרותת באמא שלייי זה דבר גועלי ניחה בגבה בין בגבות באף באיבר המין באוזן בטבור בפנים בידיים ברגליים מה עודד ????? גם בעינייםם???
    אני ראיתי אנשים שמקעקעים לעצמם את האישונים לצבע אחר אבל לעשות עגיל בעיין זה כבר עובר כל גבוללל !!! אין לי כוח להשלים עם "עגיל" שהוא בלתי אפשרי למראה בכלל גם לא בפנים וגם לא בתמונות !!

    זה כזה איכסססס

    השבמחק
  54. אווווי זה נדדדדדדדדייר

    השבמחק
  55. אני עשיתי כזה וחבר שלי אומר שזה ממש יפה!!!!

    השבמחק
  56. חיים שלי מתה עלייך אהבה שלי נסיכה אין על היופי שלך מאוהבת בך יפה שלי נשמה:* !!!!!!!!!!!!!:)

    השבמחק
  57. יש אנשים פשוט חסרי חיים > <

    השבמחק