eds by sekindo

יום ראשון, 23 במאי 2010

די ג'יי סקסית





53 תגובות:

  1. ראשון D:
    מי לא היה רוצה??

    השבמחק
  2. ראשון!!!!!!

    השבמחק
  3. איזה באססה שני!!!!!!!!

    השבמחק
  4. יאלללההה !! שלישי!! אוףף

    השבמחק
  5. אם את נראית ככה או פחות עדיף יותר ואת חרמנית תוסיפי אותי לסקייפ nonamexxx1010

    השבמחק
  6. יא עלינה
    כוסית שרוצה בטוסיק!!!

    השבמחק
  7. נראה כאילו לקחו את זה מאתר פורנו >.<"

    השבמחק
  8. ואאווווו איזה די ג'י כל אחד היה רוצה שהיא תתקלט במסיבה שלו איזה כוסית ווואוו

    השבמחק
  9. בטח היא לוקחת כמו שהיא נראת

    השבמחק
  10. זאת חברה שלי זרקתי אותה אתמול למה היא עשתה לי רעש עם המוזיקה שלה

    השבמחק
  11. כןן היא "היתה" חברה שלך

    השבמחק
  12. התמונה הרביעית הכי טובה !!!!!!!!!

    השבמחק
  13. אני רוצה שתתקלט בעירום (אפשר גם בלי הלתקלט)

    השבמחק
  14. דיויד גואטה בלי תחפושת ^^^

    השבמחק
  15. חחחח מה הקנאה תנו להנות מהנוף, מה שבטוח דיג'יי
    היא לאאא....

    השבמחק
  16. למה מי היא בכלל? סתם, פארש. אני אוכל אותה לארוחת בוקר. מה היא מבינה מהחיים שלה זאתי? כלום. נעל. אין שם כלום בפנים. תאמינו לי, במקל לא הייתי נוגע בה. שתלך לחפש מי ינענע אותה. תשלמו לי, לא הייתי הולך איתה. באימא שלי, היא סתם. מתפלא עליכם.

    השבמחק
  17. תראוו באחרונה ת'יד שלהה ><''

    השבמחק
  18. חחחחח איייזה ישרה היא

    השבמחק
  19. אני הייתי זורמת XD

    השבמחק
  20. ואוואוא בא לי לזיין אותהההההה
    מי רוצה למצוץ לי בבקשה?

    השבמחק
  21. שמעו איזה ילדים קטנים אתם...
    חרמנים על כל בחורה שמעלים פה..מה נסגר?
    לכו חפשו כוס שיפסק אתכם כבר..
    יא בתולי לחי...

    השבמחק
  22. אנונימי ידפוק29 במאי 2010 בשעה 4:06

    כמה הודעות אתה כותב ידפוק מה יש לך

    השבמחק
  23. בונו אני הייתי מזיין אותו כל כך חזק שהזין שלי יצא לה מהפה איזה כוסית

    השבמחק
  24. חחחח היא כוסית?! לא ראיתם אותי!!!!

    השבמחק
  25. יש לי חברה שקוראים לה נטיעה והיא הרבה יותר שווה ממנה אבל בכל זאת הייתי מכניס אותה למיטה הייתי עושה לה את זה

    השבמחק
  26. איככ ! יא סוטים !!!! עלקקק , יאלה תרגיעו :O

    השבמחק
  27. לוזרים בלי שכל , צ'אצ'ינג!

    השבמחק
  28. כל כך כוסית .. יאלה בואי איתי עכשיו לאיזה מיטה ככה אני אזיין אותך חזק בתוך הפות יא סקסית חכי חכי את תסבלי אני אעניס לך חזר לאלה ואני גם אלקק לך יא שאפה ....יהה...את כוסית כל כך איזה ציצים קלטתם ? אני כל כך רוצה ללקק לה אותם.... ואת הפות ? ביכללל! אני רוצההה כל כך יא סקסיתת מושלמת

    השבמחק
  29. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני משתינה פההההההה D:
    איזה בנים נואשים יש בימינו ..חחחחחחחח

    השבמחק
  30. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מעליייי הרגתה אותיי :)

    השבמחק
  31. אני גם בן ומה יש לכם חתיחת חרמנים קטנים סה"כ כוסית איפה שאתם גרים יש עד מלה כוסיות

    השבמחק
  32. נראה כאילו לקחו את זה מאתר פורנו >.<"


    חחחחחחחחחחחחחח כע לגמרי... בדוק הילדים הקטנים עושים על זה ביד... חחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  33. פאק כמה בתולי חיבוק יש פה....
    ניראית טוב אבל בתאכלס תחשבו
    "הייתי מזיין אותה" כאילו יש לך סיכוי איתה
    כאילו אתה יכול עכשיו להוציא אותה מהמסך
    פאקינג אידיוטים יש כאן

    השבמחק
  34. איזהה בניםם שמעע ישראלל סעו סעו באגגדדד חחח'ע : )

    השבמחק
  35. יייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווווווווו בואנה אנשים הייתי מת לזיין לה ת'צורה!!!!!!!!!!!! סתכלו על המבט שלה בתונה הראשונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה כוסיייייייייית פצצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כלכך עושה לי את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  36. מה זה בתולי חיבוק? שלוש תגובות מעלי כתבו את זה ואין לי שמץ של מושג מה זה.....

    השבמחק
  37. חחח,הרגתם אותי בנים ובנות. שאפו!26 באוגוסט 2010 בשעה 10:12

    גם אני בן,אז מה?
    לכול הבנות כביכול,לא כול הבנים חרמנים....
    לגביי התמונה נו מה יש? מה יש להתלעב בזה בכלל? סתם עוד מישהי מאמריקה ששלימו לה 20,000$ על כול תמונה...היא דוגמנית בתכל'ס אז כול מי שרוצה לזיין אותה,מוזמן לטוס לאמריקה. חוץ מזה,היא ממש לא כוסית. היא נחמדה בתור דוגמנית. תתנו קצת גאווה ישראלית!. מה יש לכם? יש לנו את בר רפאלי (: והיא פי 3 יותר יפה ממנה.

    השבמחק
  38. רק צריך מס' להזמנות 0506222444

    השבמחק
  39. אממ... בנים? מה זה בתולי חיבוק? כל הידידים שלי אומרים לי את זה ואני לא יודעת מה זה בכלל...

    השבמחק
  40. וואי אין היא פשוט כוסית רצחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הייתי מזיין אותה כמו שאף פעם לא זיינו אותה!! כוסית כזו הרבה יותר שווה מבר רפאלי!!!!! וואי איך היא עושה לי את זה רבאאאאאאקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  41. וואי זה שמעלי אתה כלכך צודק!!!!!!!!!!!!!!! רבאק בתמונה הראשונה היא נראית כאילו היא מוצצת איזה זין קטן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וואי איזה כוסית באמשלי!!!!!!!!!!! סקסיתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איך הייתי מזיין לה תצורה!!! הייתי מוצץ לה תציצים המושלמים הסקסיים שלה!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  42. זה בכללל לא אותה אחת

    השבמחק
  43. ברור תבואי כוסית רצח זיון רציני

    השבמחק
  44. הייתי מזיינת אותה למרות שיש לי כוס. סתכלו איזה שווה היא!!!!!!!!!!

    השבמחק
  45. וואי עומד לי בגללה...

    השבמחק
  46. פשש איזה כוסית... בטח שהייתי רוצה אותה בבר מצווה שלי (וגם לאחר כך)

    השבמחק
  47. היא דומה לברבי בתמונה השלישית O_O

    השבמחק
  48. נרטב לי המכנסיים...

    השבמחק
  49. Hp-היער האסור. קהילת הארי פוטר הגדולה בארץ.
    קהילת HP, היער האסור. הקהילה שנמשכת כבר כמעט חמש שנים!.
    יש לה פורומים רבים, פורומים שהיא עצמה יצרה.
    יש גם פורומים כלליים, כמו מה שעל הלב, ששם תוכלו לפרוק קצת את מה שמפריע לכם והקהילה תנחם אתכם ותעזור.
    פורום רולינגים קטנים ששם תפרסמו את היצירות שלכם.
    מוזיקה, ספרים, דיבורים, בדיחות וחידות, משחקי תפקידים ועוד.
    כמובן, הפורומים העיקריים- הארי פוטר, ספרי הארי פוטר,
    סרטי הארי פוטר, שחקני הארי פוטר, פונדק ראש החזיר,
    השערות והארות וכמובן על הסופרת הגדולה מכל- ג'י. קי. רולינג.
    אז אם בא לכם לדעת עוד על הארי פוטר, למצוא חברים בפורום, לפרוק את ליבכם לנו, לדעת על ג'יי.קיי. רולינג, להתקבל בבתים,
    להיות מורה הוגוורטס, לעזור לנו ואנחנו נעזור לכם- תרשמו לקהילה!

    תכנסו עכשיו-
    http://www.hp-il.net/

    השבמחק
  50. ימכוערים זדיינו מפה היא שלי

    השבמחק
  51. גאד אני חרמנית עליה הייתי מזיינת אותה בכוס עם דילדו ואז מלקקת לה את הציצי בזמן שהיא גונחת כמו משוגעת ועושה לי ביד

    השבמחק