eds by sekindo

יום ראשון, 16 במאי 2010

בנות 7 מענטזות!

מענטזות בנות שבע

בסרטון חדש שכובש את הרשת, ילדות קטנות רוקדות באופן פרובוקטיבי ובלבוש מינימלי. האם הייתם נותנים לילדה שלכם להופיע ככה?

רעות חפץ-שוורץ | mako | פורסם 16/05/10 09:46:21

בימים האחרונים עלה לרשת סרטון ריקודים פרובוקטיבי שבמרכזו ילדות אמריקאיות קטנות. הסרטון מסעיר לא מעט צופים, שמתלבטים אם להתרשם מכישורי הריקוד המדהימים של הילדות או להזדעזע מהאופי המיני של התנועות והלבוש שלהן. בסרטון רואים חמש ילדות, ככל הנראה בנות שבע, שמבצעות קטע ריקוד בבגדים חושפניים (חזיה, מכנסונים-ספק-תחתונים וכפפות רשת) לצלילי שירה של ביונסה Single Ladies. אבל לפני שנכביר במילים, לחצו play ותבינו במה מדובר.

יש לציין שברשת מסתובבים לא מעט סרטונים של ילדים שרוקדים לצלילי הלהיט הזה. גם הסרטון הביתי של אריאנה הקטנה זכה להתעניינות גורפת וללמעלה מ-12 מיליון צפיות. ההבדל העיקרי הוא שמדובר בסרטון תמים למדי, שבו ילדה קטנה מחקה את תנועות הריקוד בקליפ כשהיא לבושה בבגד גוף ילדותי.

למה ילדות הסלבס מתלבשות באופן זנותי?
מהגרבונים של נועה עד השפתון של סורי

שירי גץ, כוריאוגרפית ובעלת מרכז למחול, מספרת מניסיונה על העבודה עם רקדניות קטנות: "אני מלמדת ילדות מגיל ארבע ומעלה, ובהחלט מקפידה לשמור על סגנון ריקוד שהולם את גילן, גם כשמדובר בתיכוניסטיות. בריקודים בעלי גוון מיני בהחלט יכול להיות טעם לפגם, ולכן אני מקפידה שהשירים שאני עובדת איתם יהיו שירי ילדים, שירים קלאסיים או שירים עם קטע הומוריסטי".

ומה לגבי הלבוש?
"גם מבחינת תלבושות יש הקפדה לא ללבוש
בגדים פרובוקטיביים. אני מלמדת גם סגנונות כמו ג'אז והיפ הופ, שבהם אפשר לקחת את התנועות למקום גרובי יותר ולהשתמש בתלבושות בסגנון לבוש רחוב מגניב, שגדול בכמה מידות. יש לי קבוצת בנות גדולות יותר, שבדיוק מופיעות עם השיר הזה של ביונסה, בכיוון אחר לגמרי, של ג'אז מודרני, וממש לא בקטע סקסי.
"כל עוד הילדות לא בנות 18, בהחלט חשוב לשמור על גבולות מסוימים. בבחירת תלבושות למשל, צריך לקחת בחשבון שלא כל הבנות נראות אותו דבר ולכן חשוב שכולן תרגשנה בנוח עם הבגדים, שיחמיאו להן ושלא יהיו חשופים או צמודים מדי".

פלא שאחר כך הם מתנהגים ככה?

- פרסומת -
פרופסור עמוס רולידר, מומחה לניתוח טיפול התנהגותי של ילדים, אומר שההשפעה של ריקוד פרובוקטיבי וחושפני על ילדות צעירות ועל החברה כולה בהחלט עשוי להיות שלילי. לדבריו, מחקרים מראים שגיל ההתעסקות בתכנים מיניים הולך ויורד, כמו גם גיל ההתחלה של פעילות מינית ממשית: "כיום רואים, כבר בגילאי בית הספר המוקדמים, ילדות שמגיעות עם בגדים חושפניים. זו עדות לתפוצה של התנהגויות מיניות שלא מתאימות לילדים צעירים. זה קשור לכך שההורים היום לא שולטים מספיק במה שקורה בחיי הילדים שלהם.

"לא צריך להיות מדען אטום כדי להבין שסרטון פופולארי של ילדות קטנות שלבושות באופן חשוף ומתנועעות בצורה בעלת רמיזה מינית, אינה משפיעה באופן חיובי על המושגים המיניים והחברתיים איתם גדלות הילדות האלו והצופים בכלל. לצערי, ישהורים שנכנעים ללחצים של כל מיני חוגים שמבססים את ההופעות שלהם רק על פי המכנה המשותף הנמוך ביותר. הם מנצלים את העובדה שההורים לא תמיד נמצאים בשליטה".


איך ההורים יכולים למנוע את זה?
"ההורה חייב לפקח, לראות בדיוק מה הילד שלו עושה ובאיזה פעילויות הוא משתתף, ולא להיכנע לדרישותיו של הילד, שמונע על ידי לחץ חברתי, או לאמירות כמו 'אבל זה מה שכל החברים שלי עושים'".

ומה אתם הייתם עושים אם הילדה שלכם הייתה רוקדת ככה? הייתם מתערבים או מוותרים וזורמים איתה? טקבקו לנו.

22 תגובות:

  1. ממש יפה דווקא {:
    חבל רק שבכאלה בגדים ועם כאלה תנועות :P
    בעיקרון אבל ממש אהבתי איך שהן רוקדות [ =

    השבמחק
  2. אחד היפיייייייים !

    השבמחק
  3. אצלי הסירטון לא עובד מה עושים????????????????????? o_o

    השבמחק
  4. מה יפה, מה אתם סוטים?
    ילדות בנות 7 איך אפשר לתת לדבר כזה לקרות?

    השבמחק
  5. הן רוקדות נהדר!
    אני הייתי רוצה לדעת לרקוד ככה-ברצינות!
    נכון שזה מוגזם שבגיל כזה צעיר להתחיל לרקוד ככה,עם התנועות האלו והבגדים וזה...
    אבל זה פשוט מדהים,אני לא סוטה או משהו כזה...
    אבל אני אומרת שהן פשוט יודעות לרקוד ולהזיז את הגוף!
    זה ממש נדיר לבנות כאלה קטנות-זה אפילו כמעט לא קורה!

    השבמחק
  6. מה אתם נורמאלים?! בנות בנות 7 רוקדות כמו זונות יא לא נורמאלים!אם הייתי מגלה שהבת שלי הייתה רוקדת ככה הייתי מענישה אותה לשנה שלמה

    השבמחק
  7. טווווווווווווווווובב המוורהה זונהה לגמררררריי XD
    אבבלל הןן זזות יפהה

    השבמחק
  8. תרשמו משחק נחמד
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    השבמחק
  9. תתקשייבבוו ההןן לאא זווננותת וגםם איןןן להןן אתת המשמעעותת ששל המבווגריםם XD

    השבמחק
  10. אל תגזימו !!! בכל מקרה החזה שלהם לא מפותח אז זאת לא כ"כ הגזמה והלבוש בסדר הם לא כאלה הגזימו מה נהינו דתים??? כאילו סו וואט ??? יא זונות

    השבמחק
  11. אווי , איזה הגזמה . אבל עדיין . נראה מהריקוד שלהם שהן דיי מבינות את התנועות של הכאוגרף הסוטה - לפי תנועות הפנים שלהן , ושל ההבעות , לדעתי הלבוש ממש זנותי , והתנועות מתאימות יותר לרקדנית אקזוטית בת 23 . זה ממש בושה וחרפה לתת לבנות כאלו צעירות לרקוד ריקוד עם משמעות כזאת מינית . אבל any way , יכולות הריקוד שלהן פשוט מדהימות , יש להן טכניקות מושלמות , ותנועות ממש מדויקות לגיל שלהן . לדעתי הן אפילו עשו את הריקוד יותר יפה וטוב מביונסה . אבל בכל זאת - לאא לגיל שלהן !!!!  

    השבמחק
  12. גם לי לא עבד...מצאתי את זה ביוטיוב...למי שלא עובד

    http://www.youtube.com/watch?v=tnTyvqYT3Y8

    השבמחק
  13. לדעתי הן דווקא רוקדות לא רע .. בקרוב הן בטח יהיו כוכבות אפילו , זה לא אומר שהן מתכננות ליהיות חשפניות .. :]

    השבמחק
  14. תאמת שהן רוקדות ממש יפה...
    נכון שזה ריקוד זנותי אבל ככה זה גם בקליפ של ביונסה ואין הרבה אנשים שחושבים שריקוד זנותי זה יפה לא משנה באיזה גיל הרקדנית ולא נראה לי שהן מבינות שזה ריקוד של חשפניות אבל הן באמת רוקדות טוב ! הן גם גמישות אבל מעניין אותי למה ההורים שלהן הרשו להן את זה ...

    השבמחק
  15. ממש לא שפוי............. הורה צריך לדעת לקראת מה הילד שלו הולך, ספורט, ריקוד זה דבר בריא ונחוץ אך יש גבול...... היכן בלט, היכן ספורט אומנותי היכן היכולת לתת לילד לבנות את האישיות שלו בצורה ברורה ובריא ??????????????

    השבמחק
  16. לעולם לא הייתי מגיעה למצב שהבת שלי תרקוד בחוג מהסוג הזה .

    השבמחק
  17. אווייש תנוחו הילדות כולה רוקדות כמו בקליפ, הן אפילו לא מודעות לזה שזה נראה כמו שזה נראה .. סבבה אולי אפשר היה לשים בגד אחר
    אבל למה להגזים ולהגיד חשפניות :|
    וחוץ מזה הן רוקדות מהמם , וזה רחוקקקקקק מחשפנות

    השבמחק
  18. אוק'יי .. הם רוקדות ממש יפה הם ממש יודעות להזיז ת'גוף.. וזה לא אשמתם, זאת המורה המפגרת! הם אולי בכלל לא יודעות שזה נירא ככה.. הם רוקדות את מה שאמרו להן .. וזהו! זה לא אשמתם גם שהמורה בחרה להם גם את הלבוש הזנותי הזה... זה ממש גועלי מצד המורה הזאת!
    הילדות כולה בנות 7 .. עולות לב' הן לא מבינות בזה כלוום.. הן רק רוקדות ת'תנועות שהמורה הזאת לימדה אותם!! וזהו !! ומאוד נכון זה שמעלי ^ זה עוד רחווק מחושפנות!

    השבמחק
  19. איכס מה ההורים חשבו לעצמם?!

    השבמחק
  20. שילבשו חזייה ותחתונים וזהו>.<

    השבמחק
  21. יואווווו יא מפגרים הן רוקדות יפה סתמו את הפה שלכם אני בן 12 ואני יותר חכם ממכם מה נהייתם דתיים שמרניים? וכל האמאות שחשותבזה שיש להן בת שירגיעו כי הבנות שלכן בטח בנות שנה.

    השבמחק