eds by sekindo

יום שישי, 14 במאי 2010

א-י-כ-ס




15 תגובות:

  1. או-מיי-גאד זה דוחה!!
    איך הם באמת אוכלים דבר כזה?!

    השבמחק
  2. איווווו XO

    השבמחק
  3. כן יש כאלה באמריקה זה האמת חלק מניסוי.....
    מאוד מסובך :)

    השבמחק
  4. אאיייייווווו זה דוחה כמה שזה דוחה אבל כאלה הם הם אוהבים את זה באמריקה...

    השבמחק
  5. או מי גאאאאד איככככס איך הם אכולים את זה?! גועל נשפ

    השבמחק
  6. חחח זה דווקא ממש מגניב!! XD

    השבמחק
  7. לא נראלי שזה אמיתי (מה שבפנים)......

    אבל הסוכריה עצמה נראית טעיממהההההה :P

    השבמחק
  8. סתם חרא זה בכלל לא נכון!!!!!!!

    השבמחק
  9. זה אמיתי !!!!!!!! היה לפני כמה שנים כתבה בטלוויזיה!!!!!!!! 

    השבמחק
  10. יאווו באלי!!

    זה בטח סתם מפלסטיק כדי להפחיד ילדים אחרים

    השבמחק
  11. אוייי נוו איזה ילדים..
    תקשיבו לא מזמן הייתי בארצות הברית וראיתי כאלה נוו זה מרציפן מה ישלכם ?!!?

    השבמחק
  12. זה טעים מאוד !!
    הייתי בסין ואכלתי מלא עקרבים וחרגולים
    תקשיבו זה מעדן גורמה, [נראה הזוי אבל טעים-= =
    ממליץ בחוום ! .
    סתאםם איכסע לא הייתי רוצה להיות בסין בחיים חרא
    מדינה

    השבמחק
  13. הייתי בארצות הברית לפני שנה ואכלתי כמה כאלה זה מרציפן בפנים זה דווקא טעים מה אתם דוגרי מאמינים שזה אמיתי

    השבמחק
  14. איייככס!!! אני לא נוגעת אפילו בבמבה באמריקה!!!!

    השבמחק
  15. וואי...לאחרונה,
    את ממש סתומה, ממתי יש במבה באמריקה?
    במבה יש רק בישראל.
    חור בהשכלה, ממש בורות..
    עצוב לדעת שיש אנשים כאלה .

    השבמחק